handdator

Visa fullständig version : Någon styrkelyfare som tränar i Nyköping?


reemaa
2008-06-18, 12:14
Precis som rubriken låter, finns det någon styrkelyftare som tränar i Nyköping?
Kommer nämligen ha min praktik förlagd i Nyköping och vore kul att ha någon att träna med, eller är det någon som har tips om ett bra gym? :)

Bolio
2008-06-18, 12:23
Jag kan flytta dit.

Nitrometan
2008-06-18, 12:43
Jag kan flytta dit.
Är du styrkelyftare? :D

Kan du PM:a ? :cool:

petro
2008-06-21, 21:07
Hej!
Jag kommer från Nyköping (Bor i sthlm nu)

Men de gym som finns är:

Friskis & svettis
CMS träning & hälsa
Hälsomagasinet
Sunlight (har även 25m pool)

Friskis är definitivt det billigaste runt 2400 kr/år.
de andra torde ligga runt 4-6000 kr/år
Du får gå runt o kika på de olika och se vilket som passar dig till smaken.

Sen har du gym i Oxelösund oxå (1,5mil från Nyköping). Atletklubben i ramdalen är ett riktigt hardcore ala 80-tals gym.

Hoppas du hittar nåt som passar dig!

reemaa
2008-06-23, 17:25
Hej!
Jag kommer från Nyköping (Bor i sthlm nu)

Men de gym som finns är:

Friskis & svettis
CMS träning & hälsa
Hälsomagasinet
Sunlight (har även 25m pool)

Friskis är definitivt det billigaste runt 2400 kr/år.
de andra torde ligga runt 4-6000 kr/år
Du får gå runt o kika på de olika och se vilket som passar dig till smaken.

Sen har du gym i Oxelösund oxå (1,5mil från Nyköping). Atletklubben i ramdalen är ett riktigt hardcore ala 80-tals gym.

Hoppas du hittar nåt som passar dig!

Tack för svaret underbara du!
Ska nog ta mig en tittom och se vad som känns bäst, ska bo mitt i centrum nämligen :)
Vilket rekomenderar du ?

rememberence
2008-06-24, 07:15
Har precis samma fråga, skulle vara roligt att få lite variation på träningen kanske.

petro
2008-06-24, 21:21
CMS ligger mitt i stan på storgatan. Så om man är lat så är ju det bästa alternativet. =) Sunlight ligger lite utanför stan. tar väl 5-6 m kanske gå/cykla. Stort och öppet dock lita ala 60-tal.

kan inte rekommedera nåt speciellt...
Du får som sagt åka runt o kika in en snabbis innan du bestämmer dig. Sen är ju frågan hur länge du ska vara i nyk. Många av gymmen kräver att man köper årskort.

reemaa
2008-06-26, 17:34
CMS ligger mitt i stan på storgatan. Så om man är lat så är ju det bästa alternativet. =) Sunlight ligger lite utanför stan. tar väl 5-6 m kanske gå/cykla. Stort och öppet dock lita ala 60-tal.

kan inte rekommedera nåt speciellt...
Du får som sagt åka runt o kika in en snabbis innan du bestämmer dig. Sen är ju frågan hur länge du ska vara i nyk. Många av gymmen kräver att man köper årskort.

Jag ska vara där i 3 månader, så det är ju enbart för de månaderna jag behöver kort. :cool:

eulalia
2013-08-30, 10:02
Hittade denna tråd från juraperioden ungefär men jag gör den aktuell igen,,, Är det fortfarande Oxelösund som gäller om man vill träna styrkelyft. Har inte kunnat hitta något annat då jag sökt på nätet...