handdator

Visa fullständig version : Red Alert 3 trailer


Tricce
2008-05-17, 15:47
http://www.gametrailers.com/player/34141.html

Snyggt vatten :)

Sleigh
2008-05-17, 15:53
Kirov reporting.

rolf
2008-05-17, 16:03
Kan inte se trailern *cry*
Fast jag ÄLSKADE RA1 och tvåan var nästan lika grym den med. Hoppas trean blir bra också!

Timme
2008-05-17, 16:11
Jag håller med denna kommentar som postades på sidan

"to be honest i am kinda of iffy about this. I will most likely get it cause i grew up playing all the c and c games from the very first to c and c 3 but i dont like the "kiddish" looking models. To me, the graphics kinda have a cell shade look to them in a way. the WATER LOOKS AMAZING THOUGH! but when it comes to the units and buildings, they are too colorful and seem kiddish. Hey dont flame, its just my opinion. the gameplay i am sure will be awesome though."

Jag gillar inte att de har så barnslig och orealistisk grafik. I 2an så såg det hela realistiskt ut, nu se de ut som leksaker :( Varför?

visst är Kane och Yuri samma person?

Lelle Pelle
2008-05-17, 17:05
Jag håller med denna kommentar som postades på sidan

"to be honest i am kinda of iffy about this. I will most likely get it cause i grew up playing all the c and c games from the very first to c and c 3 but i dont like the "kiddish" looking models. To me, the graphics kinda have a cell shade look to them in a way. the WATER LOOKS AMAZING THOUGH! but when it comes to the units and buildings, they are too colorful and seem kiddish. Hey dont flame, its just my opinion. the gameplay i am sure will be awesome though."

Jag gillar inte att de har så barnslig och orealistisk grafik. I 2an så såg det hela realistiskt ut, nu se de ut som leksaker :( Varför?

visst är Kane och Yuri samma person?
Nej. De är inte samma person. Kane är ledare över Brotherhood of Nod i Tiberium Sun-serien. Yuri är bara en snubbe från Transsylvanien som försöker ta över världen med sin dödsarmé i Red Alert 2. Inte riktigt lika cool som Kane då alltså.

hahavaffan
2008-05-17, 17:16
Utan tesla coils, hundar och Tanya blir det inte lika ball :(

rolf
2008-05-17, 17:18
Nej. De är inte samma person. Kane är ledare över Brotherhood of Nod i Tiberium Sun-serien. Yuri är bara en snubbe från Transsylvanien som försöker ta över världen med sin dödsarmé i Red Alert 2. Inte riktigt lika cool som Kane då alltså.

Antog att han menade skådisen? Självklart är det inte samma karaktär. Jag vet faktiskt inte angående skådisen btw.

Exdiaq
2008-05-17, 19:55
Utan tesla coils, hundar och Tanya blir det inte lika ball :(



Men Tesla Coils finns väl visst med? Kollade på RA3s hemsida och är säker på att jag såg sådana där. Själv gillar man mer de allierades motsvarighet, som samlar extra kraft från andra närliggade.

Riktigt sugen på detta spelet :)

Timme
2008-05-17, 20:31
Utan tesla coils, hundar och Tanya blir det inte lika ball :(

Håller med. Tanya är ju så sjukt grym.

Timme
2008-05-17, 20:32
Nej. De är inte samma person. Kane är ledare över Brotherhood of Nod i Tiberium Sun-serien. Yuri är bara en snubbe från Transsylvanien som försöker ta över världen med sin dödsarmé i Red Alert 2. Inte riktigt lika cool som Kane då alltså.

De ser så vansinnigt lika ut. Jag trodde också att det var någon tidsmaskins grej över det hela.

Whistler
2008-05-17, 20:39
Håller med om Cell Shadingen... Usch och fy. Kanske om det varit "Micro Machines" med den grafiken, men det här ser ju bara för löjligt ut. :(

Mr.Cosybear
2008-05-17, 21:33
ÄNTLIGEN ett spel av EA som verkar bra gameplaymässigt, framförallt intensiteten i striderna.

Timme
2008-05-17, 21:42
Håller med om Cell Shadingen... Usch och fy. Kanske om det varit "Micro Machines" med den grafiken, men det här ser ju bara för löjligt ut. :(

Håller med *grr*

Det här ser ju äckligt ut! Red alert 2 som var så vansinnigt snyggt! Detta är ju ett hån mot 2an :(

Lelle Pelle
2008-05-17, 21:48
Håller med *grr*

Det här ser ju äckligt ut! Red alert 2 som var så vansinnigt snyggt! Detta är ju ett hån mot 2an :(
Tur att smaken är delad. Jag gillar det:)

sleviin
2008-05-17, 22:10
Tycker det ser nice ut, som RA2 fast i 3d.
RA2 hade väl också en ganska komsik stil vad jag kommer ihåg. (hundar,delfiner,jättebläckfiskar, ufon, etc..)

ser inte ut som cellshading dock

Deceiver85
2008-05-17, 22:29
Red Alert 3 kommer bli en skamfläck för hela serien. Westwood skulle aldrig ha lagts ner...

Sleigh
2008-05-17, 22:50
Jag gillar inte att de har så barnslig och orealistisk grafik. I 2an så såg det hela realistiskt ut, nu se de ut som leksaker :( Varför?

En spontan gissning är för att det ska bli enklare och se skillnad på dina och fiendens enheter.

NiXPhoenix
2008-05-17, 22:52
Finns inte filmen nån annanstans, vill inte ladda ner quicktime.

sleviin
2008-05-17, 22:58
Finns inte filmen nån annanstans, vill inte ladda ner quicktime.

du kan välja format under klippet

windows media player:
http://www.gametrailers.com/player/34141.html?type=wmv
flash:
http://www.gametrailers.com/player/34141.html?type=flv

NiXPhoenix
2008-05-17, 23:36
du kan välja format under klippet

windows media player:
http://www.gametrailers.com/player/34141.html?type=wmv
flash:
http://www.gametrailers.com/player/34141.html?type=flv


Jaha, tack, tittade inte så noga. :)

NiXPhoenix
2008-05-17, 23:40
Såg väl inte så tokigt ut, en smula barnsligt kanske men men... Musiken var jättebra, fast det kanske var ett originalspår från Red Alert. :)

Ni kan väl köra Generals så länge, det är askul, dock stör jag mig på att det finns så få landskap, är väl bara grönt och öken som finns. Blir en smula tradigt. Gillar att det såg ut att vara lite ljusare miljöer här.

Shajjn
2008-05-18, 08:06
Jag tycker om att det just ser "barnsligt" ut.

Råballa, realistiska spel är töntiga.

Timme
2008-05-18, 08:21
Jag tycker om att det just ser "barnsligt" ut.

Råballa, realistiska spel är töntiga.

RA2 var töntigt? Sjukt snygg grafik till RA2

En spontan gissning är för att det ska bli enklare och se skillnad på dina och fiendens enheter.

Det gick bra att se skillnad i RA2...

shadowfire
2008-05-18, 10:06
Nostalgi! Jag blev sjukt sugen på att lira detta. Luftskeppen var ju något av det roligaste som fanns. Bara sitta och hålla på dem och sen skicka iväg en hel klunga... ahhh! Kierov reportin!

Mass-Tech
2008-07-06, 10:06
pPXJoOd2lfs

kalle_banan
2008-07-06, 10:56
Nyskapande, fantastisk grafik, det verkar genialt helt enkelt.
Det är inte kaka på kaka utan nya möjligheter och nya ansvar, det kan bli grymt!