handdator

Visa fullständig version : Armkur


Loco 2
2003-05-29, 15:53
Eftersom jag int ökat i armar på länge så tänkte jag prova något radikalt för skojjs skull så jag körde 1000 set armar:hbang: Min kusin började typ grina lr nåt så han körde bara omkring 800...

Nu är mina armar ca 1 cm större. ( Egentligen 0,8 men 1 cm låter häftigare:) ) Och då kan jag ändå inte spänna ordentligt pga träningsvärken, fast det är snart 1 vecka sen.... Dagen efter hade jag knappt träningsvärk utan typ fortfarande pump... och händerna bara småskakade och det gick inte att greppa något så jag fick dricka min hemmagjorda 1000 kcal bulkdrink med sugrör för det gick int att lyfta skiten....

1 dag senare hade jag träningsvärk i HELA kroppen förutom benen...det värker konstant i armarna även när jag håller dom stilla och dom småskakar osv.... Nån annan som gjort något annorlunda och fått bra resultat av det?

Jag ska göra samma sak för vaderna om någon timme så det blir intressant i morgon. :D

Spud
2003-05-29, 16:04
1000 set?? :eek:
hur många reps i varje set?

har aldrig testat, kommer aldrig göra :)

Action
2003-05-29, 16:05
Originally posted by Loco 2
Eftersom jag int ökat i armar på länge så tänkte jag prova något radikalt för skojjs skull så jag körde 1000 set armar:hbang: Min kusin började typ grina lr nåt så han körde bara omkring 800...

Nu är mina armar ca 1 cm större. ( Egentligen 0,8 men 1 cm låter häftigare:) ) Och då kan jag ändå inte spänna ordentligt pga träningsvärken, fast det är snart 1 vecka sen.... Dagen efter hade jag knappt träningsvärk utan typ fortfarande pump... och händerna bara småskakade och det gick inte att greppa något så jag fick dricka min hemmagjorda 1000 kcal bulkdrink med sugrör för det gick int att lyfta skiten....

1 dag senare hade jag träningsvärk i HELA kroppen förutom benen...det värker konstant i armarna även när jag håller dom stilla och dom småskakar osv.... Nån annan som gjort något annorlunda och fått bra resultat av det?

Jag ska göra samma sak för vaderna om någon timme så det blir intressant i morgon. :D

1000set.... hm.. det måste typ ta en dag eller nåt att genomföra om man kör intensivt.. Du menar inte 1000repetitioner??

spas
2003-05-29, 16:08
ett normalt bicce pass för mig innehåller 15-20 set och tar ca 30 minuter. Kör man med sov paus om man kör 1000 set?

misstänker att du menar reps, jag tror inte att man bygger något vidare med 1000 reps, pump lär man få och utållighet plus lite långtråkigt.

Tomten
2003-05-29, 16:11
Hur man nu lyckas göra 1000 set armar på en dag är ju och kommer förbli ett mysterium....

Officer
2003-05-29, 16:14
Loco 2 är lika oseriös som i "Coleman är ren"-tråden, antar jag, om det är 1000 set han menar.

En ny dr pepper som föds kanske...

Grahn
2003-05-29, 16:16
polquin har ju sin endags armpass grej :)

Loco 2
2003-05-29, 16:38
10 övningar 25 set / övning för triceps = 250 set

samma sak för biceps = 500 set

vila tills du slutar skaka, drick mixdrink, börja om...

TRÄNA INGET veckan efter.... felet alla gör när dom tror att volym inte funkar är att träna överkroppen å håller på. volym fungerar bara om du prioriterar en muskelgrupp...

Träna lite men mycket, slit som en prostituerad en dag, kroppen fattar ingenting, vila en vecka medan kroppen har panik och växer som en svamp...



JustinCredible

Chris
2003-05-29, 16:44
Jag kör 100000 set, inklusive uppvärmning... vafan, mestränar du eller?

Mina pass brukar ta ca 10min.

Spud
2003-05-29, 16:48
Hur lång tid var du på gymet? 9-10 timmar?

Jon2
2003-05-29, 16:53
Originally posted by Spud
Hur lång tid var du på gymet? 9-10 timmar?

Hahah är inte det där farligt på nått sätt

Pretender
2003-05-29, 17:12
24 timmars armpass (http://w1.470.telia.com/~u47017213/artiklar/24arm/24arm.htm)

Survivor
2003-05-29, 17:12
Originally posted by Loco 2
10 övningar 25 set / övning för triceps = 250 set

samma sak för biceps = 500 set

vila tills du slutar skaka, drick mixdrink, börja om...

TRÄNA INGET veckan efter.... felet alla gör när dom tror att volym inte funkar är att träna överkroppen å håller på. volym fungerar bara om du prioriterar en muskelgrupp...

Träna lite men mycket, slit som en prostituerad en dag, kroppen fattar ingenting, vila en vecka medan kroppen har panik och växer som en svamp...

JustinCredible
Varför skulle kroppen växa som en svamp av det?! Man växer av överbelastning, inte av hundratals set.

honken.19
2003-05-29, 17:35
men va fan sluta klaga Loco gjorde något extremt som kanske 2-3 % här inne skulle klara så sluta klaga :MrT:

Sen så skrev han ju att han ökat 0.8 cm efter en vecka så ni som klagar så mycket kan ju prova först å klaga sen :furious:

/Honk

Survivor
2003-05-29, 17:41
Originally posted by AnabolicProtein
En ny dr pepper som föds kanske...
Blev lite nyfiken och kollade i medlemslistan vem denne "drpepper" är som det nämnts lite om då och då, såg att han skrev sitt sista inlägg hela 3 dagar efter att han registrerat sig och på den tiden hunnit med TREHUNDRAFJORTON INLÄGG???!!! :eek: Kan ju också förstå varför han blev belönad med den coola statusen "BANNED"!

:hbang:

Såg också att lilla Spinkoo leder ligan med flest totala antal inlägg. Grattis på dig pojk!

:thumbup:

Laan
2003-05-29, 17:41
och hur trolig är 0,8 cm tillväxt??? PÅ ETT PASS!!!

;)

(har för mig att någon snackade om ngt liknande och inflamation i samma mening förut..)

Jon2
2003-05-29, 17:45
Originally posted by Laan_84
och hur trolig är 0,8 cm tillväxt??? PÅ ETT PASS!!!



det är väll troligt men fråga är vad ökningen består utav

z_bumbi
2003-05-29, 17:49
Laan_84: Det har ju i alla fall samlats vätska i muskel.

Fördelen med ett sådant här engångsupplägg (Hoppas jag i alla fall ?) är att man i alla fall vet vilka muskler man träffar när man tränar då träningsvärken lär vara brutal. :D
Sen är det ju lite kul att kunna säga att man gjort det också :)

Laan
2003-05-29, 17:51
självklart menade jag att det inte kunde vara ren muskeltillväxt.. att det händer något med musklerna är väl självklart med sådan terrror.. :cool:

Loco 2
2003-05-29, 17:56
Jag tror inte heller att det är rena muskler, det är omöjligt, men nåt skit har ju hänt med dem.....Det är vätska jag tänker på också, men det borde väl försvinna efter en vecka? Om ni tror att jag hittar på får ni väl tro det, sånt ids jag int bry mig om....








JustinCredible

Mr Zero
2003-05-29, 18:04
Men hur lång tid tog det???

Action
2003-05-29, 18:04
Originally posted by Loco 2
Jag tror inte heller att det är rena muskler, det är omöjligt, men nåt skit har ju hänt med dem.....Det är vätska jag tänker på också, men det borde väl försvinna efter en vecka? Om ni tror att jag hittar på får ni väl tro det, sånt ids jag int bry mig om....


JustinCredible :D

Det vore iaf intressant att veta hur länge du va på gymet. Och att bara inte en drink under ett sådant hästpass låter som väldigt nedbrytande träning. Tveksam till om det ger muskeltillväxt under vilan efteråt. Och antagligen har du fått en rejäl inflammation i musklerna. Därför den spreds sig ut i övriga kroppen. En sådan inflammation kan ta tid innan den lägger sig. Och du är därfär fortfarande svullen. De där 0,8 kommer försvinna..

Men ändå lite tufft att genomfört det.. om än idiotiskt..

:D

honken.19
2003-05-29, 18:18
Hur länge var det du var på gymmet patte ? 4-5 timmar tyckte ja du sa då är väll inte en drink i mitten för lite om man ätit precis innan man far !

Sen så lär ju detta varit en engångsgrej men tycker ändå det är grymmt av honom att palla med det :bow:

Själv är man helt död i armar efter 12 set på vardera muskel !

/Honk

Allan
2003-05-29, 18:33
När svullnaden lagt sig kommer du med största sannolikhet upptäcka att armen krympt...

allan

Loco 2
2003-05-29, 18:46
Det tog väl en dag ungefär... från början av dagen till mitten av slutet lr nåt.... haha så nu vet ni :D En del av setten kan inte räknas som set för man kanske bara klarade 3 reps sedan vila några sekunder släppa hantlarna i golvet och sedan fortsätta.... och när man körde tricepspress bakom huvudet vek sig bara armen och jag var tvungen att släppa hanteln och min kusin var för slut för att ta hanteln...

Om jag hade hittat på allt, hade jag inte gjort historian så tråkig.. då skulle jag skriva att jag anlitat en kille som stog och skrek på mig hela tiden, och att min morsa stod och lagade mat mitt i gymmet och att mitt öga sprack lr nåt....

Jag drack varm äcklig gainomax då & då oxå.... Vi kom på att göra det på morronen samma dag, om vi hade planerat det bättre hade vi gjort iordning matlådor å skit...

Det finns två typer av människor. Mike Mentzer sorten och Arnold sorten.. Mentzer är en mes som inte orkar träna länge och har ingen harmoni och kan inte dansa, är avundsjuk på Arnold sorten,skriver böcker för att bli ihågkommen, men dör sen och glöms bort ....Arnold sorten är ett cut above och förblir symbolen för framgång som resten inte kan uppnå.

Om jag tappar vinsten erkänner jag att det var dumt, annars ska jag bli er nya gud, och skicka bilder till er på mitt ansikte som ni måste klistra upp i taket ovanför sängen så det sista ni ser blir jag, och sen drömmer ni om Justin varje natt och får in det i erat undermedvetna att jag är överlägsen....




JustinCredible

spinkoo
2003-05-29, 18:55
Jag blir sugen på att prova, även om jag tror herr Loco skämtar :D

Tack ska du ha mr.Survivor ;)

Survivor
2003-05-29, 19:06
Originally posted by Loco 2
Mentzer är en mes som inte orkar träna länge och har ingen harmoni och kan inte dansa, är avundsjuk på Arnold sorten,skriver böcker för att bli ihågkommen, men dör sen och glöms bort
Det där var tamefan något av det mest respektlösa jag någonsin läst :insane: Kräla tillbaka där du kom ifrån, tack.

Originally posted by Loco 2
Om jag tappar vinsten erkänner jag att det var dumt, annars ska jag bli er nya gud, och skicka bilder till er på mitt ansikte som ni måste klistra upp i taket ovanför sängen så det sista ni ser blir jag, och sen drömmer ni om Justin varje natt och får in det i erat undermedvetna att jag är överlägsen....
Det var tamefan något av det LÖJLIGASTE jag läst.


Köra många set kan väl för fan vem som helst göra, men att hålla en hög intensitet kräver sin man eller kvinna.

Grahn
2003-05-29, 19:14
Att hålla hög intensitet genom många set är väl iofs det som gör de starkaste i världen till just det.

Men varför börjar HIT debatten här igen? Får inte folk göra saker som strider mot ert heliga påbud?

24 timmars armpasset låter väl skoj, knapapst konstruktivt eller värt tiden men vafan. Kul grej iaf.

ivandrago
2003-05-29, 19:15
den här tråden var det sjukaste jag läst.. skämtar alla tillbaka eller tar ni loco 2 på allvar??

Loco 2
2003-05-29, 19:22
Antingen gör man det och vet om det fungerar, eller gör man det inte, men då ska man inte tjafsa som om man vet vad som kommer hända...

Sånna som inte tror på det är sånna som inte vågar vidga sina sinnen lr tro på något ovanligt överhuvudtaget om det inte är en proffessor i vit rock som berättar..... Allan har väl inte växt sen 1975 men skyller det på vafan somhelst... "knasig dag på jobbet, ont i knät" lr vafan somhelst.... Sen kommer jag, med något nytt som fungerar men neeeeeeeeeejjj! säger alla, "det kan ju omöjligt fungera, du har ju aldrig stått på en scen eller haft en artikel i B&K, vad vet du?"

Inget ont mot Allan, jag gillar hans journal och jag vill krama honom men han är kall och vill inte veta av mig......

z_bumbi
2003-05-29, 19:28
ivandrago: Hade det varit någon som gjort sitt första inlägg så hade jag varit tveksam men när man ligger över 400 inlägg och inte utmärkt sig särdeles med konstiga inlägg tidigare så är det ju mer troligt. (Har inte märkt något konstigt i alla fall.)
Jag har inte själv gjort riktigt så konstiga träningar men har ju några kompisar som gjort likande saker, en hade för vana att träna styrka i 3-4 timmar tex. Han gjorde även ibland en paus då han sprang 5-8 km någonstans i mitten av de passen av någon anledning :D
Och ja han väldigt mycket överskottsenergi i kroppen men fick också en skaplig uthållighet i både gymet och på löparbanan.

Loco 2
2003-05-29, 19:49
Jag försökte få det här till ännu en av mina "normala" trådar och få det till att bli en diskussion om det finns andra proffs eller tränande som ni vet tränar annorlunda lr om ni provat liknande, men så fort någon har en radikal åsikt blir alla arga och måste försvara sina gamla träningsprinciper och tycka att jag är en idiot som inte fattar nånting om hur en muskel fungerar.....

Men grejjen är att det inte spelar nån roll om man kan nåt! Växer man av något så växer man av det.... Det finns säkert en massa på kolozzeum som "vet" att man ska köra 12 set/ muskelgrupp, men ändå händer inget.... Men ni är rädda för att om ni provar något annorlunda så kan det helt enkelt inte fungera eftersom att ingen annan tränar på det sättet.... Och jag menar inte att man ständigt ska träna såhär men det kan bevisligen vara bra för att chocka kroppen....

Jag fattar inte varför ni blir arga.... Ni kan väl helt enkelt inte tro på att något som inte Bartoll eller Allan har sagt kan fungera... Man måste visst ha tränat i över 10 år för att ha nåt att säga till om....

Hur kan gymnaster ha stora muskulösa armar utan att någonsin rört en vikt, men istället gjort miljontals dipsliknande rörelser? 0ch det här är baaara en fråga... jag säger inte att gymnaster har hittat det bästa tränings sättet, eller att ni ska skaffa gymnastredskap och aldrig mer träna på gym, så ni kan ta det lungt!

z_bumbi
2003-05-29, 20:00
Loco 2: Det verkar ju kul det du har testat och jämförelsen med gymnaster är ju intressant faktiskt även om nu många av dem även tränar med vikter på ett sätt som är mer traditionellt utöver sitt eviga nötande på övningarna.
Det ska bli intressant om du märker någon skillnad framöver vad gäller både styrka och volym.

Att en del är lite skeptiska beror kanske på att det är ganska mycket du har straffat armarna med och att de väl anser att det inte ger så mycket i volym/maxstyrka men har man inget roligare för sig under en dag så är det ju i alla fall träning. :bpump:

Jon2
2003-05-29, 20:05
tror det hade räckt med kanske 100 lr 200 sett men 1000.Men det kan väll funka vad vet jag fast det är ju som med löpning om du spriinger en mil då har ju benen jobbat i typ 1 timme men inte får du några större mukkler för det

Survivor
2003-05-29, 20:08
Originally posted by Grahn
Att hålla hög intensitet genom många set är väl iofs det som gör de starkaste i världen till just det.

Men varför börjar HIT debatten här igen? Får inte folk göra saker som strider mot ert heliga påbud?

24 timmars armpasset låter väl skoj, knapapst konstruktivt eller värt tiden men vafan. Kul grej iaf.
HIT debatt?? Nämnde bara att det krävs karaktär för att träna med hög intensitet och det är väl klart som fan att 1 set med extremt hög intensitet "belönas" mer än flera set med lägre intensitet eller i bästa fall lika hög vilket ändå inte ger något mer rent muskulärt sett.
Men men, det där har vi ju diskuterat förut.

Och jag är fortfarande ingen HIT-förespråkare

Loco 2
2003-05-29, 20:10
Fan, nu försvann ju allt kontroversiellt:D

Jag har oxå tänkt på att det kanske räcker med 50, eller 100 set... jag tog 1000 för att det var en utmaning och för att det låter häftigt =) samma sak med lågvolymträning, ingen vet om det räcker med 1 set lr 5 lr 10....

Det var en kille på Guinnes rekord tv som var gymnast och hade jävligt imponerande deffade armar. Han sa att han bara kört gymnastik och aldrig rört en vikt.....

Allan
2003-05-29, 20:26
Originally posted by Loco 2
Allan har väl inte växt sen 1975 men skyller det på vafan somhelst... Inget ont mot Allan, jag gillar hans journal och jag vill krama honom men han är kall och vill inte veta av mig......

OK, jag hade växt färdigt på längden 1975. Men Defendis och Michalik lajjade med de här grejorna redan i början på åttiotalet. Jag har lajjat med det (efter tips från Liedelmeyer) och det kommer att funka nedbrytande om du nöter på. Vill bara inte att du ska kasta bort tiden - och jag gillar dig visst, kom an bara så ska vi kramas :kinky:


allan

Grahn
2003-05-29, 20:37
Vettefan om jag tror på metoden men Polquins 24timmars armkur menade han man bara fick köra 1 eller 2 ggr per år iaf har jag för mig.

1000set är nog kul kanske tom konstruktivt om man kör det väääldans sällan.

davve
2003-05-29, 20:44
Loco, anledningen till att folk inte tror på dig är väl bakom de flesta andra träningsprogram finns det faktiskt ngt vetenskapligt bevis lr dyl...

Loco 2
2003-05-29, 20:46
Jag tvivlar på att dom tränade som jag.... Antagligen var det ungefär som ett vanligt schema men med hundratals set för varje muskelgrupp.... typ måndag 50 set armar, tisdag 40 set rygg, torsdag 60 set bröst osv.... Det blir man ju helt körd i skallen av.

Jag prioriterar ju armar, genomkör armarna sedan vila en vecka... nu är jag helt mentalt förberedd för nästa gång plus att armarna snart återhämtat sig och växt...

:love:

AnderssoN
2003-05-29, 20:53
Intressant tråd det här faktiskt. Lite annorlunda mot för vad det brukar innebära när det snackas högvolym.

Det mest extrema jag kört är 3 set á 900 reps för vaderna. Dagen efter var jag riktigt infekterad och uppsvullen. Vaderna alstrade sån värme att man kunde känna den på flera centimeters avstånd med handen. Kunde inte gå på 4 dagar (eller det kunde jag, men med väldigt böjda ben och en käpp och en polare och lite envishet).

När jag har tråkigt ska jag pröva något liknande som Loco 2, men bara för att kunna säga "been there, done that".

Loco 2
2003-05-29, 21:01
Andersson har hajjat hela grejjen!:hbang:
Och som sagt är det ingen vanlig volymträning som kördes förr i tiden. Ingen har tidigare kört så här, jag leder vägen..... eller nåt.....

ivandrago
2003-05-29, 22:55
så detta var på fullaste allvar? mycket ska man höra innan öronen trillar av http://e4u.consoleradar.com/fingers/fing28.gif

Spud
2003-05-29, 23:31
grymt rolig tråd att läsa, starkt att klara av 1000 set i vilket fall.
själv skulle jag inte ens orka en tiondel av det:)

Chris
2003-05-30, 00:40
Originally posted by Allan


OK, jag hade växt färdigt på längden 1975. Men Defendis och Michalik lajjade med de här grejorna redan i början på åttiotalet. Jag har lajjat med det (efter tips från Liedelmeyer) och det kommer att funka nedbrytande om du nöter på. Vill bara inte att du ska kasta bort tiden - och jag gillar dig visst, kom an bara så ska vi kramas :kinky:


allan

Allan, ångrar du dig verkligen att du har provat att köra såhär då? Även fast det kanske inte var det bästa för muskeltillväxt? Det är ju genom att experimentera men träningen man har kul och får mer erfarenhet... Bara för att någon har provat nått och det inte funkade så behöver det inte betyda att ingen annan får göra det. Jag skulle kunna tänka mig att köra nått sånt här nån gång, men då mest bara för att ha gjort det. :thumbup:

Ninjasmurf
2003-05-30, 08:25
Originally posted by Pretender
24 timmars armpass (http://w1.470.telia.com/~u47017213/artiklar/24arm/24arm.htm)

"Speed is God, and our language is peppered with high-speed words or terms like FedEx, fax, 56.6 modems, and 300-megahertz microprocessors."

56K modem och 300 MHz...måste vara en gammal artikel...:D

Ninjasmurf
2003-05-30, 08:25
en gång har jag faktiskt gjort 80 reps hantelcurl på raken....

spinkoo
2003-05-30, 08:57
Min absolut första träning bestod av en 3-kilos hantel och 100-reppare med den i hantelcurl. 3 set sådant, och sen 250 reps situps, 1 eller 2 set. Sen var jag klar :)

Fridolf
2003-05-30, 13:38
en dags armpass hehe det vore lite småfränt o testa. Men man måste nog ha skivstång o hantlar hemma i så fall. Det kan ju bli lite svårt att va på gymmet 10 timmar i sträck

Pez
2003-05-30, 15:37
Fråga... först skriver du 1000 set:


Eftersom jag int ökat i armar på länge så tänkte jag prova något radikalt för skojjs skull så jag körde 1000 set armar Min kusin började typ grina lr nåt så han körde bara omkring 800...


Men sen blir det "bara" 500 set:

10 övningar 25 set / övning för triceps = 250 set

samma sak för biceps = 500 set

Vilket stämmer egentligen?
Lite lattjo.. :confused:

/pez

MAXX
2003-05-30, 15:50
Originally posted by Loco 2
Andersson har hajjat hela grejjen!:hbang:
Och som sagt är det ingen vanlig volymträning som kördes förr i tiden. Ingen har tidigare kört så här, jag leder vägen..... eller nåt.....
Jo, wow du är såååå nyskapande. Har du läst senaste BåK om Matt Duvall och hans 12 timmars pass eller vadå. Han sa att han gjorde det en gång och att det var dumt, hans ökning med 1 cm på armarna berodde på inflammation och inte ökning i muskellmassa. Jag citerar Mattias i Big brother, JÄVLA COPYCUTTER!!!:nono:

Loco 2
2003-05-30, 16:43
500 set var första "omgången" sen skrev jag ju ta en drickpaus och börja om, alltså samma sak igen. 500 + 500 = 1000....:booty:

Loco 2
2003-05-30, 16:53
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.

Grahn
2003-05-30, 17:02
Loco2 ditt armpass verkar ha brännt ur mer än dina armar.

Loco 2
2003-05-30, 17:09
:D haha

Pez
2003-05-30, 17:31
Är nu tämligen övertygad om att det är BS.

/pez

Cartwright
2003-05-30, 17:35
Originally posted by Loco 2
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.

Jag gillar din självkänsla!

Berätta mer om din träning i övrigt tack.

Pez
2003-05-30, 17:49
Originally posted by Loco 2
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.

Såna här inlägg betackar vi oss för här...

Börjar mer och mer tro att nån tagit över loco2s konto, alternativt att han tröttnat på att vara medlem här... fortsätter det såhär så går jag från tvivel till övertygelse inom kort.

/pez :MrT:

GrovJens
2003-05-30, 17:57
Originally posted by Loco 2
... det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er

Titta, en elitmänniska, jag blir så lycklig nu när du har anlänt för att vägleda oss arma, vanliga, människor!
Det låter som om du nyligen läst Dvärgen, eller hur?

Allan
2003-05-30, 18:10
Tusen set kanske stryper syret en aning också. Jag vidhåller att den typen av träning kommer att leda till regress...när svullnaden lägger sig kommer det att vara zilch!

allan

MAXX
2003-05-30, 18:23
Originally posted by Loco 2
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa.
Mot strömmen går du nog alltid. Men det är nog bara för att du är den enda som är dum nog att göra 1000 set!!. Tror inte att du kan ha någon högre intensitet i dina set. Det kan ju liknas vid att cykla 20 mil istället för att köra några sett knäböj. Ökningen på ditt arm mått beror nog som sagt på vätske ansamling.

Action
2003-05-30, 18:31
[QUOTE]Originally posted by Loco 2
MAXX: Det är fortfarande inte samma träningsprincip...Att köra en massa set varenda dag kan vem som helst göra, men det krävs en speciell människa för att utveckla ett sådant prioriteringsprogram som jag gjort. Det krävs en människa som står över resten... MAXX är precis som resten. en i mängden, ett får... Jag spyr på er, och får orgasm av att gå mot fåren, ty det är som att kasta jordnötter på en apa. [/QUOTE

"Krävs en människa som står över resten..." :laugh: :laugh: :laugh:

Här va det inget fel på självförtroendet.. Stackars de som finns i din närhet... Eftersom du står över resten vore det intressant att få lite statistik på dig.. Vikt, mått etc.. gärna bild så vi får se hur denna "övermänniska" ser ut.... :devil:

Officer
2003-05-30, 18:45
Originally posted by AnabolicProtein
Loco 2 är lika oseriös som i "Coleman är ren"-tråden, antar jag, om det är 1000 set han menar.

En ny dr pepper som föds kanske...


jag citerar min egen post tidigare i denna tråd..

honken.19
2003-05-30, 20:28
Ja kan då säga att ja tror me 90% säkerhet att Loco kört sina 1000 set armar annars skulle han nog inte sagt det till mig på skolan dagen efter.

/Honk

Arne Persson
2003-05-30, 20:34
Fjollträning! Med så många set blir det mikroskopiska vikter att tala om. :booty:

honken.19
2003-05-30, 22:25
haha Arne var nu inte så lessen över att du inte är forumets hög sets kung nå mer :thefinger

/Honk

Arne Persson
2003-05-30, 23:10
Jag får väl böja mig för övermakten.

Jon2
2003-05-31, 00:56
Skulle vilja se vilka vikter du andvände dig utav i slutet var det tomt i handen på slutet lr?

clash
2003-05-31, 01:29
hehe alltså det e så jävla soft när en liten skitunge som tränat i knappt ett år eller nått skall komma dragandes med saker som "jag känner att ni har svårigheter att ta till er information" eller "bara för att jag upptäckt hemligheten bakom prispall på olympia och ni andra inte är lika starka som mig så ni klarar av det" =)

alltså loco2... lilla gubben ifall du överhuvudtaget vill bli tagen på allvar bör du kanske tillochbörjamed ändra ditt tonfall ... och sen gärna backa dina "teorier" (och här använder jag termen löst) med inte bara en bild på dina säkert enorma armar utan även berätta lite om hur länge du tränat, vilka ökningar du gjort och hur gammal du är ... för ärligt talat det här var en av de dummaste posterna jag läst på länge. Vem fan som helst med mycket lite att göra på fritiden kan gå ner och lyfta småvikter hela dagen i ett soft tempo.

Loco 2
2003-05-31, 12:25
Hej clash, läste ditt inlägg och jag är besviken.. Jag hade högre tankar om dig, men nu måste jag nu sätta ner dig i buren tillsammans med dessa andra hönor som vill komma ut men fattar inte hur man öppnar låset....

Till att börja med kan jag skriva att jag är 17. Har tränat sen jag var 14-15. Men jag har ingen aning om vad det spelar för roll eftersom mitt inlägg handlade om en ny träningsmetod som jag bara hunnit använda en gång tidigare. Man hinner inte få 50 cm armar på en gång, så min metod har inte gjort mig till hulken än :) Varför skulle mina armar vara enorma? JAG HAR ANVÄNT METODEN EN GÅNG! OM MAN SKRIVER ATT MAN HAR GJORT NÅGOT EN GÅNG OCH ATT DET FUNKAR BÄTTRE ÄN ALLT MAN TIDIGARE GJORT BETYDER DET INTE ATT MAN ÄR STÖRRE ÄN ALLA PÅ FORUMET!!!

0ch om jag hittar en digitalkamera kan jag ta ett kort på armarna, fast det egentligen inte spelar någon roll pga: allt jag skrev ovan...

Jag är 17, hur gammal är du? 25? När man är 17 kan jag vara hur omogen jag vill, det hör till naturen att 17 åringar käftar på ett forum, men ända skillnaden är att jag gör det med stil, på ett sätt ni andra aldrig skulle kunna skriva...

Sen en annan sak, jag har varit på det här forumetsedan det startade och skrivit en bit över 400 inlägg, du har varit här i ett par månader och skrivit över 500.... igår var det fredag, och du skrev ditt inlägg vid halv två... VEM FAN ÄR DET SOM INTE HAR NÅGOT LIV??? Du lever för det här forumet!

Överbevisad på alla punkter....

Fattar ni inte att när ni käftar emot så suger ni av mig, era ord är aminosyror och era meningar proteiner, tack för att ni bygger upp mig.

Action
2003-05-31, 12:32
Originally posted by Loco 2
Hej clash, läste ditt inlägg och jag är besviken.. Jag hade högre tankar om dig, men nu måste jag nu sätta ner dig i buren tillsammans med dessa andra hönor som vill komma ut men fattar inte hur man öppnar låset....

Till att börja med kan jag skriva att jag är 17. Har tränat sen jag var 14-15. Men jag har ingen aning om vad det spelar för roll eftersom mitt inlägg handlade om en ny träningsmetod som jag bara hunnit använda en gång tidigare. Man hinner inte få 50 cm armar på en gång, så min metod har inte gjort mig till hulken än :) Varför skulle mina armar vara enorma? JAG HAR ANVÄNT METODEN EN GÅNG! OM MAN SKRIVER ATT MAN HAR GJORT NÅGOT EN GÅNG OCH ATT DET FUNKAR BÄTTRE ÄN ALLT MAN TIDIGARE GJORT BETYDER DET INTE ATT MAN ÄR STÖRRE ÄN ALLA PÅ FORUMET!!!

0ch om jag hittar en digitalkamera kan jag ta ett kort på armarna, fast det egentligen inte spelar någon roll pga: allt jag skrev ovan...

Jag är 17, hur gammal är du? 25? När man är 17 kan jag vara hur omogen jag vill, det hör till naturen att 17 åringar käftar på ett forum, men ända skillnaden är att jag gör det med stil, på ett sätt ni andra aldrig skulle kunna skriva...

Sen en annan sak, jag har varit på det här forumetsedan det startade och skrivit en bit över 400 inlägg, du har varit här i ett par månader och skrivit över 500.... igår var det fredag, och du skrev ditt inlägg vid halv två... VEM FAN ÄR DET SOM INTE HAR NÅGOT LIV??? Du lever för det här forumet!

Överbevisad på alla punkter....

Fattar ni inte att när ni käftar emot så suger ni av mig, era ord är aminosyror och era meningar proteiner, tack för att ni bygger upp mig.

Kan du inte svara på frågan om vad du går på... stackars lilla sate....

17 år o vet redan allt om styrketräning.. och som efter en gång anser att den träningsmetoden är överlägsen allt annat bara för han fått en inflammation och när den lagt sig antagligen bara medfört muskelnedbrytning... Och nu höjer du dig även till skyarna i ditt sätt att formulera dig i forumet.. Synd att du inte fattar bättre.. du har bara gjort bort dig.

Loco 2
2003-05-31, 12:36
Cartwright: Kul att du gillar min självkänsla. Jag tycker alla borde vara som mig. Alla skulle ta varandra i handen. Hudfärg eller liknande spelar ingen roll, alla är välkomna, alla är en Justin.

Mitt gamla träningsschema var rätt så tråkigt, precis som alla andras ungefär. Jag försöker komma på ett nytt, skriver ner det när jag är klar, nu ska jag äta grillat hos min morfar.:eating:

Grahn
2003-05-31, 12:40
Loco det du visar upp är inte självkänsla, självförtrornde, stryka eller ngt liknande. Det är bara patetiskt internet beteende vanligt bland småbarn som gömmer sig på nätet.

Du imponerar inte du skämmer ut dig.

Loco 2
2003-05-31, 12:43
Det finns säkert något träningssätt som är 10 ggr bättre än mitt. Men det här funkar så jag håller mig till det, men jag har sänkt antalet set till ca 40 st... en jävla skillnad alltså. Sen spelar det ingen roll om jag gjort bort mig, eftersom det här är ett FORUM!

"åh herregud mamma, Action på internet tycker inte om mig! vad ska jag ta mig till?"

Get off my dick, just lay off and stay off

Action
2003-05-31, 12:46
Originally posted by Loco 2
Det finns säkert något träningssätt som är 10 ggr bättre än mitt. Men det här funkar så jag håller mig till det, men jag har sänkt antalet set till ca 40 st... en jävla skillnad alltså. Sen spelar det ingen roll om jag gjort bort mig, eftersom det här är ett FORUM!

"åh herregud mamma, Action på internet tycker inte om mig! vad ska jag ta mig till?"

Get off my dick, just lay off and stay off

40 set.. Nu e du ju nere på vanliga nivåer igen.... hm.. hur ska du ha det egentligen....

Och du.. självkänsla, självförtroende är bra... Men man måste också visa ödmjukhet...

O det du visar verkar bara vara brist på självförtroende.. annars skulle du inte försöka hävda dig så pass som du gör.

Loco 2
2003-05-31, 12:49
Grahn: Det har aldrig funnits någon som mig på varken det här eller något annat forum, om jag är en kaxig småunge, vad är Clash och Dwag då? dom borde ju tillhöra en egen kategori med vuxna människor, som är ungefär som mig men kan inte uttrycka sig lika bra.

Grahn
2003-05-31, 13:08
Originally posted by Loco 2
Grahn: Det har aldrig funnits någon som mig på varken det här eller något annat forum, om jag är en kaxig småunge, vad är Clash och Dwag då? dom borde ju tillhöra en egen kategori med vuxna människor, som är ungefär som mig men kan inte uttrycka sig lika bra.

Clash och Dwag är...speciella de med :P fast på ett lite mer roligt sätt än du. Det har aldrig funnits ngn som du? Är du mer unik än andra?
Nej knappast...ville du snacka om extrem träning eller bara blåsa upp dig?

För jag betvivlar starkt att du kan lyckas med båda, iaf inte i samma tråd.

clash
2003-05-31, 13:18
Hahaha loco2 ... :D , det sårar mig att jag nu hamnat i "buren med de andra äggen" =) Men det hör väl kanske till naturen att man tror att man vet allt när man e 17... Men det är helt enkelt lite svårt att ta en kaxig 17-åring med hävdelsebegär på allvar ... vafan det spelar ingne roll hur du tränar, du e ju fan 17 du kommer växa av att runka så länge du äter tillräckligt... om 2 år kommer du förstå det bättre och om 4 kommer du hålla med mig. Du måste lära dig lite tålamod ... en cool kille som mig o dwag är inget man blir över en natt :thefinger

Spud
2003-05-31, 13:18
Originally posted by Loco 2
JAG HAR ANVÄNT METODEN EN GÅNG! OM MAN SKRIVER ATT MAN HAR GJORT NÅGOT EN GÅNG OCH ATT DET FUNKAR BÄTTRE ÄN ALLT MAN TIDIGARE GJORT BETYDER DET INTE ATT MAN ÄR STÖRRE ÄN ALLA PÅ FORUMET!!!


Du säger att du har använt metoden en gång, och att det funkar bättre än allt du tidigare gjort.
Är en inflammation i armarna bättre än allt du tidigare gjort? vad har du hållt på med innan isåfall om man då får fråga?



Fattar ni inte att när ni käftar emot så suger ni av mig

you wish...

Doktor V
2003-05-31, 13:18
Originally posted by honken.19
men va fan sluta klaga Loco gjorde något extremt som kanske 2-3 % här inne skulle klara så sluta klaga :MrT:

Sen så skrev han ju att han ökat 0.8 cm efter en vecka så ni som klagar så mycket kan ju prova först å klaga sen :furious:

/Honk

Fakta#1 I ett extremt tempo skulle detta pass ta 20 timmar att genomföra,menmed toalettbesök,ätande och lite plockande med vikter skulle det hamna runt 30-40 timmar.

Fakta#2 0.8 cm pga inflammation i musklerna är inte värst imponerande

Fakta#3 Loco 2 snackar skit

Loco 2
2003-05-31, 13:22
:D Ungefär såhär ligger det till: Jag ville skriva om ett träningspass som jag nyss gjort och fått resultat av. ( armarna har inte minskat än, om något ökat) sen kom ni och kallade mig för idiot.... Ska jag då bara sitta och ta emot när ni säger att jag är en skitunge som ljuger? Självklart måste jag säga emot, och eftersom jag uppenbarligen kan formulera meningar som ingen annan 17 åring, så måste jag ju göra det, annars vore det ju som om stålmannen bara joggar till någon som behöver hjälp, fast han kan flyga.

Och sånt som att jag är bäst, skriver jag ju bara för att jag vet att ni hatar det, ni tar forumet på dödligt allvar. om nån sticker ut gör ni allt för att trycka ner han....speciellt moderatorn. han sitter nog med storhetsvansinne och kungakrona bakom datorn...

Doktor V
2003-05-31, 13:31
Originally posted by Loco 2
:D Ungefär såhär ligger det till: Jag ville skriva om ett träningspass som jag nyss gjort och fått resultat av. ( armarna har inte minskat än, om något ökat) sen kom ni och kallade mig för idiot.... Ska jag då bara sitta och ta emot när ni säger att jag är en skitunge som ljuger? Självklart måste jag säga emot, och eftersom jag uppenbarligen kan formulera meningar som ingen annan 17 åring, så måste jag ju göra det, annars vore det ju som om stålmannen bara joggar till någon som behöver hjälp, fast han kan flyga.

Och sånt som att jag är bäst, skriver jag ju bara för att jag vet att ni hatar det, ni tar forumet på dödligt allvar. om nån sticker ut gör ni allt för att trycka ner han....speciellt moderatorn. han sitter nog med storhetsvansinne och kungakrona bakom datorn...

:laugh:

Hur fan har jag kunnat missa denna extremt roliga tråd:D

Loco 2
2003-05-31, 13:40
Doktorn: Vid 700 set gör du ungefär 10 set som 1 set rakt av med typ 0 vila mellan setten för du vill bara att det ska ta slut. Vid tricepspress med 1 hand bakom skallen körde jag första gången med 20 kg 10 set, sedan 15 kg 15 set. Nästa gång övningen var på g körde jag med 4 kg:s hanteln 10 set rakt av utan vila, så det blir ungefär som 1 set. (är detta vad som kallas superset?) Om du har i skallen att du har 200 set kvar har du så extreeeeemt kort vila mellan setten för du vill klara av hälften så fort som möjligt.

Alla här verkar tro att jag gick omkring och lalla runt i 2 dagar, men det var snarare tvärtom, men det skiter jag i, för jag bryr mig verkligen inte längre om... Sen har jag aldrig sagt att jag kan allt om träning, jag har väl medelmåttig information, ungefär en tiondel av vad Arne Persson kan. Jag vet inte vad den lilla nerven vid armbågen heter och jag vet inte vad anal heter på latin, men om nåt funkar så fortsätter jag med det.

Jorgen
2003-05-31, 13:46
Loco2: Du borde ta ett snack med CHO på B&K. Ni verkar vara lika duktiga. http://www.bahnhof.se/~bksport/dcforum/DCForumID7/1770.html

//jörgen

Mr Zero
2003-05-31, 13:55
Tror att Loco bara vill ha med en tråd i Best of.
Loco: Du har fortfarande inte talat om hur lång tid det tog.

Cartwright
2003-05-31, 13:57
Originally posted by Loco 2
Jag är 17, hur gammal är du? 25? När man är 17 kan jag vara hur omogen jag vill, det hör till naturen att 17 åringar käftar på ett forum, men ända skillnaden är att jag gör det med stil, på ett sätt ni andra aldrig skulle kunna skriva...


Det finns väl gott om 17-åringar på det här forumet, och ingen utom du käftar. Det hör väl snarare till naturen att moderatorerna bannar käftande 17-åringar :smash:

Loco 2
2003-05-31, 14:21
shit, Cartwright blev grym helt plötsligt!

Vad sägs om att banna käftande vuxna, käftande moderatorer osv? Eller käftande Cartwrigths? Tyckte du att du var häftig när du använde den här : :smash: ? Men tack, det var lysin, och den behövde jag.

tror du jag tog till mig av en smily? Tror du jag tar till mig av vad nån på ett forum skriver?

Jag kan oxå använda smilies! Kolla!

Det här är jag: :laugh:

Det här är resten: :furious:

och det här är ni när jag har slutat skriva: :cryout:

Men det är lungt, ni kan fortfarande tro att ni är nåt för att ni har någon liten liga på internet som tränar disco, kan studsa 110 i bänk, flirta med en 50 årig tant som agerar fjortis( kommer int ihåg vad hon kallar sig, men hon är jävligt irriterande...)

Det är ni som är vuxna som käftar som en 17 åring, det är jag som är 17 som argumenterar med poesi. Det är kul när vuxna inte kan uttrycka sig som ett barn. För det är det jag är, jag är inte djävulen, jag är ett barn, ett fenomenalt barn.:thefinger

King Grub
2003-05-31, 14:31
Jag har inte läst mer än första och sista sidan av den här tråden. Känns inte som om jag har missat så mycket, av den här sidan att döma. :rolleyes:

Allan
2003-05-31, 14:33
F-n, ska man behöva ta dig i örat pojkjävel? :D Sticker man ut hakan på ett forum får man finna sig i att det finns folk som vill trycka dit den. Du har presenterat ett sätt att träna armarna på - bra! Vi är några stycken som ställer oss tvivlande till det - bra! Jag har inga förväntningar på att du ska kunna ge en fysiologiskt riktig förklaring till hur det skulle fungera (även om jag skulle kunna ge dig en om motsatsförhållandet) -bra!

Men sluta dumma dig. Tror du på det här så kör så då..och minns till nästa gång att det kanske kunde vara bättre att ta det lite lugnt i argumentationen. Med det menar jag inte att bara du varit klumpig - den äran får fler dela på,

Lycka till

allan

som fortfarande inte tror på det där!

Pez
2003-05-31, 14:38
:laugh:

Den här tråden/loco2 har ju blivit riktigt rolig...


Massa nya, sköna frågor som poppar upp..

Vem är denne "Justin"?
Varför har Loco2 plötsligt fått psykbryt?
Hur länge orkar folk stångas med denna rabiata tonåring med hävdelsebehov?
Varför hyser Loco2 sådana komplex gentemot Dwaggen, "moderatorn" och Clash?

/pez :D

Spud
2003-05-31, 14:48
To be concluded....

Herkulez
2003-05-31, 14:49
hoho, det här var ju riktigt kul

Pecca
2003-05-31, 14:52
Får jag lägga mig i tråden eller? Känner att jag inte skrivit så mycket skit på sistone...

Allan
2003-05-31, 14:53
Originally posted by Pecca
Får jag lägga mig i tråden eller? Känner att jag inte skrivit så mycket skit på sistone...


Ja, vi undrade just...

allan

Pecca
2003-05-31, 15:12
Har haft en svacka vet du Allan, för lågt kaloriintag och för mycket testo i kroppen... Inte lätt...
Återkommer dock i gammal storform på måndag och ska skriva en hel drös irrelevanta nonsensinlägg.

spinkoo
2003-05-31, 15:16
I've missed you bro :cryout: :love:

Nu retar vi upp Pez :devil:

Pecca
2003-05-31, 15:19
Pez den gamla skabbiga räven, vad vill vi den gubben egentligen???

Pez... trodde han hette Mez.

Grahn
2003-05-31, 15:40
Loco2 låter mer och mer som drtroll för varje inlägg. :D

Jorgen
2003-05-31, 15:44
Jag tycker att det är skönt att han är här. Fast det hade varit ännu roligare om han hade skrivit lika mycket som drpepper. Det livar upp med lite *edit* folk ibland. ;)

//jörgen

The Dwag
2003-05-31, 16:12
Originally posted by Loco 2
Grahn: Det har aldrig funnits någon som mig på varken det här eller något annat forum, om jag är en kaxig småunge, vad är Clash och Dwag då? dom borde ju tillhöra en egen kategori med vuxna människor, som är ungefär som mig men kan inte uttrycka sig lika bra.

Hur blev jag inblandad? :smash:

Its time for some ass whopping :whipped:

När är Kolozzeum festen! Det är en och annan ( Loco2 :cryout:)man behöver lägga upp i knäet och :whipped:på :booty:

Rumpelstilzchen
2003-05-31, 16:24
En kompis till mig gick och gymmade tillsammans med som kompis, de stod och gjorde bicepscurls med hantalr i ungefär 2 timmar. När killen vaknade på morgonen, min klasskompis alltså, kunde han inte röra armarna alls. Överarmarna satt nästan helt fast längs med kroppen och underarmarna satt också fast likt en sådan köttätande diuosarie rex eller vad de nu heter.

Hur som helst skrev ALLA nationelltprov den dagen och ni kan ju tänka er hur min klasskompis såg ut när han skrev. Om ni inte kan tänka er det så var det i alla fall väldigt roligt.

Efter skolan gick han till läkaren och fick reda på att han hade en inflamation i hela armen och upp mot axlarna och runt om kring där.

HAHA! :devil:

GrovJens
2003-05-31, 16:47
Lyckat :thumbup:

honken.19
2003-05-31, 16:54
asså nu börjar amn ju undra hur folk orkar hålla på me Loco alla fattar väll vid detta laget att han bara fular sig och skrattar åt alla som blir less :booty: ....men däremot tror jag fortfarande han gjort sina 1000 set men det är ju en annan sak.

/Honk

King Grub
2003-05-31, 17:09
Nej, det här duger inte. I morgon blir det 1111 set knäböj. Slutfjollat! :hbang: :booty:

AnderssoN
2003-05-31, 17:18
Originally posted by Grahn
Loco2 låter mer och mer som drtroll för varje inlägg. :D

Hähä, drtroll, han var lustig han. "Imbigsobig" var det senaste nicket, inte sant?

Grahn
2003-05-31, 17:49
Andersson: Heheh mycket möjligt, för mig är han alltid drtroll! :D

Castro
2003-05-31, 18:26
Loco 2: Du skriver väl för fan inte poetiskt, snarare patetiskt!

Rumpelstilzchen
2003-05-31, 21:34
Originally posted by Castro
Loco 2: Du skriver väl för fan inte poetiskt, snarare patetiskt!

OWN3D!

Allan
2003-05-31, 21:42
Och var den här tråden värd över 100 inlägg?


allan

Survivor
2003-05-31, 22:02
Originally posted by King Grub
Nej, det här duger inte. I morgon blir det 1111 set knäböj. Slutfjollat! :hbang: :booty:
Förstår att du skojar, men ändå ganska intressant tanke. Undrar hur man mår i benen dagen efter :D
Cns:et kanske kollapsar under natten när det försöker svara på träningen?!

Survivor
2003-05-31, 22:06
Tror ni inte att det går få bra svar på träningen med extremt höga set om man käkar som 10 grisar veckorna efter?!

Survivor
2003-05-31, 22:14
Originally posted by Loco 2
shit, Cartwright blev grym helt plötsligt!

Vad sägs om att banna käftande vuxna, käftande moderatorer osv? Eller käftande Cartwrigths? Tyckte du att du var häftig när du använde den här : :smash: ? Men tack, det var lysin, och den behövde jag.

tror du jag tog till mig av en smily? Tror du jag tar till mig av vad nån på ett forum skriver?

Jag kan oxå använda smilies! Kolla!

Det här är jag: :laugh:

Det här är resten: :furious:

och det här är ni när jag har slutat skriva: :cryout:

Men det är lungt, ni kan fortfarande tro att ni är nåt för att ni har någon liten liga på internet som tränar disco, kan studsa 110 i bänk, flirta med en 50 årig tant som agerar fjortis( kommer int ihåg vad hon kallar sig, men hon är jävligt irriterande...)

Det är ni som är vuxna som käftar som en 17 åring, det är jag som är 17 som argumenterar med poesi. Det är kul när vuxna inte kan uttrycka sig som ett barn. För det är det jag är, jag är inte djävulen, jag är ett barn, ett fenomenalt barn.:thefinger
Fan grabben, dina kommentarer är lite väl mycket "fjortis" ibland.. Men men, kan bli så när man är frustrerad. Hursomhelst, har du något bakom pannbenet så skit i den här diskussionen nu och lägg din energi på din träning, kör på det du tror på, och återkom med en rapport om några månader eller så om hur det gått.

gasoliner
2003-05-31, 22:18
Originally posted by King Grub
Nej, det här duger inte. I morgon blir det 1111 set knäböj. Slutfjollat! :hbang: :booty:

Japp! har också bendag imorgon,vi kollar vem som e klar först va Grubben?? :laugh:

Allan
2003-05-31, 22:32
EFtersom frågan är uppe är det väl lämpligt att svara. Jag har under en period kört mellan 30-40 set ben per pass. Knäböj med arbetsvikter över 220 kg, frontböjar på upp mot 175 pannor och hacksquats på rätt höga vikter. Dessutom en del raka mark på det. Dock aldrig särskilt höga repstal. Däremot har jag gjort 38 reps på 90pannor i böjen och jäääävlar vad ont jag hade i gluteus efteråt.
Nackdelen med den typen av träning är att de supporterande musklerna tar slut innan den huvudsakliga måltavlan gör det. Att mata ur sig 20-25 reps (eller var fan gränsen nu ligger - och vilket syfte man har med sin träning) är kontraproduktivt, därför att det är inte den huvudsakliga explosiva kraftutvecklingen (den vi bygger muskler av) som tar slut, utan man drabbas av mjölksyra som lamslår musklerna.
I huvudsak kan man säga att det är tyngre belastning som bygger muskler, inte fler och fler reps. Detta skriver jag för att även om i stort sett alla som yttrat sig här i tråden vet om det - behöver det sägas åter igen och åter igen.
Dessutom - som jag också upprepat med en dåres envishet - har vi gamlingar redan gjort de här vansinnigheterna. Polarn berättade idag - eftersom vi snackade om det här - hur han körde 800 reps rygg under ett pass, som tog ungefär elva timmar att genomföra. Resultatet blev kraftiga inflammationer och absolut vila från all träning i tre veckor. Kontraproduktivt, alltså..

Och mina galna böjreps - tja, tre bira i bastun, grabbsnack, och ut i hallen och köra i handduk. Jag minns inte ens vem som vann...


allan

ivandrago
2003-06-01, 09:13
http://www.alcofielen.com/pics/forumpics/stupid_thread/continue.jpg

isakssonmartin
2003-06-01, 11:11
du bör nog inte pröva att köra 1111 set knäböj det är ju en gammal tortyr metod tex tyskarna brykade låta de ryska fångarna göra knäböj och om de slutade skickade de hundarna på dem och när de gjort knäböj i 7-8h var de krymplingar för livet.

så rekomenderas ej:D

Laan
2003-06-01, 11:41
Loco: Hur går det nu då?? har måttet gått ner eller kanske ökat?
träningsverk?

/ nyfiken Laan :cool:

Spud
2003-06-01, 12:02
han kan inte använda armarna längre:D

Castro
2003-06-02, 12:13
Haha! Loco 2 blev totalt aegd av sig själv! Han kan nu inte svara längre i denna tråd på grund av att inflammationen höll på att sprida sig till resten av kroppen och orsaka total kroppskolapps och av den anledningen blev de tvungna att amputera! :laugh:

z_bumbi
2003-06-02, 12:31
Originally posted by Allan
Polarn berättade idag - eftersom vi snackade om det här - hur han körde 800 reps rygg under ett pass, som tog ungefär elva timmar att genomföra. Resultatet blev kraftiga inflammationer och absolut vila från all träning i tre veckor. Kontraproduktivt, alltså..

allan

800 set antar jag annars körde han verkligen superslow eller med väldigt lång vila :)
Om han istället sakta hade ökat sin träningsdos hade väl inte problemen uppkommit ?
Det finns ju många som kan springa/gå/paddla/åka skidor i 11 timmar utan att vara så döda efteråt så om man anpassar sig så nog går det att köra rygg i 11 timmar om man nu av någon pervers anledning tycker det är kul :bpump: :whipped:

:D

Allan
2003-06-02, 16:54
Yep bumbi - sets naturligtvis. Och det var aldrig tal om att gradvis anpassa sig till den dosen. Ung, dum, med för mycket energi och en ständig upptäckarvilja - han hade kramper i händerna, i armarna, limporna var totalt stumma, gluteus var som ett enda blåmärke.
Därav min tes - om nån annan prövat det och det gått åt helvete är chanserna ganska stora att det går åt helvete för mig också.

allan

z_bumbi
2003-06-02, 17:14
Allan: Jo jag kan nog inte tänka mig hur ont jag skulle få om jag testade något sådant, iofs kanske det är ett nytt mål att sikta på :D
Vem som snabbast hamnar i gipsvagga pga för många set...:bpump:

Stickboy
2003-06-03, 14:52
nå hur har det gått, har svulnaden gått ned eller har det nya måttet bestått?

Doktor V
2003-06-03, 20:04
Nej,det du beskriver kallas för dropset och räknas som 1 set,inte 10.


Originally posted by Loco 2
Doktorn: Vid 700 set gör du ungefär 10 set som 1 set rakt av med typ 0 vila mellan setten för du vill bara att det ska ta slut. Vid tricepspress med 1 hand bakom skallen körde jag första gången med 20 kg 10 set, sedan 15 kg 15 set. Nästa gång övningen var på g körde jag med 4 kg:s hanteln 10 set rakt av utan vila, så det blir ungefär som 1 set. (är detta vad som kallas superset?).

adde
2003-06-04, 07:50
Originally posted by Loco 2
...Sen har jag aldrig sagt att jag kan allt om träning, jag har väl medelmåttig information, ungefär en tiondel av vad Arne Persson kan. Jag vet inte vad den lilla nerven vid armbågen heter och jag vet inte vad anal heter på latin...

...say no more...

/adde

GrovJens
2003-06-04, 09:05
Originally posted by adde


...say no more...

/adde

:D

Laan
2003-06-04, 11:10
Har loco dött av inflamationen? :MrT:

Big_Vik
2003-06-04, 11:52
passande nick på killen minst sagt. :D

Daemon
2003-06-11, 15:07
Såg att Loco 2 var här igen.

Hur har det gått med armarna?

Loco 2
2003-06-11, 15:33
Eyy,,, Dom har inte minskat nåt, men nu är setten 30 för biceps & 30 biceps...

wotjaaaaaa

Loco 2
2003-06-11, 15:45
Dom ser mycket annorlunda ut oxå förresten, speciellt triceps större yo ala Ernie Taylor....... men dom suger fortfarande:smokin:

http://www.darkwoods.com/bodybuilder/male/bb/gallery/fullsize/etaylo08.jpg


:hbang:

Grahn
2003-06-11, 15:49
synthol kanske bildas naturligt i muskler efter 1000set då? :D

AnderssoN
2003-06-12, 07:33
Den där Taylor måste ha olja i triccarna va? De ser väldigt onaturliga ut.

GhostFace
2003-06-12, 07:55
Själv hävdar Ernie Taylor tvärtom och menar att att han bra anlag att bygga bra armar (läs; triceps)...

...fast att hävda tvärtom var ju och är fortfarande Greg Valentino´s & Co. främsta egenskap istället för att kunna bygga sig till bra armar... :devil:

Synthol makes wonders !
But they won´t last !

heltzonicka
2003-06-12, 08:50
hehe rolig tråd måste jag säga!

Men fan asså, du ökade 0,8 cm på detta pass..
Låt oss säga att du kör ett sånt här mastodontpass i månaden, vilket blir 12 superpass på ett år:

12x0,8=9,6cm

Om du lyckas behålla massan så är du jävligt grov om 5 år!

Men inlägget om den "50 åriga kärringen" var tamefasiken lätt det roligaste jag läst på länge!

wintzell
2005-02-28, 12:43
Läste nyss om en helt ny studie på liknande övningar. Om man kör liknande >100 set på en dag bryter det ner musklerna efter inflammationen, såvida man inte äter >5 hg kreatin precis innan tillsammans med 5 hg druvsocker. Då hamnar till slut kroppen i ett ultraanaboliskt läge. Pulsen hamnar på konstant max. Blodet cirkulerar otroligt fort och syresätter musklerna något enormt. Msuklerna växer under träningen och man får den mest sanslösaste pump. Under träningen bränner man runt 5000-20000 kcal, beroende på kroppens reaktion på kreatinet. Detta hade varit det ultimata träningssättet tydligen, men det svåra är att kontrollera kroppen efteråt. Vanliga sympton efteråt är depressioner, förkylningar, kronisk huvudvärk, tvångsonani och döden.

tossefar
2005-02-28, 13:12
woah! en stenåldersbump! *popcorn*

sunkan
2005-02-28, 22:54
nu har jag läst igenom hela tråden och det här är helt klart något av det roligaste jag läst :laugh:

Rockhard
2005-03-01, 00:14
Hur kan man orka 1000 set? Jag försökte köra 30 set vader igår men ja orka bara 20. Men det kanske är jag som är för klen *cry*

Rockhard
2005-03-01, 00:16
Läste nyss om en helt ny studie på liknande övningar. Om man kör liknande >100 set på en dag bryter det ner musklerna efter inflammationen, såvida man inte äter >5 hg kreatin precis innan tillsammans med 5 hg druvsocker. Då hamnar till slut kroppen i ett ultraanaboliskt läge. Pulsen hamnar på konstant max. Blodet cirkulerar otroligt fort och syresätter musklerna något enormt. Msuklerna växer under träningen och man får den mest sanslösaste pump. Under träningen bränner man runt 5000-20000 kcal, beroende på kroppens reaktion på kreatinet. Detta hade varit det ultimata träningssättet tydligen, men det svåra är att kontrollera kroppen efteråt. Vanliga sympton efteråt är depressioner, förkylningar, kronisk huvudvärk, tvångsonani och döden.

Aha var det så det givk för loco2 sen eller?

JAM
2005-03-01, 01:23
Hur kan man orka 1000 set? Jag försökte köra 30 set vader igår men ja orka bara 20. Men det kanske är jag som är för klen *cry*
Det gäller att inte vara klen! 1000 set och 1 min mellan varje setstart ger nästan 17 timmar på gymet... Det gäller att göra en stor träningsdrink!



JustinCredible
Loco 2... Det är inte så att du bytt användarnamn sedan dess...? :D

Grisen
2005-09-09, 12:31
Varför skriver han under med "JustinCredible" i början?

Wooch
2005-09-09, 13:36
Riktigt underhållande tråd!

Big_Vik
2005-09-11, 18:24
Varför skriver han under med "JustinCredible" i början?

Därför att han är JustinCredible? Har t.o.m. fått honom att erkänna, tycker att han har en mer mysig down-to-earth-attityd nuförtiden. :D