handdator

Visa fullständig version : Kass motivation


victor_n
2008-05-26, 18:19
som sagt denna topic är fan ett återkommande ämne, men jag är så jäkla otaggad till att träna just nu 3pass på 2v säger sig självt.

jag är rätt nöjd med "sommar fysiken" jag har men drömmen är ju att va betydligt tyngre och mer definerad i framtiden.

har gått igenom mycket på senaste året med 2riktigt goda vänner som kör ihjäl sig, Pappa som fick hjärnblödning 2v innan jul och avled veckan efter.
morsan som till och från är ett nervvrak och syrran som mår kasst efter saknaden av vår farsa, jag själv kan må riktigt jävla dåligt som senast idag då jag bröt ihop för första gången sen i februari då hans begravning hölls.

sen blir jag än mer avtrubbad av att se att folk som låg på liknande fysik som mig för två år sen när jag aktivt hängde här och posta dagsform pics. Som visar up fysiker som jag (som det känns) bara kan drömma om i dagsläget t.ex ecemike.

Är rätt så glad och positiv till livet just nu, det är bara träningsglöden jag saknar.

Kan tänka mig att fler känner som jag eller har kännt såhär någon gång i sin träningskariär.

försöker och sliter med träningen så gott jag förmår, vill bara få tillbaka min motivatioon "Sikta på scenen, men ta det lungt resultaten kommer!" tänket.

okey nu har jag skrivit klart;)

Ha en fortsatt trevlig måndag för dom 25+ det var i skuggan idag i sthlm gjorde dagen till en av skönaste på året.

Mvh/ ständigt kämpande Victor:D

khoma
2008-05-26, 18:36
Rocky, Rambo, Commando, Valfri sunkfilm med klådan, etc etc. Funkar rätt bra för mig som motivation :p

n1tro
2008-05-26, 19:10
ja minns dig victor, och det som hände där i vintras. jag har ärligt talat funderat ibland för mig själv hur det gick för dig och din familj, din historia rörde mig väldigt mycket. vad ska man säga egentligen, man får väl bita ihop så mkt man bara kan. försök slå ihop dina pass om du "bara" orkar köra 2ggr /v för tillfället säger vi? då kan du succesivt börja köra mer, det kanske kan va skönt att veta att du inte tappar i alla fall. käka stora mål mat, slå ihop mål, så du slipper gå runt och tänka på att stoppa i dig ngt var 3e timme, såna småsaker kan ge dig glöden tillbaka. o ja, så är det vår också o allt vad det innebär, snart sommar, men det kanske kan va nice när det e tomt på gymet och du kan köra på så hårt du vill, med den musiken du vill ;) eller nåt, ut o sola på en bänk efter. gör lite annat kring passen kanske..

mvh

victor_n
2008-05-26, 19:18
ja minns dig victor, och det som hände där i vintras. jag har ärligt talat funderat ibland för mig själv hur det gick för dig och din familj, din historia rörde mig väldigt mycket. vad ska man säga egentligen, man får väl bita ihop så mkt man bara kan. försök slå ihop dina pass om du "bara" orkar köra 2ggr /v för tillfället säger vi? då kan du succesivt börja köra mer, det kanske kan va skönt att veta att du inte tappar i alla fall. käka stora mål mat, slå ihop mål, så du slipper gå runt och tänka på att stoppa i dig ngt var 3e timme, såna småsaker kan ge dig glöden tillbaka. o ja, så är det vår också o allt vad det innebär, snart sommar, men det kanske kan va nice när det e tomt på gymet och du kan köra på så hårt du vill, med den musiken du vill ;) eller nåt, ut o sola på en bänk efter. gör lite annat kring passen kanske..

mvh


tack man, mjo vi mår förhållandevis rätt ok faktiskt ändå.
jo jag började igen för 5v sen med 4-5pass i veckan, dom två senaste veckorna tog orken och motivationen slut, kanske bör sänkta till 3pass/v då i några veckor framöver?

Mapa
2008-05-26, 19:22
jag skulle garanterat sänka antalet pass om motivationen tröt.. sen tycker jag inte du ska känna sån press att träna.. känns de inte kul alls så gör de inte.. ta de lugnt ett tag.. kanske 1 helkropp/vecka bara för underhåll tills motivationen och lusten kommer tillbaka.. njut lite av livet så gott de går