handdator

Visa fullständig version : Max Muscle Full Blown Extreme


jamesee
2008-04-10, 08:50
http://www.prisjakt.nu/bilder/bild.php?st=2&p=276146

Någon som har provat den här produkten?

Fördelar?
Nackdelar?
Erfarenheter?

"ax Volymizing matrix Arginine Alpa-ketogluturate,Buffered Creatine (as kre-alkalyn)creatin monhydrate Citruline malate.Vandyl sulfate 4.25gram..Max Energy and focus Complex..Caffein Anhydrous,Panax ginseng(4% ginsenosides,Gurana powder,octamin HCI,NADH 220 mg..Synergistic Intencity Blend..Adenasine L-tyrosine 2.5 gram..Phosphatidyl Serine 20% Vinpocetine 99% Evodiamine 98% L-tyrosine 2.5 gram Kolhydrater 5gram per servering"

Det jag är ute efter är främst större muskelmassa och bättre tryck i övningarna.

Nitrometan
2008-04-10, 10:00
Det jag är ute efter är främst större muskelmassa och bättre tryck i övningarna.
Ät mer och träna hårt.

Det finns inga mirakelprodukter.

Rahf
2008-04-10, 10:01
En pump-produkt. Den ger dig inte större muskelmassa men möjligen lite mer tryck i övningarna.

Ät mer, träna hårt. Det finns inga mirakelprodukter.

jamesee
2008-04-11, 17:51
Tack för svaren!

Hur är innehållet? Verkar vara amerikansk produkt så tänkte så att inget är dopingklassat här.

WHITEFOLKS
2008-04-11, 18:10
Är nog ingen större risk för doping. Annars kan du hålla dig till svenska produkter som Fairings Rage eller Eiselts Trück. Båda har fått bra omdömen :)

Rahf
2008-04-11, 21:25
Säger samma sak, för att vara på den säkra sidan så kör man på svenska produkter.

1Oscar
2008-06-22, 21:27
det står att man ska ta 25g av detta helst 30 min innan träning.

Min fråga är då om man ska ta detta på vilodagar också eller skiljer denna produkt sig mot tipsen i "kreatin" tråden? Där står det ju att man ska ta 5g efteråt..men här innehåller ju fler ämnen och man tar 25g skopor.

Så ska jag inta som det står på förpackningen eller ska jag ta det efter träning och på vilodag? Uppladdningsfas?

mystic[-_-]
2008-06-22, 22:30
Jag kör den nu. Du använder den bara på träningsdagar. Personligen gillar jag att inta den ca 30 minuter före passet, har provat kortare och längre tid.
Inga magproblem och bra energi under passen.

Jag får samma effekt av rage som av denna och priset är detsamma i princip.

1Oscar
2008-06-25, 14:32
;3057071']Jag kör den nu. Du använder den bara på träningsdagar. Personligen gillar jag att inta den ca 30 minuter före passet, har provat kortare och längre tid.
Inga magproblem och bra energi under passen.

Jag får samma effekt av rage som av denna och priset är detsamma i princip.

Tack så mycket för svaret! Det fungerar jättebra på mig jag får fint pump i övningarna.

En liten undran bara. Eftersom det innehåller kreatin - är det då inte bara positivt att ta en skopa även på vilodagar eller efter träning?

tigerofsweden
2008-06-25, 14:33
Tack så mycket för svaret! Det fungerar jättebra på mig jag får fint pump i övningarna.

En liten undran bara. Eftersom det innehåller kreatin - är det då inte bara positivt att ta en skopa även på vilodagar eller efter träning?

Är väll billigare att köra på vanligt monohydrat om du även vill ta de efter träning och på vilodagar.

1Oscar
2008-06-25, 14:58
Är väll billigare att köra på vanligt monohydrat om du även vill ta de efter träning och på vilodagar.

Sant det! Det är alltså helt okej att mixa mellan dessa kostillskott?

Före träning: Full blown Extreme
Efter träning: Kreatin Monohydrat
Vilodag: Kreatin Monohydrat

TylerDurden84
2008-06-25, 17:30
Ja, absolut!