handdator

Visa fullständig version : Humor på hög nivå


Ynve
2008-06-19, 07:35
http://www.trimgel.se/?gclid=COK0gYPy_5MCFQ-mQwodV2ISWg

:laugh:

Maod
2008-06-19, 08:43
Stackas med fördel med SaunaBelt.

Det är tragiskt att folk inte lär sig. Detta är bara ett exempel på att folk är för dåligt utbildade och lättlurade. Men folk vill tro och kommer alltid köpa dessa produkter.

La_Fricka
2008-06-19, 08:50
Haha :D

Mammoth
2008-06-19, 09:04
På vilket sätt fungerar detta riktigt?
Tror själv aldrig att det skulle fungerar men det finns tydligen människor som har rasat i vikt med denna teknik...

Trance
2008-06-19, 09:14
På vilket sätt fungerar detta riktigt?
Tror själv aldrig att det skulle fungerar men det finns tydligen människor som har rasat i vikt med denna teknik...

Det fungerar inte och de som eventuellt rasat i vikt har gjort det på grund av andra saker de gjort i samband med de börjat med denna produkten. Folk blir lurade helt enkelt.

Ynve
2008-06-19, 09:39
På vilket sätt fungerar detta riktigt?
Tror själv aldrig att det skulle fungerar men det finns tydligen människor som har rasat i vikt med denna teknik...

Vem är det som säger att det har fungerat?!? De kan ju ha hittat på dem själva!

Slartibartfast
2008-06-19, 16:45
Jag beställde en tub direkt.

jompa
2008-06-19, 16:50
Jag beställde en tub direkt.

Du också! :thumbup: Fan vad nice.

ironin flödar

Rokksan
2008-06-19, 17:43
Undra vad det kostar att fylla ett badkar *drool*

Andy.da.wohoo
2008-06-19, 19:54
Undra vad det kostar att fylla ett badkar *drool*

Undrar det också! Tänk att ta ett dopp i ett badkar fyllt med dendär gelen varje dag! Man lär ju bli rippad som faan efter en vecka! :hbang: *flex*


:D

spange
2008-06-19, 20:34
lol, tänk vad underbart om det verkligen fanns en sån produkt som hade verkan:D aldrig deffa,bara bulka järnet och sen smörja in sig med lite gel och bli rippad som satan, haha..synd bara att det är den gamla hederliga vägen som funkar.

L-Sami
2008-06-19, 23:04
Deffmetod nummer ett. nooot!

Mega_man1000
2008-06-19, 23:17
men dem avslöjar ju att igenom att smörja in gelen på kroppen så minskas aptiten. Det måste ju beteyda att den stinker helevete(rent utsagt) och man på så sätt skippar all extra mat och på så sätt förlorar vikt;)

Prankie
2008-06-19, 23:24
men dem avslöjar ju att igenom att smörja in gelen på kroppen så minskas aptiten. Det måste ju beteyda att den stinker helevete(rent utsagt) och man på så sätt skippar all extra mat och på så sätt förlorar vikt;)

Bara 100% naturligt karbamid. aka, bajs på tub. :D

Zippo
2008-06-20, 00:03
NU FAN ÄR DET DAGS ATT BESTÄLLA! Men fan kommigen de människor som går på ett sådant luridrej är dumma. Medans man smörjer på den där smörjan står det säkert också på instruktionerna så att det ska funka att manska ut o löpa i timmar. Sedan efter 1 veckas hardcore slit s¨är w000ps 5 kg brota, vilket skit.

Eddie Vedder
2008-06-20, 05:10
SÅ himla mycket roligare än tron på fettförbränningstillskott och testoboosters o.s.v. tycker jag ju inte att det är.

Så om det här är så sjukt kul borde man få sig många skratt genom att läsa i kosttillskottsavdelningen på forum som detta. Och defftrådarna likaså, källkritiken brukar ju vara unggefär på samma nivå och många med muskelbyggardrömmar precis lika lättlurade.

SofieRundlöf
2008-06-20, 07:28
Finns det ingen gel som bygger muskler?? hihi... och nån för större bröst kanske? ;)

Fan, skulle smörja in mig en gång i kvarten då :laugh:

.

Ellis Wyatt
2008-06-20, 08:46
SÅ himla mycket roligare än tron på fettförbränningstillskott och testoboosters o.s.v. tycker jag ju inte att det är.

Så om det här är så sjukt kul borde man få sig många skratt genom att läsa i kosttillskottsavdelningen på forum som detta. Och defftrådarna likaså, källkritiken brukar ju vara unggefär på samma nivå och många med muskelbyggardrömmar precis lika lättlurade.

Jag ser inte komiken i att tro på fettförbränningstillskott och testoboosters? Preparat som har just dessa egenskaper finns ju uppenbarligen redan, låt vara att vissa av dem är olagliga.

Pelle2
2008-06-20, 10:51
Jag ser inte komiken i att tro på fettförbränningstillskott och testoboosters? Preparat som har just dessa egenskaper finns ju uppenbarligen redan, låt vara att vissa av dem är olagliga.

+1

Rahf
2008-06-20, 11:56
SÅ himla mycket roligare än tron på fettförbränningstillskott och testoboosters o.s.v. tycker jag ju inte att det är.

Så om det här är så sjukt kul borde man få sig många skratt genom att läsa i kosttillskottsavdelningen på forum som detta. Och defftrådarna likaså, källkritiken brukar ju vara unggefär på samma nivå och många med muskelbyggardrömmar precis lika lättlurade.

De har inte samma ofattbara produktbeskrivning samt funktion. Testoboosters och fettförbränningspiller brukar oftast vara diffusa nog att lura mången mänska. Det här handlar om saker som i många fall är helt sanslösa. Sant att det lurar 'pöbeln' men vi som är förstörda av träning vet bättre!

Eddie Vedder
2008-06-20, 12:56
Jag ser inte komiken i att tro på fettförbränningstillskott och testoboosters? Preparat som har just dessa egenskaper finns ju uppenbarligen redan, låt vara att vissa av dem är olagliga.

Komiken ligger inte i tillskotten som sådana. Snarare i att många här på Kolo i ena stunden garvar åt sånt här och ser ner på alla Aftonbladsläsande 40d maer men samtidigt litar blint på varenda skitsnack från kosttillskottsbranschen, från machobyggare och från citat av studier där man inte ens förstår vad det betyder.

Allt handlar om extremt dålig källkritik och blåögdhet, bara det att olika saker fungerar på olika målgrupper. En cool referens från random studie räcker för att person A ska köpa allt med hull och hår samtidigt som person B enbart behöver rubriken "Ät dig smal på två veckor!" för samma sak.

HenrY
2008-06-20, 14:04
Komiken ligger inte i tillskotten som sådana. Snarare i att många här på Kolo i ena stunden garvar åt sånt här och ser ner på alla Aftonbladsläsande 40d maer men samtidigt litar blint på varenda skitsnack från kosttillskottsbranschen, från machobyggare och från citat av studier där man inte ens förstår vad det betyder.

Allt handlar om extremt dålig källkritik och blåögdhet, bara det att olika saker fungerar på olika målgrupper. En cool referens från random studie räcker för att person A ska köpa allt med hull och hår samtidigt som person B enbart behöver rubriken "Ät dig smal på två veckor!" för samma sak.

Mjoo det är sant!

"NU ÄR DET FANTASTISKA MÖJLIGT!!

Bygg muskler, öka proteinsyntesen med flera hundra procent! Allt du behöver göra är att fasta i 5-6 timmar innan träning, sen inta 7-14 (!!!!) gram av denna fantastiska produkt innan träning! Består enbart av EEA!

NU ÄR DET MÖJLIGT - Öka proteinsyntesen med flera hundra procent, samtidigt som du bränner FETT!"

Allt handlar om hur man lägger upp det:)

Pelle2
2008-06-20, 14:20
Haha men Eddie, du måste väl endå erkänna att en kräm som bränner fett låter mer otroligt *screwy*

Scratch89
2008-06-20, 17:34
Jag skulle precis skriva något om att man kanske ska städa framför sin egen dörr innan man börjar hyckla de som tror på produkten, men sen såg jag att min själsfrände Eddie redan skrivit allt som behövs sägas. Tack. ;)

Eddie Vedder
2008-06-21, 06:34
Haha men Eddie, du måste väl endå erkänna att en kräm som bränner fett låter mer otroligt *screwy*

Läs vad jag skrev, det har jag ju redan skrivit. Klart det är mer otroligt. Men det innebär fortfarande inte att poängen inte är densamma. Det skrattas ALLTID åt alla dessa "lättlurade" personer till höger och vänster samtidigt som forumet är alldeles smockfullt av hysteriska personer som går på precis vadsomhelst.

Och anledningen till att det inte är lika otroliga saker är ju att ingen väljer att påstå så överdrivna saker. Jag är övertygad om att King Grub skulle kunna lura vissa personer till de mest sjuka sakerna om man hade lust att jävlas.

sandstorm
2008-07-03, 16:13
Eddie:

Haha, precis. Grub har laddat för en av historiens bästa scams :D Han kommer bli fett tät när han lanserar sin nya fettförbrännande, muskelbyggande och penisförstorande hallonkräm.

Whistler
2008-07-03, 16:47
Finns det ingen gel som bygger muskler?? hihi... och nån för större bröst kanske? ;)

Fan, skulle smörja in mig en gång i kvarten då :laugh:

.

http://www.erotikbutiken.se/images/325043.jpg

:naughty:

Kan vi inte flytta den här tråden till Allmänt?

jwzrd
2008-07-03, 16:51
SÅ himla mycket roligare än tron på fettförbränningstillskott och testoboosters o.s.v. tycker jag ju inte att det är.

Så om det här är så sjukt kul borde man få sig många skratt genom att läsa i kosttillskottsavdelningen på forum som detta. Och defftrådarna likaså, källkritiken brukar ju vara unggefär på samma nivå och många med muskelbyggardrömmar precis lika lättlurade.

Jävlart säkert! Det handlar om att överföra lösningen på problem till något externt för att slippa gå hela vägen. Det är en gradskillnad mellan att köpa ett proteinpulver för 99% av de som gör det och att smörja röven med den där salvan.

auToeXeC
2008-07-03, 16:58
Jag har nu hållit på med Trimgel sedan i fredags kväll (två dagar) och har redan tappat 1,5 kg, samtidigt som jag ätit jättemycket choklad och chips. Jag får inte gå ned mer än 5 kg på en vecka, så jag måste minska användningen. Jag tycker hur som helst att det är en superprodukt! Min mage är stramare.


Suck???
Vad är detta, ironi?

magnusasb
2008-09-10, 23:03
Nu har jag kört trimgel i 8 veckor. Fick 14-pack magrutor också!! PAFF sa det. Gick till 1% BF också, för så lågt ska man ha va? Nöjd? TRO F*N DET!

Rekommenderar den här produkten starkt! :hbang:

TRIMGEL*cupid*

Scratch89
2008-09-11, 04:41
Men bra bump annars...

Chrilli
2008-09-11, 08:16
Sjuka är väl att trimgelen är i google reklamen på denna sidan.

Eddie Vedder
2008-09-11, 08:38
Sjuka är väl att trimgelen är i google reklamen på denna sidan.

Vad är det för sjukt med det? Dom har betalat för annonsplats och hemsidan drivs inte gratis.

Morty
2008-09-11, 16:42
Bort med deffguiden, lägg in en klistrad tråd om hur man beställer!

zowie
2008-10-24, 09:58
äntligen!!!!!!!!!
mirakelmedlet har kommit!!!

jag vet att det funkar!! beställer du nämligen, har du förlorat 5 kg i veckan, nämligen du är 5 kg 1-kronosmynt lättare!!

Alltidxx
2008-10-24, 10:49
På vilket sätt fungerar detta riktigt?Gelén är osäkert hur den funkar annat än mer än att innehållet ska infiltrera blodomloppet. På capsen är det en växt med ett namn så märkligt att ingen kan kolla upp det eftersom man glömmer vad det hette hela tiden som stimulerar ett protein, som i sin tur omvandlar fett till energi, eller förbränner det. Detta protein finns just på de platser i kroppen där överflödigt fett finns. Laboratoriestudier visade att proteinet UCP-1 minskade fettprocenthalten i kroppen med minst 10 % inom tre veckor. Det var framför fett som lagrats i kroppen som försvann som snö för solen.

Men sidan är inte helt uppdaterad. Om någon vill köpa produkter så sätt in pengarna (samma priser dock) på 8150-249.236-5 (Skandiabanken) och skriv vilka produkter ni vill ha. Och kanske adress om ni vill. :D

berra_berra
2009-04-17, 09:58
Undrar det också! Tänk att ta ett dopp i ett badkar fyllt med dendär gelen varje dag! Man lär ju bli rippad som faan efter en vecka! :hbang: *flex*


:D

Finns det en risk att man försvinner helt om man ligger i för länge?

mattilainen
2009-04-17, 12:26
Gelén är osäkert hur den funkar annat än mer än att innehållet ska infiltrera blodomloppet. På capsen är det en växt med ett namn så märkligt att ingen kan kolla upp det eftersom man glömmer vad det hette hela tiden som stimulerar ett protein, som i sin tur omvandlar fett till energi, eller förbränner det. Detta protein finns just på de platser i kroppen där överflödigt fett finns. Laboratoriestudier visade att proteinet UCP-1 minskade fettprocenthalten i kroppen med minst 10 % inom tre veckor. Det var framför fett som lagrats i kroppen som försvann som snö för solen.

Men sidan är inte helt uppdaterad. Om någon vill köpa produkter så sätt in pengarna (samma priser dock) på 8150-249.236-5 (Skandiabanken) och skriv vilka produkter ni vill ha. Och kanske adress om ni vill. :D

Bevis? Studien? Skulle vara roligt!

kimpaa88
2009-04-17, 15:18
Haha troligt

Patrick Bateman
2009-04-17, 15:25
Finns det en risk att man försvinner helt om man ligger i för länge?

Med Trimgel är allting möjligt.

Men ta det lugnt med krämen, det är trots allt ett mycket potent medel som bör användas under uppsyn av läkare.

Flexipop
2009-04-17, 16:57
Det här var bäst :thumbup: !

Det är inte hälsosamt att gå ned för mycket och för snabbt i vikt. Därför finns det i TRIMGELs bruksanvisning ett särskilt meddelande. Om viktminskningen går för fort, måste du minska antalet gånger som du applicerar TRIMGEL.

Tabbe
2009-04-17, 17:18
EPHYGREEN undrar vad det ska låta som ;)

Eddie Vedder
2009-04-17, 17:35
Det är inte hälsosamt att gå ned för mycket och för snabbt i vikt. Därför finns det i TRIMGELs bruksanvisning ett särskilt meddelande. Om viktminskningen går för fort, måste du minska antalet gånger som du applicerar TRIMGEL.

:laugh::laugh:

Det får mig att tänka lite på alla tjejer som "lider" av motsatt problem. D.v.s. de oroas över att styrketräna för att man inte plötsligt skall bli sådär stor och få för mycket muskler.:D

agazza
2009-04-17, 17:45
hehehe.. folk måste nog vara ganska dumma ifall dom kastar bort pengar på det där.. hehe.. *host*







:(