handdator

Visa fullständig version : Bigger, stronger, faster - film om AAS (trailer)


Pudzianovski
2008-05-15, 16:04
Hittade inget när jag sökte.

http://www.apple.com/trailers/magnolia/biggerstrongerfaster/trailer/

erks
2008-05-15, 16:11
Trodde det skulle vara en seriös dokumentär. Verkade inte så på trailern iaf. De målade upp det som att det inte var något jobb alls bakom t.ex. Arnolds fysik, att det bara var AAS som gjort honom stor.

Coldsmith
2008-05-15, 16:16
Är den som fahrenheits och annan skit är det inte mycket att se. Stollar får snacka och ingen som helst kritiskt tänkande.

-xR-
2008-05-15, 16:16
Den ska jag se när den kommer :thumbup:

Gastrocnemius
2008-05-15, 17:05
Snacka om en vinklad film. Valentinos muskler såg ut sådär pågrund av syntholen som han injicerade. ALLA som har ett uns aning om träning visste redan innan dessa avslöjandena att Arnold och Sylvester tog steroider. Man kan inte få Arnolds fysik utan dessa preparat. Förövrigt så är bieffekterna av steroiderna väldigt överhypade. Om man får tro media så kommer man dö vid 30 års ålder av hjärncancer om man tar lite d-boll.
Ta en titt på Herr Schwarzenegger, han bruka steroider i minst 10 år och hur ser han ut idag? Han lever och är guvernör av Kalifornien, han har tillochmed sitt hår kvar!

Med detta sagt så är jag inte positiv till steroider. Dock så är dessa preparat en del av kroppsbyggning och det kommer alltid vara det.

stargate
2008-05-15, 17:41
Snacka om en vinklad film. Valentinos muskler såg ut sådär pågrund av syntholen som han injicerade. ALLA som har ett uns aning om träning visste redan innan dessa avslöjandena att Arnold och Sylvester tog steroider. Man kan inte få Arnolds fysik utan dessa preparat. Förövrigt så är bieffekterna av steroiderna väldigt överhypade. Om man får tro media så kommer man dö vid 30 års ålder av hjärncancer om man tar lite d-boll.
Ta en titt på Herr Schwarzenegger, han bruka steroider i minst 10 år och hur ser han ut idag? Han lever och är guvernör av Kalifornien, han har tillochmed sitt hår kvar!

Med detta sagt så är jag inte positiv till steroider. Dock så är dessa preparat en del av kroppsbyggning och det kommer alltid vara det.


Angående Arnolds hår så vet man ju säkert inte om det är 100 procent äkta:) Finns nog mycket man kan göra om man har mycket pengar...

Larsson85
2008-05-15, 18:36
För den som vill så finns det en film "truth about steroids" som är lätt att hitta på nätet. Men jag har fått tillsägelser för sånt innan så jag vågar inte länka.

Slartibartfast
2008-05-15, 18:45
First!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2973355&postcount=1251

Pudzianovski
2008-05-15, 19:05
First!

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2973355&postcount=1251

Tyckte jag kände igen den. Då såg jag antagligen trailern när du postade den :thumbup:

Bönne
2008-05-15, 19:23
Snacka om en vinklad film. Valentinos muskler såg ut sådär pågrund av syntholen som han injicerade. ALLA som har ett uns aning om träning visste redan innan dessa avslöjandena att Arnold och Sylvester tog steroider. Man kan inte få Arnolds fysik utan dessa preparat. Förövrigt så är bieffekterna av steroiderna väldigt överhypade. Om man får tro media så kommer man dö vid 30 års ålder av hjärncancer om man tar lite d-boll.
Ta en titt på Herr Schwarzenegger, han bruka steroider i minst 10 år och hur ser han ut idag? Han lever och är guvernör av Kalifornien, han har tillochmed sitt hår kvar!

Med detta sagt så är jag inte positiv till steroider. Dock så är dessa preparat en del av kroppsbyggning och det kommer alltid vara det.Han operera sitt hjärta för inte så länge sedan. Visst säger man att det var ett ärftligt hjärtfel, men vad vet man, det kanske inte hade dykt upp ifall det inte var för steoridbruket.

Alla får inte sjukdomar/skador eller för den delen dör direkt efter sin kur, men många verkar få problem långt efteråt.

C.E.J.
2008-05-15, 19:33
Han operera sitt hjärta för inte så länge sedan. Visst säger man att det var ett ärftligt hjärtfel, men vad vet man, det kanske inte hade dykt upp ifall det inte var för steoridbruket.

Alla får inte sjukdomar/skador eller för den delen dör direkt efter sin kur, men många verkar få problem långt efteråt.

Det är inte ens samma patogenes för AAS-inducerad LVH och det Arnold hade, så nej, hans genetiska hjärtsjukdom uppstod inte av AAS-bruk och kan ej göra det heller.

Waggho
2008-05-15, 20:22
Snacka om en vinklad film. Valentinos muskler såg ut sådär pågrund av syntholen som han injicerade. ALLA som har ett uns aning om träning visste redan innan dessa avslöjandena att Arnold och Sylvester tog steroider. Man kan inte få Arnolds fysik utan dessa preparat. Förövrigt så är bieffekterna av steroiderna väldigt överhypade. Om man får tro media så kommer man dö vid 30 års ålder av hjärncancer om man tar lite d-boll.
Ta en titt på Herr Schwarzenegger, han bruka steroider i minst 10 år och hur ser han ut idag? Han lever och är guvernör av Kalifornien, han har tillochmed sitt hår kvar!

Med detta sagt så är jag inte positiv till steroider. Dock så är dessa preparat en del av kroppsbyggning och det kommer alltid vara det.
Jag tyckte inte den verkade så vinklad på det sätt som du beskriver. Däremot verkar den totalt ointressant. "Det finns amerikaner som använder steroider". Jaha. Gäsp.

Bullen!
2008-05-15, 20:25
vi kommer aldrig få en dokumentär om aas som inte är färgad/vinklad på ett eller annat håll. aldrig.

Nicklas86
2008-06-07, 19:11
Ingen som vet ifall denna rulle ligger ute på nätet ännu?
Har själv sökt men hittar bara fakes tyvärr.

Arne Persson
2008-06-07, 19:15
Han operera sitt hjärta för inte så länge sedan. Visst säger man att det var ett ärftligt hjärtfel, men vad vet man, det kanske inte hade dykt upp ifall det inte var för steoridbruket.

Alla får inte sjukdomar/skador eller för den delen dör direkt efter sin kur, men många verkar få problem långt efteråt.

Samma hjärtfel som sin sönderdopade mamma.......

tp_88
2008-06-07, 19:56
Samma hjärtfel som sin sönderdopade mamma.......
:)

Larsson85
2008-06-07, 22:58
Samma hjärtfel som sin sönderdopade mamma.......

Fast han stämde väl läkaren som påstod det, och fick rätt.

Mass-Tech
2008-06-10, 19:31
vE6uegoRiFk

the_PL_man
2008-06-10, 21:12
Jag har tränat med ena brodern i filmen, Mark Bell AKA Jackass.

/jag mötte Lassie :)

Rahf
2008-06-10, 21:16
Var det inte kevron eller Flex Wheeler som fick problem med levern också?

Tråkigt att det ska vara så låg nivå på vissa dokumentärer dock. Valentino-exemplet är förmodligen det sämsta.

tp_88
2008-06-10, 22:02
Var det inte kevron eller Flex Wheeler som fick problem med levern också?
Flex har haft njurproblem iaf vet jag.

tp_88
2008-07-29, 19:26
BÜMP

Någon annan som har sett den än? Mycket bra imo.

Timme
2008-07-29, 19:42
BÜMP

Någon annan som har sett den än? Mycket bra imo.

Denna filmen verkar vara riktigt bra. Jag vill se! Gött att Mike O hearn är med också. Han verkar skön och han har en grym fysik.

-squat-
2008-07-29, 20:34
BÜMP

Någon annan som har sett den än? Mycket bra imo.

ja, jag har sett den. Den var bra faktiskt.

Fultjack
2008-07-29, 20:59
BÜMP

Någon annan som har sett den än? Mycket bra imo.

Ser den just nu. Helt klart underhållande :thumbup:

shadowfire
2008-07-29, 21:07
Ser den just nu. Helt klart underhållande :thumbup:

+1
Har sett 10 min o verkar lovande.

mr ruhl
2008-07-29, 21:28
sett den med, verkar vara ok, dock lite vinklad..

CrazyJoeDavola
2008-07-29, 21:52
Såg den igår, helt ok. Fick dock intrycket att AAS skulle vara något helt ok och inte alls så farligt som det säges. Det negativa som skaparen retade sig på vara mest att det skulle vara fusk därför han själv inte tog aas, inte för att det var farligt.

Helt ok och sevärd dock.

Pudzianovski
2008-07-29, 22:35
Jag tycker också den var bra ! :)

Tuniz
2008-07-29, 22:36
Såg den igår och tyckte den var bra.

Något vinklad, men vad kan man förvänta sig..?

tobbo
2008-07-29, 22:39
Såg den igår, helt ok. Fick dock intrycket att AAS skulle vara något helt ok och inte alls så farligt som det säges. Det negativa som skaparen retade sig på vara mest att det skulle vara fusk därför han själv inte tog aas, inte för att det var farligt.

Helt ok och sevärd dock.

Hm, håller med. AAS lät inte som det var speciellt allvarligt och de hade inga riktiga bevis för biverkningar och konsekvenser av missbruk av AAS, jag vet inte riktigt vad man ska tro. :<

Doris
2008-07-29, 23:15
Jo den är bra, vinklad ja utan tvekan, men det ställer iaf några intressanta frågor.

klart värd att se.

Andy.da.wohoo
2008-07-30, 00:01
Verkar vara en bra film. Var kan man se den? Har inte sett några affischer på bion om den iallafall:-/

shadowfire
2008-07-30, 00:14
Jo den är bra, vinklad ja utan tvekan, men det ställer iaf några intressanta frågor.

klart värd att se.

+1
Gav helt klart mig lite reflektioner i varje fall. Gillade då man fick se före/efterbilder i samband med kosttillskott osv. :D

Alltid trevligt med lite flashbacks från carl lewis o gamle ben också, minnen från barndomens unga år. :D

LoTiX
2008-07-30, 01:54
Vilken fantastisk monolog av Valentino ~41 minuter in i filmen, wow.

Gislason
2008-07-30, 02:27
Intressant film, ibland kändes det som att de drog för länge på samma fråga utan nya argument men klart sevärd var den iaf :)

Leop
2008-07-30, 08:24
Tycker den var helt okej...vinklad ? ja kanske det men tyckte den visa rätt bra hur sporten funkar idag. om alla använder det är det fusk då?

Lite surt att dom tog med synthol mannen men man kan inte få allt.
kul med lite dubbel moral från lewis och arnold oxå..

Även tråkigt att dom inte fick ha med jay cutler när han prata lite aas.

Exdiaq
2008-07-30, 08:30
Verkar vara en bra film. Var kan man se den? Har inte sett några affischer på bion om den iallafall:-/



Hrmm hrmm, gissa tre gånger ;)

LoTiX
2008-07-30, 10:00
Tycker den var helt okej...vinklad ? ja kanske det men tyckte den visa rätt bra hur sporten funkar idag. om alla använder det är det fusk då?

Lite surt att dom tog med synthol mannen men man kan inte få allt.
kul med lite dubbel moral från lewis och arnold oxå..

Även tråkigt att dom inte fick ha med jay cutler när han prata lite aas.

Greg Valentino gjorde ju ett otroligt vettigt intryck tycker jag.

tp_88
2008-07-30, 10:35
Alltså Valentino är en idiot, men en fruktansvärt underhållande idiot. :)

Jay-Z
2008-07-30, 10:37
Den var rätt seg, rätt vinklad och det bästa i en Oreo-kaka är mitten.

Fultjack
2008-07-30, 10:59
Alltså Valentino är en idiot, men en fruktansvärt underhållande idiot. :)

Haha ja han var skön faktiskt :D

C.E.J.
2008-07-30, 12:52
BÜMP

Någon annan som har sett den än? Mycket bra imo.

Såg igår. Bra men lite dåligt upplagd, kanske.

moment22
2008-07-30, 14:49
vinklad, hur är den vinklad? åt vilket håll? jag tycker den var hur bra som helst

Leop
2008-07-30, 14:58
Greg var trevlig i filmen absolut mena bara att det är synd att dom har med en sån person.
Han representerar ju inte byggningen på ett bra sätt direkt tycker dom skulle ha med nån eller flera Ifbb proffs isåfall.

Annnars var det mesta ok sorgligt att se när dom plocka ner Arnold från väggarna på Golds...

Andy.da.wohoo
2008-07-30, 15:40
Hrmm hrmm, gissa tre gånger ;)

Ni laddar alltså ner filmen? :smash: :confused:

tp_88
2008-07-30, 15:59
Ni laddar alltså ner filmen? :smash: :confused:
Nej, alla åker till USA för att gå på bio, sedan direkt hem igen.

Andy.da.wohoo
2008-07-30, 16:06
Nej, alla åker till USA för att gå på bio, sedan direkt hem igen.

Jaha då förstår jag. Tack för du upplyste mig om detta:)

tp_88
2008-07-30, 16:06
Jaha då förstår jag. Tack för du upplyste mig om detta:)
Lugnt!

Exdiaq
2008-07-30, 16:20
Nej, alla åker till USA för att gå på bio, sedan direkt hem igen.



Jag åt lite på Burger King innan jag steg på planet hem igen dock.

Sniggel
2008-07-30, 17:20
Stackars brorsan som fortfarande försökte bli wrestler. Verkade helt förstörd, eller på väg att bli iaf.
Det var en bra dokumentär iaf.

bear.flowertwig
2008-07-30, 19:42
Jag tänkte se den i Chicago i kväll *popcorn*

Sparven från Minsk
2008-07-30, 19:43
Såg den tidigare idag. Helt okej, underhållande :thumbup:

rAjj
2008-07-30, 20:46
Jag gillade den starkt. Riktigt kul att se, fick en god inblick i verkligheten.
Rekommenderas!!

mystic[-_-]
2008-07-30, 20:47
Helt ok :thumbup:

Rellos_87
2008-07-30, 21:54
vinklad, hur är den vinklad? åt vilket håll? jag tycker den var hur bra som helst


De som är med i filmen har jobbat med vinklar.

Altec
2008-07-30, 21:58
Sevärd. Fick iaf mig en tankeställare om USA.

iNCREDiBLE
2008-08-21, 19:21
Bigger.Stronger.Faster.LIMITED.DVDSCR.XviD-COALiTiON rellad nu :thumbup:

beach2010
2008-08-21, 19:32
Bigger.Stronger.Faster.LIMITED.DVDSCR.XviD-COALiTiON rellad nu :thumbup:


Får jag fråga varför du kollar på dvdscr när du kan kolla på en bättre rip som finns? :smash:



Såg filmen när den blev tillgänglig, riktigt bra. *flex*

King Grub
2008-08-21, 19:33
Får jag fråga varför du kollar på dvdscr när du kan kolla på en bättre rip som finns? :smash:

Scene. ;)

iNCREDiBLE
2008-08-21, 20:10
Får jag fråga varför du kollar på dvdscr när du kan kolla på en bättre rip som finns? :smash:



Såg filmen när den blev tillgänglig, riktigt bra. *flex*

Vi dödliga får nöja oss med dvd-screeners och med en laptop-skärm på 15 tum så känns det som att det kvittar :D

beach2010
2008-08-21, 22:19
Vi dödliga får nöja oss med dvd-screeners och med en laptop-skärm på 15 tum så känns det som att det kvittar :D






Duger det för dig så :)



The rest of you, enjoy the movie *popcorn*

Lama
2008-08-26, 14:38
Verkligen en välgjord dokumentär! Jag tycker inte filmen förskönade "dödsknark", utan gav istället en verklighetsbild som massmedia i USA (och Sverige) försöker dölja. Jag menar, vad är det som berättigar amerikanska piloter sitter och knaprar i sig amfetamin innan dom ska ut och flyga? Fuck the system.

Juste, har fått en helt annan syn på Arnold. Jävla hycklare!

Lavorini
2008-08-31, 18:40
Jag undrar också vad ni som skriver att den är "vinklad" menar....?

-squat-
2008-08-31, 19:51
Doping Forever trailer. Ännu en dokumentär.
vFEjV8ffsms

Timme
2008-08-31, 20:20
Doping Forever trailer. Ännu en dokumentär.
vFEjV8ffsms

intressant. Vill se den.

Andy.da.wohoo
2008-08-31, 20:26
Verkar intressant. Hade varit väldigt kul att se. När har den premiär? Går den att få tag på redan nu?

-squat-
2008-08-31, 21:43
Verkar intressant. Hade varit väldigt kul att se. När har den premiär? Går den att få tag på redan nu?

ja.

Pudzianovski
2008-08-31, 22:11
Doping Forever trailer. Ännu en dokumentär.


Bra tips. Han ökade inte dåligt i bänken :n00b

jaadå
2008-09-01, 00:08
Doping forever var fan rätt bra... En "supersize me" i doping.
Fast det var tråkigt att man inte fick se mer av hans utveckling i styrka och kropp dock.

CroCop
2009-01-11, 13:58
Tycker den är grymt bra men har ungefär 25 minuter kvar att se.

Gick in på imdb för att kolla upp hur det gått för Mike Bell alltså brosan som ville lyckas som wrestler i Hollywood. Han dog för tre veckor sen!

Pappan i familjen sitter ju och säger att han är helt säker på att han son (Mike) kommer hittas död i hemmet och sjukt sorgligt att han fick rätt.

Kross
2009-01-11, 14:27
Tycker den är grymt bra men har ungefär 25 minuter kvar att se.

Gick in på imdb för att kolla upp hur det gått för Mike Bell alltså brosan som ville lyckas som wrestler i Hollywood. Han dog för tre veckor sen!

Pappan i familjen sitter ju och säger att han är helt säker på att han son (Mike) kommer hittas död i hemmet och sjukt sorgligt att han fick rätt.

Det var synd. Må han vila i frid. Han kändes iofs väldigt labil genom hela filmen som jag för övrigt tyckte var mycket underhållande. Sett den mer än en gång.

MojjMojj
2009-01-11, 15:01
Doping Forever just sedd. Blir "BSF" efter träningen.

Skulle kanske vara bra att visa sådana här dokumentärer på gymnasium och liknande? Tycker absolut att "doping forever" var avskräckande på ett bra sätt.

frambogir
2009-01-11, 20:34
BSF känns väldigt mycket "Alla tar steroider, du borde också göra det."

ceejay
2009-01-11, 20:40
kollade doping forever, ville veta mer, den var inte tillräckligt lång och genomgående.
Ville dessutom veta mer om hans stats.

ceejay
2009-01-11, 22:08
ska kolla på BSF nu

rAjj
2009-01-12, 00:21
Vad är BSF? :confused:

erks
2009-01-12, 00:22
Vad är BSF? :confused:

Dra en vild gissning?

L-Sami
2009-01-12, 12:26
Mina tankar efter jag har sett filmen:

-Gendopning har säkert redan nått de största stjärnorna i amerikanska proffsligor och topp olympiskaatleter.

-Förekommer mycket dopning i college football.

-Dopning är mer förekommande i staterna än i Sverige. prestationskraven är större i USA. Amerikanska inställningen är att vara bra som möjligt, stark som möjligt, snabb som möjligt, stor som möjligt. Finns prestationshöjande preparat för varenda ändåmål i stort sett, sport, skolan, musik, militären osv.

-Amerikanska kosttillskott kan man inte lita på.

-Arnold är en hycklare.

Tycker filmen var underhållande, den var bra gjord. Ändå ganska vinklad till att steroider är bra och ta dem, det är inte farligt och ger inga allvarliga biverkningar.

--------------------------------------------------------------------
Doping forever var kanske lite för kort, men gav en bild hur bra steroider fungerar och även det dåliga som händer inne i kroppen.

rAjj
2009-01-12, 21:34
Dra en vild gissning?

Jaha.. ska man behöva kasta om bokstäverna själv?

ceejay
2009-01-12, 21:35
Jaha.. ska man behöva kasta om bokstäverna själv?

topic :smash:

Matthew_90
2009-01-12, 21:43
Gillade filmen med. Speglar den Amerikanska mentaliteten kring tävling väl

He-man
2009-01-12, 23:03
Vad är BSF? :confused:

Bigger, stronger, faster.

rAjj
2009-01-12, 23:11
topic :smash:

Ahh.. dokumentären heter inte så *slap*

haha, nä usch va jobbig jag blev. Tar tillbaka detta!


För att gå ontopic så tycker jag uttrycket i "Doping Forever" talar sitt tydliga språk. Roider är som en pistol.. i fel händer kan det gå riktigt illa.

Jag reflekterar ofta till proffsen när jag ser denna typ av dokumentär. De är i ständig översikt av läkare.. Men i vilket syfte? Att varna innan de stupar?

Welli
2009-07-25, 22:21
Jag må vara väldigt sen på denna så det blir en rejäl bump. Såg i nyaste Body att den släpptes på dvd i juli så nu har jag sett den med. Jag blev väldigt överraskad att filmen aldrig vände. Det var ju bara i början de diskuterade att AAS inte var något att ha, resten handlade ju om hur många som använde det och vilka fina resultat de fått av det. Och som någon skrev innan så verkar det ju som att det största problemet enligt dem var det omoraliska i att fuska.

Jag som är väldigt okunnig på allt som har med AAS att göra, och som precis har börjat med styrketräning, får intrycket att det inte alls är så farligt som det sägs.

Tror själv att det är farligt men man får sig en tankeställare när man ser hur lätt man kan få det utskrivet på recept i USA. Hur pass bra speglar den här filmen verkligheten? Det finns ju trots allt MÅNGA som har använt sig av AAS, i princip alla som vunnit stora tävlingar i BB som jag förstått det, som lever utan några problem idag.

Känns som att de fick doping att framstå som bättre och säkrare än vad det är.

mikaelj
2009-07-25, 22:28
Det var en intressant film, hursomhelst.

young_george
2009-07-25, 22:30
Det finns ju trots allt MÅNGA som har använt sig av AAS, i princip alla som vunnit stora tävlingar i BB som jag förstått det, som lever utan några problem idag.

Väldigt många av dom lever med problem.
Att vara så stor och belasta kroppen extremt mycket ger just problem. Problem med övervikt, diskar, leder e.t.c är vanligt.

snej
2009-07-25, 22:31
Egentligen så är deras (filmskaparna) inställning helt objektiv. Det är snarare vår (svenska) inställning till AAS som är vinklad, då vi hela tiden matas av media om dödsknarket som skördar liv (både AAS och droger). Det är en samhälls och moralfråga för oss svenskar som hellre tar det säkra före det osäkra och dömmer ut allt vi tycker verkar farligt, istället för att ha en mer pragmatisk syn på det hela. Allt är inte så svart och vitt som vi svenskar gärna vill tro om allt som är ''farligt''.

Welli
2009-07-25, 22:35
Väldigt många av dom lever med problem.
Att vara så stor och belasta kroppen extremt mycket ger just problem. Problem med övervikt, diskar, leder e.t.c är vanligt.

Jo men har inte många som tränar rent, och som är så stora som de kan vara rent genetiskt, samma problem? Kanske inte i lika stor utsträckning men det måste ju belasta kroppen vare sig man är fet, muskulös, eller dopat muskulös större delen av sitt liv.

Welli
2009-07-25, 22:40
Egentligen så är deras (filmskaparna) inställning helt objektiv. Det är snarare vår (svenska) inställning till AAS som är vinklad, då vi hela tiden matas av media om dödsknarket som skördar liv (både AAS och droger). Det är en samhälls och moralfråga för oss svenskar som hellre tar det säkra före det osäkra och dömmer ut allt vi tycker verkar farligt, istället för att ha en mer pragmatisk syn på det hela. Allt är inte så svart och vitt som vi svenskar gärna vill tro om allt som är ''farligt''.

Det var exakt det här jag funderade över. Skräckpropaganda finns ju för alla möjliga saker, speciellt i Sverige.

the_PL_man
2009-07-25, 23:14
Som sagt, den ene brodern Bell är idag död...

Gör som du vill, lev med konsekvenserna, men för allt i världen basera inte ditt beslut på en subjektiv film.....

ceejay
2009-07-25, 23:18
var bell han som bänkade mkt?

young_george
2009-07-25, 23:19
var bell han som bänkade mkt?

Alla var Bell, eftersom det var familjenamnet. Den som dog 'Mad Dog', han som hatade att vara medelmåttig och ville bli wrestlare igen.

ceejay
2009-07-25, 23:23
Alla var Bell, eftersom det var familjenamnet. Den som dog 'Mad Dog', han som hatade att vara medelmåttig och ville bli wrestlare igen.

my bad, var ett tag sen jag såg filmen ;)

så han kolade alltså, hmm..

young_george
2009-07-25, 23:26
my bad, var ett tag sen jag såg filmen ;)

så han kolade alltså, hmm..

Ja, men jag vet är det är dödsorskaken oklar, och han uppgavs vara beroende av såväl smärtstillande som alkohol.

Chris Bell had this to say about his brother’s death: “You can’t really blame wrestling, but it’s kind of the lifestyle… You have a couple of painkillers to get to the next match, have a couple drinks night to night and it gets out of hand.”

http://www.filmjunk.com/2008/12/22/mike-mad-dog-bell-from-bigger-stronger-faster-found-dead/

mystic[-_-]
2009-07-25, 23:33
Ja, men jag vet är det är dödsorskaken oklar, och han uppgavs vara beroende av såväl smärtstillande som alkohol.

Chris Bell had this to say about his brother’s death: “You can’t really blame wrestling, but it’s kind of the lifestyle… You have a couple of painkillers to get to the next match, have a couple drinks night to night and it gets out of hand.”

http://www.filmjunk.com/2008/12/22/mike-mad-dog-bell-from-bigger-stronger-faster-found-dead/

I princip alla wrestlare är beroende av smärtstillande. Samma med många proffsbyggare som får problem. Nubain är farliga grejer

SWEcobra
2009-08-14, 10:59
Jag såg denna film & tyckte den var instressant.

Vet dock inte om den var för eller emot steroider*

The Draf
2009-08-14, 11:37
Filmens budskap var väl inte för/emot steorider utan kritik mot hur USAs syn på olika stimulanter samt hur mkt dubbelmoral som finns i samhället. Tyckte sista scenen var så klockren. Då alla hejade på sonen som tog AAS trots att dom visste om det.

Bearius
2015-08-18, 12:23
Gammal tråd MEN:

Någon som vet om han snubben som bor i en van utanför Golds, fortfarande bor där?