handdator

Visa fullständig version : Björne VS Mirre.


Piranha
2008-06-06, 20:35
Mycke konstiga pollar på sistone så här kommer en lite mer verklighetsförankrad.


Björne VS Mirre, K1 regler.

Piranha
2008-06-06, 20:37
Personligen tror jag nallebjörnfan får kungligt med smörj.

Sen får hon trösta.

z_bumbi
2008-06-06, 20:39
Mirre gör en snabb nedtagning och allt ser ut att vara klart men då börjar Björne att prata, Mirre slänger händera för öronen och Björne gör en bodyslam.

Mirre
2008-06-06, 20:40
Är kolo barnförbjudet?

Björne är en jobbig f-n. Tur att jag är så lastgammal att jag slapp växa upp med honom. Notera vad den förklädde ****** håller under armen...

EDIT: Ojdå, det var en snigel...såg fel..

Piranha
2008-06-06, 20:41
Är kolo barnförbjudet?

Björne är en jobbig f-n. Tur att jag är så lastgammal att jag slapp växa upp med honom. Notera vad den förklädde ****** håller under armen...

Det är Sniggel (forummedlem) vi träffade honom på LP.

z_bumbi
2008-06-06, 20:41
Jag tänkte på fel regler. Sorry

LadyInsane
2008-06-06, 20:41
Självklart att Mirre vinner.:hbang:

Mirre
2008-06-06, 20:42
Självklart att Mirre vinner.:hbang:

*cupid*


*Ger Björne en lårkaka* :D

Andy.da.wohoo
2008-06-06, 20:55
Tror på en Tie-break. Mirre kan nog ha mycket att ge men Björne får en adrenalinrush innan det är över och ger allt han har på Mirre som tar ut Mirre och Björne däckar pga trötthet.

Marko.I
2008-06-06, 20:57
Ska Mirre verkligen möta Björne? Borde inte hon möta snigel? :D

Stoltz
2008-06-06, 21:02
Björne. Han kan taga in Snigel och....ja, fan, hur man än gör blir det ju en low blow, så han vinner.

Piranha
2008-06-06, 21:03
Ska Mirre verkligen möta Björne? Borde inte hon möta snigel? :D

Snigel tävlade tyvärr för annat förbund och är avstängd *rolleyes*.


Sen tänkte jag mirre kunde få en mjukstart på sin MMA karriär, björne är ju ändå rätt fluffig och absorberar antagligen slag ock sparkar rätt bra.

Marko.I
2008-06-06, 21:11
Snigel tävlade tyvärr för annat förbund och är avstängd *rolleyes*.


Sen tänkte jag mirre kunde få en mjukstart på sin MMA karriär, björne är ju ändå rätt fluffig och absorberar antagligen slag ock sparkar rätt bra.

Ja han kan tyckas vara fluffig och stel. Men han sätter skräck i alla. Jag såg på honom någon gång som liten och känner än idag obehag. Alla de fel jag gjort i livet grundar sig utan tvekan på Björne o snigeln... :Virro

Så du kunde inte hittat en mer fruktad motståndare.
Han inte bara vinner över en, han plågar en för resten av ens liv. Trauma värre...

Henchman
2008-06-06, 21:14
TcHT_GIzmSo

Piranha
2008-06-06, 21:14
Ja han kan tyckas vara fluffig och stel. Men han sätter skräck i alla. Jag såg på honom någon gång som liten och känner än idag obehag. Alla de fel jag gjort i livet grundar sig utan tvekan på Björne o snigeln... :Virro

Så du kunde inte hittat en mer fruktad motståndare.
Han inte bara vinner över en, han plågar en för resten av ens liv. Trauma värre...

Jag säge bara Staffan Westerling han är Binladen av barnprogram, jag var livrädd som liten, och är fortfarande.

bertbert
2008-06-06, 21:16
Det är klart den supertränade och starke Mirre spöar upp den slöe, slöddrande och tränade Björne. Inget snack

Marko.I
2008-06-06, 21:21
Jag säge bara Staffan Westerling han är Binladen av barnprogram, jag var livrädd som liten, och är fortfarande.

Ja, jag är ju helt övertygad att, om jag inte kommer i reko form till sommarn, så kommer björne knacka på dörrn och använda singeln till att våldföra sig på mig...

Tro inte att ni andra slipper undan! Så sköt kosten o kruta på med cardion nu för tusan! *flex*

Jorgen
2008-06-06, 21:21
Med tanke på Mirres kamsportsbakgrund och Björnes alkoholistvarning så kommer matchen att vara avgjord efter första sparken. Förutsatt att Björne inte andas på Mirre och hon knockas av vinandedräkten.

Viktor_Balck
2008-06-06, 21:23
Det är klart den supertränade och starke Mirre spöar upp den slöe, slöddrande och tränade Björne. Inget snack

Björne Aka Jörgen Lantz har mad skillz, don't underestminate the power of Björne. Jag röstade iaf på honom, tror att han kommer invagga Mirre i en falsk säkerhet och sen slå till när hon minst anar det, alternativt låta sniggel distrahera henne för att sedan utföra en chokeslam.

Herr Oberst
2008-06-06, 21:30
Björne har tyngden. Det är mer än en pepparkaka som åkt ner i den magen.
De två spelar helt enkelt i olika divisioner.

Jag skulle hellre vilja se Björne mot Earthquake
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/49/Tenta.jpg

Sparven från Minsk
2008-06-06, 21:39
Har sett Björne träna och han har ruggiga lowkicks samt vassa knän. Tror dock mirre har bättre flås och rör sig bättre i ringen. :thumbup: Knock the bear out, finnish him!

Rokksan
2008-06-06, 21:43
Med en snigel som sparringpartner, jag tror på Mirre ;/

tntballe
2008-06-06, 21:57
Jag valde mirre först, men varje gång jag ser björnes skalle så tror jag mer och mer att den är det optimala vapnet.

-C-
2008-06-06, 22:10
Björne går in med ett hårt knä, mirre svingar en vänster som björne duckar - kommer in på kroppen på henne, gör en takedown. Kommer upp i bra läge och smörjer Mirre i sidorna på kroppen. Mirre höftar till, får bort Björne, upp på fötterna snabbt, skakar loss lite. Kommer in med en hård högerjabb som sätter sig rakt på nosen på Björne som börjar vingla. Mirre får upp Björnfan i brygga och matar slag - Klockan ringer! Saved by the bell. Kommer in i andra rond där Björne sätter in ett hårt knä och stryper ut Mirre. Winner by technical knockout.

...typ.

Nitrometan
2008-06-06, 22:29
Mirre såklart!

Oavsett regler. Björne får ju stryk av Snigel...

Nitrometan
2008-06-06, 22:33
Jag säge bara Staffan Westerling
WesterBERG. http://sv.wikipedia.org/wiki/Staffan_Westerberg

Han är ond.

heraso
2008-06-06, 22:35
Gölpowah! :hbang: :D

JockeKillen
2008-06-07, 00:01
Med en snigel som sparringpartner, jag tror på Mirre ;/

Bah, med snigel som sparringpartner så är man ju oövervinnerlig!