handdator

Visa fullständig version : Ska åka till Valencia. Tips?


Tom Jr
2008-06-20, 10:00
Hola amigos!

Den 30:e skall jag och några vänner åka till Valencia. Vi ska bo i mitten av staden på ett hotel som heter Expo Hotel Valencia. Hur som helst, så hade jag tänkt undra om någon varit där eller kanske rentav är en spanjor som har lust att säga vad som finns att göra.

Mvh,

T.J

Flykt
2008-06-20, 10:31
Jag har jävligt svårt att tro att en skara tränande kolomedlemmar har mer erfarenhet av Valencia en hela teh interweb.

http://www.google.se/search?hl=sv&q=Valencia%2Bactivities&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=

sabenada
2008-06-20, 11:15
Hola amigos!

Den 30:e skall jag och några vänner åka till Valencia. Vi ska bo i mitten av staden på ett hotel som heter Expo Hotel Valencia. Hur som helst, så hade jag tänkt undra om någon varit där eller kanske rentav är en spanjor som har lust att säga vad som finns att göra.

Mvh,

T.J

Stranden är väldigt schysst.. Det ligger en del klubbar nere vid stranden som jag aldrig var inne på men som verkade vara väldigt populära. Luna Rossa har jag för mig att folk pratade mycket om. Finns en hel del små mysiga restauranger och tapasbarer i Barrio Carmen (tror jag det hette) också. Gillar ni arkitektur så kan ni göra ett besök på vetenskapsmuseet. De har några byggnader som ser ut som ögon som ligger på vattnet. Inuti har de några delfiner och valar och grejer.. :)

redbrigade
2008-06-20, 13:50
Blondinbella ska dit i sommar så fråga henne :)

Sebbe_H
2008-06-20, 13:56
Motorsport:hbang: