handdator

Visa fullständig version : Manliga love handles?


monkeyhead
2008-04-15, 20:57
Åh. Jag väger bara 58 - 59 kilo (gått ner från åttio på ett och ett halv år) och är 17 år - kille. Dock vill inte min enorma kärlekshandtag försvinna. Jag har börjat äta mer onyttigheter/mer nyttig mat nu, vilket jag varvar med löpning och styrketräning. Är dessa omöjliga att få bort? Jag vill inte gå ner mer i vikt, men inte allt för mycket upp heller. Tack på förhand.

Tabbe
2008-04-15, 22:11
du har säkert lite tonårs hull eller vad man nu kallar det, kommer troligtvis försvinna när du blir lite äldre, träna på och ät på så kommer det nog jämna ut sig.

Waggho
2008-04-15, 22:29
Jag gissar på att dina "enorma" lovehandles mest existerar i din hjärna. Posta en bild så får vi se.

Tabbe
2008-04-15, 22:34
Jag gissar på att dina "enorma" lovehandles mest existerar i din hjärna. Posta en bild så får vi se.

Den är nog mer trolig, 58 kg liksom det är extremt lite om du inte är 160 lång.

egge
2008-04-16, 11:19
Kan vara så att du helt enkelt har utstickande höftben.

Rahf
2008-04-16, 11:37
Kan vara så att du helt enkelt har utstickande höftben.

I'm joining that club ;). Jag skulle fan ha fötts som kvinna :laugh:

auToeXeC
2008-04-16, 16:39
När man hör detta så tänker jag på mig själv igen, ser mig själv som smal när jag ser mig framifrån, men från sidan så ligger några mm av fettet över kanten på kalsongerna och då ser jag mig som tjock och missnöjd med kroppen direkt. Men försöker få mig en bil i skallen att det är mycket från min stora vikt nedgång med eller att det inte existerar bara. För enligt min sambo så ser hon inte dessa "handtag" men jag säger bara att hon har inga krav på min kropp.

Tror det hjälper om du bara tränar på och inte tänker på det. Ska själv lägga in lite mer mage för att få huden att bli lite tightare runt midjan kanske. :) Man kan inte som sagt punktförbränna så du tror det nu. :)

Robbin
2008-04-16, 16:59
Kan vara så att du helt enkelt har utstickande höftben.

Tror också på det alternativet. Har man utstickande höftben kan det se ut som man har kärlekshandtag fast man har låg bf.

Three pigs
2008-04-16, 17:11
I spegeln ser jag mig själv som ett muskelberg men egentligen så är jag bara fet o klen =(
Nej då, jag har också lovehandles, finns egentligen inget annat att göra än att bygga rejäla axlar som får det att se mer proportionerligt ut. För mig så försvinner kärlekshandtagen först vid deff, och kommer tillbaks först vid bulk.
Bara o bita ihop.