handdator

Visa fullständig version : morgon träning


killer7
2008-04-27, 15:17
.går d bra om jag vaknar och utan att käka nåt gå o träna sedan när jag kmr hem tar jag en gainer på 1000 ckal? jag vill bulka

rolf
2008-04-27, 15:19
Det går säkert bra, jag gör så. Tränar direkt på morgonen på tom mage och äter sedan. :)

Hank
2008-04-27, 15:23
fan va du sprutar trådar

ont: borde vara bättre me lite energi i kroppen men går säkert bra

Mushan
2008-04-27, 15:28
fan va du sprutar trådar

ont: borde vara bättre me lite energi i kroppen men går säkert bra

Hm, det är snarare det du åt dagen innan som spelar någon roll.

Johan_P
2008-04-27, 15:30
Grymt störigt att du startar ny tråd för varje enskild fråga du har. Dessutom har denna frågan redan besvarats.

On-topic: ja, det går bra om man trivs med det. Men EAA eller vassle före träningen är nog en fördel med tanke på bättre proteinsyntes.

Shajjn
2008-04-27, 15:38
Forumtroll.

King Grub
2008-04-27, 15:46
Styrketräning helt fastande är klart negativt och innebär negativ proteinbalans i flera av dygnets timmar.

rolf
2008-04-27, 15:47
Styrketräning helt fastande är klart negativt och innebär negativ proteinbalans i flera av dygnets timmar.

Men med tillförsel av vassle eller EAA innan passet så "är det okej", för att uttrycka det så?

Wao
2008-04-27, 16:01
Gör en tråd vid namn "killer7s alla frågor om styrketräning" där du samlar och listar dina hundrasjuttioelva frågor istället för att göra nya trådar hela tiden.

Mushan
2008-04-27, 16:23
Gör en tråd vid namn "killer7s alla frågor om styrketräning" där du samlar och listar dina hundrasjuttioelva frågor istället för att göra nya trådar hela tiden.

Så du menar att han ska göra en till nu? :)

Wao
2008-04-27, 16:31
Hellre en till nu på direkten där han samlar allting, än att han kastar nya i olika håll med 2 timmars mellanrum

killer7
2008-04-27, 16:45
hehe wao synd för dej för jag kmr nog inte öppna en tråd som du vill fast kmr nog öppna en tråd när jag har något som jag undrar över och vill ha svar.Varje gång du ser en tråd med killer 7 så tvingaar ingen dej att läsa den wao.Tack för svaren allihopa:)

Johan_P
2008-04-27, 16:47
hehe wao synd för dej för jag kmr nog inte öppna en tråd som du vill fast kmr nog öppna en tråd när jag har något som jag undrar över och vill ha svar.Varje gång du ser en tråd med killer 7 så tvingaar ingen dej att läsa den wao.Tack för svaren allihopa:)

Fortsätter du kommer du bli bannad, förhoppningsvis :thumbup:

Allan
2008-04-27, 16:48
hehe wao synd för dej för jag kmr nog inte öppna en tråd som du vill fast kmr nog öppna en tråd när jag har något som jag undrar över och vill ha svar.Varje gång du ser en tråd med killer 7 så tvingaar ingen dej att läsa den wao.Tack för svaren allihopa:)

Nej. Eftersom jag kommer låsa dem i fortsättningen.
Börja ALLTID med att söka efter liknande trådar. Och ge fan i att irritera folk. Och lär dig stava. Det här är inte playahead. Det heter "eller". Inte "lr". Det heter "kommer" inte "kmr" när du är bland vuxet folk.
Tråd låst.

allan
irriterad