handdator

Visa fullständig version : Akut!


Thr1llR
2003-05-27, 21:10
Hej allesammans,

Nu äre så att jag tog mitt sista bottenskrap i proteinburken som hållt ett bra tag. Det var en burk eiselt protec.

Nu tänker jag då beställa en ny. MEN jag skulle gärna vilja ha lite tips.

Jag såg att det fanns produkter för muskelökning osv på *************. Vad innehåller dessa? Man måste väl käka proteintillskott endå? Målet med min träning är ju då maximalmuskeltillväxt.

Så det går väl inte bara att ta dessa "Muskelökande"-produkter utan man måste väl fortfarande trycka i sig prottetillskotten?

tacksam för svar!

eiselt
2003-05-27, 21:17
Ett proteintillskott är grunden och kan egentligen bara ersättas av bra mat. Om din ekonomi tillåter så skulle jag rekommendera att du använder Kreatin tillsammans med proteinet. Det brukar funka bra.

Mvh
Henrik

Thr1llR
2003-05-27, 21:18
Okej jag tror jag skippar de där "muskelöknings"-produkterna.
Kör på protein. Just nu käkar jag prottetillskott samt V12 från SAN.
det lär väl räcka..

Vilket tillskott rekommenderar ni då? Hört att Whey 80 från eiselt är fina grejjer?

nilzon
2003-05-27, 21:28
Whey 80 är star nutrition

labbbus
2003-05-30, 11:54
Tycker att du helt ska strunta i tillskott :rolleyes:

Tomten
2003-05-30, 15:07
Nu senaste så beställde jag 5 kilo protec från muskelbyggarn, det gick på 1105 kronor med frakt. Det tycker jag är ganska bra pris. Det var blåbärsmak på det proteinet. Fick hem det i dag och ska faktiskt testa det nu. :D

edit: Har blandat drinken nu och den smakar faktiskt helt ok, eller den smakar faktiskt inte mycket alls. Den har en väldigt lätt blåbärssmak annars smakar det typ bara mjölk. Lite kornig blev drinken, men inte alls i närheten av protec+ choklad... Varför vet jag inte, lite skumt faktiskt.

Inbillar mig kanske bara, men tycker också den smakar lite mint :D Helt klart bättre än protec choklad ivf.

eiselt
2003-05-30, 16:00
Blåbärssmaken blir betydligt bättre om du låter drinken stå i några minuter, 5 -10 min. Då försvinner även "kornigheten" och den smakar bättre.

/ Henrik

Grahn
2003-05-30, 16:09
Blåbärssmaken blir mycket godare blandad med lite osötad blåbärssoppa. :)

labbbus
2003-05-30, 22:54
Eller med hela blåbär, känns naturnära och fräck då :booty: