handdator

Visa fullständig version : Mot maran !


Björkvedens mästare
2008-04-09, 04:49
Jag sprang backe i 45 min i söndags efter tårtkalaset. Ganska träningsvärk i gluteus i dag. Jag tänker aldrig förklara varför jag springer här. Ej heller söker jag motivation från er andra. Håll er borta från mej ! Inget chat här...

så nu har jag börjat skriva till slut en dagbok om mitt löpande. Jag är en sån som drömmer drömmar där jag springer jättefort och blir upphetsad nästan när jag ser filmer där folk springer mycket. All annan träning utföres av mej enbart om jag inte vill springa på grund av att jag har ont i nån sena eller så.

Björkvedens mästare
2008-04-10, 23:02
Sprang hårda intervaller ca 4,5 km.

Det kändes inte så bra men med tanke på att jag jobbar natt nu på kontoret så får jag väl vara nöjd att jag tog mej i kragen och gav mej ut på småvägarna igen då. Som vanligt gick jag ut för hårt och väggade efter 2km det var då jag bestämde mej för att springa intervaller resten av biten + nerjoggning 1km.

Det känns löjligt att springa så korta bitar på nåt sätt men jag vet att det gör nytta ändå.

Björkvedens mästare
2008-04-16, 19:53
I söndags cyklade jag vilse i skogen och det vart 1 extra mil. typ 2st totalt.

Björkvedens mästare
2008-04-16, 19:58
Idag testade jag att jogga en mil för första gången på säsongen och det gick bra. Jag mätt upp med bilen och det vart 9.9 km på 1.01.55. Helt ok pulsen var som högst 191 och medelpuls 174 vilket tyder på förbättringar i konditionen om man jämför med hur det såg ut sist jag använde pulsmätaren.

Nånting som inte var så bra var väl att när jag kommit hem och pustade ut så slog inte mitt hjärta som det skulle under en halv minut. När jag andades ut så hoppade det över ett slag, liksom tvekade lite. Nåja det gick över snabbt...

Björkvedens mästare
2008-04-21, 09:51
Joggade , kuperad teräng, ca 8km, intervall kan man säga.

Björkvedens mästare
2008-04-21, 12:06
Ok då. chat om löpning tillåten då !

LadyG
2008-04-21, 13:54
Vilken mara siktar du på? *nyfiken*

Björkvedens mästare
2008-04-23, 07:12
Vilken mara siktar du på? *nyfiken*

Stockholm antar jag ifall barnen inte har hunnit växa upp, isåfall blir det väl newyork eller nåt annat coolt.

Björkvedens mästare
2008-04-23, 07:20
Just det ja. Sprang i måndags 7,5km i ett elljusspår. Tänkte ta en mil men det gick inte att hålla nere tempot för mina muskler var underliga efter lördagens pass med mycket fart och backar. Nu har jag ont i halsen. Hoppas det inte är ett virus bara.

Björkvedens mästare
2008-04-27, 12:15
Joggade 12,5 km i fredags, gick i några backar iofs. Kändes bra !

Björkvedens mästare
2008-04-28, 18:56
Sprang först med gräsklipparn 20minuter och klippte gräset, sprang sedan ca 2,5km med lillen i vagnen och storen på cykeln. Jag hade tänkt mej en vilovecka men så vart det inte...

Björkvedens mästare
2008-04-29, 11:18
Tränade lite med skivstången och tog en discobild efteråt..

http://img246.imageshack.us/img246/2226/dsc00180qa0.th.jpg (http://img246.imageshack.us/my.php?image=dsc00180qa0.jpg)

Björkvedens mästare
2008-04-30, 07:09
Och nu har jag rejält halsont. Fan fan fan. Helvete.

Björkvedens mästare
2008-05-02, 17:41
Har beslutat mej att det är dags att lägga in lite styrka i träningen nu igen och ska försöka att träna korta intensiva pass 4 dagar i veckan och ett lite längre lugnare löppass.

Idag fixade jag handtag på stockarna i trädgården och släpade in träbockar att köra dips på. Sen körde jag lite med stången och vart trött så gav jag fan i det...

Ett av mina pass kommer att vara powergräsklippning av min 2000m2 gräsmatta med handjagare. Tyvärr så är jag förkyld nu så det får bli lugnt ett
tag till.

Björkvedens mästare
2008-05-07, 19:04
Cyklade med Johnnie ca 2,5 mil i tempo. Inte bra då jag är förkyld men så hög var inte pulsen så skit idet. Träningsvärk, lite.

Björkvedens mästare
2008-05-11, 10:26
Körde med stången squats 32 plus 10 chins och sedan sprang jag 3km.
Gick bra fast jobbigt nu.

Björkvedens mästare
2008-05-12, 18:51
Hmm sprang minst en mil tror jag i väldigt kuperad teräng och det var skönt som fan, inte det minsta jobbigt. Fast jag fick anstränga mej jävlar för att hålla ner farten i början. Tänkte förstatt det skulle bli 4,8 rundan sen var det så skönt jag toge en lite längre slinga kanske 6km typ med en lång jävla uppförsbacke när jag var hemma så ville jag inte slute så jag tog en annan 3km runda också med en lång jävla uppförs backe, för att det skulle bli en mil säkert så jogga jag vidare 500 m och vände sedan hem. 1.03 ung

Björkvedens mästare
2008-05-13, 18:57
Glömde att nämna att jag körde med stången innan med.. 4 set a 42 reps bicepscurl samt 20 riktiga armhävningar innan jag gav mej ut och sprang..

Björkvedens mästare
2008-05-14, 18:51
7,8 km på 43,50min Rekord enligt mina egna beräkningar. medel tid 5m 36s per km. ganska jobbigt för mej.

Innan dess körde jag lite mage, nedre rygg, sidan och triceps 3 set vardera 6 till 20 reps.

Björkvedens mästare
2008-05-15, 18:05
Öhhhhh...

Tränade lite allt möjligt typ ryggen.. sprang sedan mot nya rekord på kilometern. nääää typ 5 minuter på en km och då väggade jag och kunde inte springa på ett bra tag. Jag fullföljde varvet dock på ca 3,4 km .. fyfan det känns att jag tränat fyra dagar sen i söndags...

Imorrn och på lördag blir det bara att dricka massa öl och käka chips och god mat. Känns som att jag hatar träning nu..

Björkvedens mästare
2008-05-18, 07:34
vikt 72,5kg på morgonen.

Björkvedens mästare
2008-05-19, 18:55
Sprang en lite längre runda idag typ 8-9 km hälften nerför och hälften uppför ung, lite mer uppför faktiskt. Orkade inte jogga hela vägen utan gick kanske 300 m men joggade på i alla uppförsbackar. Gick härlig pump i benen då.

46 armhävningar och 6 st squats på 37 kg. Med squats menar jag en övning då man kör både frontböj och axelpress i en rörelse, inte fan vet jag vad fan det egentligen kan heta.

Jag var inte utvilad från förra vecka kände jag.

Björkvedens mästare
2008-05-21, 19:56
Det vart trääning ändå fast det såg mörkt ut ett tag.

Biceps curl med hantlar 6kg 25 reps 2 set och 2 set 15 reps ähh skit idet orka..
Sen träna jag rygg och ..

Joggade typ 6km minst på 34 minuter och då tog jag det oerhört lugnt.:furious:

Björkvedens mästare
2008-05-22, 19:15
Powergräsklippning 50 minuter. wow.. wow.. sprang en km också efteråt för att bli slutkörd oxå. ca 5 minuter, jättedåligt.

Bullaz
2008-05-22, 19:24
Hur ser dina kostvanor ut, om man får lov att fråga? :) Bra jobbat i övrigt. Du verkar vara väldigt motiverad att bli bättre och snabbare.

Björkvedens mästare
2008-05-24, 07:53
Hur ser dina kostvanor ut, om man får lov att fråga? :) Bra jobbat i övrigt. Du verkar vara väldigt motiverad att bli bättre och snabbare.

Jag äter oftast nyttigt och mycket, ibland onyttigt och lite. Jag går faktiskt på hungerskänslan. Äter två rejäla måltider om dagen och lite mackor emellan, nötter och fisk och sallad varje dag.

Jag är väldigt motiverad att bli bättre men det går så jävla långsamt bara.

Björkvedens mästare
2008-05-24, 07:57
Tränade igår kväll och körde squats med 8kilos hantlar 3 set 12 sen mage situps med 5kg på bröstet och lite tåhävningar sedan cyklade jag en 6 km i skogen. Det var jobbigt. Jag belönade mej själv med öl, vin och hamburgare eferåt. Idag är jag lite lite bakis. Jag ska fira detta med öl ikväll fast bara 3.5or. Bara 2 kanske.

Björkvedens mästare
2008-05-26, 19:54
joggade en sträcka på 1mil 1km och 800meter på 1timme och 10 eller 9 ,5 minuter. Tråkigt som fan i början men sen vart det lite roligare efter ett tag, det var inte jobbigt och jag var inte jätteandfådd. Efter en minut så var pulsen nere på 120 typ.

Först gjorde jag 67 armhävningar.

nu njuter jag av tuborg 2.8 nam nam :thumbup:

Björkvedens mästare
2008-05-27, 18:03
4,8km på 27.30 intervall eller som en del töntar säger "fartlek" höh. dödslöjligt för fan. Inte så jobbigt. Tränade lite rygg och biceps innan med.

Björkvedens mästare
2008-05-29, 20:07
Backträning 4 vändor på2.40 Joggade på hela tiden och det kändes jävligt bra. Nu märker jag faktiskt att kondisen har ökat rejält. Kanske är det styrketräningen som hjälper till lite eller att jag kör 4 dagar i veckan nu :confused:

Totalt kanske 5 km plus 20 minuter med skivstången Axlar och ben.

Björkvedens mästare
2008-05-31, 06:11
Tränade mage och sidan av magen samt triceps och sedan cyklade jag iväg 7.8 km typ. Tråkigt som fan att cykla.

Björkvedens mästare
2008-06-01, 09:43
Back passet vart 6km, jag mätte idag med cykeln.

Björkvedens mästare
2008-06-02, 18:34
1mil 1km 800m 1.06 70 armhävningar innan.

Björkvedens mästare
2008-06-03, 17:45
Kanske 5,6km 32minuter typ, rygg träning innan och gräsklippning.

Björkvedens mästare
2008-06-05, 19:17
Backträning i 4,8 rundan 43 minuter typ. Innan körde jag lite ben och axlar.
I slingans mitt så finns det en ganska brant backe, den sprang jag uppför vände och joggade sakta ner. Det tog kortare tid att springa uppför än nerför. backen kanske är 100 m och ganska brant 5 vändor upp o ner vart det. Nu sitter jag här med ett glas rött.:thumbup:

Runda Grodan
2008-06-05, 21:06
backen kanske är 100 m och ganska brant 5 vändor upp o ner vart det.
Är backen lika lång uppåt som den är nedåt?

Jag tycker det är ett bra sätt att få effekt av vinet om man sprungit alldeles innan.

Björkvedens mästare
2008-06-06, 06:59
Är backen lika lång uppåt som den är nedåt?

Jag tycker det är ett bra sätt att få effekt av vinet om man sprungit alldeles innan.

Hmm brukar inte backar helt naturligt vara lika långa upp och ner ?
Jag måste ta cykeln och mäta, återkommer.

Björkvedens mästare
2008-06-07, 18:45
Sådärja-..--..

Joggade 7.8 slingan på 43miuter typ. Det var lite jobbigt sista biten då det är en lång jävla brant backe om man springer åt det hållet, jag brukar springa åt andra hållet för att slippa den och istället få en lång härlig nerförsbacke efeter 1,5 km och bara lite fjutt stigningar som man inte ens märker av sen.
Men jag visade backjäveln vem det fan var som bestämde över den.:furious:

Ingen träning med stängen idag, det var lite underligt.

Björkvedens mästare
2008-06-07, 18:52
Just nu äter jag fullkornshamburgerbröd med skinka och skagernröra och lök samt alkoholfri öl. Nu tog jag en snus med och öppnade min andra goda öl.

Senare ikväll ska jag dricka rödvin,kolla på lost och käka tortillachips..
Jävlar vad bra...

Björkvedens mästare
2008-06-09, 05:42
Var ute igår söndag med johnnie och cyklade på små skogsstigar , grusvägar och lite lite asfalt. Körde på rätt bra och det vart en runda på 3,5 mil till sist. 1.40 typ.

Runda Grodan
2008-06-09, 07:46
Bra sprunget i senaste passet. Skönt med sommar då man kan röra på sig utomhus.

Björkvedens mästare
2008-06-09, 19:26
tränade lite bröst hemma, 50 armhävningar och 25 hantelpressar sedan joggade jag ut mot nya rekord, tog den första kilometern på 4.50 typ utan att dö, fast sen fick jag lugna mej lite för att inte vägga och jag klarade lilla rundan på 19.50... brukar ta 22min. Vill dock tillägga att detta inte är mitt rekord på den rundan

Ett bra pass.

Eftersom jag tränat både lördag och söndag så ansåg jag det vara meningslöst att springa jättelångt som jag brukar på måndagar. dessutom tog träningen i söndags jävligt hårt kände jag...

Björkvedens mästare
2008-06-09, 19:27
Bra sprunget i senaste passet. Skönt med sommar då man kan röra på sig utomhus.

Javisst och man behöver inte värma upp så länge heller.
Har du själv någon journal grodis ?

Björkvedens mästare
2008-06-10, 20:01
Tränade magen och vader samt joggade korta backrundan med lite höre tempo än vanligt. Troligen runt 23 min, klockan bögade sej lite. Hur som helst så sprang jag sista 1,3 kilometrarna i svagt uppåt lut på 6.20 vilket är väldigt bra för mej. Nu börjar benhinnorna jävlas lit eså det får bli lugnt kanske eller nja...

Björkvedens mästare
2008-06-10, 20:02
Nu ska jag dusha och sen ska jag ätaa och dricka en öl till det..

Björkvedens mästare
2008-06-11, 15:24
Som att jag sakta men säkert går upp i vikt av mitt styrketränande trots att jag inte äter mer och trots att jag inte styrketränar seriöst alls... 75kg
Känns i benhinnorna men jag fortsätter mitt upplägg än så länge..

Björkvedens mästare
2008-06-13, 19:27
1 mil 2,5 km.. 1 tim 21 min.

Det var jobbigt som helvete, mest psykiskt faktiskt men också hade jag ont i fötterna och benhinnorna i början och löpsteget var som en nybörjares igen.
Hjärtat slog lite underligt vid målgången oxå. Men jag var aldrig särskilt andfådd. Fan fan fan.. Nu vill jag inte jogga på ett tag fyfan.. fan

Björkvedens mästare
2008-06-17, 15:52
Igår sprang jag 3,4 rundan på 19.45 .. Innan dess så vart det 9 set styrketräning, rygg och mage. Det var en bra tid för mej på den sträckan.

Björkvedens mästare
2008-06-17, 19:51
Styrketränade sprang.. Okänd runda i skogen, chansade lite bara typ 6km 35 min.

Bullaz
2008-06-17, 20:01
Härlig journal! Kämpa på! :]

Björkvedens mästare
2008-06-22, 19:04
sPRANg en sträcka som jag antar är en mil på 1:00:23 och på slutet så ökade jag tempot rejält, Jag känner att det var en baggis. Jag blev aldrig riktigt andfådd eller trött. Det var bara trevligt fast lite läskigt med all öde hus och jättesmala skogsvägar som till slut tar slut mitt i mörka skogen så jag får vända om hem igen... Jag började tänka på läskiga schäfrar och arga gubbar, vinden blåste hoch ylade hemskheter i mitt öra om vad som kan hända omman är ensam på ensliga skogsvägar.....

Björkvedens mästare
2008-06-24, 18:28
Jag sprang först 1km på typ 6min till LJ och tillbaka sedan sprang jag 1,3 km till LM på typ 5,45 min..
Sedan gick jag bort från backen i 2min och sprang 2min, gick 2 min Sprang2min sedan vände jag hem och sista intervallen glömde jag bort och joggade lugnt och stillsamt, sedan kom jag på att jag räknat fel och löpte på igen sedan var jag tebax vid militärbaracken och sprang back rundan hemåt i snigelfart... Toalt 45 min kanske7km eller nåt, vem fan bryr sej :furious:

Björkvedens mästare
2008-06-26, 19:56
Joggade sakta 5km typ. Vet inte tiden, idag sket jag i den faktiskt. Det var väl trevligt förutom att jag får ont i benhinnorna... Inget joggande föräns på måndag med andra ord.

Björkvedens mästare
2008-06-27, 12:52
Nu känner jag mej allmänt apatisk till träningen och tycker det liknar fan att jag inte kan springa så ofta som jag vill göra det....

Bullaz
2008-06-27, 15:49
Nu känner jag mej allmänt apatisk till träningen och tycker det liknar fan att jag inte kan springa så ofta som jag vill göra det....

Trist läge. :/

Björkvedens mästare
2008-06-30, 18:24
Sprang som en gassel runt 3,4 spåret och det gick bra som fan, bra tid och sådär men jag fick lite ont i höger skenben. Jaja, måste väl tjacka en orbitrack typ. 75 armhävningar inan jag gav mej ut med.

Jag börjar bli tjock, 75 kg....

Björkvedens mästare
2008-06-30, 18:25
Trist läge. :/

Jag vill som vanligt mer än min kropp går med på :smash:

Björkvedens mästare
2008-07-02, 18:28
Styrketränade ryggen 6x 10... skit i det för fan. Sprang intervaller 3.4 sträckan. så lite pga benhinnorna ... Tid... Skit i det för fan...
Ganska bra pass. skit i det för fan...

jooj
2008-07-02, 19:01
Läser journalen ibland men längesedan nu. Hård attutyd du har:thumbup: När är maran? Har missat det och läste bara titeln nu:D

Björkvedens mästare
2008-07-04, 20:32
Jag sa en gång när jag var full att jag ska springa om fyra år, maran alltså i stockholm antar jag och det står jag fast vid, jag tänker dock inte plåga mej igenom den till varje pris utan siktar på att glida fram utan självmordstankar mot slutet.

Björkvedens mästare
2008-07-04, 20:34
Sprang för fan... skit i det för fan... 3.4 slingan.. Tid jätte dåligt.. passet sög.. Skit i det för fan... Inte ätit för fan på 8 timmar för fan... skit idet för fan.. fan.

Jag tänker fan inte stretcha heller...

jooj
2008-07-04, 20:39
Jag sa en gång när jag var full att jag ska springa om fyra år, maran alltså i stockholm antar jag och det står jag fast vid, jag tänker dock inte plåga mej igenom den till varje pris utan siktar på att glida fram utan självmordstankar mot slutet.
Hur långt kvar är det tills de 4 åren är över?

Björkvedens mästare
2008-07-05, 19:36
Hur långt kvar är det tills de 4 åren är över?

det blir alltså 2012 i maj om jag känner att jag klarar av det alltså.

Björkvedens mästare
2008-07-06, 15:29
Jag tränar enbart för min egen skull och tycker inte om att pressa mej för mycket. Jag tränar för att kanske kunna vara piggare när jag blir äldre och slippa onödiga hjärtsjukdomar samt diabetes, fetma osv.

Jag gör ändå framsteg och kan väl glida en mil nu och skulle jag verkligen vilja så kunde jag väl pressa mej till det tredubbla. Att träna och pressa sej är att be om skador anser jag. Dumt med andra ord.

Björkvedens mästare
2008-07-07, 19:48
Jag går stadigt neråt, det visar vågen på jobbet där vi väger in oss på skoj varje vecka....

Idag tänkte jag nästan sticka ut i garaget och träna med vikterna efter jag var på väg in i dushen, började plötsligt flexa vilt och vart plötsligt så jävla träningssugen när jag såg att jag ser hästskon, men lyckades sansa mej och klev in i dushen, så tränar jag som planerat i morgon istället.... pust...

Bullaz
2008-07-07, 20:07
Jag går stadigt neråt, det visar vågen på jobbet där vi väger in oss på skoj varje vecka....

Idag tänkte jag nästan sticka ut i garaget och träna med vikterna efter jag var på väg in i dushen, började plötsligt flexa vilt och vart plötsligt så jävla träningssugen när jag såg att jag ser hästskon, men lyckades sansa mej och klev in i dushen, så tränar jag som planerat i morgon istället.... pust...

Vadå för hästsko? :| Förmodar att det är någon del på kroppen som tidigare var dold av fett, men vilken del? :]

Björkvedens mästare
2008-07-08, 17:10
Vadå för hästsko? :| Förmodar att det är någon del på kroppen som tidigare var dold av fett, men vilken del? :]

Triceps....liten del av muskeln mellan biceps och triceps... Så här..

Björkvedens mästare
2008-07-08, 19:21
Styrketränade sporadiskt 8 set typ och sedan gav jag mej ut på 7,8 rundan som jag nu mätt upp till 7,5km, det tog 45.30 , skitdåligt gick det, jag fick liksom ingen luft kändes det som. Fast jag inte vart så andfådd så fanns det liksom ingen ork. Tog mej igenom skiten ändå genom att tänka ondskefulla tankar om bloggfenomenet.....

Bullaz
2008-07-08, 20:34
Haha du har väldigt roande inlägg iaf. :] Synd att passet gick skit, men du tog dig ju runt åtminstonde!

Björkvedens mästare
2008-07-09, 18:35
Spang idag och hade med mej hela familjen på cyklar halva biten, det gick sådär... Totalt 5.2 km. Styrketränade vader och sidomusklerna först 6 set 20 reps inte alls mycket vikter. Ganska bra och trevligt pass tyckte jag. Totalt 50 minuter.

Björkvedens mästare
2008-07-09, 18:37
Haha du har väldigt roande inlägg iaf. :] Synd att passet gick skit, men du tog dig ju runt åtminstonde!

Halva nöjet med att träna är ju journalen tycker jag allt, runt tar man sej alltid. Idag gick dock mycket bättre med andningen som tur var. :)

Björkvedens mästare
2008-07-10, 17:25
Konstigt men sant, jag sprang idag igen, för att jag var hemma på dagen med sjukt barn istället för att jobba och vart så rastlös och uttråkad så att jag ville krypa ur skinnet. När mamman deras kom hem så snickrade jag lite och skulle göra mitt fina bord stadigt, det vart åt helvete och det slutade med att jag kastadate ut resterna från bordet från altanen och till slut så orkade jag inte fan vara hemma mer så jag stack till närmsta håla och köpte två dvd boxar för femhundra spänn och lite god folköl.

Sen sprang jag i elljusspåret i den lilla hålan där jag är uppväxt. Fem km vart det. Första varvet 13.10. Andra varvet orkade jag knappt en km i vanligt tempo så det vart livsfarliga sprintar och allmänt kaos sista biten. Trevligt var det dock.

Nu ska jag dusha lägga ungarna och sen sätta på Arkiv -X

Björkvedens mästare
2008-07-14, 18:14
Längd rekord.. 1 mil 3 km 200 m ca 1.20 t m

Flåset var helt ok men benhinnornaq jävlades lite i början och mot slutet fick jag ont i hälen fast inte så jävla jävla farligt. Ingen styrketräning idag..
Imorgon dock...

Jag gick emellanåt för att inte vägga, fast inte alls långt... I början sprang jag för fort oxå. Svårt att hålla ett långsamt tempo verkar jag ha..

Björkvedens mästare
2008-07-15, 14:16
Fyfan, idag känner jag mej nästan bakfull, mår inte alls så jävla bra, sov dåligt, svettas hela tiden och vill fly. Så är det alltid vid längdrekord, skulle jag däremot springa samma sträcka fast fortare renatv nästa vecka så skulle jag inte känna så här, ej heller om jag gör det nästa sommar *screwy*

Björkvedens mästare
2008-07-15, 18:45
Tränade som planerat rygg och axlar och sprang sedan 3,4 km på ca 21min.
Gick så klart ut alldeles för hårt och tog första 950 metrarna på 4.50 fortsatte sedan i för hög fart en km till och fick gå en bit sen sprang jag på i lite högre tempo och fick gå igen 2 gånger till innan jag kom hem iofs kanske bara typ 40 m var gång. väntat att jag inte skulle orka hela heller efter igår.
Pulsen vart hög som fan.....

Björkvedens mästare
2008-07-18, 10:08
Tränade igår och gjorde först 15 armhävningar 15 situps 20 tåhävningar 15 bicepscurl utan vila emellan sedan vilade jag 30 sekunder och upprepade det igen fast jag lade till 5 reps på allt sen samma igen fast 15 armhävningar för mer klara jag inte, körde 8 till efteråt bara för det.

Sen vart det backträning och lite intervaller eftersom det gick för jävla dåligt att springa, ont i benen och flåsigt som fan. Inte alls en trevlig runda på ca 4,5 km. Nu får det räcka med träning för denna vecka. Ska börja skriva ner här hur långt jag springer varje vecka så jag kan anpassa mej lite så att det inte blir för långt.

Björkvedens mästare
2008-07-18, 10:10
Total längd joggat ca 21km 3 pass styrketränat 2 pass hela kroppen.

Björkvedens mästare
2008-07-21, 11:57
Styrketränade Ben och Axlar och klippte gräset samtidigt... Det gick bra och kändes skönt, sedan gav jag mej ut för att pröva nya skorna och jodå dem funkade bra, men flåset var så dåligt så jag inte ens orkade jogga hela 3,5 rundan utan att gå. Det har verkligen gått dåligt att springa sista tiden måste jag allt påstå.

Björkvedens mästare
2008-07-22, 07:31
Vikt 76kg på morgonen......

Björkvedens mästare
2008-07-23, 18:29
7,8 47 minuter Det går sämre och sämre. Motivationen tryter oxå. Efter ca 5 km så gav jag upp fast pulsen inte var uppe i mer än 170. Minsta lilla backe känns som ett berg och jag får ingen luft känns det fan som, Blir det inte bättre snart så struntar jag i att jogga.... Far åt helvete, nu ska jag börja röka och supa...

Björkvedens mästare
2008-07-23, 18:30
Nya skorna verkar dock fungera.

Björkvedens mästare
2008-07-25, 02:19
72 kg morgonen efter 76kg morgonen. Tydligen så åt jag alldeles förbannat mycket kvällen innan jag vägde 76 kg, jaha där ser man ingen kan man lite på nu för tiden. Godnatt !

Björkvedens mästare
2008-07-26, 07:16
Väntade till 21.oo innan jag joggade igår ca 4.2km men vart ändå rätt slutkörd. Kändes såklart bättre.

Totalt denna vecka 15,4km, fast är jag inte bakfull imorgon så blir det ett kort pass då med.

Björkvedens mästare
2008-07-29, 07:06
Sprangjogga igår kväll och gjorde då så att jag sprang lite längre än sist och det vart 2,9 km enkel väg och vände på 16 minuter och sprang hem på 14minuter, 5.8 km på 30 minuter. bra pass.

Björkvedens mästare
2008-07-30, 07:03
Jag gick upp halvsju imorse och fixade lite jaffe datade lite och gav mej sedan ut för en joggingrund. Det gicj bättre än jag trodde men självklart inte jättebra 4.8 km på lite över 30 minter. Jag gillar verkligen inte att springa på morgnar även om det går lika bra fysiskt så känns det bättre psykiskt att springa på kvällen.... Mennn nu jobbar min fru kväll och jag är ändå ledig så nu fick det bli så. Nu inväntar jag lördag och då blir det ett långpass för i helvete.

Björkvedens mästare
2008-08-02, 06:53
Joggade typ nästan en mil på kanske 50 minuter, det gick jättebra. Var arg på en ungdom som hade skrikit gubbjävel åt mej och hotat mej med stryk, tidigare på kvällen. Insåg att argument inte biter på han och att våld inte löser nåt. Strunt i det nu då ..

Summa v:31 20km minst. hej då era jävlar.

Björkvedens mästare
2008-08-03, 20:01
Ojdå sprang 5 km intervall och det kändes bra som helvete Gick 2 sprang 5 ökande tempo 3km... Gick bra som helvete, försöker tänka på att inte klampa så förbannat.

J
ä
v
l
a

s
k
i
t

Bullaz
2008-08-04, 22:09
Jävlar vilken fart du har fått upp då, milen på 50.. Det är ju grymt! :) Grattis.

ps, vilken jävla skitunge!

Björkvedens mästare
2008-08-08, 20:54
Tänkte mej nya rekord på 7,5 slingan som förut benämndes 7,8 slingan.
Det började bra sedan efter 2,5 km ung. så fick jag sån helvetes huvudvärk. Det dunkades som fan men jag gav mej fan på att köra vidare så snabbt jag kunde och satte sträckan på 43.17 vilket är det snabbaste jag mätt upp med klockan tror jag.. Det var inte ett trevligt pass kan jag säga.

Björkvedens mästare
2008-08-08, 20:59
Jävlar vilken fart du har fått upp då, milen på 50.. Det är ju grymt! :) Grattis.

ps, vilken jävla skitunge!

Jag tror det vart 9,3 km fast jag vet inte säkert. Ungjäveln ja, han hade jag glömt bort. Han tyckte han skulle köra med crossen inne i bostads området med barn överallt ja...

Björkvedens mästare
2008-08-11, 19:52
Ja

Björkvedens mästare
2008-08-11, 19:53
Sprang genom skogen och ut på grusvägar i en långsam fart och det tog 1.09 ca att ta sej en mil en kilometer och hundratretton meter. Jag sprang ner mot korvis och ut på fälten samma runda misslyckades jag med sist men nu tog jag den jävela rundan för i helvetes förbannde kukskit satans jävla skit datormusjävel. Skriver fel och ändrar hela tiden, musen klickar av sej själv.

Björkvedens mästare
2008-08-13, 16:55
Typ. Det blir inte mer än så eftersom jag drabbats av en förskräcklig förkylning. Fan, förkyld kan jag vara på vintern väl.
Skit helvetes fan FAAAAN.

Snart går jorden under...

Björkvedens mästare
2008-08-24, 14:12
Tebaks efter förkylning, mjukstartar jag med en liten runda. Kändes ganska bra.
Imorgon blir det en mil tror jag nog.

Björkvedens mästare
2008-08-25, 17:08
Tebaks efter förkylning, mjukstartar jag med en liten runda. Kändes ganska bra.
Imorgon blir det en mil tror jag nog.

Sprang en liten runda igårkväll och tränade styrka innan, passet hette Gudrun .

Björkvedens mästare
2008-08-25, 19:16
Åhhhh Längdrekord igen, 1,5 mil på 1.34 och det kändes faktiskt svinbra hela tiden, sista 3 kilometrarna så kändes det som om en hand knuffade mej i ryggen och hjälpte mej framåt och i den långa jobbiga backen så sakta jag inte ens ner och vart inte andfådd heller direkt. Sista km mättes upp till 5.34.
Skitbra pass...

Björkvedens mästare
2008-08-27, 18:54
Sprang ett backpass, backe 400 meter ca 2.30 vände ca 2.10 gjorde så 5 gånger Utan att stanna eller vila. Sen sprang jag hem i ett ganska högt tempo.
Total tid 41.15 Längd ca 7km. Ganska bra tycker jag allt.

Måste köpa en fakking garmin klocka med GPS så jag vet säkert hur långt jag springer. VEM FAKKING VARE OCH VAD SKA JAG GÖRA MED MIN FAKKING SKJORTA.. /mvh Skogsturken.

Björkvedens mästare
2008-08-29, 17:30
Idag tänkte jag jogga en mil i spåret men gick såklart ut lite för hårt och orkade bara 7,5 km på 43 minuter vilket iofs är ganska bra för att vara mej och med tanke på hur jävla långt jag joggat denna veckan så får jag vara nöjd för fan. Nästa vecka blir det lite mer intensivt med intervaller och näst intill bergbestigning i kvarntorpshögen dock inget längre pass tror jag trallalla la, för i helvete nu ska det supas och svinas värre i helgen.:cool: *grr27*

Björkvedens mästare
2008-08-29, 17:35
Berget

Björkvedens mästare
2008-09-01, 19:25
Joggade jag från Ekeby kyrka till mitt hem, det var jobbigt som helvete då jag bor på en rullstensås som ligger några hundra meter ovanför sköllersta som var mitten av sträckan. Jag var nära att ge upp och gå men bestämde mej för att jag fan skulle kämpa på och inte ge upp som en töntig fjant.

1.07 typ 1 mil och 400 meter kanske, ganska bra tid för att vara mej. Bra jobbat BM.. (tm)

jooj
2008-09-02, 18:00
Snyggt jobbat champ;):thumbup:

Björkvedens mästare
2008-09-02, 19:10
Jag klippte gräset och det är som att jogga och styrketräna samtidigt 1 timme efter det så körde jag med vikter 3 set marklyft 3 set axelpress 1 set chins och 3 set bicepscurl. Vikt och reps har ingen med att göra förutom jag själv.. hö.. hemligt för fan... jag vet att alla är ute efter mej, jag har sett er i skogen. Mej tar ni aldrig...

Björkvedens mästare
2008-09-07, 18:17
7,5 km tid 45 minuter. Ont i knät har jag fått också. Trodde det var borta men mot slutet av rundan så fick jag rejält ont, så nu får det bli lugnt med joggandet ett tag. Det började i måndags när jag råkade lägga knät emot bilen med lite tyngd på, sen sprang jag och kände just inget förns dagen efter, det gick över ..Trodde jag..

Björkvedens mästare
2008-09-07, 18:18
Snyggt jobbat champ;):thumbup:

Hållkäften jävla posthora.

Björkvedens mästare
2008-09-12, 15:23
100 armhävningar, 100 situps, 90 sidohantel, 100 tåhävningar, sprang 4 km på 21 minuter. Bra pass tog ca 40 minuter jag kallar passet för Gasenkamberen jawhol.

Björkvedens mästare
2008-09-15, 19:26
Tränade först 2set Boresuckers med 8,5kg vardera 20 reps.
20 plus 20 Toewrestlers gone bad. Sedan gav jag mej ut och sprang 4,2 km
22 minuter. När jag kom tillbaks så vart det 3 set knäböj med stången 37 kg 12 reps och sedan snebänk i bilbarnstolen 2 set 12 reps 37kg samt 4 stående axelpressar då jag insåg att jag verkligen inte orkade mer och dessutom fick huvudvärk av ansträngningen. Bra pass.

Björkvedens mästare
2008-09-17, 18:51
Tränade igen va ! Vem fakking vare ?
sprang 4,2km på 22.20min Och körde sedan 12 chins, 12 stående rodd 37kg, 12 marklyft 67 kg typ va och vad ska jag göra med min fakking skjorta va ?
Den som kasta ska få stryk.

Jag kallar passet Berit gone bad

bear.flowertwig
2008-09-20, 12:27
post

Björkvedens mästare
2008-09-20, 14:00
post

Hållkäften tack.:)

Björkvedens mästare
2008-09-23, 19:50
Först och främst, dra åt helvete.

Idag tränade jag ben och axlar och vader ganska tungt 12 reps 8 set
Sen gav jag mej ut och sprang intervaller 4.8 slingan. 28.50 tog det.
Så nu kan alla sluta att läsa här för fan.

Björkvedens mästare
2008-09-25, 19:11
Tränade rygg och sprang 4.2 km första 2kmtrarna to 9minuter och 40 sekunder, sist var det strax över 10 vilket gjorde att jag inte riktigt orkade hänga på i slutet och gick in på 22.40 eller nåt liknande.
Stick och brinn jävla as...

Björkvedens mästare
2008-09-25, 19:12
post

Hållkäften tack.:)

Jag menade dra åt helvete från min journal idiot.

Olees Brorsa
2008-09-29, 16:24
Vad aggresiv du verkar, lugna ner dej vetja.


Edit jaha såg nu att du var bannad.