handdator

Visa fullständig version : Jay Cutler update 08-06-07


Mass-Tech
2008-06-07, 12:34
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery1.jpg
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery2.jpg
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery3.jpg
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery5.jpg
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery6.jpg

He-man
2008-06-07, 15:48
haha jag gillar sista bilden, känns som han demonstrativt inte sätter upp tummen :D

Huffo the A-LagaRe
2008-06-07, 15:56
Jay är ju fetdwarfad:D

tp_88
2008-06-07, 16:40
Han ser klart bättre ut iår, faktiskt. Detta året kommer han kanske tom förtjäna Olympia-titeln.. :)

Nitrometan
2008-06-07, 17:49
haha jag gillar sista bilden, känns som han demonstrativt inte sätter upp tummen :D
Ja. Han är väl ingen sån där byggare? :D

scum
2008-06-07, 18:06
satan va det sväller

skaparn
2008-06-07, 18:40
http://www.muscletech.com/resources/news/images/day_with_jay/ATH_JaCutl_day_gallery6.jpg

Jwzrd dvärgar kylskåps-Jay.

Viktor_Balck
2008-06-07, 21:13
haha jag gillar sista bilden, känns som han demonstrativt inte sätter upp tummen :D

Han har fått en överansträning i tummen.

Sidén
2008-06-07, 22:04
Han ser hemskt osmart ut ;)
Dock är det möjligt att man inte behöver vara smart då man är så stor :Virro

Sniggel
2008-06-07, 22:30
Jwzrd dvärgar kylskåps-Jay.

Haha :D

tp_88
2008-06-07, 22:43
Han ser hemskt osmart ut ;)
Dock är det möjligt att man inte behöver vara smart då man är så stor :Virro
Hur ser man att någon är hemskt osmart?

LoTiX
2008-06-07, 22:45
Hur ser man att någon är hemskt osmart?

Hög panna, ansiktet antingen ständigt förvånat (munnen öppen, blicken fokuserad) eller med ett ytterst fånigt leende.

Mitt försök i alla fall.

tp_88
2008-06-07, 22:51
Hög panna, ansiktet antingen ständigt förvånat (munnen öppen, blicken fokuserad) eller med ett ytterst fånigt leende.

Mitt försök i alla fall.
Ok.

Jag beundrar personer som direkt kan se på folk om dom kurar, och nu du om dom är ointelligenta. Tänk om man själv hade den förmågan. :/ (Då kunde jag haft förtur till Polishögskolan också, kanske)

LoTiX
2008-06-07, 23:28
Ok.

Jag beundrar personer som direkt kan se på folk om dom kurar, och nu du om dom är ointelligenta. Tänk om man själv hade den förmågan. :/ (Då kunde jag haft förtur till Polishögskolan också, kanske)

Ja det främsta tipset till Cutler och folk i största allmänhet är väl att sluta gå omkring med öppen mun. Om du måste ironisera dig över vad jag skrev så kolla igen på bilderna och se hur otroligt förfulande där faktiskt är för honom. :)

Viktor_Balck
2008-06-07, 23:53
Ja det främsta tipset till Cutler och folk i största allmänhet är väl att sluta gå omkring med öppen mun. Om du måste ironisera dig över vad jag skrev så kolla igen på bilderna och se hur otroligt förfulande där faktiskt är för honom. :)

Lägg in ett par bilder på dig så får vi se hur otroligt intelligent en person kan se ut.

Tricklev
2008-06-07, 23:54
Han ser hemskt osmart ut ;)
Dock är det möjligt att man inte behöver vara smart då man är så stor :Virro

Snälla, snälla lär mig denna tekniken, du som kan bedömma folks intelligens efter ett par bilder.

Förövrigt är Sidén ett ointelligent namn.

hultman
2008-06-08, 00:10
...och Cutler är antagligen betydligt smartare.

LoTiX
2008-06-08, 00:13
Finns det ett samband mellan det faktum att en person som Cutler är väldigt beundrad på ett träningsforum och det faktum att alla här plötsligt spelar totalt ovetandes om de klassiska generaliseringarna kring intelligens och ointelligens vilket antagligen var grunden till Sidéns uttalande?

Kan ge lite tips för att förbättra era minnen, ni kan garanterat det här sedan tidigare.

Ointelligens: Utskjutande, hög panna. Stora öron. Öppen mun. Sänkt blick. Stora muskler. Överdrivet leende.

Intelligens: Glasögon. Stram hållning. Rak figur. Sober klädsel. Tunna läppar. Stor näsa.

Lägg in ett par bilder på dig så får vi se hur otroligt intelligent en person kan se ut.

Poängen du försökte få fram var?

Wao
2008-06-08, 00:25
Ni verkar ju inte förstå att Sidén konstaterade att han SÅG ointelligent ut, och inte att han faktiskt var det. LoTiX har en mycket bra poäng och förklarade det väldigt bra. :thumbup:

He-man
2008-06-08, 00:36
Äh, nu börjar tråden övergå i för mycket OT-gnabb. Låt oss hålla hand och vara vänner i stället :)

Tricklev
2008-06-08, 00:45
Finns det ett samband mellan det faktum att en person som Cutler är väldigt beundrad på ett träningsforum och det faktum att alla här plötsligt spelar totalt ovetandes om de klassiska generaliseringarna kring intelligens och ointelligens vilket antagligen var grunden till Sidéns uttalande?

Kan ge lite tips för att förbättra era minnen, ni kan garanterat det här sedan tidigare.

Ointelligens: Utskjutande, hög panna. Stora öron. Öppen mun. Sänkt blick. Stora muskler. Överdrivet leende.

Intelligens: Glasögon. Stram hållning. Rak figur. Sober klädsel. Tunna läppar. Stor näsa.



Jag beundrar inte Jay det minsta, jag skiter fullständigt i kroppsbyggning, däremot så trodde jag att sådana här löjliga myter hade dött ut för längesedan, det är det jag reagerade på, precis som om jag hade reagerat om någon klev in i en tråd och skrev "lol, får din kvinna lämna köket utan att ha en damsugare i handen?".

Mass-Tech
2008-06-08, 00:50
Ja det främsta tipset till Cutler och folk i största allmänhet är väl att sluta gå omkring med öppen mun. Om du måste ironisera dig över vad jag skrev så kolla igen på bilderna och se hur otroligt förfulande där faktiskt är för honom. :)

Är det inte rätt svårt att andas med stängd mun.

Tricklev
2008-06-08, 00:51
Är det inte rätt svårt att andas med stängd mun.

Ehum, näsa?

Mass-Tech
2008-06-08, 00:53
Ehum, näsa?

Men får man inte mer syre genom munnen.
Tycker själv att det är bättre att andas genom munnen än näsan.

Bahir
2008-06-08, 01:25
Jag trodde höga pannor var bättre än låga pannor vad gäller intelligens. LoTiX kommentar förändrade min världsuppfattning...

ha:cl
2008-06-08, 01:30
Lägg in ett par bilder på dig så får vi se hur otroligt intelligent en person kan se ut.

Det har väl inte med saken att göra?

Han är stor iår.

skaparn
2008-06-08, 07:07
Jag beundrar inte Jay det minsta, jag skiter fullständigt i kroppsbyggning, däremot så trodde jag att sådana här löjliga myter hade dött ut för längesedan, det är det jag reagerade på, precis som om jag hade reagerat om någon klev in i en tråd och skrev "lol, får din kvinna lämna köket utan att ha en damsugare i handen?".

Ordet.

Det är nog lättare att läsa sig till om någon är smart eller inte än att se det på en bild. Och om någon skriver "han ser inte så smart ut" - då gör jag bedömningen att skribenten är ... osmart. Typ, ständigt öppen mun och fokuserad blick, när denne skriver sina inlägg.

PommesLOL
2008-06-08, 07:25
Jag har stor näsa.

Viktor_Balck
2008-06-08, 08:54
Finns det ett samband mellan det faktum att en person som Cutler är väldigt beundrad på ett träningsforum och det faktum att alla här plötsligt spelar totalt ovetandes om de klassiska generaliseringarna kring intelligens och ointelligens vilket antagligen var grunden till Sidéns uttalande?

Kan ge lite tips för att förbättra era minnen, ni kan garanterat det här sedan tidigare.

Ointelligens: Utskjutande, hög panna. Stora öron. Öppen mun. Sänkt blick. Stora muskler. Överdrivet leende.

Intelligens: Glasögon. Stram hållning. Rak figur. Sober klädsel. Tunna läppar. Stor näsa.



Poängen du försökte få fram var?

Att jag är less på allt gnäll som kommer upp, om det är något som tyder på ointelligens så är det väl att avgöra någons intelligens genom att titta på ett par bilder.

Nitrometan
2008-06-08, 09:19
Intelligens: Glasögon. Stor näsa.

Stor näsa tyder på intelligens?

Granatgiraffen
2008-06-08, 09:20
Såklart att någon kan se dum/smart ut. Ni får verkligen jobba på att utveckla era fördomar, det är det viktigaste vi har i livet.

Huffo the A-LagaRe
2008-06-08, 09:23
Såklart att någon kan se dum/smart ut. Ni får verkligen jobba på att utveckla era fördomar, det är det viktigaste vi har i livet.

Det är det enda vi har i livet. Man kan ju inte veta något om andra, bara anta.

Altec
2008-06-08, 09:24
Kan ge lite tips för att förbättra era minnen, ni kan garanterat det här sedan tidigare.

Ointelligens: Utskjutande, hög panna. Stora öron. Öppen mun. Sänkt blick. Stora muskler. Överdrivet leende.

Intelligens: Glasögon. Stram hållning. Rak figur. Sober klädsel. Tunna läppar. Stor näsa.



Poängen du försökte få fram var?

Och alla polacker är cykeltjuvar också? Är alla tyskar nazister?

Förlåt för offtopic.

Håller med om att han ser bättre ut än förra året iaf :thumbup:

joriice
2008-06-08, 09:31
Finns det någon fulare fysik inom byggar-världen? Seriöst.

Ser ut som en tjock dvärg på många bilder.

fonzie
2008-06-08, 10:32
Jag älskar Jay. Oavsett om han ser dum ut. Han ser läskigt bra ut i år också. Så synd att han måste ha dom där fula MuscleTech kläderna jämnt. :D

MAXX
2008-06-08, 10:48
Ja det främsta tipset till Cutler och folk i största allmänhet är väl att sluta gå omkring med öppen mun. Om du måste ironisera dig över vad jag skrev så kolla igen på bilderna och se hur otroligt förfulande där faktiskt är för honom. :)

Du har kanske inte tänkt på att han har öppen mun för att han tränar och är andfådd? De flesta som är andfådda andas med öppen mun vad jag vet.

Men du tränar väl aldrig själv gissar jag på, pojk.

tp_88
2008-06-08, 11:12
Finns det någon fulare fysik inom byggar-världen? Seriöst.

Ser ut som en tjock dvärg på många bilder.
http://www.linlandet.com/includes/upload/bilder/lin_troll.jpg

jwzrd
2008-06-08, 11:14
Finns det någon fulare fysik inom byggar-världen? Seriöst.

Ser ut som en tjock dvärg på många bilder.

Jag är inte heller ett totalt fan av Jays fysik men du kan väl för fan ändå ha vettet att döma honom efter tävlingsbilder snarare än i sammanhanget småfeta offseasonbilder?

joriice
2008-06-08, 11:18
Jag är inte heller ett totalt fan av Jays fysik men du kan väl för fan ändå ha vettet att döma honom efter tävlingsbilder snarare än i sammanhanget småfeta offseasonbilder?

Ok, men jag dessa är inte de första bilderna jag sett på Jay. tycker han ser ut som en tjock dvärg hur deffad han än är.

tp_88
2008-06-08, 11:19
Ok, men jag dessa är inte de första bilderna jag sett på Jay. tycker han ser ut som en tjock dvärg hur deffad han än är.
Din definition av en "tjock dvärg" omfattar alltså en person med ~4% bf som är 175cm lång?

GJ!

joriice
2008-06-08, 11:22
Din definition av en "tjock dvärg" omfattar alltså en person med ~4% bf som är 175cm lång?

GJ!

Samt, lägg till musklerna och hans linjer - voila! En tjock dvärg.

tp_88
2008-06-08, 11:23
Samt, lägg till musklerna och hans linjer - voila! En tjock dvärg.
Ok.

Alltidxx
2008-06-09, 13:30
Dvärg eller inte, ointelligent eller inte, oavsett om man vill se ut som Cutler eller inte

Cutler är cool

Basta.

Sniggel
2008-06-09, 14:24
http://www.linlandet.com/includes/upload/bilder/lin_troll.jpg

Där ser han väl inte ut som en tjock dvärg, snarare ett skogstroll eller liknande.

förlåt :-p

Pelle2
2008-06-09, 15:04
Haha alltid samma visa, någon kritiserar Jay.. folk blir pissed off och vipps så handlar tråden om hurvida man kan se ut som Jay utan att vara totalt IQ-befriad :laugh:

Hades
2008-06-09, 15:38
Det enda som är mer komiskt än att vissa här uttalar sig om helt irrelevanta egenskaper hos kroppsbyggare är att vissa andra verkar känna ett så starkt behov av att försvara dessa kroppsbyggare. Som om det var deras brorsa eller så. Skön dagisnivån på diskussionen, helt enkelt.

Pelle2
2008-06-09, 16:16
Jaoo.. men det är ju trots allt så att vissa verkar leva sina liv genom sina idoler (Jay Cutler mfl) och om någon då *mini på honom så blir de *gah!*

Mapa
2008-06-09, 16:21
man kan ställa sig frågan om vad som är mest dagisnivå, att försvara honom eller att säga att han är ointelligent....

f.ö. så tycker jag han ser grymt stor ut