handdator

Visa fullständig version : Ni som tränar på SATS i Stockholm


Per B
2008-05-27, 13:27
Tänkte höra med er som tränar på SATS i (och kring) Stockholm och har Guld-medlemskap i vilken utsträckning ni utnyttjar möjligheten att träna på alla deras anläggningar. Själv tränar jag bara i Vällingby C trots att det i Vällingby finns ytterligare en anläggning, och att det utöver det finns en hel drös andra anläggningar bara 15-25 minuter bort med T-banan.

Så, tränar ni på olika SATS i Stockholm, och i så fall varför?

Wintermute
2008-05-27, 13:56
Händer oftast då jag har ett ärende i närheten av en annan anläggning, vilket inte händer speciallt ofta. Lär bli lite mer när de öppnar sin nya lokal på kungsholmen då det liggger precis brevid jobbet.

MasterChief
2008-05-27, 13:58
Om man inte är insnöad på gruppträning ser jag ingen poäng med att flänga runt "bara för att". Har gymmet man tränar på den uppsättning man behöver för att sköta styrketräningen så föredrar jag att träna på samma ställe där man har koll på allt.

Gymfjollan
2008-05-27, 14:00
jag tränar på sats i telefonplan å lite överallt :P

är det bara jag som tycker dem har oerhört lite fria vikter å maskiner ?

MasterChief
2008-05-27, 14:05
jag tränar på sats i telefonplan å lite överallt :P

är det bara jag som tycker dem har oerhört lite fria vikter å maskiner ?

Lite maskiner vet jag inte. Däremot dåliga maskiner.

Ronja
2008-05-27, 17:02
Tänkte höra med er som tränar på SATS i (och kring) Stockholm och har Guld-medlemskap i vilken utsträckning ni utnyttjar möjligheten att träna på alla deras anläggningar. Själv tränar jag bara i Vällingby C trots att det i Vällingby finns ytterligare en anläggning, och att det utöver det finns en hel drös andra anläggningar bara 15-25 minuter bort med T-banan.

Så, tränar ni på olika SATS i Stockholm, och i så fall varför?

Tränar runt innerstan, odenplan, hötorget, stureplan, södermalm, fridhemsplan, zenit, sen kanske ja glömt nån men ja utnyttjar de olika ställena tycker jag:), fast favorit e nog odenplan.

lectris
2008-05-27, 17:04
OT: vad roligt att så många tränar på sats odenplan :D jag brukar jobba i läkarhuset bredvid ibland. :cool:

Grisen
2008-05-27, 17:42
Här har vi en till odenplanare, det är smidigast att ta sig dit hemifrån och från skola/jobb, dessutom är det ett bra gym.

melancoolio
2008-05-27, 17:47
Jag varierar mig faktiskt väldigt mycket. Tycker om variation och dom olika anläggningarna skiljer sig. Vissa är kanon att köra ben på andra är det kanon att köra rygg på osv.

Vissa anläggningar blir bara sämre och sämre....tyvärr.

kaer
2008-05-28, 09:54
Jag brukar träna på lite olika, men senaste tiden har det mest blivit på söder.
Tidigare har jag flyttat runt rätt mycket och då har det varit praktiskt att inte byta gym varje gång.

Piranha
2008-05-28, 09:58
Jag slynar runt på ganska många SATS i stan.

Gärdet, Stadion, Odenplan, Söder ochfridhemsplan.

Odenplan är helt okej, fast IMO, sunkigt skötta maskiner samt lite dålig luft.
Luften kan ha att göra med alla 2000 cardiomaskiner som folket flåsar på, i kombiantion med en underdimensionerad AC.

Sen olika ställen gör sig olika bra för muskelgrupperna.

Över lag är gärdet favorit, bäst luft, högt i tak, och relativt lite folk, samt en del nordic maskiner.

Officer
2008-05-28, 10:33
Jag slynar runt på ganska många SATS i stan.
Sen olika ställen gör sig olika bra för muskelgrupperna.
.


Damn vad avancerat :laugh: "Idag ska jag köra biccar.. då drar vi till Gärdet".

GymTT
2008-05-28, 11:27
Damn vad avancerat :laugh: "Idag ska jag köra biccar.. då drar vi till Gärdet".

Nej då är det SATS sture ffs, håll koll!

Ironbabe
2008-05-28, 14:54
Jag är oxå en hoppetossa som gillar att träna lite här o där! Jag är rastlös, vill se/testa nytt, tröttnar fort. Vissa ställen har sämre/bättre utbud för just den dagens muskelgrupp.

Hoppsar runt mellan de flesta runt i innerstan