handdator

Visa fullständig version : "Mannen som talar med andar"


Granstr0m
2008-05-19, 19:29
http://video.google.com/videoplay?docid=5575394979801909428&q=Mannen+som+talar+med+andar&ei=G8YxSJrGH46AjgL9ybm5Bw


Vad säger ni?
Är de här sant?, lr är de bara Amerikanskt-påhittat-för-att-vara-bäst-i-världen-program?*flex*
jag fann inget mera klipp men i dom andra avsnitten så sitter han james lr vad han heter till vänster och pratar med folk som har anhöriga som dött och utan att han vet nåt om dom så rabblar han upp precis allt om personen som dött och alla blir hur chockade som helst.

Trance
2008-05-19, 19:33
Det är sant. Just andar var med i senaste Nature.

Exdiaq
2008-05-19, 19:45
http://video.google.com/videoplay?docid=5575394979801909428&q=Mannen+som+talar+med+andar&ei=G8YxSJrGH46AjgL9ybm5Bw


Vad säger ni?
Är de här sant?, lr är de bara Amerikanskt-påhittat-för-att-vara-bäst-i-världen-program?*flex*
jag fann inget mera klipp men i dom andra avsnitten så sitter han james lr vad han heter till vänster och pratar med folk som har anhöriga som dött och utan att han vet nåt om dom så rabblar han upp precis allt om personen som dött och alla blir hur chockade som helst.



Tror att det är BS rakt igenom. Många av dessa "psycics" snackar med folk innan programmet börjar och får där ledtrådar om vem som kan ha dött. Sen är publiken tvungna att skriva på ett avtal som förbinder dom att inte snacka om vad som händer under inspelningen. Sist men inte minst kan de klippa bort vad de vill, felgissningar av James osv.

Richard85
2008-05-19, 19:49
Källa på att dom måste skriva på avtal osv.

Lord_Real
2008-05-19, 20:44
http://sv.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

ArcTiC
2008-05-19, 21:48
Det är sant. Just andar var med i senaste Nature.

:D

Tricklev
2008-05-19, 22:09
Klart det är sant, har en faster som kan göra samma sak, ibland talar vi med döda tillsammans.

Larsson85
2008-05-19, 22:32
Titta på Derren brown "Messiah" och "Seance" så har du nog svaret där.

Frida.B
2008-05-19, 22:43
Man kan tro på allt man vill tro på. Såg två dokumentärer idag som handlade om övernaturlig tro vs vetenskap. Det finns ju inga belägg för att de kan tala med döda. hade de kunnat göra det hade ju allt varit helt hundra, men för det mesta famlar de och slänger ur sig gissningar tills någon nappar. Hemskt att se att folk betalar pengar för sådant bs. Men de får ju iaf höra det de vill höra, att den döda har det bra på andra sidan. Hade jag varit död och kunnat tala med levande genom en snubbe hade då inte jag hållt inne med mina åsikter om saker och ting.

Pelle2
2008-05-20, 00:58
Man kan tro på allt man vill tro på. Såg två dokumentärer idag som handlade om övernaturlig tro vs vetenskap. Det finns ju inga belägg för att de kan tala med döda. hade de kunnat göra det hade ju allt varit helt hundra, men för det mesta famlar de och slänger ur sig gissningar tills någon nappar. Hemskt att se att folk betalar pengar för sådant bs. Men de får ju iaf höra det de vill höra, att den döda har det bra på andra sidan. Hade jag varit död och kunnat tala med levande genom en snubbe hade då inte jag hållt inne med mina åsikter om saker och ting.

ok:Virro

Exdiaq
2008-05-20, 01:23
Man kan tro på allt man vill tro på. Såg två dokumentärer idag som handlade om övernaturlig tro vs vetenskap. Det finns ju inga belägg för att de kan tala med döda. hade de kunnat göra det hade ju allt varit helt hundra, men för det mesta famlar de och slänger ur sig gissningar tills någon nappar. Hemskt att se att folk betalar pengar för sådant bs. Men de får ju iaf höra det de vill höra, att den döda har det bra på andra sidan. Hade jag varit död och kunnat tala med levande genom en snubbe hade då inte jag hållt inne med mina åsikter om saker och ting.




Om du var död och kunde prata genom honom, skulle du då skälla ut honom för att det han gör är BS eller? ;)

MasterChief
2008-05-20, 06:48
Hade jag varit död och kunnat tala med levande genom en snubbe hade då inte jag hållt inne med mina åsikter om saker och ting.

Så inte ens om du är död kan vi få vara säkra på att slippa dina åsikter? *Synd*

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2998456&postcount=5

Granstr0m
2008-05-20, 20:49
Tror att det är BS rakt igenom. Många av dessa "psycics" snackar med folk innan programmet börjar och får där ledtrådar om vem som kan ha dött. Sen är publiken tvungna att skriva på ett avtal som förbinder dom att inte snacka om vad som händer under inspelningen. Sist men inte minst kan de klippa bort vad de vill, felgissningar av James osv.

De lutar åt de hållet för mej med :) för övrigt så har ni noterat James nacke?:naughty: haha där äre brottarrullningar morron midda kväll :D

Kabuto
2008-05-20, 21:06
Det är det enda speciella jag har lagt märke till när jag råkat sappa förbi programet, han har fan bra nacke. Garanterat brottarbakgrund! :thumbup:

Jag heter också Granström i efternamn på tal om inget :)

Granstr0m
2008-05-21, 16:41
Det är det enda speciella jag har lagt märke till när jag råkat sappa förbi programet, han har fan bra nacke. Garanterat brottarbakgrund! :thumbup:

Jag heter också Granström i efternamn på tal om inget :)

Fan va coolt :D, haha jag vet fan ingen annan än mina släktingar på pappas sida som heter Granström i efternamn :) *flex*