handdator

Visa fullständig version : Hårt mot hårt!!


Helsingborg
2008-06-01, 16:57
Nu tänker jag starta journal på grund av att jag har börjat köra grundövningarna, efter 1 år av träning så har jag äntligen börjat.

18år
177cm
80kg

Började träna för exakt 1år sedan, innan dess har jag aldrig tränat (gått på någon sport). Jag har varit småtjock också. Dock bantade jag ner mig och blev smal dock utan muskler.

Har fått muskler nu genom att bulkat hela året och tränat hårt!

Stats
Knäböj 60 (70) kg
Marklyft 95 kg
Bänkpress 40 (45)kg

Springer 3 km på 13.30 min.

Jag tycker själv jag suger på alla tre men som sagt jag är inte bra.

Gör inget om denna dör bort lite, hade nämligen tänkt träna väldigt hårt på sommarlovet, dock börjar det inte förens på onsdag. Jag kommer dock hålla tråden vid liv.

Helsingborg
2008-06-01, 16:59
Dagens träning.

Cykla till gymmet 14km
Uppvärmning 10min crosstrainer
Axlar, bröst och triceps.

Jag testa på marklyft för första gången i mitt liv.

Cykla hem igen 14km.


......


Eftersom jag kör maskiner kanske det inte ger något att skriva ut dem, kan inte namnet i huvudet heller. Men jag ska börja skriva ut dem och vikter.
Även om ingen förstår.

Ants
2008-06-01, 17:25
Dagens träning.

Cykla till gymmet 14km
Uppvärmning 10min crosstrainer
Axlar, bröst och triceps.

Jag testa på marklyft för första gången i mitt liv.

Cykla hem igen 14km.


......


Eftersom jag kör maskiner kanske det inte ger något att skriva ut dem, kan inte namnet i huvudet heller. Men jag ska börja skriva ut dem och vikter.
Även om ingen förstår.


Känns lite dumt att du kör med uppvärmningen på crosstrainern, eftersom du cyklar dit.. Börja istället med lite lättare vikter för att få kroppen redo.

Pröva på lite fria vikter (Hantlar) iställe för maskiner.. mycket roligare & bättre :>

Helsingborg
2008-06-01, 18:16
Känns lite dumt att du kör med uppvärmningen på crosstrainern, eftersom du cyklar dit.. Börja istället med lite lättare vikter för att få kroppen redo.

Pröva på lite fria vikter (Hantlar) iställe för maskiner.. mycket roligare & bättre :>

Ju jag har börjat med vikter. T.ex. biceps och axlar och bröst kör jag lite med hantlar nu..

Jag ska försöka bli hardcore.

Helsingborg
2008-06-01, 18:18
Nu tänker jag starta journal på grund av att jag har börjat köra grundövningarna, efter 1 år av träning så har jag äntligen börjat.

18år
177cm
80kg

Började träna för exakt 1år sedan, innan dess har jag aldrig tränat (gått på någon sport). Jag har varit småtjock också. Dock bantade jag ner mig och blev smal dock utan muskler.

Har fått muskler nu genom att bulkat hela året och tränat hårt!

Stats
Knäböj 60 (70) kg
Marklyft 95 kg
Bänkpress 40 (45)kg

Springer 3 km på 13.30 min.

Jag tycker själv jag suger på alla tre men som sagt jag är inte bra.

Gör inget om denna dör bort lite, hade nämligen tänkt träna väldigt hårt på sommarlovet, dock börjar det inte förens på onsdag. Jag kommer dock hålla tråden vid liv.


....

Johan_P
2008-06-01, 18:20
Kör på! Roligt med jämnåriga, 1990 ftw!

Helsingborg är en fin stad. Jag åt minsann på Cantinan igår, så jävla nice :thumbup:

Helsingborg
2008-06-03, 17:41
Tränade idag.

Rygg och biceps.

Biceps hantlar 11kg.
Biceps kabel 25kg.


Rygen massa övningar som jag inte kan namnet på.

Marklyft. 90kgX1 X5
Marklyft 70x5 .---
Marklyft 50x10 ----

Var ju förjävligt varmt idag dessutom kände jag mig lite yr i bollen.