handdator

Visa fullständig version : Flyga till Barcelona billigt?

renad
2008-04-21, 18:28
Ja som sagt hur flyger man till Barcelona billigast? Finns det typ sista minuten biljetter, eller tjänar man på att boka i förtid. Vill flyga från Köpenhamn / Malmö.

Cheers..

Kurash
2008-04-21, 19:14
Jag bokade min resa till Madrid med Sterling, de flyger till Barcelona också. Från Köpenhamn alltså. Flyger i juni, så jag bokade lite i förväg vilket brukar löna sig då man får välja tider fritt och det fortfarande är billigt.

GurraGo
2008-04-21, 20:14
Ska åka med Sterling från Stockholm till Barcelona i juni. Päronen som är ansvariga och det var det billigaste alternativ de hittade. Vet inte vad det kostade exakt...

Exdiaq
2008-04-21, 20:22
Tror detta är den största svenska söksidan för flyg, pröva:

http://www.flygvaruhuset.se/etravelstore/flygvaruhuset_se/ibe/air/search/search.jsp

Kryss
2008-04-21, 21:40
www.mrjet.se

Carolinew
2008-04-21, 22:23
Billigast är nog Ryan Air från Göteborg. Visst får man betala lite extra för tåg till gbg men man spar ofta in de pengarna på flygbiljetten och mer därtill. När jag åkte till Cambridge åkte jag till GBG först då det var överlägset bästa priser, typ 10 spänn för en biljett + skatt då som är på några hundralappar.

GurraGo
2008-04-21, 22:48
Beror nog på det där med gbg. Min familj åker från gbg till stockholm och därifrån till barcelona, och då tror jag att ryanair var dyrare än sterling (ej inräknat resan till stockholm, men vi har andra ärenden i sthlm).