handdator

Visa fullständig version : SAN v12turbo??


Arona
2008-04-22, 19:23
Vilka av er har använt/använder er av San's kreatin v12turbo?
Vad tycker ni om det, nått att ha?
MVH Martin!

GymTT
2008-04-22, 19:41
Jag gillade det inte, inte alls värt pengarna enligt mig.
RAGE är tio ggr bättre.

Martin Löwgren
2008-04-23, 09:36
Vilka av er har använt/använder er av San's kreatin v12turbo?
Vad tycker ni om det, nått att ha?
MVH Martin!

Grymt. Underbar pump, ökad styrka och mer fokus under passet helt i stil med Tryck och Fierce

/Martin

Sidén
2008-04-23, 09:36
Har nyligen använt en burk v12 turbo.
Betalade 399kr för huvudvärk och möjligen lite extra pump.
Den är inte värd att köpa.

guwd
2008-05-12, 15:50
Har nyligen använt en burk v12 turbo.
Betalade 399kr för huvudvärk och möjligen lite extra pump.
Den är inte värd att köpa.

Håller inte med.

Har kört på V-12 i drygt två månader nu. Har aldrig sett snabbare resultat under min tid på gymmet. Otroligt god smak dessutom!

Rekomenderas :hbang:

Gymfjollan
2008-08-29, 22:26
hum jag funderar på köpa detta ! :)

e det något för en 15 åring å testa ?

Sidén
2008-08-29, 23:23
hum jag funderar på köpa detta ! :)

e det något för en 15 åring å testa ?
Som jag tidigare skrivit i tråden så tycker jag inte att V12 turbo värt att köpa. Dock upplevde jag att det var bättre än Vault i alla fall.

Om du ska köpa en prestationshöjare tycker jag du ska testa Trück, Rage eller Brutal FX.
Jag har inte testat dem, men man har hört mycket gott om dem :)

Men visst, testa V12 turbo du. Det skadar ju inte direkt. (Förutom plånboken)

Sverker
2008-08-30, 06:05
Slöseri med pengar. Är du 15 år har du en hel värld att upptäcka på gymmet. Ökningarna i början är så snabba att du kan inte utnyttja, eller ens uppfatta, något resultat av ett tillskott. Oavsett vad det är.

Ge dig själv ett år, med seriös träning på gymmet, så kan du därefter själv bedömma om det är värt något eller inte.

Action Fighter
2008-08-30, 10:28
Slöseri med pengar. Är du 15 år har du en hel värld att upptäcka på gymmet. Ökningarna i början är så snabba att du kan inte utnyttja, eller ens uppfatta, något resultat av ett tillskott. Oavsett vad det är.

Ge dig själv ett år, med seriös träning på gymmet, så kan du därefter själv bedömma om det är värt något eller inte.

Instämmer, är 16(snart 17) och känner inte att jag får ut tillräckligt av pre workout boosters. Känner mest av de bieffekter som kan komma och extra energi(som egentligen inte behövs eftersom du blir tröttare efter användning och knappt orkar med skolan etc.) och knappt nämnvärt extra pump.(Har aldrig haft problem med pump utan tillskott så kan vara från person till person)

Skulle tipsa om proteintillskott direkt efter träning, har funkat riktigt bra för mig och det finns inga bieffekter med det alls. Vanligt kreatin funkar också bra. Har inte testat SAN v12 men har kört fierce. Mitt råd är att inte använda pre workout alls, men det skadar ju inte att testa om du vill se hur det reagerar på dig. Jag känner iallafall inte att den lilla boost jag får ut är värd ev huvudvärk, ökad trötthet och att känna dig varm flera timmar efter passet.
Men känner du att du har pengar över skulle jag nog testa iallafall om jag vore du.

Handcuff
2008-08-30, 10:39
Håller inte med.

Har kört på V-12 i drygt två månader nu. Har aldrig sett snabbare resultat under min tid på gymmet. Otroligt god smak dessutom!

Rekomenderas :hbang:

Vad är det för resultat du sett?



Skulle tipsa om proteintillskott direkt efter träning, har funkat riktigt bra för mig och det finns inga bieffekter med det alls. Vanligt kreatin funkar också bra.

Säger inte att det skulle vara dåligt med proteintillskott....men du säger att det funkat riktigt bra för dig. Förklara gärna.

Action Fighter
2008-08-30, 11:35
Vad är det för resultat du sett?

Säger inte att det skulle vara dåligt med proteintillskott....men du säger att det funkat riktigt bra för dig. Förklara gärna.

Känner b.la. att jag återhämtar mig väldigt bra efter både gymmet och kampsportsträningen. Mår mycket bättre i kroppen när jag tagit proteintillskott efter träningen jämfört med när jag inte gör det. Sedan känns det iallafall som att jag får ut något rent styrke och volymmässigt av det. Tror själv att nyckeln är att få i sig protein direkt efter träningspasset och därmed kunna börja återbyggningen snabbare istället för att gå hem och äta vilket tar massa extra tid.

Fråga gärna igen om något annat är oklart.

Gymfjollan
2008-08-30, 18:17
jag köpte Rage ! :)

Hermanssson
2008-08-30, 18:20
jag köpte Rage ! :)

Hoppas det kommer att fungera bra, det gör det för mig. Jag är jättenöjd med produkten, och kommer fortsätta med den.

Gymfjollan
2008-08-30, 18:27
Hoppas det kommer att fungera bra, det gör det för mig. Jag är jättenöjd med produkten, och kommer fortsätta med den.

jag är faktiskt Otroligt missnöjd med produkten, Hittils,

men På måndag kan jag lämna en riktig rapport, hoppas jag gjorde något fel,

Action Fighter
2008-08-30, 19:12
jag är faktiskt Otroligt missnöjd med produkten, Hittils,

men På måndag kan jag lämna en riktig rapport, hoppas jag gjorde något fel,

Skulle vara intressant att höra vad du tkr är dåligt.

Gymfjollan
2008-08-30, 20:46
Skulle vara intressant att höra vad du tkr är dåligt.

fick inga stickningar. ingen pump, var likadan "power" som innan jag använde Rage

Men det var första gången , ska testa på måndag igen !