handdator

Visa fullständig version : EAA med god smak


-xR-
2008-05-23, 13:12
Finns massvis med trådar om EAA och BCAA men den här tänkte jag skulle handla om smak på de olika drinkarna.

Har just nu EAA från Self och den smakar metalliskt och äckligt efter några doseringar. Blir jobbigt att tvinga i sig den tillslut. Så får leta upp nått nytt.


Så, vad för goda alternativ finns det?

Kischen
2008-05-23, 13:15
Svårt att få det att bli gott när eaa smakar illa i sig. Blir snarare att försöka få det att smaka så lite illa som möjligt.

Blanda det med lite fun light.

King Grub
2008-05-23, 13:35
Aminosyror i fri form smakar kloak. Så är det bara. Smakar dom gott är det något fel.

agazza
2008-05-23, 13:43
På morgonen innan jag borstat tänderna så smakar det nästan inget överhuvudtaget, vad beror det på?

Animalistic
2008-05-23, 13:52
På morgonen innan jag borstat tänderna så smakar det nästan inget överhuvudtaget, vad beror det på?

man luktar kloak deluxe i munnen på morgonen. så det jämnar ut sig :thumbup:
kloak+kloak=neutralt

selmir
2008-05-23, 13:52
Kan säga att Amino Rush tillsammans med TrUck smakar underbart :)

Frillan
2008-05-23, 14:04
Bit i hop, så farligt kan det väl ändå inte vara?

A.Steinbach
2008-05-23, 14:10
Blanda med lite juice eller med funlight om du inte vill ha några kalorier.

henriknewstream
2008-05-23, 14:13
man luktar kloak deluxe i munnen på morgonen. så det jämnar ut sig :thumbup:
kloak+kloak=neutralt

eller kanske för att smaklökarna inte riktigt har vaknat? = )

mr ruhl
2008-05-23, 14:27
primalforce säljs bla på mmsports smakar rätt ok..

Ello
2008-05-23, 14:59
Jag tycker man vänjer sig förvånansvärt mycket. Efter en burk Esapro citrus breeze (som smakade mumma!) testade jag Amino Rush. De första doserna var vedervärdiga, men efter några veckor så smakade även den rent ut sagt gott.

Per B
2008-05-23, 15:10
EsaPro Grape Tonic och en liten skvätt Fun Light Amazing Grape! *drool*

Agge_
2008-05-23, 17:48
Jag tycker man vänjer sig förvånansvärt mycket. Efter en burk Esapro citrus breeze (som smakade mumma!) testade jag Amino Rush. De första doserna var vedervärdiga, men efter några veckor så smakade även den rent ut sagt gott.

Precis samma här. Första veckan med Amino Rusch smakade värre än det äckligaste man kan tänka sig. Men nu dricker jag det med bara vatten med ett leende på läpparna:D Tror det är bättre att det smakar skit i början och man vänjer sig vid det så det börjar smaka gott, än att det smakar gott från början o man tröttnar på skiten:Virro

patashnik
2008-05-23, 18:07
Måste säga att jag är imponerad över er förmåga att tämja smaklökarna. Har nyligen börjat med EAA själv och tycker att smaken är ofattbart vidrig. Att det sen ser ut som urlakad, skummande urin i shakern gör inte saken bättre... *spy*

Men man vänjer väl sig, som ni säger. *flex*

Andreas Lelli
2008-05-23, 18:10
Du har ju nyss börjat, ge det lite tid så vänjer du dig med ;)

Jag har vant mig vid EsaPro så pass bra att jag kan dricka det som något uppfriskande, förutsatt att det har löst sig bra och stått i kylen och blivit mysigt kallt :) I början när det sådär extremt vidrigt så blandade jag det med Amazing Grape (Fun Light) och det var helt okej ;)

Troll
2008-05-23, 21:53
Esa-Pro Citrus breeze är inte så farlig, den går ner utan att blanda med fun light. (god vill jag inte påstå men inte kloak som Grape tonic smakade)

Har en Amino Rush Orange på lager när Esan är slut, ska bli intressant att se hur den smakar! *popcorn*

Ganymedes
2008-05-24, 06:36
Jag tycker också att EsaPro Citrus Breeze är helt ok nu. Från början smakade det väldigt illa iofs. Men nu är det t.o.m lite uppfriskande att ta sig en shaker med Esa före passet!

Tabbe
2008-05-24, 09:32
Förvänta dig inget av amino rush den smakar sjukt mycket värre än ESApro väntar på att min burk ska ta slut så jag kan gå tillbaka till esapro.

patashnik
2008-05-24, 09:32
Du har ju nyss börjat, ge det lite tid så vänjer du dig med ;)

Ja, nu när jag ändå hostat upp 400 bagare för en burk misstänkligt vitt pulver så får jag ju se till att löpa linan ut. Jag blir tvungen att vänja mig helt enkelt! ;)

Sniggel
2008-05-24, 11:53
eller kanske för att smaklökarna inte riktigt har vaknat? = )

Nä, jag tror på animalistics version, den lät mycket roligare :p

747
2008-05-24, 15:47
Det är ungefär som snus, kaffe eller öl, man lär sig tycka om det.

Troll
2008-05-24, 20:19
Förvänta dig inget av amino rush den smakar sjukt mycket värre än ESApro väntar på att min burk ska ta slut så jag kan gå tillbaka till esapro.


Några höga förväntningar vill jag inte påstå att jag har. :D
Men alltid kul att prova lite nytt.

Sen tänkte jag på vilken smak av Esan du menar? Samt vilken Amino rush du menar?
För skillnaden i smak emellan Esa-Pro citrus breez och grape tonic är ganska stor.. . (eller smakar amino rush båda smaker sämre än båda Esa-Pro smakerna?) *screwy*

-xR-
2008-05-24, 21:56
primalforce säljs bla på mmsports smakar rätt ok..

Verkar vara den enda i tråden som smakar ok. Nån mer som provat den?

747
2008-05-25, 00:13
Varför måste det vara gott? Eller räcker det med drickbart?

pia
2008-05-26, 07:39
Om man tycker det smakar vidrigt så köp kapslar istället. Lite dyrare men man slipper den äckliga smaken.

patashnik
2008-05-28, 14:36
*uppdate*

På mindre än en vecka med EAA har jag gått från att nästan kräkas efter varje klunk till att kunna svepa i mig ett glas utan att röra en min, och till och med nästan tycka att det är lite gott. Som Treo, ungefär, gott och lite äckligt på samma gång. ;) Man vänjer sig snabbt, sa någon... kan inte annat att än hålla med! :thumbup:

Andreas Lelli
2008-05-28, 16:17
Told you so ;)
Det är inte så illa som man först tror :D

patashnik
2008-05-28, 17:28
Told you so ;)
Det är inte så illa som man först tror :D

:cheers:

Kom hem från passet precis och blev rentav lite sugen på en skopa till efter att den första slunkit ner... kanske blir beroende snart :D

Fredda man
2008-05-28, 17:45
Jag kastar in pulvret (Self EAA) direkt i munen och sköjer ner det med vatten. Kör så kallade höger vänster:)
Fick det rådet av Linda Fodor.

747
2008-05-28, 18:02
Jag kastar in pulvret (Self EAA) direkt i munen och sköjer ner det med vatten. Kör så kallade höger vänster:)
Fick det rådet av Linda Fodor.

Ingen aning om vem det är. Blir det godare så eller tror du att du växer bättre av det? :thumbup:

Ammu
2008-05-29, 07:44
gnäll om EAA, smakar inte gott precis men man käkar inte det för att det ska vara gott. =)

melancoolio
2008-05-29, 07:58
Jag kastar in pulvret (Self EAA) direkt i munen och sköjer ner det med vatten. Kör så kallade höger vänster:)
Fick det rådet av Linda Fodor.

Tycker deras smakar helt ok även om man blandar det i vatten.

pia
2008-05-29, 08:08
gnäll om EAA, smakar inte gott precis men man käkar inte det för att det ska vara gott. =)

Jag skiter hellre i att vara optimal än att trycka i mig något som smakar riktigt illa. Jag kör heller på vanligt proteinpulver för det smakar bra. Om man går på tävlingsdiet så är det en sak men det gör jag inte så då tar jag hellre proteindrinkar men alla får göra som de vill.

Endura
2008-05-29, 08:10
Jag kastar in pulvret (Self EAA) direkt i munen och sköjer ner det med vatten. Kör så kallade höger vänster:)
Fick det rådet av Linda Fodor.

Har dock för mig Eiselt påstod att Self's version inte inh alla aminosyror som de påstår enligt nåt test som de begärt... finns nån tråd om det som jag tror jag startade.

melancoolio
2008-05-29, 09:13
Har dock för mig Eiselt påstod att Self's version inte inh alla aminosyror som de påstår enligt nåt test som de begärt... finns nån tråd om det som jag tror jag startade.

Jag har kört med både Self och Eiselt´s EAA och träningen har gått exakt lika bra med båda produkterna iaf.

Vore kul att se analyser på dom andra tillverkarnas EAA också. Från random batchar.

Endura
2008-05-29, 09:54
Jag har kört med både Self och Eiselt´s EAA och träningen har gått exakt lika bra med båda produkterna iaf.

Vore kul att se analyser på dom andra tillverkarnas EAA också. Från random batchar.

Jämfört med vad?
Hur kan man egentligen "veta" om det är den ena EAA-produkten eller den andra som gör nån skillnad? Och hur "vet" man om det utgör en bättre "skillnad" jämfört med vassle-protein/kombinerat proteinpulver/vanlig mat?

Själv tar jag EAA främst för kalorisnålheten och för att jag tror det lönar sig i längden om en viss mängd av det protein jag får i mig är essentiellt, men det kan jag ju egentligen få från vanligt proteinpulver och viss mat... så hur "vet" jag egentligen att träningen "går bra" med en viss EAA-produkt? :Virro

pia
2008-05-29, 10:00
Jämfört med vad?
Hur kan man egentligen "veta" om det är den ena EAA-produkten eller den andra som gör nån skillnad? Och hur "vet" man om det utgör en bättre "skillnad" jämfört med vassle-protein/kombinerat proteinpulver/vanlig mat?

Själv tar jag EAA främst för kalorisnålheten och för att jag tror det lönar sig i längden om en viss mängd av det protein jag får i mig är essentiellt, men det kan jag ju egentligen få från vanligt proteinpulver och viss mat... så hur "vet" jag egentligen att träningen "går bra" med en viss EAA-produkt? :Virro

Om du undrar över deras produkter så ring dit och prata med dem. De svarar gärna på frågor och man är alltid välkommen till deras lager och prata med dem personligen. De är både kunniga och seriösa.

Endura
2008-05-29, 10:05
Om du undrar över deras produkter så ring dit och prata med dem. De svarar gärna på frågor och man är alltid välkommen till deras lager och prata med dem personligen. De är både kunniga och seriösa.

Nja... min fråga var mer retorisk faktiskt... jag tror inte riktigt man kan utvärdera protein-produkter på det sättet helt enkelt...

En sak med tex rage och liknande som märks iform av uppiggande, stickningar, mer tryck och dylikt. Men ett proteinpulver/EAA "känner" man ju inte...

Vi hörde faktiskt av oss till Self efter att Eiselt påstått att deras produkt inte höll måttet och de menade att påståendet inte var korrekt, så det stod ord mot ord... man får helt enkelt bekosta en egen test om man verkligen vill veta.

melancoolio
2008-05-29, 10:14
Jämfört med vad?
Hur kan man egentligen "veta" om det är den ena EAA-produkten eller den andra som gör nån skillnad? Och hur "vet" man om det utgör en bättre "skillnad" jämfört med vassle-protein/kombinerat proteinpulver/vanlig mat?

Själv tar jag EAA främst för kalorisnålheten och för att jag tror det lönar sig i längden om en viss mängd av det protein jag får i mig är essentiellt, men det kan jag ju egentligen få från vanligt proteinpulver och viss mat... så hur "vet" jag egentligen att träningen "går bra" med en viss EAA-produkt? :Virro

Ok. Du vet bäst! ;)

Anders The Peak
2008-05-29, 10:22
Har dock för mig Eiselt påstod att Self's version inte inh alla aminosyror som de påstår enligt nåt test som de begärt... finns nån tråd om det som jag tror jag startade.


Här kommer laboratorierapporten
Prov ankom: 2007-11-07
Analysrapport klar: 2007-11-22
Utförd av Analycen AB
Metod: HPLC (ISO 13903:2005) = vätskekromatografi
Undetecknad av: Per-Olov Södergren för Analycen AB

Batch: 9200 (inköpt hos tdcs.se)

Total proteinhalt: 80,2% (Metod: Dumas, N*6,25)

Aminosyror:
Cystin 0
Metionin 0
Asparaginsyra 1,4
Treonin 0
Serin 0
Glutaminsyra 0,8
Prolin 0
Glycin 125
Alanin 4,5
Valin 224
Isoleucin 77
Leucin 228
Tyrosin 0
Fenylalanin 33
Histidin 0
Ornitin 0
Lysin 113
Arginin 0

Aminosyror som är 0 betyder att halten är mindre än 0,1.

Totalt summa aminosyror: ~80,7 % (av dem som analyserades).

Tryptofan analyserades inte för den kräver en separat analysmetod men det brukar inte vara så stora mängder. Vi kollade inte heller ifall produkten innehöll taurin.

747
2008-05-29, 10:26
Själv är jag så icke-optimal i övrigt att jag tror det spelar ungefär ingen roll alls om ja kör med eaa, vassle eller tonfisk.

Endura
2008-05-29, 10:44
Ok. Du vet bäst! ;)

Hehe... ge mig inga dumma idéer nu :D

melancoolio
2008-05-29, 10:52
Hehe... ge mig inga dumma idéer nu :D

Alla har rätt till sin åsikt. Värt att nämna är kanske att jag kört med EAA ganska länge, tom innan EsaPro kom och har inte märkt någon skillnad mellan produkterna (körde med Self´s essential amino tabletter innan). Så egentligen kan ju faktiskt ifrågasätta användandet av kosttillskott överhuvudtaget enligt mig, om nu Self´s produkt är så dålig som vissa antyder.

Själv använder jag EAA för att jag vill träna med så tom mage som möjligt :thumbup:

Rahf
2008-05-29, 11:03
EAA + rage + dextros = smakmässig vinst!

mr ruhl
2008-05-29, 19:57
Ok. Du vet bäst! ;)

kan ju göra ett inlägg att jag är väldigt tveksam tills selfs produkter efter att ha använt deras protein, har aldrig varit så dålig i magen nånsin tror jag som när jag använde self, har flera polare som slängt iväg pulvret för att dom inte kunnat äta det utan att bli riktigt dålig i magen, men det är några år sen, kan ju ha hänt nåt sen dess?

Endura
2008-05-29, 20:08
kan ju göra ett inlägg att jag är väldigt tveksam tills selfs produkter efter att ha använt deras protein, har aldrig varit så dålig i magen nånsin tror jag som när jag använde self, har flera polare som slängt iväg pulvret för att dom inte kunnat äta det utan att bli riktigt dålig i magen, men det är några år sen, kan ju ha hänt nåt sen dess?

Jag har en jäkligt känslig mage, men deras EAA-produkt har funkat för mig. Dock känns det för min del mer surt att betala för något som uppenbarligen är vad som utlovas... särskilt när den faktiskt smakar bäst av de EAA-produkter jag provat... men det kanske är just för att vissa aminosyror saknas? Rena aminosyror smakar ju som vi redan vet inte bra...

Endura
2008-05-29, 20:22
hmm... mena såklart "något som uppenbarligen inte är vad som utlovas..."

Anders The Peak
2008-05-29, 20:28
Jag tror att Self har haft lite otur med leverantören av SELF ESSENTIAL AMINO. Troligen får man försöka undvika batchen som testades men jag tror Self har rättat till produkten efter Henriks påpekande.

z_bumbi
2008-05-29, 20:40
Alla har rätt till sin åsikt. Värt att nämna är kanske att jag kört med EAA ganska länge, tom innan EsaPro kom och har inte märkt någon skillnad mellan produkterna (körde med Self´s essential amino tabletter innan). Så egentligen kan ju faktiskt ifrågasätta användandet av kosttillskott överhuvudtaget enligt mig, om nu Self´s produkt är så dålig som vissa antyder.

Det är väl helt omöjligt att märka skillnader i innehållet? (om det är någon) EAA ger en knappt mätbar effekt i vissa specifika fall och att en person skulle kunna känna den effekten är i sig ganska otroligt, att sen skilja på om det saknas vissa aminosyror som kroppen i alla fall har tillgängliga vore en stor bedrift.

Endura
2008-05-29, 21:38
Det är väl helt omöjligt att märka skillnader i innehållet? (om det är någon) EAA ger en knappt mätbar effekt i vissa specifika fall och att en person skulle kunna känna den effekten är i sig ganska otroligt, att sen skilja på om det saknas vissa aminosyror som kroppen i alla fall har tillgängliga vore en stor bedrift.

Precis min mening :)

melancoolio
2008-05-29, 23:05
Det är väl helt omöjligt att märka skillnader i innehållet? (om det är någon) EAA ger en knappt mätbar effekt i vissa specifika fall och att en person skulle kunna känna den effekten är i sig ganska otroligt, att sen skilja på om det saknas vissa aminosyror som kroppen i alla fall har tillgängliga vore en stor bedrift.

Det är ju exakt det jag menar med det jag skrev. Jag märkte ingen skillnad och då är ju frågan om det är så "big deal" om du väljer self som smakar gott eller eiselt som smakar mindre gott!

melancoolio
2008-05-29, 23:09
Precis min mening :)

Exakt min mening också. :thumbup:

z_bumbi
2008-05-30, 06:56
Det är ju exakt det jag menar med det jag skrev. Jag märkte ingen skillnad och då är ju frågan om det är så "big deal" om du väljer self som smakar gott eller eiselt som smakar mindre gott!

Men man har ingen lust att betala för något som man inte får och vad säger det (om det är sant) om det märkes övriga produkter?

melancoolio
2008-05-30, 07:01
Men man har ingen lust att betala för något som man inte får och vad säger det (om det är sant) om det märkes övriga produkter?

Nä det är väldigt sant, håller med. Det vore kanon med oberoende analyser av alla tillverkares tillskott.

Ola Wallengren
2008-05-30, 08:33
Det är väl helt omöjligt att märka skillnader i innehållet? (om det är någon) EAA ger en knappt mätbar effekt i vissa specifika fall och att en person skulle kunna känna den effekten är i sig ganska otroligt, att sen skilja på om det saknas vissa aminosyror som kroppen i alla fall har tillgängliga vore en stor bedrift.

Jag tycker det är stor skillnad på hur man luktar i mun och kiss efter man använt Self Essential Amino och EsaPro. Efter selfs så luktar man mycket mer "gas"/"svavel", det går inte att ta miste på. Det talar i så fall för att Self verkligen innehåller mycket mer tex metionin äv vad Esa gör, vilket skulle innebära att de presenterade analysen kanske inte är helt rikgtig och innehållsdeklarationen kanske stämmer.
Över huvudtaget är det något konstigt med den presenterade analysen eftersom den inte går ihop med innehållande aminosyror och kväveinnehållet, då stämmer selfs innehållsdeklaration bättre.

Angående smak så tycker jag nog att EsaPro citrus är den lättaste att dölja med lite lightsaft. Har man problem med den så blir det nog svårt att hitta något man gillar. (Har provat EsaPro grape och citrus, Aminorush orange, Essential Amino och Primal EAA).

pia
2008-05-30, 08:48
kan ju göra ett inlägg att jag är väldigt tveksam tills selfs produkter efter att ha använt deras protein, har aldrig varit så dålig i magen nånsin tror jag som när jag använde self, har flera polare som slängt iväg pulvret för att dom inte kunnat äta det utan att bli riktigt dålig i magen, men det är några år sen, kan ju ha hänt nåt sen dess?

Jag och flera som jag känner dricker deras protein utan problem. Om jag dricker för många proteindrinkar vilket märke det än är så blir jag dock dålig i magen.

Endura
2008-05-30, 10:04
Jag tycker det är stor skillnad på hur man luktar i mun och kiss efter man använt Self Essential Amino och EsaPro. Efter selfs så luktar man mycket mer "gas"/"svavel", det går inte att ta miste på. Det talar i så fall för att Self verkligen innehåller mycket mer tex metionin äv vad Esa gör, vilket skulle innebära att de presenterade analysen kanske inte är helt rikgtig och innehållsdeklarationen kanske stämmer.
Över huvudtaget är det något konstigt med den presenterade analysen eftersom den inte går ihop med innehållande aminosyror och kväveinnehållet, då stämmer selfs innehållsdeklaration bättre.

Angående smak så tycker jag nog att EsaPro citrus är den lättaste att dölja med lite lightsaft. Har man problem med den så blir det nog svårt att hitta något man gillar. (Har provat EsaPro grape och citrus, Aminorush orange, Essential Amino och Primal EAA).

Uppskattad info!

Ville annars bara inflika att Amino Rush Lemon har en ganska fördelaktigt "lam" smak jämfört med många av de andra och är ganska lättdrucken iom det. Polaren som valde Orange ångrade sitt val när han testat min Lemon och utöver den har jag provat Esa Pro och Self Essential Amino (som annars också har en schysst smak, skogsbär tror jag?).

mr ruhl
2008-05-30, 15:10
Jag och flera som jag känner dricker deras protein utan problem. Om jag dricker för många proteindrinkar vilket märke det än är så blir jag dock dålig i magen.

som jag skrev ovan är det några år sen, kanske har hänt nåt sen dess men det var somsagt folk som slängde iväg pulvret för att dom inte kunde dricka det utan att bosätta sig på toaletten ett bra tag efteråt, det var folk inklusive mig som använt proteinpulver ett bra tag både innan och efter så det går som inte att förklara på nåt annat sätt än att det var selfs proteinpulver som gjorde problemen i magen..

frambogir
2008-05-30, 17:34
Det går jättebra att sockra sin EsaPro Citrus med lite socker, tycker jag iaf. Så får man ju lite kollisar på köpet. Mums :)

Mollestam
2012-12-17, 01:03
Bumpar den här tråden med originalfrågan, finns det någon god EAA eller BCAA?

Behöver inte direkt vara någon smaksensation, men efter att ha smakat på Body Science's BCAA har jag blivit rädd för att prova nya saker, fullkomligt vidrig smak.

Birkharju
2012-12-17, 01:18
Ultimate Nutrition och Scivations Xtend smakar väldigt bra. Jag har förvisso endast testat smaken vattenmelon. Jag tycker det smakar som saft :)

Fastback
2012-12-17, 01:30
Bumpar den här tråden med originalfrågan, finns det någon god EAA eller BCAA?

Behöver inte direkt vara någon smaksensation, men efter att ha smakat på Body Science's BCAA har jag blivit rädd för att prova nya saker, fullkomligt vidrig smak.

Om du ska ha god BCAA så köp Scivation Xtend eller Nutritech:s Bcaa! Riktigt bra grejer :D

Störd
2012-12-17, 02:06
Star Nutrition Orange/ citrus tycker jag smakar väldigt gott. Tyvärr så fick jag beställa ett annat märke denna gången och tog LG science blåbär vilken va helt ok men klumpar sig en hel del.

Baronpanda
2012-12-17, 20:06
Bumpar den här tråden med originalfrågan, finns det någon god EAA eller BCAA?

Behöver inte direkt vara någon smaksensation, men efter att ha smakat på Body Science's BCAA har jag blivit rädd för att prova nya saker, fullkomligt vidrig smak.

Är de bara jag som har dåliga smaklökar?
Body science BCAA smakar ju riktigt gott Lemon/Lime och Berry eller har man bara vant sig vid kloak bcaa sen man körde Self och Amino rush inann ******** sålde sina?

elBjurro
2012-12-17, 20:19
Köpt EAA här på kolo som jag tycker är goda, päronsmak.. och nån annan smak.. berry?
Kommer köpa fler gånger och testa andra smaker med om det finns vid köptillfället.

//Henke

Limpanz
2012-12-17, 20:22
Scivation Xtend. All the way. Kör blue raspberry och den är vrålgod....

Kung atlas
2012-12-17, 20:23
Kolozzeum EAA Green Apple , Allmax Aminocore samt Fairing Amino Rush Ananas är enligt mina smaklökar jäkligt välsmakande.*drool*

Frejaa
2012-12-17, 20:34
Fairings aminorush pineapple är en av de få EAA jag kan dricka! Den är underbar.

Mollestam
2012-12-17, 23:04
Härligt med så mycket tips! Testar en burk av Scivation Xtend samt en Fairing Amino Rush, tackar ödmjukast!

VincHeee
2012-12-18, 08:35
Tycker att EAA-XX med berry smak är sjukligt god för att vara EAA.

Mollestam
2012-12-21, 19:04
Scivation Xtend Watermelon var helt fantastiskt god, riktigt bra tips!
Fairing Amino Rush var helt okej den med, 100 gånger godare än BS's.

pro_whey
2012-12-22, 13:48
Har provat 3 smaker.

Kolozzeum Peach : Smakade skit fick kväljningar var knappt drick bar. Betyg 2/10

Gymvarhusets EAA FX Red Berry Breezer. Smakde helt ok som red bull typ.
Fullt drickbar tröttnade dock efter andra burken Betyg 6/10

S.A.N.: Intra-Fuel Tangy Orange. Smakade helt klart bäst av dom eaa jag druckit smakar som fanta typ Betyg 7/10

Nephelite
2012-12-22, 13:52
Duramax BMR någon :P ? jävligt SÖT smak dock, smakar lite stickande i munnen men jäävligt goda.
Annars EAA powder från WNT, Aminolast från gaspari.

Vitlök
2012-12-22, 20:43
EAA-XX Lemon-lime från BS, godaste aminoprodukten jag smakat! Riktigt god!

Bounga
2012-12-27, 20:26
EAA ska smaka kemi! Inget jävla hallon/päron-fluff trams - utan smaken ska påminna om diskmedel. Perfekt för att man ska vakna o tagga till. Därför rekomenderar jag er alla EAA FX, a la naturele. Vem fan behöver PWO efter ett intag av denna!

MVP
2012-12-29, 14:12
Finns det något EAA som löser sig BRA i vatten?