handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig med kosten och träningen, snälla!


Giovanni
2008-04-22, 17:33
Jag började träna för ca 3 veckor sedan. Jag vill självfallet bli större, i muskler. Men jag har ett problem och det är att min mage ser ut som en uppblåst ballong och har breda höfter. Så när jag äter om dagarna tänker jag hela tiden på att inte äta för mycket, men samtidigt så tränar jag och behöver näring för att bygga upp muskler.

Så vad tror ni om att äta lite mindre tills jag känner att magen och höftena har krympt, och sedan börja äta mer?

Förstår ni hur jag tänker? Jag är galet dålig på att förklara.:smash:

Pompere
2008-04-22, 17:38
Jag skulle prova att deffa ett tag tills jag märker skillnad på min uppblåsta mage, för att sedan efter givande resultat börja bulka.
Har faktiskt lite av samma problem, har inte mycket fett runt magen, men har en uppblåst mage som bara den :/ Tror det är något med generna ang min mages form dock, så jag försöker lära mig acceptera det bara tills jag får tillräckligt biffiga överdelar så att magen inte syns lika väl längre, hah :)

debbe
2008-04-23, 10:16
Du svarar på det själv.. håll igen på intaget tills du är nöjd. Motionera och gymma, och ät med måtta.. hitta balansen!