handdator

Visa fullständig version : Robert Gustavsson i toppform


Griip
2008-05-28, 15:13
http://www.youtube.com/watch?v=84eIjeYWn1k

Vem var det som klagade på att han inte är bra? Fyll på med favoriterna av Sveriges bästa komiker!

Exdiaq
2008-05-28, 15:16
Varför inte länka till en video som är rolig när det finns så många som han gjort?

Denna var verkligen ett bottennapp.

Griip
2008-05-28, 15:17
Vaaaaaaaaaaaaaaa??!?!?!??!?

Runda Grodan
2008-05-28, 15:18
Jag kan inte låta bli att skratta eftersom den var så tråkig... fast då kanske den var kul? :confused:

Stoltz
2008-05-28, 15:24
Det här var ju lika roligt som prishöjningen på laktosfri kvarg.

Griip
2008-05-28, 15:26
ni är ju helt förvirrade hela bunten!

kaer
2008-05-28, 15:35
Den där är ju klassikt, jag kan inte förklara varför, men jag tycker den är skitkul.
Men annars har ju Robert gustafsson passerat sitt bästföredatum med råge, inte ett dugg rolig.
Något teveprogram utsåg väl honom till 'världens roligaste person någonsin' eller något sån.

För att shejpa upp tråden skickar jag in ett klipp med Lisa 'Queen of mean' Lampanelli istället.

http://www.youtube.com/watch?v=YV0xY6iRhcY

robin-
2008-05-28, 15:45
threadsaver:

fvWJ9nBplK4

Stoltz
2008-05-28, 15:49
Japp, det är nog dags att rädda tråden.

SScyIfbWSOk

sissa
2008-05-28, 15:51
Tycker Gustavsson e rolig. Var trött på harkelgrejjen ett tag där, körde det lite för många ggr, men annars tycker jag rätt mkt brukar vara bra

Snafu
2008-05-28, 16:00
Alltså, jag hade inget emot honom egentligen. Sen fick jag fan behöva skämmas igen.

Förra året var det den där fula gruppen i Schlagern förra året. Ola Salo eller vad han nu heter (eller var det målvakten i Tre Kronor?). Då fick man skämmas rejält.

I år fick man skämmas för Björn G. Jävla satans kasst, ursäkta svordomarna.

Björn har tappat bollen.

polaren
2008-05-28, 16:06
Alltså, jag hade inget emot honom egentligen. Sen fick jag fan behöva skämmas igen.

Förra året var det den där fula gruppen i Schlagern förra året. Ola Salo eller vad han nu heter (eller var det målvakten i Tre Kronor?). Då fick man skämmas rejält.

I år fick man skämmas för Björn G. Jävla satans kasst, ursäkta svordomarna.

Björn har tappat bollen.

Tråden handlar om Robert Gustafsson, inte Björn Gustavsson

Snabel
2008-05-28, 16:08
Jag förstår inte det roliga

Timme
2008-05-28, 16:09
Det här var ju lika roligt som prishöjningen på laktosfri kvarg.

Var finns laktosfri kvarg?

Timme
2008-05-28, 16:11
threadsaver:

[.yt]fvWJ9nBplK4[/yt]

Helt underbart! :laugh:

Stoltz
2008-05-28, 16:23
Var finns laktosfri kvarg?

Det finns inte ens, det gör det ännu värre. Bästa alternatvet är laktosfri Cottage Cheese.

Snafu
2008-05-28, 16:37
Tråden handlar om Robert Gustafsson, inte Björn Gustavsson

*host*

spange
2008-05-28, 16:48
Japp, det är nog dags att rädda tråden.

SScyIfbWSOk

HAHAH! jag kommer ihåg den där! såg den för flera år sedan men har inte kommit ihåg vem som gör den:P underbart!!

Andreas Lelli
2008-05-28, 16:54
Första filmen var riktigt tråkig :P ( Tycker jag :D )

threadsaver:



Den där var guld värd dock :thumbup:

egge
2008-05-28, 16:55
Kött eller Fiiiiiiiisk!?

Motorbreath
2008-05-28, 17:11
Den där är ju klassikt, jag kan inte förklara varför, men jag tycker den är skitkul.
Men annars har ju Robert gustafsson passerat sitt bästföredatum med råge, inte ett dugg rolig.
Något teveprogram utsåg väl honom till 'världens roligaste person någonsin' eller något sån.

För att shejpa upp tråden skickar jag in ett klipp med Lisa 'Queen of mean' Lampanelli istället.

http://www.youtube.com/watch?v=YV0xY6iRhcY

Det där måste allvarligt talat vara det sämsta uppträdandet hon gjort. Inte roligt nånstans.

stargate
2008-05-28, 17:42
Den där är ju klassikt, jag kan inte förklara varför, men jag tycker den är skitkul.
Men annars har ju Robert gustafsson passerat sitt bästföredatum med råge, inte ett dugg rolig.
Något teveprogram utsåg väl honom till 'världens roligaste person någonsin' eller något sån.

För att shejpa upp tråden skickar jag in ett klipp med Lisa 'Queen of mean' Lampanelli istället.

http://www.youtube.com/watch?v=YV0xY6iRhcY


Det där var ju inte ens kul*grr* Hon gick över gränsen när hon hoppade på paret från Asien. Jaja jag vet att hon "bara" skojjar men jag mådde illa när jag såg det.

skeletron
2008-05-28, 17:48
Här är han roligare

http://www.youtube.com/watch?v=5i9xZhmoej0&feature=related

leetajz
2008-05-28, 17:53
Vissa personer saknar humor, så är det bara.

OnT: Robert är klockren, visserligen har han gjort något skit ibland, men just denna sketchen är underbar, gillar hans ansiktsuttryck.

champion
2008-05-28, 18:33
Japp, det är nog dags att rädda tråden.

SScyIfbWSOk



Vad heter låten?

stevebc
2008-05-28, 18:54
Japp, det är nog dags att rädda tråden.

SScyIfbWSOkVet någon vad denna komikern/hans program heter? Han är brittisk och gör rätt tokiga grejer. Tror det var han som klädde ut sig till en skitstor duva och attackerade en gammal gubbe som kastade frön till småfåglar hehe

mystic[-_-]
2008-05-28, 19:02
Vet någon vad denna komikern/hans program heter? Han är brittisk och gör rätt tokiga grejer. Tror det var han som klädde ut sig till en skitstor duva och attackerade en gammal gubbe som kastade frön till småfåglar hehe

balls of steel?

Exdiaq
2008-05-28, 19:07
Det där var ju inte ens kul*grr* Hon gick över gränsen när hon hoppade på paret från Asien. Jaja jag vet att hon "bara" skojjar men jag mådde illa när jag såg det.




Jaha, så alla andra var ok? Hon säger vad majoriteten av oss tycker och tänker, men inte säger. Jag tycker hon är jävligt rolig i alla fall.

stargate
2008-05-28, 19:29
Jaha, så alla andra var ok? Hon säger vad majoriteten av oss tycker och tänker, men inte säger. Jag tycker hon är jävligt rolig i alla fall.

Jag såg bara när hon "skämtade" med de homosexuella och Asiaterna sen stängde jag. När hon härmade asiaternas uttal 2ggr blev det bara pinsamt/obehagligt.

Men alla har vi olika humor, jag har otroligt sjuk humor och tycker att man kan skämta om ALLT men inte vid alla tillfällen tex när någon möjligtvis kan ta illa upp.

Laan
2008-05-28, 19:39
Det där var ju inte ens kul*grr* Hon gick över gränsen när hon hoppade på paret från Asien. Jaja jag vet att hon "bara" skojjar men jag mådde illa när jag såg det.



Har aldrig sett henne innan, men hon var verkligen skitrolig! :laugh:

De flesta manliga "elaka" komiker är däremot tråkiga..

Laan
2008-05-28, 19:41
Jag såg bara när hon "skämtade" med de homosexuella och Asiaterna sen stängde jag. När hon härmade asiaternas uttal 2ggr blev det bara pinsamt/obehagligt.

Men alla har vi olika humor, jag har otroligt sjuk humor och tycker att man kan skämta om ALLT men inte vid alla tillfällen tex när någon möjligtvis kan ta illa upp.

Om man skaffar sig biljetter långt fram till hennes show så tål man nog =)

titta på resten med, blit bara bättre!

Timme
2008-05-28, 19:45
Vet någon vad denna komikern/hans program heter? Han är brittisk och gör rätt tokiga grejer. Tror det var han som klädde ut sig till en skitstor duva och attackerade en gammal gubbe som kastade frön till småfåglar hehe

trigger happy tv

Mago
2008-05-28, 21:35
Vad heter låten?

it's unintended by muse. =)

Mantus
2008-05-28, 22:22
Jag såg bara när hon "skämtade" med de homosexuella och Asiaterna sen stängde jag. När hon härmade asiaternas uttal 2ggr blev det bara pinsamt/obehagligt.

Men alla har vi olika humor, jag har otroligt sjuk humor och tycker att man kan skämta om ALLT men inte vid alla tillfällen tex när någon möjligtvis kan ta illa upp.

Det var exakt där jag också stängde av, det blev lite för mycket när hon inte släppte asiaternas (eller de amerikanska medborgarna med asiatiskt ursprungs, vad vet jag) påstådda uttal.

Scratch89
2008-05-28, 22:59
Jaha, så alla andra var ok? Hon säger vad majoriteten av oss tycker och tänker, men inte säger. Jag tycker hon är jävligt rolig i alla fall.

Fin inställning du har till folk. Fördomsfri också?

Exdiaq
2008-05-28, 23:06
Fin inställning du har till folk. Fördomsfri också?




Påstår du att du aldrig har tänkt något av det hon säger så ljuger du för det har alla någongång. Nej, jag är långt ifrån fördomsfri, precis som alla andra.

Mantus
2008-05-28, 23:13
Påstår du att du aldrig har tänkt något av det hon säger så ljuger du för det har alla någongång. Nej, jag är långt ifrån fördomsfri, precis som alla andra.

Visst, alla har fördomar, men om jag märker att jag har dem så tar jag itu med dem å det snaraste. Finns bara en sak som äcklar mig mer än andras fördomar och det är när jag märker att jag själv har dem, då blir det rannsakning av mig själv på rödaste rappet.
Det verkar finnas någon sorts tanke hos vissa att bara på grund av att alla har fördomar så är alla ens egna ok och inte någonting man ens behöver tänka över och revidera sin syn på.

Exdiaq
2008-05-28, 23:15
Visst, alla har fördomar, men om jag märker att jag har dem så tar jag itu med dem å det snaraste. Finns bara en sak som äcklar mig mer än andras fördomar och det är när jag märker att jag själv har dem, då blir det rannsakning av mig själv på rödaste rappet.



Ja, det gör jag med, göra mig medveten om vilka jag har så jag inte dömmer ut folk innan de fått chansen att bevisa motsatsen.

Larsson85
2008-05-29, 00:10
Den där är ju klassikt, jag kan inte förklara varför, men jag tycker den är skitkul.
Men annars har ju Robert gustafsson passerat sitt bästföredatum med råge, inte ett dugg rolig.
Något teveprogram utsåg väl honom till 'världens roligaste person någonsin' eller något sån.

För att shejpa upp tråden skickar jag in ett klipp med Lisa 'Queen of mean' Lampanelli istället.

http://www.youtube.com/watch?v=YV0xY6iRhcY


Helt galet. Det enda hon gör är att stå på scen och förloämpa en massa folk. Måste vara någon fetisch att vilja titta på sånt.

Tricklev
2008-05-29, 01:48
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=111206

Ni har alla fel, han är skittråkig.

Min nya signatur.

Det finns bara tvp saker som är tråkigare än Robert G.

1. Folk som pratar om hur rolig han är

2. Samma människor som illustrerar hur rolig han är genom att härma honom