handdator

Visa fullständig version : Smala armar


Soulrivers
2008-05-30, 22:16
Hej, jag har problem med smala armar. Från sidan ser de hyfsade ut, men bakifrån ser de ut som pinnar. Mina biceps är hyfsat höga, men de vill inte bredda sig. Jag tränar självklart också triceps, men de vill inte heller vidga sig. Detta gör att min armbåge och början av underarmen faktiskt är bredare än överarmen, vilket ser riktigt konstigt ut. Hjälp att få? Missar jag någon muskel här?

regus
2008-05-30, 22:22
Inte så mycket muskler att missa. Kötta armen, triceps i synnerhet och gå upp i vikt samtidigt så du får muskler.

Handcuff
2008-05-30, 22:24
Är du liten och klen i övrigt? I så fall så har du svaret där....

Soulrivers
2008-05-30, 22:28
Är du liten och klen i övrigt? I så fall så har du svaret där....

Nej, inte direkt.

Mapa
2008-05-30, 22:28
kan bero på fästen osv också.. vissa har lättare att bygga armar än andra som sagt
edit: kolla på scotts biceps.. galet

http://img181.imageshack.us/img181/9442/bicepslengthhc2an3jc0.jpg

.,.. du kan inte forma dina muskler.. bara göra dem större/mindre

kalajset
2008-05-30, 22:31
Värt att tilläggas är även att bakifrån ser "alla" armar smala ut, så detta är inget att hänga upp sig för mycket på. Måste till rejäla klubbor innan det börjar se hyffsat stort ut även bakifrån.

Natural Roidrage
2008-05-31, 02:42
Ät mindre kalcium, då blir skelettet mindre tillslut!:hbang: Annars kan du testa att äta riktigt ordentligt med käk och tränar både armar och resten av kroppen. Tänkte att du kanske vill ha annat än bara armar när du blir större!:)

Mantus
2008-05-31, 04:10
.,.. du kan inte forma dina muskler.. bara göra dem större/mindre

Jag älskar den där jämförelsen, mest för att jag enbart får in ett finger mellan biceps och armbågsleden i 90 graders vinkel.:D Massa slår peak anytime.

Musselbank
2008-05-31, 06:29
Eller så har du ovanligt knubbiga fingrar :D bara skoja.

tp_88
2008-05-31, 09:38
.,.. du kan inte forma dina muskler.. bara göra dem större/mindre
Alltså seriöst, Larry Scotts jävla armar är så sjuka att jag inte vet vad jag ska säga. Man kan ju bara drömma om hur dom skulle se ut om han var proffs idag..

Mapa
2008-05-31, 09:41
Ät mindre kalcium, då blir skelettet mindre tillslut!:

bra tips.............................................. ..............


Alltså seriöst, Larry Scotts jävla armar är så sjuka att jag inte vet vad jag ska säga. Man kan ju bara drömma om hur dom skulle se ut om han var proffs idag..

aa de är verkligen galet, på den där bilden ser de verkligen ut som biceps sitter en bit ner på underarmen

Spene
2008-05-31, 10:17
Jag älskar den där jämförelsen, mest för att jag enbart får in ett finger mellan biceps och armbågsleden i 90 graders vinkel.:D Massa slår peak anytime.
Jag får in 3. Även vader och triceps är korta på mig. *cry*
Tipset är att kötta triceps. Vill du ha "grov" arm så är det triceps som gör intrycket. Dips, extensioner och pressar samtidigt som du går upp i vikt.

ChrisDEFC
2008-05-31, 10:23
kolla min signaturbild så får ni se vad förjävla långt in på armen mina biceps fäster, kan det va därför som biceps är en av mina allra svagaste sidor? jaja får kötta på dom mer så dom växer och förmodligen trycker ut sig närmare armbågen... hmm...

Mantus
2008-05-31, 12:50
Eller så har du ovanligt knubbiga fingrar :D bara skoja.

:D