handdator

Visa fullständig version : twinlabs olika piller tillskott?


Svarten81
2003-05-27, 17:41
:bpump:

tjenare alla träningsnarkomaner, här kommer jag med ytterliggare en fråga.
Tänkte höra med er om ni har någon erfarenhet ang Twinlabs
Ripped Fuel, 7Keto, anabolic fuel, zma fuel o Hmb fuel.
Har hört rykten om att twinlabs produkter inte funkar så bra o är dyra.
Men har inte hittat något liknande hos någon annan tillverkare.(sitter o läser i twinlabs tidning). tycker de verkar vettiga men vill ha åsikter som sagt. Om ni har andra preparat ni kan rekomendera som är likvärdiga med de jag skrivigt ned så tipsa mig gärna. Är rätt ny för det här med kosttilskott så böhöver all hjälp jag kan få.
Så vänder mig till er samlade kunskap på ett av sveriges bästa forum.:bow:

Castro
2003-05-27, 18:07
Twinlabs produkter är inte sämre än några andra, men de är inte värda sitt pris. Satsa dina slantar på ett bra och relativt billigt protein. Har du pengar så köp både ett Vassleprotein som du tar efter träningen och lite Kasein som du kan ta som mellanmål och kvällsmål. Kreatin är heller inte helt fel. Resten av produkterna du spekulerar i kan du stryka direkt. Och för övrigt så finns det inga försäljare som är så duktiga på sitt jobb som just kosttillskottsförsäljare, grundregeln brukar vara att inte lita blint på vad dom säger.

Ankarby
2003-05-27, 18:26
Vilken expert du är castro, kan tänka mig din erfarenhet inom branschen :thefinger

muskelbyggarn
2003-05-27, 18:33
Ja du castro, vad vore en försäljare utan att sälja? Det är ju liksom det som är hela businessen. Inte står väl volvoförsäljaren och rekommenderar skoda?

:smash:


Vänl,,,
Tobbe

Pez
2003-05-28, 17:15
Originally posted by muskelbyggarn
Ja du castro, vad vore en försäljare utan att sälja? Det är ju liksom det som är hela businessen. Inte står väl volvoförsäljaren och rekommenderar skoda?

:smash:


Vänl,,,
Tobbe

Fyfan..till och med fåntratten från fellingsbro har lärt sig marknadens grundregler... skulle till en analogi om bilförsäljare för att det skulle fastna va Tobbe? :D

Sen vill jag nog säga att Twinlabs produkter är därnere bland de sämre bottenskrapen kvalitetsmässigt..speciellt om man ser till de priser de tar för skräpet. :smash:

/pez

Svarten81
2003-05-28, 17:21
ok men vilket tillskotts märke är mest prisvärt? det är ju rena rama djungeln finns det ingen stans man kan hitta tester på olika tillskott?:hbang:

Pez
2003-05-28, 17:44
Originally posted by Svarten81
ok men vilket tillskotts märke är mest prisvärt? det är ju rena rama djungeln finns det ingen stans man kan hitta tester på olika tillskott?:hbang:

Oberoende tester är nog svårt när omöjligt att hitta.

Prisvärt? Kolla www.kolozzeum.com ;)

Exell är jävligt prisvärt..speciellt om du tar ett "paket".

/pez

Svarten81
2003-05-28, 18:55
Originally posted by Pez


Oberoende tester är nog svårt när omöjligt att hitta.

Prisvärt? Kolla www.kolozzeum.com ;)

Exell är jävligt prisvärt..speciellt om du tar ett "paket".

/pez

tack pez ska ta o göra det när mitt protein är slut:kickass: