handdator

Visa fullständig version : Kärlekshandtag


Incubus
2003-06-02, 22:25
Jag har haft goda framgångar med magen nu de senaste månaderna, ej skolkat med cardio-träningen och fått ett gott resultat. Men dessa förbannade kärlekshandtag som sitter ovanför rumpan ser fortfarande ut som världens fettdepåer. Någon som har några idéer om vilken sorts cardio-träning som lämpar sig bäst för att motverka kärlekshandtag ? Jag springer 20 minuter 4 ggr i veckan som cardio-träning (efter frukost innan lunch). Kan cykeln vara en bättre idé ? Tacksam för svar - ses på beachen! :thumbup:

Lellan
2003-06-02, 22:43
Punktförbränning fungerar inte, allt jag kan säga.. men du har väldigt bra musiksmak iaf! :hbang: :thumbup:

Alex85
2003-06-02, 22:49
Originally posted by Lellan
Punktförbränning fungerar inte, allt jag kan säga.. men du har väldigt bra musiksmak iaf! :hbang: :thumbup:

får jag fråga hur du vet vad hans/hennes musiksmak är?

Officer
2003-06-02, 23:04
Originally posted by Alex85


får jag fråga hur du vet vad hans/hennes musiksmak är?

Incubus??

Spud
2003-06-02, 23:11
jag kan bara inte sluta garva alltså :laugh: :laugh:


Incubus: Man kan som sagt inte punktförbränna, du springer redan 4 gånger i veckan. hur ser kosten ut?

Incubus
2003-06-02, 23:25
Jag tänkte först ljuga ihop nåt om kosten så att ni inte börjar asgarva, men wtf.

Frukost: Gå omkring i kalsonger och försöka hitta något sött att äta (kakor, banan), annars blir det ett äpple. Försöker köpa Keso så ofta jag kan men de tar ju slut så fort (500 g)

Lunch: Stressa iväg vid 2 tiden och försöka hitta något ställe som säljer en någorlunda fettsnål rätt. Brukar sluta upp på mcdolands med cesars sallad.

Middag: Det som morsan lagat, hon jobbar heltid så oftast blir det saker som går att laga i mikrovågsugn.

:smash: Jag vet, oacceptabel kost för någon som tränar, men jag har stora problem med att orka strukturera dagarna efter måltider. Önskar att man kunde leva på Keso och bananer resten av livet :eating:

spas
2003-06-03, 08:38
Klart man kna leva på kakor bananer och lite keso då och då, men man får vara bered på att leva med sina lovehandles oxo. Sorry, men orkar man inte anstränga sig kan man inte räkna med att man förtjänar några bra resultat heller.

Försök att ändra vanorna gradvis så klarar du det i längden oxo. Börja med att ordna upp din frukos släng in grovt bröd/gröt och nåt ägg, sen tar du med dig lite hemlagad mat till lunch typ ris och fisk eller så. Släng in lite frukt och tonfisk eller nått som mellanmål och ät bra på kvällen igen så kommer det bli lite bättre. När du känner att det är lätt att äta så så kan du alltid göra det ännu bättre. Det är du som bestämmer nivån av ansträngnig och vilka resultat du får. Lycka till

Spud
2003-06-03, 08:55
Originally posted by Incubus
Jag tänkte först ljuga ihop nåt om kosten så att ni inte börjar asgarva, men wtf.



om du syftade på det jag skrev så var det inte menat till dig.
jag garvade åt Alex85 fråga och Anabolic's svar.

Du kan testa äta lite oftare, som det ser ut nu så äter du bara 3 mål per dag?

gör som Spas skriver, försök ändra vanorna succesivt, mer frukost, någon tonfiskmacka och någon frukt som mellanmål kanske.

Alex85
2003-06-03, 10:22
Originally posted by AnabolicProtein


Incubus??

heh...vet inte vilka dom är:D

Incubus
2003-06-03, 11:16
Ska tänka på det du sa Spas. Man kanske borde ge sig ut i Konsum och försöka hitta en massa färdigpacketerad proteinrik / energisnål mat som man kan hämta med sig till plugget istället för Mcdonalds.