Visa fullständig version : Shaker?
xLinneax
2008-05-05, 22:30
Hejsan! Är på jakt efter en shaker i något mindre strl, någon som vet var man kan köpa dessa? Dricker aldrig en full shaker me protein, tycker den tar mycke plats i väskan...
Tacksam för svar Linnea *flex*
Har inte apoteket några typ av shakers för någon typ av pulverdiet? Dessa har jag för mig är av mindre storlek.
xLinneax
2008-05-05, 22:40
Har inte apoteket några typ av shakers för någon typ av pulverdiet? Dessa har jag för mig är av mindre storlek.
Ja d har du nog rätt i! Ska kolla... De kanske tom finns i de vanliga mataffärerna där de säljer kosttillskott.. Ska kolla imorrn.
Tack för hjälpen
Förutom en hel drös vanliga shakers (brukar få en gratis när jag köper kosttillskott) har jag en Allévo shaker som jag köpte i en vanlig livsmedelbutik, och jag måste säga att vid många tillfällen föredrar jag den då den är mindre och smidigare. Den har ingen pip, men det gör den bara enklare att diska när jag gjort chokladpudding på Double Pro i den. *drool*
Ett tag brukade jag fixa en shake hemma som jag tog med till gymmet (till skillnad från att blanda på plats). Då hade jag den i en liten smal metalltermos. Tar lite plats. Och så kan man ha kall mjölk i = godare.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.