handdator

Visa fullständig version : Rökigt Malto


Fjällbrynt
2008-06-10, 19:07
Är de någon som har ett malto som inte är rökigt? Eller hur tar ni det med skopan för att få så lite rök som möjligt?

Rahf
2008-06-10, 19:08
Malto är torrt, alltså dammar det. I med skopan, sleva upp och lägg ner det i shakern, dumpa det inte utan ha så liten distans mellan skopan och botten som möjligt.

Annars så tycker jag att du nojar över skitsaker, du får inte något märkbart svinn på det där skulle jag tro.

Fjällbrynt
2008-06-10, 19:11
Malto är torrt, alltså dammar det. I med skopan, sleva upp och lägg ner det i shakern, dumpa det inte utan ha så liten distans mellan skopan och botten som möjligt.

Annars så tycker jag att du nojar över skitsaker, du får inte något märkbart svinn på det där skulle jag tro.
De har inte med att jag förlorar malto på de, tjejen får damp när de är pulver på diskbänken efter ett tag:D Men tack för svaret!

Ganymedes
2008-06-10, 21:02
Tycker inte malto dammar så mycket som Trück gör iaf. Och sett till priset får man stå och sniffa som en galning när man häller i pulvret i shakern. Lätt att man förlorar minst 1 dos i ren "serveringsrök" per burk.

EiseltUK
2008-06-10, 21:13
Tycker inte malto dammar så mycket som Trück gör iaf. Och sett till priset får man stå och sniffa som en galning när man häller i pulvret i shakern. Lätt att man förlorar minst 1 dos i ren "serveringsrök" per burk.


Bara att ruska om burken och inhalera. Smidigt och effektivt. :D

Papa
2008-06-11, 22:58
De har inte med att jag förlorar malto på de, tjejen får damp när de är pulver på diskbänken efter ett tag:D Men tack för svaret!

Vad sägs om att dra en vända med trasan? Problemet löst!

tntballe
2008-06-11, 23:03
Fyller på med vatten först, då dammar det mindre.

Natural Roidrage
2008-06-12, 00:58
Fyller på med vatten först, då dammar det mindre.
Löste upp allt i badkaret. Håller på o fyller upp blandningen i portionsflaskor att ha med till träningen nu. Tur att man har sådant silnät till shakern så jag slipper få med alla hårstrån under träningen.:)