handdator

Visa fullständig version : Sean Cassidy


JoeyP
2008-04-10, 12:48
Vad tycker ni om denna killens fysik?
http://www.youtube.com/watch?v=aTjgZxw0SY8

http://www.youtube.com/watch?v=aTjgZxw0SY8

Asså hur länkar man youtube direkt? Det blir bara vitt för mig.

Gör man inte så här?

[yt]youtubelänken[/yt.] Vet att det inte ska vara nån punkt.

barfota
2008-04-10, 12:50
bra på beachen, annars enligt min smak behövs mer massa.

JoeyP
2008-04-10, 12:51
bra på beachen, annars enligt min smak behövs mer massa.

Jag tycker nästan han har för mycket massa? :smash: :confused:

tobbo
2008-04-10, 12:52
bra på beachen, annars enligt min smak behövs mer massa.

yzPCfT80u3M

För mkt massa och för disco.

Tricklev
2008-04-10, 12:53
Det är inte hela youtuben länken du skriver inuti [.yt] [./yt], du skriver enast det som efterfölljer = tecknet, i detta fallet blir det aTjgZxw0SY8 .

Med andra ord.
[.yt]aTjgZxw0SY8[.yt]

Fast utan punkterna förståss.
aTjgZxw0SY8

JoeyP
2008-04-10, 12:53
Tobbo Jo vet, men bra ben och vader på det. :thumbup:!

Tricklev Okej tack så mycket!

Jacksatan
2008-04-10, 12:55
Jag tycker han har för mycket muskler. Han har bra mkt mer muskler än en fitnesskille i Sverige.

JoeyP
2008-04-10, 12:57
Jag tycker han har för mycket muskler. Han har bra mkt mer muskler än en fitnesskille i Sverige.

+1 Och så har han inte snygga tuttar. Hans mage är grymt snygg, men inte så muskulös. *Stavning?*

Coldsmith
2008-04-10, 13:06
bland de bästa enligt mig. Min drömfysik :p

JoeyP
2008-04-10, 13:07
bland de bästa enligt mig. Min drömfysik :p

Här har han min drömfysik. Perfekt massa.

FFBkCNd5DnA

Slartibartfast
2008-04-10, 14:20
Blev 10 ggr bättre när han gick ner i vikt.

Vad väger han månne efter nedgången?

Baan
2008-04-10, 15:15
Helt OK fysik som nog tar några års seriös träning (där några inte är en särskilt låg siffra) förutsatt att vi snackar rena byggare. Mer armar dock :D

Greg
2008-04-10, 15:28
Blev 10 ggr bättre när han gick ner i vikt.

Vad väger han månne efter nedgången?

82,321 kg.

tp_88
2008-04-10, 15:53
Ptja, han ser väl bra ut. Ganska långt ifrån min drömfysik dock.

JoeyP
2008-04-10, 16:30
Jag tycker inte det är snyggt att vara för stor.

Halldin
2008-04-10, 16:31
Vadå några års seriös träning, det finns massvis som inte kan se ut sådär efter år av seriös träning. Se bara här på Kolozzeum.

Och det beror generellt inte på att dessa inte försöker eller inte sliter arslet av sig i gymmet, utan att dom inte har rätt förutsättningar för det.

rolf
2008-04-10, 16:32
Ser verkligen bra ut. :thumbup:
Började fundera hur mycket som är linjer och sånt, om man kunde "översätta" hans massa till mina linjer, undrar hur det hade sett ut. Kan inte riktigt avgöra hur mycket efter jag är. Vet inte om någon förstod det där :D

Baan
2008-04-10, 16:41
Vadå några års seriös träning, det finns massvis som inte kan se ut sådär efter år av seriös träning. Se bara här på Kolozzeum.

Och det beror generellt inte på att dessa inte försöker eller inte sliter arslet av sig i gymmet, utan att dom inte har rätt förutsättningar för det.

Det är ganska mycket grönt folk här. Generellt är det få som kan stoltsera med att ha tränat säg sju år seriöst.

Halldin
2008-04-10, 16:45
Det är ganska mycket grönt folk här. Generellt är det få som kan stoltsera med att ha tränat säg sju år seriöst.
Man kan ta annat än Kolo som exempel. Ser man inte ut sådär efter 4-5 år lär man inte göra det efter 7 år heller.

rolf
2008-04-10, 16:47
Man kan ta annat än Kolo som exempel. Ser man inte ut sådär efter 4-5 år lär man inte göra det efter 7 år heller.

:confused:
Utveckla gärna.

Baan
2008-04-10, 16:49
Man kan ta annat än Kolo som exempel. Ser man inte ut sådär efter 4-5 år lär man inte göra det efter 7 år heller.

Det är självklart att alla inte har liknande fysiker, det jag avser är att ligga på samma muskelmassa, på ett ungefär. Sen om linjerna är skit och man har svårt att hålla den vikten (anlag för fetma ev.) är en annan sak. Givetvis kan det se helt annorlunda ut och att man ändå nått samma muskelmängd

Halldin
2008-04-10, 16:59
:confused:
Utveckla gärna.
Om du har tränat seriöst i 4-5 år och inte är i närheten av hans fysik då lär du inte vara det efter 7 år heller. Det betyder givetvis inte att det inte går att förbättra sig efter 4-5 år eller att du inte kan förbättra din fysik mycket jämfört med utgångsläget, men ändock.

Hade det vart så "enkelt" hade man sett betydligt fler dylika människor i gymmen. Och det gör i alla fall jag nära nog aldrig.
Det är självklart att alla inte har liknande fysiker, det jag avser är att ligga på samma muskelmassa, på ett ungefär. Sen om linjerna är skit och man har svårt att hålla den vikten (anlag för fetma ev.) är en annan sak. Givetvis kan det se helt annorlunda ut och att man ändå nått samma muskelmängd
Jag vet faktiskt inte hur mycket linjer gör, men det ser ut att vara rätt mycket mer kött på youtubeklippet från tv-showen än vad random medelsvensson förmår lägga på sig utan olagliga preparat.

Är han ren har han utan tvekan bra gener.

Jacksatan
2008-04-10, 17:24
Det är självklart att alla inte har liknande fysiker, det jag avser är att ligga på samma muskelmassa, på ett ungefär. Sen om linjerna är skit och man har svårt att hålla den vikten (anlag för fetma ev.) är en annan sak. Givetvis kan det se helt annorlunda ut och att man ändå nått samma muskelmängd

Som han ser ut i första filmen är det nog rätt få förunnat att kunna göra på denna bräda. Du och TP kan ju ta o deffa ner er till den fettprocenten och ställa er bredvid killen, så får vi en jämförelse.

Baan
2008-04-10, 17:35
Jag vet faktiskt inte hur mycket linjer gör, men det ser ut att vara rätt mycket mer kött på youtubeklippet från tv-showen än vad random medelsvensson förmår lägga på sig utan olagliga preparat.

Är han ren har han utan tvekan bra gener.

Ja, det klippet såg jag inte ens och där såg det bättre ut. Jag vet inte vad "random medelsvensson" kan lägga på sig och därmed blir diskussion rätt så meningslös, dessutom tränar väldigt många jag träffar inte så jävla hårt så man kan snacka om tio år av slit och ändå dåliga resultat. Men visst fan är det jävligt möjligt att han kurat, inget säger att han tränat sen 13 års ålder.

Som han ser ut i första filmen är det nog rätt få förunnat att kunna göra på denna bräda. Du och TP kan ju ta o deffa ner er till den fettprocenten och ställa er bredvid killen, så får vi en jämförelse.

Om jag nånsin orkar deffa ner mig till den fettprocenten så får du lov att locka honom till Göteborg så ordnar vi det.

X-ecuter
2008-04-10, 17:36
Som han ser ut i första filmen är det nog rätt få förunnat att kunna göra på denna bräda. Du och TP kan ju ta o deffa ner er till den fettprocenten och ställa er bredvid killen, så får vi en jämförelse.

Blir en jävla massa kilon av då jue, Sean ligger inne med en bra form =)...

Fultjack
2008-04-10, 18:07
Tycker han har jävligt sjysst överkropp, ser även bra ut i ansiktet imo :thumbup:

tp_88
2008-04-10, 18:28
Som han ser ut i första filmen är det nog rätt få förunnat att kunna göra på denna bräda. Du och TP kan ju ta o deffa ner er till den fettprocenten och ställa er bredvid killen, så får vi en jämförelse.
Alltså, vad fan var det? Har jag påstått att jag var större (muskulärt) än honom kanske? Det enda jag sa var att det är långt ifrån min drömfysik, vilken jag aldrig ens kommer komma i närheten av att uppfylla.

selmir
2008-04-10, 19:20
Väldigt bra fysik ! Ingen snack om den saken , får nog ligga en hel del också.. Tjejerna lär ju älska den fysiken.. Förstår varför många vill se ut så.. Inte min drömfysik , har väl lite/mycket vriden syn på vad som är opti..

Gillar skeletors fysik :P

Slartibartfast
2008-04-10, 19:48
Vadå några års seriös träning, det finns massvis som inte kan se ut sådär efter år av seriös träning. Se bara här på Kolozzeum.

Och det beror generellt inte på att dessa inte försöker eller inte sliter arslet av sig i gymmet, utan att dom inte har rätt förutsättningar för det.

+1 Om vi tar filmen där han kör flyes, så har han ju egentligen inte så väldigt mycket massa. Det är linjer och fästen för hela slanten. Han väger kanske 82-85 kg på 180 cm (han är antagligen längre och tyngre dock) och det kan nog de allra flesta uppnå genom några års träning. Men ingen här på brädan har hans linjer, så vi ser alla ut som skit i jämförelse ändå.

bollio
2008-04-10, 20:53
Ni som rackar ned på hans fysik inser väl att han skulle vinna 'bästa fysiken' här på kolo vartenda år?

Personligen tycker jag det ser bra ut. Där går dock kanske gränsen för hur mycket ren massa jag skulle tänka mig att skaffa själv.

tp_88
2008-04-10, 20:57
Ni som rackar ned på hans fysik inser väl att han skulle vinna 'bästa fysiken' här på kolo vartenda år?
Vilka tänker du på då? Jag hittar i princip inget inlägg där någon "rackar ned" på honom?

Förövrigt; att man vinner Bästa Fysiken är väl inte direkt något mått på att man har en särskilt bra fysik.

ManuelIT
2008-04-10, 20:57
Opti

tp_88
2008-04-10, 21:00
Kul att han blir dissad för benen på det där modellprogrammet(?). Någon film/bild på dem?

Timme
2008-04-10, 21:36
Ja, detta är min drömöverkropp. Jag hade inte haft något emot att ha en sådan överkropp. Jämför man med min avatar så ser man att det är en bit kvar :D
http://i29.tinypic.com/2yngz1u.jpg




På denna bilden är han hårdare men jag tycker det är snyggare med sådan form som han hade på bilden över. Muskelmassan är ju helt okej :D
http://i31.tinypic.com/m7tmpg.jpg

JoeyP
2008-04-11, 06:40
Jädra sexpack-åttapack han har asså!

Animalistic
2008-05-28, 09:09
http://i31.tinypic.com/m7tmpg.jpg

actionman? :D

Timme
2008-05-28, 10:45
actionman? :D

Bra bump :D Men jag tycker han ser ut som max steel.

dajmond
2008-06-01, 11:57
Det är inte hela youtuben länken du skriver inuti [.yt] [./yt], du skriver enast det som efterfölljer = tecknet, i detta fallet blir det aTjgZxw0SY8 .

Med andra ord.
[.yt]aTjgZxw0SY8[.yt]

Fast utan punkterna förståss.
aTjgZxw0SY8


sjukt het *drool* *drool* *cupid* :Virro :em:

men måste han stöna när han gör typ skitsmå situps hehe

JoeyP
2008-06-01, 12:44
sjukt het *drool* *drool* *cupid* :Virro :em:

men måste han stöna när han gör typ skitsmå situps hehe

Haha, + att han har dålig mage! Den är bara deffad!

Slartibartfast
2008-06-01, 13:04
aTjgZxw0SY8

Skulle jag se ut sådär skulle jag knappt våga ta av mig tröjan. Det ser för bra ut helt enkelt. Jag skulle nästan skämmas lite med den kroppen. Om han tappat nåt kg massa till hade det varit mera acceptabelt bland folk tror jag.

JoeyP
2008-06-05, 00:00
Ja det där är sjuukt snyggt!!!!!!!!!!!

hultman
2008-06-05, 01:09
I den första videon är han bara lite större än mitt ideal. Kommer tyvärr aldrig att bli sådär stor :)

Whistler
2008-06-05, 01:27
På scenen i det där tävlingsprogrammet hade han bra massa. På de andra tycker jag han var för liten. För lite abs och armar för att matcha pecsen och ryggen i mina ögon. Men ändå... har man tur kommer man kanske dit någon dag.