handdator

Visa fullständig version : Större.


Innel
2008-06-12, 16:26
Yo, Jag heter Linne och är ute efter en sak, bli större, alltså enbart större.

Jag tränar 5 gånger i veckan (5 split), jag tränar nästan alltid till fail och är riktigt utslagen efter varje pass.

När det gäller kosten käkar jag inprincip allt, ordentlig mat, mängder av läsk och godis samt att jag dricker gainer dock inte enbart före-efter träning utan vid andra tillfällen också. Kan man äta för mycket godis eller ska jag fortsätta att ha som mål att alltid ha något i käften (bryr mig inte om ja får diabetes).

Hur kan jag göra denna massiva grisbulk ännu bättre?

Tack på förhand, G-Linne =)

Handcuff
2008-06-12, 16:31
Bli tjock eller vältränad?

Innel
2008-06-12, 16:32
Både och på ett sätt, är som sagt enbart ute efter att bli större :D

Handcuff
2008-06-12, 16:34
Både och på ett sätt, är som sagt enbart ute efter att bli större :D

Haha..ok :D

Men är du pytteliten? Eller vill du bli jättefet:confused:

Innel
2008-06-12, 16:36
1.80 cm o väger 60kg, alltså smal!

Jag vill bara bli större så snabbt som möjligt.

kottovic
2008-06-12, 16:39
Lägg ner failure till att börja med.

zydar
2008-06-12, 16:41
det tar tid, glöm inte bort att vila också,, samt ät mycke, se till att gå upp i vikt, inte för jävla snabbt bara, men lagom takt.

JohnRick
2008-06-12, 16:57
Skippa fem-spliten. Ta ut dig på max en tre-split i stället (utan fail). Eller varför inte helkroppspass som finns i stickyn?
Sedan gäller det att ÄTA. Räkna på det så du går upp långsamt men kontrollerat. I ditt läge kanske 1-2kg i månaden.

Sniggel
2008-06-12, 18:20
Håller med JohnRick.
Kör 3-split eller helkropp 3 ggr i veckan istället. Gå upp ½kg i veckan. Det är snabbt nog.
Apropå godis så är det inte bra att äta för mycket. Se om du kan ersätta det med något, nötter t ex, mycket nyttigare. Drick mjölk också, bra när man vill gå upp i vikt och få muskler, den 3%-iga förstås.

L-Sami
2008-06-12, 18:28
(bryr mig inte om ja får diabetes).



Det borde du så att vi skattebetalare inte behöver betala dina sjukvårdskostnader, hälsa är viktig. Se till att basen av kosten är nyttig så att du får i dig alla näringsämnen utöver det kan du äta vad du känner för, satsa på att vara mätt jämnt.

Blandol
2008-06-12, 18:29
Yo, Jag heter Linne och är ute efter en sak, bli större, alltså enbart större.

Jag tränar 5 gånger i veckan (5 split), jag tränar nästan alltid till fail och är riktigt utslagen efter varje pass.

När det gäller kosten käkar jag inprincip allt, ordentlig mat, mängder av läsk och godis samt att jag dricker gainer dock inte enbart före-efter träning utan vid andra tillfällen också. Kan man äta för mycket godis eller ska jag fortsätta att ha som mål att alltid ha något i käften (bryr mig inte om ja får diabetes).

Hur kan jag göra denna massiva grisbulk ännu bättre?

Tack på förhand, G-Linne =)

Vore jag du skulle jag skippa godiset och läsken, är massa annan skit i det förutom sockret.
Du är säkert medveten om att du kommer få hudbristningar som aldrig försvinner men det har väl dom flesta.

Tror chips och bullar är bättre plus en ca 3 gainers om dan utöver dom vid träning och slutligen se till att sova riktigt mycket. :thumbup:

Kom just på också en kebabrulle är bland det flötigaste så 2 - 3 såna i veckan.

Lite nyfiken hur tung vill du bli, är det 100 kg till 2009 eller liknande ?

jaosef
2008-06-12, 18:44
Vad menar man när man säger att man tar ut sig till "Fail" ??
När man inte orkar mer eller?
/Jaosef

Johnny R
2008-06-12, 19:08
Vad menar man när man säger att man tar ut sig till "Fail" ??
När man inte orkar mer eller?
/Jaosef

Jag tycker namnet säger allt. Du kör tills du misslyckas.

jaosef
2008-06-12, 19:14
Hur kan man misslyckas under ett träningspass? :S
Eller menas det att man är för trött för att fortsätta?

Soulrivers
2008-06-12, 19:26
Hur kan man misslyckas under ett träningspass? :S
Eller menas det att man är för trött för att fortsätta?

Precis.

Johnny R
2008-06-12, 19:26
Om du under skull crushers slår hanteln i skallen är det fail. Nä, skämt och sido.. Kan du inte göra övningen fullt ut så misslyckas du ju med hur den egentligen ska utföras. Så det är i princip som du sa, tills man inte orkar mer.