handdator

Visa fullständig version : Mass FX


Sparven från Minsk
2008-06-10, 08:10
Vad säger folk om denna gainer?
Kvalitetsmässigt och smakmässigt?

Skywalker
2008-06-10, 08:17
Har bara provat choklad och den smakar FAN.

Sparven från Minsk
2008-06-10, 08:25
Har bara provat choklad och den smakar FAN.

Hm...låter inte direkt uppmuntrande =/

Skywalker
2008-06-10, 08:32
Hm...låter inte direkt uppmuntrande =/


Men om du blandar proteinpulver och kollisar från samma märke så blir smaken riktigt bra.

EiseltUK
2008-06-10, 08:47
Har du testat Mass Fx sen vi gjorde om den eller är det den gamla du syftar på (den utan sötningsmedel)?

Skywalker
2008-06-10, 09:11
Har du testat Mass Fx sen vi gjorde om den eller är det den gamla du syftar på (den utan sötningsmedel)?

Det var ett tag sedan som jag testade mass fx, så det kan mycket väl vara den gamla.

NicoRacing
2008-06-10, 10:08
Det var ett tag sedan som jag testade mass fx, så det kan mycket väl vara den gamla.

Det MÅSTE vatt den gamle. Den nya choklad smaken är den bästa jag testat. Mass Fx är riktigt god och prisvärt!

MVH / Nico

Sparven från Minsk
2008-06-10, 15:29
Det MÅSTE vatt den gamle. Den nya choklad smaken är den bästa jag testat. Mass Fx är riktigt god och prisvärt!

MVH / Nico

That sounds better! Äter just nu dalblads gainer men den är ju ganska dyr. Käkar redan malto och protte ifrån fx serien så ska nog ge deras gainer ett försök :thumbup:

ligne
2008-06-10, 20:46
That sounds better! Äter just nu dalblads gainer men den är ju ganska dyr. Käkar redan malto och protte ifrån fx serien så ska nog ge deras gainer ett försök :thumbup:

varför?

nu kan du själv välja hur mycket protein och kolhydrater du vill ha i din träningsdrink.

Henkesan
2008-06-11, 16:41
Tycker Mass FX choklad är underbar!
Kör även med Pro FX jordgubb som är helt ok.
Däremot Pro FX vanilj var ingen hit för mej, blev illamående av smaken..men är nog mer peronligt att jag inte gillar vanilj så mycket.

Morrris
2008-06-11, 21:10
Slutar ni med sötningsmedelsfri gainer nu?

EiseltUK
2008-06-12, 20:01
Slutar ni med sötningsmedelsfri gainer nu?

Ja Mass Fx innehåller sötningsmedel nu men det finns fortfarande möjlighet att köpa Whey Fx naturell (kommer nu åter i lager när Pro Fx byter namn till Whey Fx) + Carbo och så kan du smaksätta själv. Lite krångligare i o f men många gillar ju ändra att blanda sin egna mix.

mr ruhl
2008-06-12, 20:15
Ja Mass Fx innehåller sötningsmedel nu men det finns fortfarande möjlighet att köpa Whey Fx naturell (kommer nu åter i lager när Pro Fx byter namn till Whey Fx) + Carbo och så kan du smaksätta själv. Lite krångligare i o f men många gillar ju ändra att blanda sin egna mix.


nåt tips på vad man kan använda för smaksättning?

EiseltUK
2008-06-12, 21:40
Om man inte har något emot lite socker så finns ju t ex Oboj eller valfri saft. Går ju även att köra i mixer med frysta bär om man orkar.

Johan.S
2008-06-13, 22:21
Om man inte har något emot lite socker så finns ju t ex Oboj eller valfri saft. Går ju även att köra i mixer med frysta bär om man orkar.

Frysta bär är ett riktigt hett tips :hbang: Även kalasgott att ha i även om man har proteinpulver med smak. Går dessutom att få tag i hyffsat billigt