handdator

Visa fullständig version : före och efter


Hraudung
2008-05-09, 20:33
49255
vart medlem på gymmet i ca 7 år
dock ej tränat under hela tiden, om man skulle slå ihop all träning skulle det kanse bli 5 år.

kommentarer o tips vore fint.

Tjuckot
2008-05-09, 20:37
mitt bästa tips är att inte ha en stor fet text rakt på som skymmer halva bilden.

agazza
2008-05-09, 20:39
den du la upp i ådriga bilder tråden var bra, posta den.

Hraudung
2008-05-09, 20:43
jo, är väl inte den bästa bilden men jag tycker ändå att man ser bilden tillräckligt tydligt för att kunna ge en bättre kommentar en att kommentera texten över bilden...mitt bästa tips är att inte ha en stor fet text rakt på som skymmer halva bilden.

agazza
2008-05-09, 20:47
Ifall du är nu här så borde du veta att äldre medlemmar kan vara irriterad över lunarbilder och lunarspråk, det blir en trevligare attityd med riktiga bilder, och du kommer få mycket positiva kommentarer med den massa du har. :) så seså. chup chup

Hraudung
2008-05-09, 21:24
Ifall du är nu här så borde du veta att äldre medlemmar kan vara irriterad över lunarbilder och lunarspråk, det blir en trevligare attityd med riktiga bilder, och du kommer få mycket positiva kommentarer med den massa du har. :) så seså. chup chup

lunarbilder och lunarspråk???
hoppas fan inte du syftar på mig..

Prankie
2008-05-09, 21:40
Riktig bra axlar och bicep av det man kan se. Magen och bröst är tyvärr täckt med text .

Angående kommentar om lunarbild så kan du få betydlig bättre kommentar och feedback från en helkroppsbild med normal ljussättning. Jämfört med en överexponerad webcam bild.

ChrisDEFC
2008-05-09, 22:43
+1 på föregående talare, man ser ju tydligt förändringar men en bra bild i rätt ljus och gärna fler bilder i olika poses vore att föredra, sorry men det första jag tänkte på när jag öppnade tråden va att hoppas inte detta är enda två bilderna du laggt upp...

LadyInsane
2008-05-09, 22:46
Jag blir så nyfiken, har du halterneck på dig, på din avatar?

Hraudung
2008-05-09, 22:52
Jag blir så nyfiken, har du halterneck på dig, på din avatar?

halterneck?

Rex
2008-05-09, 23:11
49250

Riktigt bra jobbat!

demode
2008-05-09, 23:41
49250

Riktigt bra jobbat!

Shit!! Hulken för fan! :hbang:

erks
2008-05-10, 02:19
lunarbilder och lunarspråk???
hoppas fan inte du syftar på mig..

Det är ju lunarbilder.

hultman
2008-05-10, 08:45
Nice utveckling, men varför skulle det vara olagligt att gå upp från 65 till 90 kg?

ChrisDEFC
2008-05-10, 10:11
Nice utveckling, men varför skulle det vara olagligt att gå upp från 65 till 90 kg?

han syftar kanske på att om någon ökar 25kg med relativt låg fett % så är det ofta piller inblandat men läser man hur länge han tränat så förstår man att det går utan, men skulle han uppnått dom här resultaten på säg 1år så hade nog många blivit misstänksamma.

LadyInsane
2008-05-10, 10:12
Nice utveckling, men varför skulle det vara olagligt att gå upp från 65 till 90 kg?

*rolleyes*

Tjuckot
2008-05-10, 17:49
jo, är väl inte den bästa bilden men jag tycker ändå att man ser bilden tillräckligt tydligt för att kunna ge en bättre kommentar en att kommentera texten över bilden...

Jag kanske lät lite väl kort i tonen. Vad jag menar är att det syns att du har gjort grymma framsteg från början. Men det känns lite tråkigt att behöva se nån halvkass bild med text över hela då. Mycket roligare att se bilder utan text över så man ser bättre :)

Josef266
2008-05-11, 01:53
Riktigt snyggt!

KaptenKnäsvag
2008-05-11, 03:19
Du är vacker, men en dag skall jag allt lyfta tyngre båtvagnar än dig! :@

Hraudung
2008-05-11, 15:05
Du är vacker, men en dag skall jag allt lyfta tyngre båtvagnar än dig! :@
haha okey!

Wao
2008-05-13, 12:51
Ifall du är nu här så borde du veta att äldre medlemmar kan vara irriterad över lunarbilder och lunarspråk, det blir en trevligare attityd med riktiga bilder, och du kommer få mycket positiva kommentarer med den massa du har. :) så seså. chup chup

På gränsen till lunarspråk i även ditt inlägg.

Ont: Ser bra ut på naturbilden. Hur lång är du?

agazza
2008-05-13, 12:59
På gränsen till lunarspråk i även ditt inlägg.

Ont: Ser bra ut på naturbilden. Hur lång är du?

Jo men jag kank skylla på att det är omedvetet eftersom jag är så dålig på svenska.

Timme
2008-05-13, 13:03
efter bilden ser riktigt bra ut tycker jag. Så, bjud oss på fler bilder!

Timme
2008-05-13, 13:06
49250

Riktigt bra jobbat!

Brymt bitig! Ser skitbra ut! Grym separation i pecsen också.

Timme
2008-05-13, 13:08
men varför skulle det vara olagligt att gå upp från 65 till 90 kg?

Han menar att han gjort det utan steroider så klart :)

Roosen
2008-05-13, 13:37
mitt bästa tips är att inte ha en stor fet text rakt på som skymmer halva bilden.

Hahah, sant

Förövrigt har du en fin fysik *flex*

Hraudung
2008-05-13, 18:34
Är väl inte dom bästa bilderna. Här är iaf 2 som jag tog idag iaf49437
49438

ska bli lite brun så att jag kan ta lite utomhusbilder, nu skulle det i princip bara bli ett vitt sken.

ChrisDEFC
2008-05-13, 18:40
grymma "klubbor"

Hraudung
2008-05-13, 20:52
På gränsen till lunarspråk i även ditt inlägg.

Ont: Ser bra ut på naturbilden. Hur lång är du?

185

Kaboffastar
2008-05-13, 21:01
Är väl inte dom bästa bilderna. Här är iaf 2 som jag tog idag iaf49437
49438

ska bli lite brun så att jag kan ta lite utomhusbilder, nu skulle det i princip bara bli ett vitt sken.

Vitt sken? läg av för fan du är brunare nu än de flesta random-svenskar i augusti. *slap*

Hraudung
2008-05-13, 21:03
Vitt sken? läg av för fan du är brunare nu än de flesta random-svenskar i augusti. *slap*

nej det är bara för att det är ett ganska dunkla färger i rummet som jag ser brun ut :/

Pejij
2008-05-13, 21:19
Riktigt maffigt :D

Grym fysik ! :thumbup:

Pzorz
2008-05-15, 10:39
Biff...!

Muaytudd
2008-05-15, 10:52
jo, är väl inte den bästa bilden men jag tycker ändå att man ser bilden tillräckligt tydligt för att kunna ge en bättre kommentar en att kommentera texten över bilden...

Nope. det var en klockren kommentar.

Hraudung
2008-05-15, 16:49
jo kanske för de som jobbar som redigerare. vi som är intresserade av muskler är nog mer intresserad av att man kan se en ökning i muskler på den högra bilden. Menmen, antar att ditt intresse för träning inte är det största...Nope. det var en klockren kommentar.

Heniin
2008-05-15, 17:18
jo kanske för de som jobbar som redigerare. vi som är intresserade av muskler är nog mer intresserad av att man kan se en ökning i muskler på den högra bilden. Menmen, antar att ditt intresse för träning inte är det största...

Bilden var ju skit?

Exhale_
2008-05-15, 17:32
Bilden var ju skit?

+1

shadowfire
2008-05-15, 18:02
Medans alla viktigpettrar fokuserar på att försöka vara lite über, så vill jag nog säga att ditt syfte med bilderna verkar ha varit att visa att det skett en ökning under dessa år i muskelmassa och det må man vara blind för att inte se, bildtext eller ej.

Att alla småpåvar måste påpeka att du har kassa bilder är något du får leva med så länge du inte står mer eller mindre i kallingar i dagsljus utomhus i helkroppsbild, fotat med +6mpix.

Bra jobbat och utan tvekan det man ser av axlar och armar ser riktigt nice ut. Hoppas du blir sporrad till mer träning och så småningom kan ta ännu bättre kort, visa utveckling av ben, rygg mm. Kör hårt!

Wao
2008-05-15, 18:03
Bilden kanske var skit, men man ser en tydlig förändring. Plus att killen har postat 3(?) nya bilder i tråden som man ser ännu mer på. Så sluta gnälla om dåliga bilder hit och dit och kommentera det väsentliga.

Trött man blir på folk som hakar upp sig på onödiga saker, speciellt när bättre alternativ i samma tråd finns att kika på. :smash:

Johan_S
2008-05-15, 18:26
Såg ju riktigt bra ut. Grov! Fortsätt tänka på träning o kost, det är en livsstil. ;)

Bra byggt.

Mvh
Johan

Matsa
2008-05-15, 18:46
Imponerande resultat, mycket bra jobbat.

hultman
2008-05-15, 19:58
han syftar kanske på att om någon ökar 25kg med relativt låg fett % så är det ofta piller inblandat men läser man hur länge han tränat så förstår man att det går utan, men skulle han uppnått dom här resultaten på säg 1år så hade nog många blivit misstänksamma.

Förstod precis vad han menade. Vad det har med utvecklingen att göra är en annan femma. Som att någon skulla erkänna någonting på ett forum där man både skrivit var man bor och visat hur man ser ut.

Jag skiter fullständigt i hur du byggt dina muskler; bra framsteg har du gjort iaf. Skön sommarform också.

Muaytudd
2008-05-15, 20:16
jo kanske för de som jobbar som redigerare. vi som är intresserade av muskler är nog mer intresserad av att man kan se en ökning i muskler på den högra bilden. Menmen, antar att ditt intresse för träning inte är det största...

Äsh stoppa in din e-penis i din e-byxor igen. Du skriver att du vill ha feedback. Vad vill du ha för feedback? Att du växt som fan så att du kan gosa med dig själv framför din datorskärm?

Ok, du har blivit större.

Om du ville ha riktig feedback om hur du har utvecklats krävs det bättre bilder där man ser kroppen bättre och inte överfeta bokstäver tagna från ngt b-hårdrockalbum.

Lycka till med träningen och hoppas att du inte skrämmer iväg för många polare med din attityd.

MVH

Timme
2008-05-15, 20:49
Ska jag vara ärlig så luktar det kalaspuffar men sedan är jag en avundssjuk rackare.

Ta det som en komplimang Hraudung! Om jag inte tror att du har gjort ökningarna "rent" och du faktiskt visst har gjort det är så det ju en grym komplimang! Men att du är och alltid har varit ren tror jag inte alls på. Tyvärr :(

Pzorz
2008-05-15, 21:08
Lycka till med träningen och hoppas att du inte skrämmer iväg för många polare med din attityd.



Hraudung är en trevlig och vänlig person i verkliga livet - Att han kan tolkas som aggressiv är bara för att fjantar lägger så mycket tid på att säga att hans bilder är skit. De två senaste bilderna är skapliga och man får en helt OK överblick. Nuff said 'bout that!

Jag kan också intyga att Hraudung är ren då man har varit med honom hela vägen från tunnis till biff.

crux
2008-05-15, 21:12
riktigt jävla bra form, vad ligger vikt å längd på? styrkestats?

Hraudung
2008-05-15, 21:26
riktigt jävla bra form, vad ligger vikt å längd på? styrkestats? tack! är 185cm och väger 90kg

bänkpress 150kg x1
militärpress 105x1
marklyft har jag knappt kört, vilket suger , ska börja seriöst med det nu. tog 130 x 8 idg.
knäböj är väl inte min gren den heller 105x 6

jobbar på flyttfirma så jag får lite gratisträning, dock tar ryggen en del stryk.

hultman
2008-05-15, 21:36
Ska jag vara ärlig så luktar det kalaspuffar men sedan är jag en avundssjuk rackare.

Ta det som en komplimang Hraudung! Om jag inte tror att du har gjort ökningarna "rent" och du faktiskt visst har gjort det är så det ju en grym komplimang! Men att du är och alltid har varit ren tror jag inte alls på. Tyvärr :(

Chilla lite med anklagelserna nu, Timme. Tänk på att du insinuerar att alla big boys på brädan känner Preppo.

Timme
2008-05-15, 23:42
Chilla lite med anklagelserna nu, Timme. Tänk på att du insinuerar att alla big boys på brädan känner Preppo.

nej då. De flesta big guys har ju tränat sedan jag hade inte kunde gå. Denna killen har gjort brutala resultat på mycket kort tid och är dessutom knallhård.

Jag säger inte att han preppar men jag tror att han gör det eller har gjort.
Sedan är jag väldigt avundsjuk på hans fysik. Ser skitbra ut.

Timme
2008-05-15, 23:43
Hraudung är en trevlig och vänlig person i verkliga livet - Att han kan tolkas som aggressiv är bara för att fjantar lägger så mycket tid på att säga att hans bilder är skit. De två senaste bilderna är skapliga och man får en helt OK överblick. Nuff said 'bout that!

Jag kan också intyga att Hraudung är ren då man har varit med honom hela vägen från tunnis till biff.

attityden hans suger hårt. Så enkelt är det :)

Sidén
2008-06-07, 23:24
Denna killen har gjort brutala resultat på mycket kort tid och är dessutom knallhård.

Jag vet inte om jag skulle kalla sju år "mycket kort tid"
Påstår dock inte att det är en tidsperiod som alla kan få en riktigt grym form på. Men om man ligger inne med de rätta generna och tar träning och kost seriöst tror jag inte det är omöjligt.

En teori kan vara att han redan i första inlägget nämnde att han var ren och har alltid varit för att få bort misstankar.. Hmm *jorgen*

dyxeldoff
2008-06-12, 18:07
från 62 till 85 på 16 månader

100% ren
http://i294.photobucket.com/albums/mm114/calle12345/trning00-1.jpg

heltborta_
2008-06-22, 00:33
Vart är alla Ben bilder då?

spange
2008-06-22, 09:19
Jag vet inte om jag skulle kalla sju år "mycket kort tid"
Påstår dock inte att det är en tidsperiod som alla kan få en riktigt grym form på. Men om man ligger inne med de rätta generna och tar träning och kost seriöst tror jag inte det är omöjligt.

En teori kan vara att han redan i första inlägget nämnde att han var ren och har alltid varit för att få bort misstankar.. Hmm *jorgen*

+1 absolut inget omöjligt utan prepp, han har ju som sagt tränat i 7 år. Många verkar ju nästan ta för givet att om man är ny på brädan så är man ny i gymmet, vilket inte är fallet här;) grymt snyggt bygge, riktigt tilltalande fysik:)

Dreas
2008-06-22, 11:03
Vart är alla Ben bilder då?
Ja jag vill också se benen *popcorn*

X-ecuter
2008-06-24, 16:05
Ja jag vill också se benen *popcorn*

han har inga ben direkt, iaf inte som han vill visa kan jag tänka mig... så sluta tjata om det, 6 reps på 100 i knäböj är ju uppvärmningsvikter...

// niklas

Coldsmith
2008-06-27, 07:19
varför måste man ens påpeka i inlägget att man är ren? Utgår man inte från det liksom?

Ordentliga armar! Jag är då avundsjuk :).
Men ben som sagt! Show us!

totteman
2008-06-27, 09:52
tycker det såg jävligt grymt ut på bilden som är tagen utomhus!
Spelar det nån större roll om han är ren eller inte? skulle man inte kunna bli imponderad av även de som inte är ren så då har ni valt lite av fel sport grabbar =)), plus kan han mycket väl vara ren....

X-ecuter: man kan ju ha helt ok volym på benen även fast man inte lyfter så tunga vikter, beroende på utförande eller inte (skilland på Ass to the grass, eller några halvdana böjjar.), Nu har jag inte sett hans ben så jag har inte en aning av hur de ser ut.. tyckte bara att du hade en negativ klang när du sa att han inte lyfter så tunga vikter i böjjen....

dyxeldoff
2008-06-29, 10:17
varför måste man ens påpeka i inlägget att man är ren? Utgår man inte från det liksom?

Ordentliga armar! Jag är då avundsjuk :).
Men ben som sagt! Show us!

jag får ofta frågan om jag kurat det kan ju vara därför

dyxeldoff
2008-06-29, 10:18
Vart är alla Ben bilder då?

kändes inte som en stringdag kanske?
klart man tränar ben!

Hraudung
2008-07-07, 19:34
ok, här kommer en bild, garva på bara :P51567

Rellos_87
2008-07-07, 21:17
Du kan inte försöka hosta fram en bättre bild?:MrT:

Hraudung
2008-07-08, 19:28
Du kan inte försöka hosta fram en bättre bild?:MrT: inte för tillfället. min mobil har pajat o den var den enda kamera jag hade, men jag ska ladda upp en bättre så fort jag kan.

Hejjza
2008-07-11, 02:22
49250

Riktigt bra jobbat!


FY fan riktigt grov