handdator

Visa fullständig version : no1fitness träningsdagbok


no1fitness
2003-05-31, 03:35
Ja, då var det min tur att skriva lite träningsdagbok. Inspirerad av alla starka tjejer...:D

Lite fakta först :

Kön : Flicka
Ålder : 28 ( huvaligen, jag är gammal ! )
Längd : 171 cm
Vikt : 67 kg ( :em: ) Hade tävlingsvikt på 60 kg för 5 veckor sedan
Äter kreatin och glutamin som tillskott + vitaminer.

Jag har lite dåligt med motivation i träningen just nu. Det beror väl på att jag nyss har tävlat och det var lite speciellt att ställa om och så har jag gått upp en del i vikt ( förstås ) och mina chins och dips blir tunga och jag ökar inte i repsantal som jag gjorde inför tävlingen. Men med hjälp av denna träningsdagbok ska jag nog komma igång igen !!!

Just nu bulkar jag ganska rejält kan man säga...Två månader kvar innan höstens deff startar. Första målet är Norska Mästerskapen och en månad senare Decembercupen i AF.

Koncentrerar mig nu på att träna styrka på chins och dips och HIIT ett par gånger i veckan för att få upp flåset till hinderbanan.
Kalorierna har jag ingen aning vad de kan ligga på, men jag får i mig nyttigt fett och nog med protein i alla fall och äter var 3 timme.

Kör styrka fyra-fem gånger i veckan och ska nu starta att köra 3-6 reps på de flesta övningar. Kanske inte på ben eller vader. Det blir väl en period av 8 veckor nu innan deffen börjar.

Dagen pass : Bröst och triceps.

Börjar alltid alla pass med antingen chins eller dips 3-4 set. Idag blev det logiskt nog dips. Värmde upp några minuter och började alltså med dips.

Dips :
10 kg belastning 1*9, 1*6 och 1*4 Djupa och sakta
Gjorde faktiskt fler än vad jag trodde. Dips har blivit tungt sedan man gått upp en del kilon...

Gick över till bänkpress
60 kg 1*5, 55 kg 1*7 och 1*5 Gick OK

Hantelpress
23 kg 1*8, 1*6 och 1*5

Flyes
10 kg 2*6

Triceps

Cable pushdown
25 kg ( står det på maskinen i alla fall ) 2*8, 1*6

Dips mellan två bänkar
15 kg belastning i knät 3*6

Enhands press över huvudet ( kallar det så...)
8 kg 2*6

Avslutade med intevall på cykel och elipsmaskin ( ? ) 10 minuter var. Hade ny skiva i CD-spelaren så det gick bra ! Blev svett och röd som en tomat som vanligt...
:em:

Passet gick ok, har kvar en del styrka i bröstet och är mest nöjd över att dipsen går bra.
I morrn blir det ingen träning eftersom gymet stänger klockan 18.00 och jag jobbar natten och sover till runt 16.30. Men det blir nya tag på söndag med chins i början av passet efterföljt av mer ryggträning och axlar ev. vader.

Längtar just nu till söndagen pass. Träningsdagboken hjälper redan !:thumbup:

Pinglan
2003-05-31, 07:19
Hej och välkommen i gänget no1fitness :) Vad kul att du ska tävla (och redan har gjort, hur gick det?), det ska bli jättekul att följa din journal. Du är ju en STARK tjej, bra jobbat! Kör hårt :bpump:

Mallan
2003-05-31, 07:57
Hej Anna!!
Kul att du ocksa skriver här (sa jag kan kolla hur mina konkurrent tränar och hur det gar :naughty: :D )

Ser riktigt bra ut. Bara att köra vidare och bita ihop när det gar som tyngst :thumbup:

GhostFace
2003-05-31, 09:34
Innan Spinkoo & Pecca hinner före...

...Får jag äran att som första kille, välkomna även dig till forumet!

:D

Action
2003-05-31, 09:55
Ska definitivt ha koll på dig nu inför dina tävlingar..... Lycka till...

O ännu en från fitnessgruppen.. Börjar bli stor förening det där...

//Mats

spas
2003-05-31, 12:18
Välkommen till forumet, lycka till med tävlingssatsningarna.

Pudzianovski
2003-05-31, 13:51
location? Norge? Norje?

:rolleyes:

lycka till annars.

no1fitness
2003-06-01, 01:49
Tackar för alla välkomster !! Ja, du Mallan, jag håller koll på dig också !!:naughty:

Norje = Norge, men jag tänkte bara spexa till det lite...:)

Min senaste tävling var i Oslo i april och tävlingsdebuten gick väl sådär...Misslyckades i styrkan och fick sämre i symmetrin än vad jag trodde. Hade pratat med två domare i Sverige och de sa att jag såg bra ut. Men domare är ju olika...
Jag hade nog tömt mig på kolhydrater när jag hade magsjuka en vecka innan tävlingen och kunde inte återhämta mig ordentligt. Men jag ska återkomma med råge !!:devil:

Ja, FG är ju bäst som alla vet...:hbang:

Det blir ingen träning i morrn:cryout:
Ska och hälsa på en omplaceringshund som kanske blir vår...
På måndag blir det tillbaks igen i alla fall.

beckan
2003-06-01, 15:56
välkommen! är själv ganska ny här :)
såg att du ska tävla i decembercupen! lycka till!:thumbup:

förrästen... vad är HIIT? såg det skrivet någon annastans också..så ja är nyfiken

Jon2
2003-06-01, 17:04
high intensity training tror jag

ugly_kid
2003-06-01, 17:08
Originally posted by Jon2
high intensity training tror jag

+ intervall
du glömde ett i

beckan
2003-06-02, 21:26
jahaja ;) tjaa frågar man så vet man!

hur går det me :bpump:
såg att du skulle tävla.. nyfiken

no1fitness
2003-06-04, 02:39
Usch, jag har varit sjuk ett par dagar...:insane:
Plus att vi har hämtat hem en omplaceringshund, som naturligt nog inte har kommit överens med vår hund direkt, så jag har inte tränat på ett par dagar.

Längtar hysteriskt och ska träna idag onsdag i alla fall !
Det blir rygg och axlar, så kan jag köra ben med min sambo på fredag. Det hjälper massor i träningen när vi kan träna tillsammans faktiskt. Speciellt när man kör tungt.

Ja, jag ska tävla i snart och skall väl börja deffa i augusti inför första tävlingen i okt/nov. Denna gången kommer jag inte gå så lågt på kalorierna som förra gången. Jag har BMR på 1709 kcal och jag BÖRJADE deffa på ca: 1800. Inte så smart...:smash:

Men man lär av sina misstag. Så nu har jag två hundar att gå morgonpromenad med när det är dags...:thumbup:

no1fitness
2003-06-04, 03:01
Jag har förresten några bilder inlagda på min profil på Fitnessgruppens hemsida...Anna B...:cool:

emmzan
2003-06-04, 08:02
Vad är det för hundar du har och varför har ni tagit hand om en omplacering?

Varför blev den omplacerad?? *nyfiken*

Action
2003-06-04, 08:18
Såg ju bra ut det lilla man såg... Nu vill vi se resten. Du har säkert några bilder från linen i Norge. :D

tinus
2003-06-04, 08:42
Härliga bilder Anna! Ser grym ut! :hbang: :thumbup:

Mallan
2003-06-04, 19:32
Ser riktigt bra ut!!
Sadana axlar vill jag ocksa ha!! *avis*

Haller med Action, vill se mer :naughty:

no1fitness
2003-06-04, 23:48
Hej emmzan ! Jo, vi har rhodesian ridgebacks och vår första hund har vi haft sedan han var valp och han är nu drygt två år. Den nya är 15 månader och omplaceras pga att han är allmänt jobbig...Läs pubertet...Familjen skulle visst separera också...
För min del skulle jag aldrig kunna lämna bort den två år gamla för allt i världen. Även om jag ibland har lust att ge bort honom till första bästa person jag ser...;)

Vi valde en omplacering pga att vi vill ha en hund till, men även om valptiden är underbar, passar det inte oss riktigt nu pga av att tvååringen är van mycket motion och den lilla orkar ju knappt gå runt kvarteret...Så orsakerna är lite lathet från vår sida och känslan av att hjälpa en hund som antagligen kunnat bli svår att omplacera pga utfall till andra hundar. Att tillägga är att han väger 50 kg och är vääldigt stark...:)
Men det har varit jobbigare att ha dem tillsammans än vad jag trodde...Idag har tvååringen varit hos veterinären och sytt tre stygn på kinden för 1400 NOK och måste gå med tratt i tre veckor. *pust* Och man måste vakta dem i lägenheten hela tiden annars kan de ryka ihop. Men idag gick det ok, för tvååringen var allmänt sömnig från bedövningen...

no1fitness
2003-06-05, 00:21
batesman och tinus > Tack !!!!:bow:

Mallan > Mina axlar tror jag inte är så stora egentligen. Just på den bilden ser de väldigt stora ut av någon anledning. Men jag prioriterade de i höstas och det har nog gett resultat...
Tackar för de fina orden !:em:

Jag har massor av bilder på min laptop, men det är inte ofta som jag kan ansluta den till internet, men jag ska se vad jag kan göra...Vi blev lite ivriga ( läs jag är ego...:em: ) när vi skaffade digitalkamera ett par månader innan tävlingen. Jag är glad jag passade på, för det är det inte så många muskler som syns på lilla Anna nuförtiden. Det är lite konstigt att se sig själv så deffad och man undrar om man kan göra det igen...Jag har inte orkat hålla sommarform direkt, men är det är akseptabelt som offseason tycker jag ändå...

no1fitness
2003-06-05, 02:20
Originally posted by Action
Såg ju bra ut det lilla man såg... Nu vill vi se resten. Du har säkert några bilder från linen i Norge. :D

Ja, jag har väl 10 kort från linupen, men tagna från sidan med en dålig digitalkamera och av en nervös pojkvän.:D
Så de är alltså inte så bra som synd är. Jag tog inga "ego" bilder backstage som alla andra. Kände mig dum och det var ju min första tävling, så aldrig att jag skulle posera nästan naken i ett rum med muskelknuttar och sneda blickar från konkurrenterna...

:smash:
Man kan ju ångra i efterhand och det faktum att jag inte hade ett mittupplag i B&Ks senaste nummer gör ju saken inte bättre..:notme:
jag har inte sett hur jag såg ut framifrån ordentligt, bara bilder tagna en 10 dagar innan själva tävlingen.

Efter detta ego-tjatet tackar jag och bockar för komplimangen:bow:

no1fitness
2003-06-05, 02:50
Jag hade ju mitt efterlängtade träningspass idag också ! Det är tur att man har en pojkvän som tycker om att träna lika mycket som jag så man kan kompromissa med hundarna !

OK, det blev rygg, axlar och vader. Cyklade hem i värmen och det är rena intervallträningen med alla backar och det tog 20 minuter.

Rygg :

Chins ( min vikt 67 kg ) hängde på en 10 kg vikt och gjorde 4 strikta. Andra och tredje setet hade jag en 5 kg på och gjorde 6 resp. 4 reps.
Det gick väl som jag väntat eller kanske lite bättre eftersom jag varit sjuk...

Sittande rodd i maskin
45 kg*7, 50 kg *6, 55 kg*4:D
Har inte provat denna på länge och jag kände mig i alla fall stark...

Enarmsrodd med hantel på bänk
21 kg*5, 5, 4

Axlar

Hantelpress
18 kg *9, 6, 5
Ångrar att jag inte provade 21 kg först. Trodde inte att jag var så stark efter rygg...

Stående sidohävningar (?)
11 kg * 6, 5, 5

Framsido hävningar... Jag står med en 15 kg vikt ( ej hantel ) och lyfter rakt fram, om ni förstår...
15 kg * 5, 4, 4

Två övningar och fem set på vader. Reps mellan 6-12.

Träningen gick bra tycker jag och øängtar till benträning på fredag i Karlstad. Slutar jobba i natt eller rättare sagt klockan 07.00 torsdag morgon och är ledig i 7 underbara dagar !
Då ska det tränas och kanske solas om vädret håller i sig !

Tänkte skriva ner vad jag haar ätit idag som är en ganska typisk matdag nu när kroppen förstått att jag inte svälter mig längre:)

Frukost:kl 16.30 Äggviteomelett ( 1 gula och fyra vitor ), 2 dl havregryn med loppfrön, banan och lite proteinpulver.

Innan träning : kl 18.15 Hälften av havregrynen från frukosten

Efter träning : kl 20.00 1 dl gainerdryck inget extra protein, glömde det:furious:

Middag : kl 21.00 Stekt potatis med kycklingfilé och lite svamp. Jag stekte i två matskedar olja

På jobbet : kl 00.00 2 dl havregryn med loppfrön och proteinpulver

Mellanmål : kl 03.00 2 grova mackor med makrill, 1 glas lättmjölk ( det är den enda mjölken jobbet har...) Lite proteinpulver

Sista jobbmålet : kl 05.30 1 grov macka med makrill, 1 glas mjölk och lite proteinpulver.

Sedan kl 08.00 :sleep:

Eftersom vi åker till Sverige har matförrådet tagit slut och jag brukar äta tonfisk/kyckling/kött/kesella/valio keso vid de två sista målen på jobbet.

I Sverige slinker det gärna ner GODIS också eftersom det är alldeles för dyrt att köpa i Norge.
Få se om jag skriver nåt under veckan som kommer annars svarar jag på era eventuella frågor om 7 dagar !

Ha en fin helg och :bpump: på !

beckan
2003-06-05, 17:05
skitsnygga armar å axlar, anna! klart impad. kör hårt på tävlingarna...:thumbup:

Pinglan
2003-06-05, 18:53
Var hittar ni bilderna? Jag vill också se men jag vet inte hur jag hittar fitnessgruppens hemsida :cryout:

Pinglan
2003-06-05, 19:08
Tack för länken batesman :thumbup:

Jävlar Anna, vilka brutala armar :hbang: Den första bilden var ju grym en sån bild måste jag också ta när jag kör armar nästa gång. SNYGGT jobbat :bow:

spas
2003-06-05, 19:13
riktigt vältränad. :thumbup:

no1fitness
2003-06-09, 16:54
Har fått igång datorna och lägger in lite fler bilder !

no1fitness
2003-06-09, 16:57
...

Pinglan
2003-06-09, 18:31
Ser skitbra ut! Fortsätt så :hbang: :hbang:

no1fitness
2003-06-13, 00:41
batesman & pinglan > :em: :bow:

Tack så mycket för de fina orden !!!
Det motiverar mycket !:D

no1fitness
2003-06-13, 00:44
spas > :D Trevligt att du tyckte om bilderna...

Jag blir helt generad:em: , men jag säger inte nej till komplimanger heller...:notme:

no1fitness
2003-06-13, 03:21
OK, så nu har man varit i Svedala i 1 vecka och inte skrivit nåt...

Jag har i alla fall tränat fyra gånger och alla pass var bra. Klarade 5 reps i chins med 10 kg vikt och är störtnöjd eftersom vikten var 68 kg vid detta tillfälle. Shit jag är snart uppe på 70 som jag svor att inte hamna på igen. Nåja:smokin:
Annars kändes bröst bra och i morrn ska jag köra igen med tyngre vikter än förra gången. Ska upp på 60 kg i bänk hade jag tänkt och 26 kg hantlarna. Vi får se.

Idag var det benpass och först dips. Men blev sur då jag upptäckte att nån idiot har förstört viktbältet, så hur ska jag nu kunna träna upp styrkan i chins och dips ? Hade ingen riktig motivation till ben idag. Hatar knäböj och körde på futtiga 60 kg och i benpressen kändes 150 kg astungt och fick till slut gå ner på 120.:furious:

Äter i alla fall bra hela tiden. Minst 30 g protein till varje mål och havregryn flera gånger om dagen. Lite seg pga att det är första jobbdagen idag och vet att jag har 6 dagar till med jobb innan jag är ledig...

Nästa period i K-d ska jag ta itu med att hämta däck ut till gamla flygplatsen och träna på "däckhoppning" och sprint inför NM.

Det går bättre med hundarna nu också.*glad* :D De bråkar inte längre och jag har varit ute och gått med bägge två ensam. Det är tur att man är stark, när bägge vill mot en hund och de väger 90 kg tillsammans.;)

Pinglan
2003-06-13, 06:02
Originally posted by no1fitness

Men blev sur då jag upptäckte att nån idiot har förstört viktbältet, så hur ska jag nu kunna träna upp styrkan i chins och dips ?

På mitt gym finns inget viktbälte och jag brukar lösa det genom att helt enkelt ta ett vanligt "styrkebälte" (vad heter det egentligen:confused: ) ta ett rep som är ihopknutet till en cirkel, trä en del runt bältet (med passande längd) och sedan trä andra delen av repet genom viktplattan . Fungerar bra i brist på annat. Det viktigaste är ju att längden blir rätt på repet så inte vikten hänger och dinglar, men det korrigerar man ju lätt.

Ser fram emot att läsa om nästa pass :bpump: Bra jobbat!

no1fitness
2003-06-14, 03:29
Ok, dagens träningspass.:D

Chins, bröst, triceps och 15 min HIIT. Allt gjort på en timme.

Chins :
Maxning eftersom bältet är sönder.
11 st, 6 st
Min vikt 68-69 kg. Gick bra tyckte jag. Det var längesedan jag maxade nu i chinsen.

Bröst :

Bänk.
Värmde upp på 20 kg och 40 kg.
Sedan lassade jag på 60 kg.
Det blev 4 och 3 reps på två set. Halvnöjd.

Hantelpress.
26 kg *7,5,5 :D

Flyes
13 kg * 5,5

Triceps
Gjorde lite dips, men var trött i bröstet. Blev väl en 10 stycken.

Press med rep ( om ni förstår )
35*5, 30*6,5

Kickback
5 kg * 5,5

Sedan HIIT på maskinen som man springer i luften med på plattformar. Vet inte vad den heter.
1 minuts uppvärmning och nedvarvning. Fullt ös i 1 minut och lättare tempo i 30 sekunder. Jobbigt...men kul.

I dag är det vilodag. Gymet har dumma öppetider för oss nattarbetare, men jag vill vila ändå.

Nästa pass är axlar, vader och mage. Får se om jag vågar mig på 21 kg vikterna i axelpress.

no1fitness
2003-06-14, 03:31
Originally posted by Pinglan


På mitt gym finns inget viktbälte och jag brukar lösa det genom att helt enkelt ta ett vanligt "styrkebälte" (vad heter det egentligen:confused: ) ta ett rep som är ihopknutet till en cirkel, trä en del runt bältet (med passande längd) och sedan trä andra delen av repet genom viktplattan . Fungerar bra i brist på annat. Det viktigaste är ju att längden blir rätt på repet så inte vikten hänger och dinglar, men det korrigerar man ju lätt.

Ser fram emot att läsa om nästa pass :bpump: Bra jobbat!

Tack för tipset. Jag ska nog lösa det på nåt sätt !:bpump:

emmzan
2003-06-14, 08:46
Originally posted by no1fitness
Nästa pass är axlar, vader och mage. Får se om jag vågar mig på 21 kg vikterna i axelpress.

Det tar vi som ett löfte!! :kickass:

no1fitness
2003-06-15, 00:40
Originally posted by emmzan


Det tar vi som ett löfte!! :kickass:

Ok jag förstår !:D

Börjar att ladda inför passet redan nu. Som uppvärmning blir det att gå ut med bägge hundarna i 30 minuter till gymet för att möta min sambo. *ber till gud att vi inte möter någon hund, eftersom den "nya" hunden blir helt galen och jag arg*:smash:

no1fitness
2003-06-15, 05:44
Väntar just nu på att få åka hem och :sleep: :sleep:
Är trött...
Runt 18.00 blir mitt pass idag. Längtar...:D

Har verkligen fått tillbaks motivationen pga er på forumet.:bow:

Pinglan
2003-06-15, 08:03
Originally posted by no1fitness
Har verkligen fått tillbaks motivationen pga er på forumet.:bow:

Och du ger motivation tillbaka genom skitbra pass och grymma bilder :hbang: :cheers:

emmzan
2003-06-15, 22:10
Originally posted by no1fitness
*ber till gud att vi inte möter någon hund, eftersom den "nya" hunden blir helt galen och jag arg*:smash:

Hm.. så illa med nya hunden.. Låter som ni har en hel del jobb framför er för att få ordning på det. Finns inget jobbigare än att inte kunna slappna av när man är ute med vovven utan hela tiden måste ha snorkoll runt omkring sig.. :(

AciDBL00D
2003-06-15, 22:40
Fina bilder, följer dig här nu!
Lycka till!!!

no1fitness
2003-06-15, 23:32
Originally posted by Pinglan


Och du ger motivation tillbaka genom skitbra pass och grymma bilder :hbang: :cheers:

Kan bara säga det samma pinglan !:bpump: :D

no1fitness
2003-06-15, 23:35
Originally posted by emmzan


Hm.. så illa med nya hunden.. Låter som ni har en hel del jobb framför er för att få ordning på det. Finns inget jobbigare än att inte kunna slappna av när man är ute med vovven utan hela tiden måste ha snorkoll runt omkring sig.. :(

Ja, jag vet, men oftast är vi båda ute med hundarna och då kan man slappna av mer. Det var ju en av anledningarna till att hunden blev omplacerad att han gjorde utfall mot andra hundar. Men han är ju bara valp, så vi ska nog få honom bra !!!:D

no1fitness
2003-06-15, 23:36
Originally posted by AciDBL00D
Fina bilder, följer dig här nu!
Lycka till!!!

Tack så mycket !:bow:

Lycka till med träningen själv !:bpump:

no1fitness
2003-06-16, 01:12
Idag var det axlar, vader, mage och HIIT 20 minuter på två olika maskiner.

Dips allra först.
Med 10 kg * 10, 6 ( viktbältet är lagat !! )
Gick hyfsat faktiskt.

Axlar.
Hade ju lovat emmzan att använda 21 kg hantlarna i axelpress och ett löfte är ju ett löfte !
21 kg * 7, 5 :D
18 kg * 7

Axelpress i maskin med fria vikter
40 kg * 6, 5, 5 ( 20 på varje sida )
Tyckte det var ok, tror inte jag har kört tyngre i alla fall i denna maskin.

Baksida axlar med hantlar
5 kg * 8, 7, 7

Vader och mage kör jag blandat och tänker aldrig riktigt på vad jag använder för vikter. Reps ligger på 6-12.

Hantelpressen gick ju bra ! Trots att jag körde dips innan också !:bpump:

HIIT gick bra. Hade lite ork i början, men kom igång efter 10 minuter.:hbang:

Hundpromenade innan gick också bra. Inte en hund i sikte ! :D

I morrn är det rygg och biceps och såklart chins.

Idag var förresten morgonvikten 66 kg. Har gått ner lite utan minsta ansträngning...Har ätit en del godis också. Kanske kroppen äntligen har kommit underfund med att den får mycket mat nuförtiden och inte håller så hårt på varenda kalori. :confused:

Förstås laddar jag inför nästa pass redan nu !

Action
2003-06-16, 07:10
Originally posted by no1fitness

Idag var förresten morgonvikten 66 kg. Har gått ner lite utan minsta ansträngning...Har ätit en del godis också. Kanske kroppen äntligen har kommit underfund med att den får mycket mat nuförtiden och inte håller så hårt på varenda kalori. :confused:


Jag hoppas att min kropp kommer dit snart också.... För nu håller den kvar allt som bara går... Förra året tog det mig mellan 2-3 månader innan vikten stabiliserades... Det e väl ngt sådant sen du tävlade??

no1fitness
2003-06-16, 23:32
Originally posted by Action


Jag hoppas att min kropp kommer dit snart också.... För nu håller den kvar allt som bara går... Förra året tog det mig mellan 2-3 månader innan vikten stabiliserades... Det e väl ngt sådant sen du tävlade??

Hej Action !

Jag tävlade 26 april, så knappt två månader...
Ja, det känns skönt att inte vara så plufsig hela tiden. Har tom kvar mina magrutor, men de ligger gömda under ett litet fettlager...:D
Ska du tävla i Decembercupen förresten ?

no1fitness
2003-06-17, 04:02
Dagen pass : Rygg och biceps :hbang:

Startade med chins förstås...
Med 10 kg vikt *5
Med 5 kg vikt * 5
Utan vikt * 6

Hade här tänkt köra rodd i maskin, men det kom en annan precis före mig så det fick bli...

Enarmsrodd med hantel på bänk
23 kg * 6, 5, 5 :D
Har aldrig kört med den hanteln förut.

Rodd i maskin
55 kg * 6, 5, :D Trots att jag körde enarmsrodd först.
50 kg * 6

Biceps

Stående med ez-stång ( heter det så )
10 kg på varje sida * 9, 7, 6

Hammercurl hantlar
13.5 kg * 7, 5, 5

Koncentrationscurl m. hantel
8 kg * 8 ( lätt )
11 kg * 6, 6

Sedan blev det 20 min HIIT på trappmaskin och cykel.

I dag är det vilodag och på onsdag ben...Hoppas att det passet går bättre än det förra benpasset.

Jag har träningsvärk ihöfterna efter all HIIT på Elliptical Fitness Crosstrainer ( som jag har lärt mig att den heter...)

Jippi, bara två nätter kvar att jobba ! Sedan ledig i 7 dagar och grilla på midsommar !!!:eating:

tinus
2003-06-17, 07:12
Härligt pass tjejen! :thumbup: kör hårt :kickass:

no1fitness
2003-06-17, 23:29
Originally posted by tinus
Härligt pass tjejen! :thumbup: kör hårt :kickass:

Tackar !:cheers:
Ja, jag kör på som vanligt ! I dag är det ben...

no1fitness
2003-06-19, 05:43
Dagens pass Dips + Ben !

Dips :
10 kg vikt * 11 :D * 6
Utan vikt * 6

Dips gick bra ! Ökade med en dips sen förra gången och ska köra med 15 kg vikt nästa gång...:bpump:

Tänkte börja med knäböj och hade peppat mig mycket, men då ockupperas ställningen av två stora killa som jag vet kör mååånga set. Ja, ja, det blev benpress då :
Efter uppvärmning

130 kg * 6
124 kg * 6
120 kg * 6

Utfall i smith steg bakåt

20 kg vikt + smith * 6 på varje ben, * 5
10 kg vikt + smith * 6

Framåtspark i maskin med fria vikter, ett ben i taget

20 kg * 6, 5
15 kg * 6

Stela marklyft med hantlar

23 kg * 6, 6, 5

Liggande bencurl

60 lbs * 7
45 * 6

Stående enbenscurl i maskin

30 lbs * 7, 6

Puh, jobbigt benpass, men gick bättre än förra passet ! Sedan blev det power-walk med vovvsingarna i backig terräng hem i 30 min. Det var inte bara jag som blev trött i alla fall !

Känner redan rejäl träningsvärk i rumpan 12 timmar efter passet ! :booty:

Nu reser jag till K-d och skriver antagligen inte på 1 vecka. Skönt ledig och midsommar !
Det blir vilodag i 3 dar nu eftersom gymet har stängt.
På söndag blir det bröst med 28.5 kg hantlarna !:naughty:

Ha alla en trevlig midsommar och ät gott ! Tur att det inte är deff ! Jag ska officiellt bäorja med min deff den 20 juli. 11 veckor innan tävling. Både längtar och inte längtar....

Pinglan
2003-06-19, 05:47
Ett underbart pass :hbang: Dipsen var ju grymma och väre kommer det tydligen att bli nästa gång...15 kg, det är inte dåligt det. Lycka till med 28.5 kg hantlarna, grymt det också :bpump: Trevlig midsommar :cheers:

no1fitness
2003-06-27, 02:00
Originally posted by Pinglan
Ett underbart pass :hbang: Dipsen var ju grymma och väre kommer det tydligen att bli nästa gång...15 kg, det är inte dåligt det. Lycka till med 28.5 kg hantlarna, grymt det också :bpump: Trevlig midsommar :cheers:

Tack pinglan !
Lite sent att önska trevlig midsommar tillbaks, men ,men...:cheers:

no1fitness
2003-06-27, 02:09
OK, träningspassen i K-d var sådär, förutom ett som :hbang:

Testade 28.5 kg hantlarna och gjorde 4 tunga reps och sänkte till 26 kg i resterande set. Att det ska vara så stor skillnad på ett par kilo...:furious:

Chinsen gick hyfsat, men dipsen inte alls...

Nu berättar jag om den roliga träningsdagen...

Rygg, biceps och rodd max 1 minut.

Ökade i flera övningar på rygg och på biceps också. Körde på 16 kg hantlarna i curl efter rygg.

Men det roligast av allt var när jag skulle testa rodd 1 minut. Senast rodde jag 298 meter utan att styrketräna innan. Nu rodde jag 310 meter EFTER rygg och biceps. :D
Jag blev ju spytrött och tänkte sluta efter 30 sekunder...Rodd är så f**bannat jobbigt ! En minut känns som en halvtimme.

Idag körde jag ben utan böj som var upptaget hela tiden...Men det blev benpress och "smala" böj i smithen. Fick bra kontakt i hamstrings trots att jag inte hade ork till stela marklyft. Det blir spännade att se om träningsvärken infinner sig senare idag när jag vaknar...
Senare idag blir det bröst och triceps och chins.

Sedan blir det två vilodagar. Vi ska skriva papper på nya hunden på söndag så han blir VÅR !

Pinglan
2003-06-27, 06:16
Härligt jobbat! 28-kiloshantlarna :hbang: :hbang: Rodden :hbang: :hbang: Fortsätt träna så här bra tjejen :bpump:

Mallan
2003-06-27, 06:45
Grymt jobbat! :hbang:

Grattis till nykomlingen i familjen http://mitglied.lycos.de/timbom/Smilies/wauzi.gif

Herkulez
2003-06-27, 07:00
Du var mig en stark brud.........

Action
2003-06-27, 16:17
Originally posted by no1fitness


Hej Action !

Jag tävlade 26 april, så knappt två månader...
Ja, det känns skönt att inte vara så plufsig hela tiden. Har tom kvar mina magrutor, men de ligger gömda under ett litet fettlager...:D
Ska du tävla i Decembercupen förresten ?

Decembercupen orkar jag inte med o tävla.. Här gäller det att bli så bra oms möjligt till nästa års SM.. Om jag skulle tävla i höst så skulle det vara i Norge, men jag åker eventuellt till Asien 3 månader o jobbar istället.!

Lycka till..

no1fitness
2003-06-28, 00:14
Originally posted by Pinglan
Härligt jobbat! 28-kiloshantlarna Rodden :hbang: :hbang: Fortsätt träna så här bra tjejen :bpump:

Tack detsamma !:cheers:

no1fitness
2003-06-28, 00:16
Originally posted by Mallan
Grymt jobbat! :hbang:

Grattis till nykomlingen i familjen http://mitglied.lycos.de/timbom/Smilies/wauzi.gif

Tackar !:)

Ja han är en handfull den nya jycken, men han är klart värt det !

no1fitness
2003-06-28, 00:18
Originally posted by Herkulez
Du var mig en stark brud.........

Tackar och bockar !
Jag kände på 28 kg hantlarna idag igen, med det räckte med att jag inte riktigt orkade lyfta dem från ställningen, så jag körde på 26.5 kg...:D

no1fitness
2003-06-28, 00:20
Originally posted by Action


Decembercupen orkar jag inte med o tävla.. Här gäller det att bli så bra oms möjligt till nästa års SM.. Om jag skulle tävla i höst så skulle det vara i Norge, men jag åker eventuellt till Asien 3 månader o jobbar istället.!

Lycka till..

Vilken tävling i Norge är det i så fall som du ska vara med i ?

Jag skulle nog också åka till Asien istället för att ställa upp i en tävling i Norge...:D Grattis ! Jag vill också åka iväg...men just det jag har två hundar...:naughty:

Lyckönskningarna lär behövas...Tack !:thumbup:

no1fitness
2003-06-28, 04:53
Dagens pass blev bröst, triceps och chins med pojkvän. Hundarna hade vakt...

Chins
10 kg x 4
5 kg x 5
Endast vikten x 6

Bröst

Hantelpress
Smygnosade på 28.5 kg, men nöjde mig med 26.5.

26.5 kg x 7, 6, 5

Sittande press med fria vikter

40 kg ( 20 på varje sida ) blev 4 innan jag tyckte det var för lätt.
44 kg x 8 lätt
Gud vad jag är stark...:D
50 kg x 6

Flyes på sned bänk
13 kg x 6, 6, 6

Vader mellan
Blandade övningar och bra kontakt

Triceps

Dips
0 kg x 17 :D
0 kg x 9
0 kg x 7

Smal bänk i smithen

20 kg + stången x 6, 6, 5

Pushdown
20 ( står det i alla fall på...) x 8, 8 ( tappade motivationen här...)

Utmanade min pojkvän om att jagklarade att göra 10 smala armhävningar direkt efter sista setet. Gjorde 8 st. Satan...Men han blev lite impad. Själv gjorde han några halva...:smash:

Dipsen gick bra, i alla fall första setet. Har ändå kört bröst innan.

Nu väntar två vilodagar och sedan axlar, vader och mage på måndag !
Glömde köra nån HIIT idag också...Ville till hundarna !

911
2003-06-28, 17:12
Bra kämpat! :) vad har du för hundar? :kickass:

no1fitness
2003-06-28, 23:36
Originally posted by 911
Bra kämpat! :) vad har du för hundar? :kickass:

Tack !
Vi har två rhodesian ridgebacks. :thumbup: hundar !

911
2003-06-29, 16:38
Originally posted by no1fitness


Tack !
Vi har två rhodesian ridgebacks. :thumbup: hundar !

Ahh.. dem är fina!

emmzan
2003-06-29, 19:58
Bra pass!!

Du.. Vad gör du med hundarna?
-lydnad
-spår/sök/rapport/skydd
-agiliity
-bevakning
*nyfiken emmzan*

Brukade köra en hel del spårträning (och lite misslyckad lydnadsträning med min voffsa).

911
2003-06-29, 20:28
Min vovve är helt dum i huvvet, men jag gillar henne ändå :D

no1fitness
2003-06-30, 01:24
Originally posted by 911
Min vovve är helt dum i huvvet, men jag gillar henne ändå :D

Vad har du för vovvsing då ???:D

no1fitness
2003-06-30, 01:31
Originally posted by emmzan
Bra pass!!

Du.. Vad gör du med hundarna?
-lydnad
-spår/sök/rapport/skydd
-agiliity
-bevakning
*nyfiken emmzan*

Brukade köra en hel del spårträning (och lite misslyckad lydnadsträning med min voffsa).

Just nu försöker vi bara att få dem att fungera ihop...:D
Har tränat lite spår med den äldsta hunden, men han är väldigt hyper och har inte tålamod. Har en agility bana här i Oslo som vi ska ta dem till ibland, men det är svårt att få uppmärksamheten när de gärna springer runt och leker med varann... De är en vaktig ras, så det uppmuntrar vi inte. Det räcker med det som finns redan.

Den "nya" hunden ska vara med på ett par utställningar inom ett par månader, så då blir det lite utställningsträning. Hon som har kenneln vill gärna avla på honom, för han är tydligen väldigt fin.
Men annars tränar vi vanlig lydnad med dem som sitt, ligg, stå och "give me five" ( alltså ge tass...) :D
Jag har inte tålamod till mer, det är en väldigt envis och självständig ras...men fina...
Detta är vår ena hund när han var 15 månader.

911
2003-06-30, 02:15
Originally posted by no1fitness


Vad har du för vovvsing då ???:D

dvärgpudel, här är en bild (http://hem.passagen.se/mrfreez) när hon va valp.. 1½ år nu ;)

no1fitness
2003-06-30, 02:38
Originally posted by 911


dvärgpudel, här är en bild (http://hem.passagen.se/mrfreez) när hon va valp.. 1½ år nu ;)

Gud vad söt ! :thumbup:
ett och ett halvt års-åldern är jobbig...!!!:smash:

911
2003-06-30, 03:07
Originally posted by no1fitness


Gud vad söt ! :thumbup:
ett och ett halvt års-åldern är jobbig...!!!

Jag tycker de va jobbigare när hon var liten... vassa tänder, kissade på mattan tills hon kom på att kombinationen att skälla lite o kolla på dörren resulterade i att hon fick gå ut o göra det..
+ att jag lyfte ut henne på gräsmattan såfort jag såg de va nåt på gång inte alltid man hann med dock :)

men nu hon kan göra lite tricks också typ sitta, ligga, tacka och rulla runt sen kan hon gå typ 1½m på baktassarna om man har nåt gott i handen... :whipped: ;)
kan dina göra nåt? typ curla 50kg? :thumbup:

no1fitness
2003-06-30, 23:40
Originally posted by 911


Jag tycker de va jobbigare när hon var liten... vassa tänder, kissade på mattan tills hon kom på att kombinationen att skälla lite o kolla på dörren resulterade i att hon fick gå ut o göra det..
+ att jag lyfte ut henne på gräsmattan såfort jag såg de va nåt på gång inte alltid man hann med dock :)

men nu hon kan göra lite tricks också typ sitta, ligga, tacka och rulla runt sen kan hon gå typ 1½m på baktassarna om man har nåt gott i handen...
kan dina göra nåt? typ curla 50kg? :thumbup:

Om det visste vad det innebar skulle de säkert kunna göra det. De är satans starka när de vill någonstans...:D De kan inga speciella tricks. Bara vardagslydnad. Det skulle vara kul att lära dem att "dö" när man låtsas skjuter på dem...:)

no1fitness
2003-07-01, 03:52
Dagens pass var ingen höjdare...

Skulle köra dips, axlar och HIIT...
Det blev två sega set med dips och seg HIIT i 25 minuter. Det var väldigt varmt på gymet idag också...

Jag är glad att jag fick HIIT gjord i alla fall. Har inte blivit det på ett par dagar.
Ska snart starta en ny tråd om min deff inför tävling och ska lägga upp min förberedelse på ett helt annat sätt än förra gången. Det ska bli intressant att testa...Jag ska också ta kort varje vecka så jag ser mina förändringar lite mer översiktligt. Kommer också att ta ett "off-season" kort, men frågan är om jag vågar lägga upp det här...:em:

Pinglan
2003-07-01, 06:58
Originally posted by no1fitness
Dagens pass var ingen höjdare...

Skulle köra dips, axlar och HIIT...
Det blev två sega set med dips och seg HIIT i 25 minuter. Det var väldigt varmt på gymet idag också...

Jag är glad att jag fick HIIT gjord i alla fall. Har inte blivit det på ett par dagar.
Ska snart starta en ny tråd om min deff inför tävling och ska lägga upp min förberedelse på ett helt annat sätt än förra gången. Det ska bli intressant att testa...Jag ska också ta kort varje vecka så jag ser mina förändringar lite mer översiktligt. Kommer också att ta ett "off-season" kort, men frågan är om jag vågar lägga upp det här...:em:

Trist när det går lite sämre än vanligt, men det är bara att komma igen! Nästa gång finns klippet där igen ska du se :) Det låter jättespännande att starta en tråd om din deff! Verkligen roligt om du vill dela med dig av det. Såklart att du vågar posta "off-season" korten, med all sannolikhet är du trots offperiod i bättre form än de flesta tjejer vågar drömma om :cheers: :hbang:

no1fitness
2003-07-02, 00:52
Originally posted by Pinglan


Trist när det går lite sämre än vanligt, men det är bara att komma igen! Nästa gång finns klippet där igen ska du se Det låter jättespännande att starta en tråd om din deff! Verkligen roligt om du vill dela med dig av det. Såklart att du vågar posta "off-season" korten, med all sannolikhet är du trots offperiod i bättre form än de flesta tjejer vågar drömma om :cheers: :hbang:

Pinglan det är alltid så kul och trevligt att komma på jobb och se genom sin träningsdagbok ! Du är alltid på sånt toppenhumör och ger alltid massor av dig själv !
Jag känner mig hedrad av att du tar dig tid till att läsa denna träningsdagbok ! :cheers: :thumbup: :love:

no1fitness
2003-07-02, 04:11
Du hade så rätt så Pinglan...Idag gick det mycket bättre ! Det var samma gamla gymkänsla igen !

Rygg, biceps och HIIT 20 minuter.

Rygg
Chins
10 kg x 4 ( klarar inte 5 nuförtiden...)
5 kg x 5
utan extravikt x 7 ( här gick det bättre ! Det är ju trots allt utan vikt som man tävlar i chins...:D )

Vill köra rodd, men upptagen av en som seeegar sig.

Enarmsrodd på bänk
23 kg x 6, 6, 6:D ( + 1 rep i de två sista seten )

Kallar den framåtböjd rodd med stång...
Tror 35 kg, det var en fast stång... x 7, 6, 5

Biceps
Hantelcurl
16 kg x 6, 4
13 x 5

Stående curl med fast stång
Tror 25 kg x 7, 6, 6

HIIT !!!!

Herregud, det var nog bortemot mitt jobbigast HIIT pass nånsin. Alla är ungefär lika jobbiga, men detta var slitigt...Väldigt varmt på gymet också, kvavt åskaktigt.

Det är så skönt när passet blir så bra som man hoppats !
Sedan var det lite promenad med hundarna. Jag har slutat oroa mig för att möta nån hund nu också och går tom där jag VET det är andra hundar.

*pust* efter dagens sömnpass blir det ben runt klocka 17.30:hbang:

Pinglan
2003-07-02, 07:55
Originally posted by no1fitness


Pinglan det är alltid så kul och trevligt att komma på jobb och se genom sin träningsdagbok ! Du är alltid på sånt toppenhumör och ger alltid massor av dig själv !
Jag känner mig hedrad av att du tar dig tid till att läsa denna träningsdagbok ! :cheers: :thumbup: :love:
Åhh, vad gulligt du är, de fina orden tackar jag för :) och säger tack det samma no1fitness :cheers:

Pinglan
2003-07-02, 08:02
Originally posted by no1fitness
Herregud, det var nog bortemot mitt jobbigast HIIT pass nånsin. Alla är ungefär lika jobbiga, men detta var slitigt...
Fy faan vad bra! det som inte dödar det härdar :hbang: Kör hårt
:kickass:
Originally posted by no1fitness
Det är så skönt när passet blir så bra som man hoppats !

Håller med till 100% och gratulerar till ett lyckat träningspass :cheers: Ge benen en ordentlig omgång nu ikväll också :whipped: :thumbup:

no1fitness
2003-07-02, 23:05
Originally posted by Pinglan

Åhh, vad gulligt du är, de fina orden tackar jag för :) och säger tack det samma no1fitness :cheers:

:bow: :bow: :thumbup:

no1fitness
2003-07-03, 04:25
Ja, benen fick väl en ok omgång...Jag vet inte vad det är, men när jag ska köra ben så går det så segt...

Nåja, dips, ben och vader blev det i alla fall.

Dips
0 kg x 21
Orkade bara et set, dessutom stod en idiot och stirrade hela tiden och ville sedan göra dips han också...Jag gick till knäböj-ställningen i stället...

Ben
Knäböj
Uppvärmning diverse set
70 kg x 6, 6, 6
Hatar denna övning. Är svag i den också !:insane:

Benpress
130 kg x 6
120 kg x 6, 5

Ett ben framåtspark maskin med fria vikter
15 kg x 6, 6, 6

Stela marklyft
70 kg x 6, 6, 5:D
Aldig provat så tungt förut. Som synd var tog greppet slut innan benen...:(

Diverse set i maskin för baksida

Vader två maxset med 50 reps i varje set.

Ingen HIIT ! Trött...

Idag är det vilodag och resa till K-d. Ska försöka uppdatera lite från träningen där.

Ha det fint så länge !:kickass:

emmzan
2003-07-03, 09:01
21 dips är inte fy skam!!

Trevliga rakbensmark.. Och rätt bra beslut att INTE köra hiit efter du kört tot. 100 reps vader tycker jag.. Vara snäll mot benen ska man ibland :)..

Hur kör du dina hiit-pass??

Pinglan
2003-07-03, 09:14
Originally posted by no1fitness
0 kg x 21
Orkade bara et set, dessutom stod en idiot och stirrade hela tiden och ville sedan göra dips han också...Jag gick till knäböj-ställningen i stället...
21 dips!!! :bow: Inte konstigt att grabben stod och glodde, han trodde väl inte sina ögon :thumbup:

Originally posted by no1fitness

Vader två maxset med 50 reps i varje set.


50 reps, är du galen människa :hbang: Härligt jobbat :cheers:

emmzan
2003-07-03, 09:19
Finns en jättehärlig metod att köra vader på om man har lite hjälp..

Man kör tungt.. och sen får passaren dra bort vikskivor/ändra antal viktplattor allteftersom tills man bara står utan vikt och skriker :D

Tror jag kom upp i 133 reps när jag gjorde det!

Pinglan
2003-07-03, 09:22
Originally posted by emmzan
Tror jag kom upp i 133 reps när jag gjorde det!
:bow: :hbang: :kickass: Det låter så där lite lagom halvjobbigt emmzan :thumbup: (spyvarning utfärdat eller? :D )

emmzan
2003-07-03, 11:03
Jodå, nallen var lite anfådd mot slutet när han måste plocka viktskivor :D

Lustigt nog fick jag inte nån förlamande träningsvärk av det hela (var rätt glad över det) och det var inte speciellt smärtsamt under tiden heller, vaderna typ bara domnade bort...

no1fitness
2003-07-11, 03:09
Originally posted by emmzan
21 dips är inte fy skam!!

Trevliga rakbensmark.. Och rätt bra beslut att INTE köra hiit efter du kört tot. 100 reps vader tycker jag.. Vara snäll mot benen ska man ibland :)..

Hur kör du dina hiit-pass??

Tack ! Men jag skulle nog velat göra några fler...Jag skrev lite träningsdagbok på laptopen när jag började deffa inför första tävlingen i januari och ska nog jämföra lite resultat där och se om jag blivit något starkare i dipsen...Men laptopen är i Sverige och jag i Norge, så jag får vänta en vecka med jämförandet...:(

I Sverige kör jag HIIT på rodden alltid, pga träningen inför DC. Det blir väl runt 10-15 minuter beroende på hur mycket jag orkar...30/30 sek med vila/fullt ös. Förbannat jobbigt...:D

I Norge har inte det SATS jag tränar på nån roddmaskin, så det blir en blandning mellan cykel, trappmaskin och elliptical-maskinen. Oftast 1 minut fullt ös och 30 sek vila och runt 20-25 minuter. Hoppas att jag får nån bättre kondition någon gång...

no1fitness
2003-07-11, 03:11
Originally posted by Pinglan

21 dips!!! :bow: Inte konstigt att grabben stod och glodde, han trodde väl inte sina ögon :thumbup:



50 reps, är du galen människa Härligt jobbat :cheers:

TAck !:love:

Jag tycker mina vader svarar bättre på högreps träning utan mycket vila mellan seten. Det bränner så skönt då...:D

no1fitness
2003-07-11, 03:12
Originally posted by emmzan
Finns en jättehärlig metod att köra vader på om man har lite hjälp..

Man kör tungt.. och sen får passaren dra bort vikskivor/ändra antal viktplattor allteftersom tills man bara står utan vikt och skriker :D

Tror jag kom upp i 133 reps när jag gjorde det!

:bow: :bow: :thumbup: :hbang:

no1fitness
2003-07-11, 03:22
Har då varit i K-d en vecka...Tiden flyger iväg...
Passen gick hyfsat och jag tangerade mitt rodd-rekord med 310 meter efter rygg/biceps pass. Jag kunde inte orka ro en ynka meter längre...Nåja, jag var inte sämre än förra gången i alla fall...*positivt tänkande*

Körde faktisk fyror + ett par extra med hjälp på 80 kg i knäböj och det är jag nöjd med. Det var längesedan jag var uppe på de vikterna i mina svaga ben...

Maxade i chins och det blev 10 st. När jag vägde 70 kg förra gången orkade jag bara 6 tror jag, så då har jag blivit lite starkare ändå...

Nu är det bara några dagar kvar till deffen...har blandade känslor...Visst är det skönt att kunna äta vad man vill, men när byxorna börjar bli trånga i låren är det dags att göra nåt...:em:
Jag väger 70 + och det ska bli skönt att slippa lite fläsk...:D

Ska snart starta min nya deff-tråd och lägger väl up lite mått, men antagligen inga bilder...Tog en bild förut idag i bikini och det var ingen vacker syn ska jag säga...När jag ser mig i spegeln ser jag hyfsad ut, i alla fall på överkroppen, men på kortet såg jag ut som en fet val tyckte jag...Kortet raderades fort från datorn...Som tur är går jag ner relativt fort och ser bra resultat efter några veckor, så då kanske det blir nåt kort...

I dag blir det antagligen bröst/triceps med dips och godi på kvällen. Man får ju passa på...:eating:

Pinglan
2003-07-11, 07:57
Originally posted by no1fitness
Passen gick hyfsat och jag tangerade mitt rodd-rekord med 310 meter efter rygg/biceps pass. Jag kunde inte orka ro en ynka meter längre...

Körde faktisk fyror + ett par extra med hjälp på 80 kg i knäböj och det är jag nöjd med. Det var längesedan jag var uppe på de vikterna i mina svaga ben...

Maxade i chins och det blev 10 st. När jag vägde 70 kg förra gången orkade jag bara 6 tror jag, så då har jag blivit lite starkare ändå...
Woooow! Förbättringar i både rodd, knäböj och chins :hbang: Och så säger du att passen bara gick hyfsat :nono: Du ska ju säga att det gick skitbra, du ska säga att du är BÄST! :kickass: Ska bli jättekul att följa din defftråd *ser fram emot*
Lycka till med passet idag :thumbup:

no1fitness
2003-07-12, 00:53
Originally posted by Pinglan

Woooow! Förbättringar i både rodd, knäböj och chins Och så säger du att passen bara gick hyfsat :nono: Du ska ju säga att det gick skitbra, du ska säga att du är BÄST! :kickass: Ska bli jättekul att följa din defftråd *ser fram emot*
Lycka till med passet idag :thumbup:

TACK PINGLAN ! :love: :)

no1fitness
2003-07-15, 00:15
Nu slutar denna träningsdagbok och min nya börjar. Tack aalla som har följt mig och peppat och motiverat mig !!!