handdator

Visa fullständig version : Björnen, från 03 till 08 med ett guld i handen!


Björn S
2008-06-18, 16:02
Kan tillägga att jag hette Feeble innan, men tröttnade på att mitt namn blev jobbigt att säga under den senaste koloträffen (^_^)

Björn
21 år
Tränat sedan 03

http://www.horbyak.se/03.jpg
http://www.horbyak.se/03janfram.jpg
http://www.horbyak.se/03janbak.jpg

Så här såg det då ut när jag började träna. 2003.... 58kg tung och förutsättningar som hette duga!

Björn S
2008-06-18, 16:03
Dagarna gick och i mitten av april kom ers eminens Jörgen till mig på gymmet och sade "BJÖRN! Du skall tävla"........ Och så blev det...... 7 veckors hårt deffande och resultatet blev följande form på ahlströmertrofén 08!

http://www.horbyak.se/_MG_0565.JPG
http://www.horbyak.se/_MG_0567.JPG
http://www.horbyak.se/_MG_0571.JPG

Björn S
2008-06-18, 16:03
http://www.horbyak.se/_MG_0668.JPG
http://www.horbyak.se/_MG_0685.JPG
http://www.horbyak.se/_MG_0798.JPG

Björn S
2008-06-18, 16:05
Som ni ser så lyckades jag vinna min klass, och sedan dessutom plocka hem overallen :-) Jag är mer än helnöjd!

Stort och störst tack till Jörgen och Mirre! Jörgen som coachade mig hela vägen, och Mirre som hjälpte mig med den sista veckans dietande! :-)

Vilja, that's it! :-)

Björn S
2008-06-18, 16:08
http://www.horbyak.se/DSC01001.JPG
På kvällen, väl hemma från tävlingen var magen svullen :-D

http://www.horbyak.se/DSC010161.JPG
Dagen efter såg man ut som en människa igen! :-)

tp_88
2008-06-18, 16:21
Sjukt imponerade - grattis! :thumbup:

Det borde inte vara tillåtet att bara behöva dieta 7v för att komma i sån form. :/

Versus
2008-06-18, 16:45
Grattis till medalj och grymt bygge!

Väldigt imponerad att få till en sådan kropp på "bara" fem år dessutom *flex*

La_Fricka
2008-06-18, 16:47
Imponerande ! Härligt jobbat=)

Tricce
2008-06-18, 17:02
Sjukt bra tycker jag, vad anser du vara dina brister iaf any?

Råland
2008-06-18, 17:05
Extremt cool fysik! Hatten av! Hur lång är du och vad vägde du vid tävling/off? Styrkestats?

Björn S
2008-06-18, 17:09
Sjukt imponerade - grattis! :thumbup:

Det borde inte vara tillåtet att bara behöva dieta 7v för att komma i sån form. :/

Jag hade tur, hade precis hunnit börja bulka två veckor efter en tidigare deff :-S Tack :-D

Grattis till medalj och grymt bygge!

Väldigt imponerad att få till en sådan kropp på "bara" fem år dessutom *flex*

Spartansk träning och inte mycket till liv utanför :-P Tack :-)

Imponerande ! Härligt jobbat=)

Tack :-D

Sjukt bra tycker jag, vad anser du vara dina brister iaf any?

Ryggen, baksida lår och triceps.... Dvs, hela baksidan :-P

Extremt cool fysik! Hatten av! Hur lång är du och vad vägde du vid tävling/off? Styrkestats?

176cm lång, vägde ~74 i tävlingsformen och 85 nu dagarna efter :-)
Tack! :-D

The Swedish Oak
2008-06-18, 17:17
Jävligt impad av din fysik, sen att du bara är 21 gör ju att det blir ännu häftigare.

Själv är jag 20år och tränat i ett halvår, önskade ibland att jag börjat tidigare som du.

Slartibartfast
2008-06-18, 17:20
Extremt bra! :thumbup:

Björn S
2008-06-18, 17:23
Jävligt impad av din fysik, sen att du bara är 21 gör ju att det blir ännu häftigare.

Själv är jag 20år och tränat i ett halvår, önskade ibland att jag börjat tidigare som du.
Tack! :-)

Bestäm dig bara och gör det, det handlar om vilja och mat :-D

Extremt bra! :thumbup:

Tack! :-)

Jorgen
2008-06-18, 17:31
Som ni ser så lyckades jag vinna min klass, och sedan dessutom plocka hem overallen :-) Jag är mer än helnöjd!

Stort och störst tack till Jörgen och Mirre! Jörgen som coachade mig hela vägen, och Mirre som hjälpte mig med den sista veckans dietande! :-)

Vilja, that's it! :-)

En storstilad första tävling, något annat kan man inte säga. Trots viss nervositet så var du fokuserad på scenen och gjorde allt rätt. Och det gick ju vägen. *flex*

Min bit i det hela är minimal om man jämför med hur du har kämpat. Morgonpromenader mitt i natten och allt annat slit. Men bra blev det. :)

Och vilja har du. Så det räcker till hur många som helst. Nu är det bara för dig att återhämta dig och sen ge dig i kast med järnet igen för att lägga på massa på baksidan. Det fixar du lätt.

jompa
2008-06-18, 17:42
Gratulerar :)

Jorgen
2008-06-18, 17:44
50835

thatkrillesshow
2008-06-18, 17:48
Grattis!! Sjukt snyggt och starkt jobbat:thumbup:

Har du möjligtvis några bilder efter 1-2-3 års tränande så man kan se utvecklingen?:)

Björn S
2008-06-18, 17:51
En storstilad första tävling, något annat kan man inte säga. Trots viss nervositet så var du fokuserad på scenen och gjorde allt rätt. Och det gick ju vägen. *flex*

Min bit i det hela är minimal om man jämför med hur du har kämpat. Morgonpromenader mitt i natten och allt annat slit. Men bra blev det. :)

Och vilja har du. Så det räcker till hur många som helst. Nu är det bara för dig att återhämta dig och sen ge dig i kast med järnet igen för att lägga på massa på baksidan. Det fixar du lätt.

Jag hade inte ens varit på tävlingen om det inte vore för dig Jörgman! I owe you big time! Tack som fan iaf!

Gratulerar :)

Tack
50835

Dubbel-Ahmad! Kul att träffa honom!

Grattis!! Sjukt snyggt och starkt jobbat:thumbup:

Har du möjligtvis några bilder efter 1-2-3 års tränande så man kan se utvecklingen?:)
Tack!
Ska se vad jag hittar! Återkommer om några min!

Björn S
2008-06-18, 17:57
Har inga kalasbilder från alla åren, men ungefär kan man säkert se!

03
http://www.horbyak.se/03x.jpg
04
http://www.horbyak.se/04.jpg
05
http://www.horbyak.se/05.JPG
06
http://www.horbyak.se/06.jpg
07
http://www.horbyak.se/07.JPG

Jag bulkade upp mig till 97 som mest mellan 06/07. Stark var jag, men det var lite väl :-P

Tricce
2008-06-18, 18:01
Haha fyfan du måste ätit som en (ok håll i dig på som vanligt rekordlågt tricce skämt) Björn!

:D

thatkrillesshow
2008-06-18, 18:02
Som sagt, starkt jobbat:thumbup: Kul att få se utvecklingen så där! Känns ju som att man själv skulle ha ens chans att bli nåt en dag....:D

Pejij
2008-06-18, 18:05
Det är ju inte samma människa som för fem år sen?!?! Fyfan, nu blev ja inspirerad!! :D

Björn S
2008-06-18, 18:09
Haha fyfan du måste ätit som en (ok håll i dig på som vanligt rekordlågt tricce skämt) Björn!

:D
Jo tack, det kan jag lova! Det kom ner en hel del mat!

Som sagt, starkt jobbat:thumbup: Kul att få se utvecklingen så där! Känns ju som att man själv skulle ha ens chans att bli nåt en dag....:D
Jag lovar dig, kan jag, kan du! Det tar bara lite tid! Så give it all och gör det bästa av situationen!

Det är ju inte samma människa som för fem år sen?!?! Fyfan, nu blev ja inspirerad!! :D

Hehe, tack! Men den största förändringen är nog ändå ansiktet!

Innan klippningen 03 / Nu i söndags.
http://www.horbyak.se/face.JPG

Rellos_87
2008-06-18, 19:11
Galet bra jobbat! Du är en grym inspirationskälla!

Timme
2008-06-18, 19:25
Jag hade tur, hade precis hunnit börja bulka två veckor efter en tidigare deff :-S Tack :-D



176cm lång, vägde ~74 i tävlingsformen och 85 nu dagarna efter :-)
Tack! :-D

Hur många dagar efter? 11kg ökning är en hel del.

Timme
2008-06-18, 19:28
07
http://www.horbyak.se/07.JPG

Jag bulkade upp mig till 97 som mest mellan 06/07. Stark var jag, men det var lite väl :-P

Jag gillar denna bilden. Ser riktigt grymt ut. Hade du inte bulkat upp dig till 97 den gången så hade du garanterat inte sett ut som du gör nu.

Imponerande!

Peanut
2008-06-18, 19:33
Mina gratulationer har ju bara kommit på omvägar..SÅ stort grattis Björn!! :thumbup:

Ryska_raketen
2008-06-18, 19:34
Grattis strongt jobbat! Snygg haircut dessutom :/

Sniggel
2008-06-18, 20:14
Krispigt!
Mycket bra för en 21-åring :thumbup:
Fler planer?

Rahf
2008-06-18, 20:24
Jag undrade just var du tog vägen efter bildtråden med Jörgen!

Grattis till vinsten och hoppas att det går lika bra vid nästa tävling!

joriice
2008-06-18, 20:31
Jag fattar inte hur man kan lägga på sig så mycket kvalitativ massa som det såg ut att vara mellan 03 och 04..

Grattis till medaljen!

Brooklyn
2008-06-18, 20:39
fyfan va bra!

drömfysik i mina ögon!

Timme
2008-06-18, 20:48
Jag fattar inte hur man kan lägga på sig så mycket kvalitativ massa som det såg ut att vara mellan 03 och 04..

Grattis till medaljen!

+1

Vad är hemligheten?

Johan_S
2008-06-18, 22:22
Starkt jobbat, helt klart imponerande.

Unnar du dig något gott till exempel till fotbollen på tv? Chips?! Eller håller du jämt strikt diet?

Bra byggt.

Mvh
Johan

Sniggel
2008-06-18, 22:29
+1

Vad är hemligheten?

Har inte egna jämförelsebilder Timme? Jag har för mig att du växte på rejält från 17-18. Kan inbilla mig iofs. Började du när du var sjutton eller?

Chrillee
2008-06-18, 22:46
Rejäl bulk, men blev ju grymt i slutändan! Men en bild på en 'vardagsform' vore ju trevligt att se!

Timme
2008-06-18, 22:56
Har inte egna jämförelsebilder Timme? Jag har för mig att du växte på rejält från 17-18. Kan inbilla mig iofs. Började du när du var sjutton eller?

Jag började med SL när jag var 17 men jag hade tränat på gym sedan jag var 15 men mellan 15-17 hände det inte så jätte mycket.

Så fort jag började med SL började jag växa men jag tycker inte att det var lika imponerande som detta

Sniggel
2008-06-18, 23:17
Jag började med SL när jag var 17 men jag hade tränat på gym sedan jag var 15 men mellan 15-17 hände det inte så jätte mycket.

Så fort jag började med SL började jag växa men jag tycker inte att det var lika imponerande som detta

Killen vann en tävling, vinnare brukar ha bra förutsättningar, dessutom har han förmodligen en jäkla karaktär, tänker på att han bl a kom in så pass hård, läste lite i hans blogg om hur det såg ut en tid innan tävlingen.
Det är bara att gratulera, verkligen starkt jobbat Björn!

World
2008-06-19, 00:14
Väldigt bra jobb! Du gav mig insperation! ;)

Jorgen
2008-06-19, 04:38
Killen vann en tävling, vinnare brukar ha bra förutsättningar, dessutom har han förmodligen en jäkla karaktär, tänker på att han bl a kom in så pass hård, läste lite i hans blogg om hur det såg ut en tid innan tävlingen.

Det är just det som är "hemligheten". Vissa har linjerna "gratis" medans andra måste kämpa för att komma dit och vissa som har linjerna dom kämpar som fan. Då blir resultatet bra också.

Björn S
2008-06-19, 04:41
Galet bra jobbat! Du är en grym inspirationskälla!

Tack! :-D

Hur många dagar efter? 11kg ökning är en hel del.

Det tog typ 3-4 dagar bara! Men på tävlingen är man ju tömd och har inte mat i magen precis mer än sina små riskakor och en burk nutella... Mycket är vätska och dövikt! Återkommer med mer "normal" vikt nästa vecka!

Jag gillar denna bilden. Ser riktigt grymt ut. Hade du inte bulkat upp dig till 97 den gången så hade du garanterat inte sett ut som du gör nu.

Imponerande!

Tack! Det var jobbigt att vara bulkig, de två timmarna man var på gymmet var underbara, men de andra 22 timmarna på dygnet var jobbiga!

Mina gratulationer har ju bara kommit på omvägar..SÅ stort grattis Björn!! :thumbup:

Tack Johanna! :-) Det gick ju faktiskt! Vi ses väl nere på Hak nån helg snart igen :-)

Grattis strongt jobbat! Snygg haircut dessutom :/

Yay! Tack!

Krispigt!
Mycket bra för en 21-åring :thumbup:
Fler planer?

Planer, jo, vi får väl se ;) Nästa år kanske det blir någon kul tävling, de flesta från tävlingen uppmanade mig att satsa på classic bodybuilding.... Vi får väl se!

Jag undrade just var du tog vägen efter bildtråden med Jörgen!

Grattis till vinsten och hoppas att det går lika bra vid nästa tävling!

Jag har faktiskt flyttat mitt under dieten, så jag har inte haft internet förens nu! Men nu är jag tillbaks!

Tack!

Jag fattar inte hur man kan lägga på sig så mycket kvalitativ massa som det såg ut att vara mellan 03 och 04..

Grattis till medaljen!

Första året är det ju bara att äta och leka på gymmet så växer man som fan, sedan började jag januari 03 och bilden från 04 är tagen efter sommaren, så det är ju iaf 1,5 år och ett antal kilos bulk där emellan!

Tack!

fyfan va bra!

drömfysik i mina ögon!

Kul att höra Brooklyn! :-) Har alltid värderat din fysik högt, även om jag varit lite hemlig med det ;)

+1

Vad är hemligheten?

Vilja, spartanskt levande och...... Skit i drömmar, sätt upp mål istället! :-)

Starkt jobbat, helt klart imponerande.

Unnar du dig något gott till exempel till fotbollen på tv? Chips?! Eller håller du jämt strikt diet?

Bra byggt.

Mvh
Johan

Nu äter jag allt jag kommer över denna vecka för att ge kroppen tillräckligt med näring för att återhämta sig efter tävlingen så att jag kan börja träna igen. Kroppen är ju ganska rejält förstörd. Men sen blir det strikrare igen! Ska inte bulka för saftigt denna gången!

Har inte egna jämförelsebilder Timme? Jag har för mig att du växte på rejält från 17-18. Kan inbilla mig iofs. Började du när du var sjutton eller?

Precis, första tiden växer man av att klippa gräset och äta lite extra bara! :-D

Rejäl bulk, men blev ju grymt i slutändan! Men en bild på en 'vardagsform' vore ju trevligt att se!

Kan slänga upp senare idag :-)

Jag började med SL när jag var 17 men jag hade tränat på gym sedan jag var 15 men mellan 15-17 hände det inte så jätte mycket.

Så fort jag började med SL började jag växa men jag tycker inte att det var lika imponerande som detta

Killen vann en tävling, vinnare brukar ha bra förutsättningar, dessutom har han förmodligen en jäkla karaktär, tänker på att han bl a kom in så pass hård, läste lite i hans blogg om hur det såg ut en tid innan tävlingen.
Det är bara att gratulera, verkligen starkt jobbat Björn!

Kan lova att det blev slitigt, mina 3h morgonpromenader mitt i natten var inte att leka med! Bara jag och de polska lastbilschaufförerna ute på vägarna då :-P Hehe. Men det lönade sig!

Tack som fan! :-)

Väldigt bra jobb! Du gav mig insperation! ;)

Kul att höra! Kör hårt och tack!

Björn S
2008-06-19, 04:43
Det är just det som är "hemligheten". Vissa har linjerna "gratis" medans andra måste kämpa för att komma dit och vissa som har linjerna dom kämpar som fan. Då blir resultatet bra också.

God morgon jörgen, båda kollar visst läget innan vi sticker till jobbet :D

Ja, du är väl en av de som varit där och följt live hur jag fått ligga i för att komma någonstans.

Nu är det snart byggning igen! Ryggen nästa!

Kör hårt, och ha det bra i stockholm!

bertbert
2008-06-19, 07:26
Gratulerar, grymt impregnerande! :)

mattezor
2008-06-19, 08:36
Den fysiken och de enda du vinner är en overall? Hoppas den va riktigt snygg isf ;)

Skämt åsido..
Ruskigt snyggt, kan inte annat än imponeras och inspireras.

:hbang:

Klo
2008-06-19, 08:53
Mycket bra jobbat, grattis!

Mirre
2008-06-19, 08:57
Som ni ser så lyckades jag vinna min klass, och sedan dessutom plocka hem overallen :-) Jag är mer än helnöjd!

Stort och störst tack till Jörgen och Mirre! Jörgen som coachade mig hela vägen, och Mirre som hjälpte mig med den sista veckans dietande! :-)

Vilja, that's it! :-)

Det var så lite så! Jag begärde en vinst som tack och det fick jag med råge så du behöver inte tacka mer. :D ;)

Och ja...Grattis än en gång!

Piranha
2008-06-19, 08:59
Grymt snyggt och grattis till vinsten.

Dags att fläska upp lite och köra CBB på lucia då?

Zynter
2008-06-19, 09:15
Vissa är ju bra patetiska, klart klarar man inte av något själv kanske man måste börja hitta lösningar att racka ner på andra?



Björn, bra jobbat! :) Vad är planerna framöver?

Mighty
2008-06-19, 09:21
Grattis!
Riktigt starkt jobbat!

Timme
2008-06-19, 09:31
Det är just det som är "hemligheten". Vissa har linjerna "gratis" medans andra måste kämpa för att komma dit och vissa som har linjerna dom kämpar som fan. Då blir resultatet bra också.

Det räcker ju inte bara med linjer. Man måste ju ha massa också och gener för att kunna öka den.

Björn hade uppenbarligen gener för både massa och snygga linjer.

Timme
2008-06-19, 09:33
Vissa är ju bra patetiska, klart klarar man inte av något själv kanske man måste börja hitta lösningar att racka ner på andra?



Björn, bra jobbat! :) Vad är planerna framöver?

Racka ned på andra? Vem har rackat ned på vem?

Har inte alla i denna tråden dreglat över björn kropp (inklusiva mig) ?

Edit: Inga skälsord tack, det gör sakerna inte ett dugg bättre

Timme
2008-06-19, 09:36
Jag är hur som helst väääldigt imponerad av det du har gjort. Sjukt bra!

tntballe
2008-06-19, 09:38
Bra jobbat :thumbup:

Zynter
2008-06-19, 09:51
Racka ned på andra? Vem har rackat ned på vem?

Har inte alla i denna tråden dreglat över björn kropp (inklusiva mig) ?

Edit: Inga skälsord tack, det gör sakerna inte ett dugg bättre



Blir väll inte direkt bättre med att jag yttrar mig negativt i denna tråd? Spåra inte ut någons tråd, och var glad istället för att det gått bra för någon.
Den jag syftade på verkar ha tagit åt sig dessutom, du kanske har åstakommit något bättre?(kolotimme)???


Train hard go pro!*flex*

Björn S
2008-06-19, 13:43
Gratulerar, grymt impregnerande!

Tack! Vi ses kanske i hörby om du får tummen ur och tränar något benpass med Jörgen igen!

Den fysiken och de enda du vinner är en overall? Hoppas den va riktigt snygg isf

Skämt åsido..
Ruskigt snyggt, kan inte annat än imponeras och inspireras.

:hbang:

Tack! Hehe, jo, pokalen var tuff, medaljen tuff och sen fick jag en massa kosttillskott och några tröjor. Jag är helnöjd. Men visst, jag hade nog kunnat jobba över istället för att lägga all tid på förberedelser och varit miljonär istället för vinnare :D

Mycket bra jobbat, grattis!

Tack, vi ses kanske på CBB scenen framöver.

Det var så lite så! Jag begärde en vinst som tack och det fick jag med råge så du behöver inte tacka mer. :D ;)

Och ja...Grattis än en gång!

Ja, jag var ju tvungen att vinna, vill ju inte ha en arg Mirre i hälarna!

Grymt snyggt och grattis till vinsten.

Dags att fläska upp lite och köra CBB på lucia då?

Tack! Och jo, jag hoppas väl kunna platsa på CBB-scenen i framtiden! Mer massa och sen står jag där!

Vissa är ju bra patetiska, klart klarar man inte av något själv kanske man måste börja hitta lösningar att racka ner på andra?



Björn, bra jobbat! :) Vad är planerna framöver?

Planerna är att växa och bli större, sedan förhoppningsvis känna mig manad att tävla igen :-) Kanske byggning junior nästa år, men senare CBB. Tror min fysik passar bäst där!

Tack!

Grattis!
Riktigt starkt jobbat!

Tack!

Det räcker ju inte bara med linjer. Man måste ju ha massa också och gener för att kunna öka den.

Björn hade uppenbarligen gener för både massa och snygga linjer.

Gener för massa vette fan, men linjerna får jag väl tacka mamma och pappa för!

Racka ned på andra? Vem har rackat ned på vem?

Har inte alla i denna tråden dreglat över björn kropp (inklusiva mig) ?

Edit: Inga skälsord tack, det gör sakerna inte ett dugg bättre

Jag är hur som helst väääldigt imponerad av det du har gjort. Sjukt bra!

Tack!
Bra jobbat

Tack!
Blir väll inte direkt bättre med att jag yttrar mig negativt i denna tråd? Spåra inte ut någons tråd, och var glad istället för att det gått bra för någon.
Den jag syftade på verkar ha tagit åt sig dessutom, du kanske har åstakommit något bättre?(kolotimme)???


Train hard go pro!


God jul! Bara att köra hårt!

ChrisDEFC
2008-06-19, 15:06
bra inspiration med årsbildern, kanoners!

Ignatius72
2008-06-19, 20:39
Bra jobb Björne, med klippningen alltså, kul att du tävlat också :D

Inspirerande med folk som har lite ambitioner, grattis!

Nilsjohan
2008-06-19, 20:53
Hatten av, snyggt jobbat!!

Carolinew
2008-06-19, 20:56
Jag är mållös :eek:

Förändringen från år till år var riktigt intressant, sjuk ökning från 03 till 04 :Virro

Hursomhaver, sjukt jäkla überdüberbra!!!

1684_
2008-06-19, 21:11
skit fint ju killen ;P

Björn S
2008-06-20, 03:47
bra inspiration med årsbildern, kanoners!

Tack :-D

Bra jobb Björne, med klippningen alltså, kul att du tävlat också :D

Inspirerande med folk som har lite ambitioner, grattis!

HAK bygger ;) Måste ju representera lilla byn! Ses på gymmet!

Hatten av, snyggt jobbat!!

Tack!

Jag är mållös :eek:

Förändringen från år till år var riktigt intressant, sjuk ökning från 03 till 04 :Virro

Hursomhaver, sjukt jäkla überdüberbra!!!

Yay! Tack! Mycket kan hända de första 1,5 åren med mat och målmedvetenhet!

Kör hårt!

skit fint ju killen ;P

Tack tack! *flex*

Timme
2008-06-20, 09:34
Blir väll inte direkt bättre med att jag yttrar mig negativt i denna tråd? Spåra inte ut någons tråd, och var glad istället för att det gått bra för någon.
Den jag syftade på verkar ha tagit åt sig dessutom, du kanske har åstakommit något bättre?(kolotimme)???


Train hard go pro!*flex*

Kolo Timme? Ja, det heter jag på flashback ja :) Vad menar du med det? Kan man inte vara reggad på flashback utan att dopa sig eller? Lol.

Åstadkommit något bättre? Jag fattar inte vad du snackar om.

bertbert
2008-06-20, 09:37
Jag ska nog se till att bända loss både buken och tummen i en inte alltför avlägsen framtid och bege mig till Hörby AK! :)

Jorgen
2008-06-20, 09:54
Lägg ner tjafset.

Jorgen
2008-06-20, 09:54
Jag ska nog se till att bända loss både buken och tummen i en inte alltför avlägsen framtid och bege mig till Hörby AK! :)

Next time. The back! *flex*

Timme
2008-06-20, 10:41
Jag ska nog se till att bända loss både buken och tummen i en inte alltför avlägsen framtid och bege mig till Hörby AK! :)

Hörby AK? Vad är det för något?

Björn S
2008-06-20, 10:42
Hörby AK? Vad är det för något?

Hörby Atletklubb! ;) :hbang:
Gymmet med stort G! :-D

HajduMan
2008-06-20, 13:16
Grymt bra!

Tys0n
2008-06-20, 13:40
Lånar tråden lite.. Ingen som har bilder på Ahmad när han gäst poserade ?

Grymt bra jobbat Björn måste jag säga!

L-Sami
2008-06-20, 13:43
Snyggt som fan, kalas bra fysik.

Jorgen
2008-06-20, 14:07
Lånar tråden lite.. Ingen som har bilder på Ahmad när han gäst poserade ?

Grymt bra jobbat Björn måste jag säga!

Jo, jag har. Men inga som kommer att läggas upp i denna tråden.

Finns bilder på Body btw.

Björn S
2008-06-20, 18:13
Lånar tråden lite.. Ingen som har bilder på Ahmad när han gäst poserade ?

Grymt bra jobbat Björn måste jag säga!

Tack :-) Jag ska lägga upp en liten film där Ahmad och Kjellström poserar lite ;)

Grymt bra!

Tack!

Snyggt som fan, kalas bra fysik.

Tack! :-D

wejt2b7NUbs
Mitt fria från Alströmertrofén

Fan vad jag är sugen på att träna just nu......

Björn S
2008-06-20, 18:35
Lånar tråden lite.. Ingen som har bilder på Ahmad när han gäst poserade ?

Grymt bra jobbat Björn måste jag säga!


4TXIDQ3w-rY

Halvtaskig och så, men alltid något!

Östbergspojken
2008-06-21, 14:03
vad heter låten som du poserar till på fria från Alströmertrofén den va bra, och så även formen. klart en ny inspirationskälla.

Björn S
2008-06-21, 15:14
vad heter låten som du poserar till på fria från Alströmertrofén den va bra, och så även formen. klart en ny inspirationskälla.

Den trevliga halvmoderna skatepunkgruppen Rufio har gjort låten :-) Ett mellanspår på skivan "The comfort of home"... Interlude heter den bara.

Helt okej skiva även om deras gamla låtar är flertalet gånger bättre enligt mig.

Och tack (^_^)

The Swedish Oak
2008-09-15, 17:30
Bumpar din tråd lite Björn, hittade den idag igen efter en sökning och att titta på dina bilder gjorde mig sjukt sugen på att träna fast än jag redan varit på gymmet en gång idag. :)

Sjukt bra inspirationskälla som är värd mer uppmärksamhet här på forumet, visar verkligen att hårt jobb ger resultat.

Wiken
2008-09-16, 17:43
Nästan "stick"-faktor på den här tråden... vilken inspirationskälla.

shadowfire
2008-09-16, 17:50
ah vadfan, den här tråden har jag nog inte sett innan. Har följt dig lite då du hette "Feeble" och såg att du tagit medaljen också, men jag har fasiken inte sett dina förebilder innan. Otroligt vilken förändring. Inspiration till tusen!

dooh
2008-09-19, 12:49
Wow!
Inte heller sett den här tråden innan (men sett resultaten i andra trådar) Fantastiskt att se "före"bilderna. Jättebra jobbat!

Spikey_Jonas
2008-09-19, 13:48
Grymt bra jobbat! :)

Björn S
2008-09-24, 17:08
Oj, har missat lite här (^_^) Kul faktiskt!

I dagsläget ligger jag på runt 88kg halvtjock och lite småglad! Allt går väl i rätt riktning om man säger så :-) Har dock inga nyare bilder tyvärr.

Tack igen och kör hårt!

Jorgen
2008-09-24, 17:08
Banta.

Björn S
2008-09-24, 17:10
Haha! Du, Jörgman. Har du sett bilden på mig i Body? Jag har inte sett den ännu.... Hörde att den skulle kommit nu i septemberutgåvan.

Jorgen
2008-09-24, 17:15
Haha! Du, Jörgman. Har du sett bilden på mig i Body? Jag har inte sett den ännu.... Hörde att den skulle kommit nu i septemberutgåvan.

Jopp, det har jag. You look retarded. *cupid*

Men du vet vem du skall kontakta för leverans av tidning.

Björn S
2008-09-24, 17:22
Jopp, det har jag. You look retarded. *cupid*

Men du vet vem du skall kontakta för leverans av tidning.

Om jag ser efterbliven ut så är ju allt som det skall vara, vilket låter kalas när det klingar mot mina trumhinnor!

Yay!

Ska skicka iväg ett PM till eder hjärtedam.

Kör hårt herr motionär!

Capella
2008-09-24, 17:50
OMG..!! Please marry me.. ;)

Nej nu ska jag hålla mig på en vuxen nivå, JÄKLIGT bra gjort det där, och grattis, även om det är lite sent :)

Björn S
2008-09-24, 18:32
OMG..!! Please marry me.. ;)

Nej nu ska jag hålla mig på en vuxen nivå, JÄKLIGT bra gjort det där, och grattis, även om det är lite sent :)

Visst! Hur, var, när!?


Och, självfallet! Tack

stevebc
2008-09-24, 18:39
Haha snajdig avatartext du fått :)

Acko börjar komma i grym form han med nu, hade gärna sett att han tävlade men han ska iväg på långresa snart.

Vad är dina nästa mål då? Finns det t ex juniorklasser i BB-sm?

MarcusB
2008-09-24, 21:49
Inspirerande. Bra jobbat!

Robban
2008-09-27, 11:19
Skitbra jobbat! Framförallt imponerad av hårdheten men skitbra alltihop.
Japp. Sikta på CBB.

Toxic
2008-09-27, 11:39
Jasså, dig Jürgen rekryterat att jobba med oss nu nästa helg antar jag ?
OnT: Bra jobbat, starkt föredömme i sporten!

Mvh T

kolle
2008-09-27, 11:49
Grattis!

Snyggt bygge :thumbup:

nuff
2008-10-10, 21:55
Snyggt! Jäkligt snyggt!

CroZZeN
2008-10-19, 23:28
Saknar ord...........

Björn S
2008-10-20, 08:19
Saknar ord...........

Tycker helt plötsligt om dig mer än jag tycker om min flickvän! :D

Tack! :D

CroZZeN
2008-10-20, 08:42
Tycker helt plötsligt om dig mer än jag tycker om min flickvän! :D

Tack! :D

Haha tack *cupid*
Men jag är sjukt avis också :devil:
Min kropp vägrar att växa, bara fläsket vill växa :furious:
Grattis i efterskott förresten !!

martikainen
2008-10-20, 10:04
Satan va bra jobbat :O 21år och fysik som jag vet inte vad. Riktigt grymt!