handdator

Visa fullständig version : Mitt nyblivna ex berättar att hon har en ny kille.


Jaws
2008-04-07, 22:30
För att göra lång historia kort..

Jag var tillsammans med en helt underbar tjej i 5 månader, sedan tog det slut för några veckor sedan av någon mysko anledning..möjligtvis har någon snackat skit bakom min rygg om att jag hållit på med en annan tjej under tiden vi var tillsammans (inte sant).

Vi träffades igen för två veckor sedan på en nattklubb och det kändes som att vi hittat tillbaka till varandra, hade verkligen riktigt kul med henne och hon tyckte samma.

IGÅRNATT snackar jag med henne på msn och jag börjar flörta ordentligt, för vi har snackat om att ta en fika osv för att börja om på nytt, i alla fall, jag maler på som ett djur för att vinna tillbaks henne och hon verkar trivas i dom överflödiga komplimangerna. Sen helt plötsligt frågar hon om jag visste om att hon hade ny kille..wtf tänkte jag, nu ljuger hon..men jag råkar skåda att hon har skrivit ett hjärta på sitt msn-namn..tänkte inte på det innan.
Men det är alldeles riktigt, hon har skaffat en ny kille på bara någon vecka om jag inte är helt efterbliven? Kan man verkligen göra så? Bara ta emot komplimanger och sedan bara göra en riktig smackdown på mig? Jag blev i sanningens namn ganska ledsen, då vi har pratat om att börja om på nytt...

Fruntimmer, nu vill jag bosätta mig långt ut i smålands mörka skogar och köpa en trevlig apa.

Tricklev
2008-04-07, 22:32
Inte för att vara elak, men hon har inte gjort något fel, du är ett ex, du är inte i position att ställa några krav, hon får leva sitt liv hur hon vill.

Att du slänger komplimanger efter henne som en halv galning är inte hennes fel, snarare ditt fel. ;)

Tjuckot
2008-04-07, 22:33
Köp en apa, mycket bättre än kvinnor. Sorg och besvär bara.

Doctor Snuggles
2008-04-07, 22:34
Köp en apa, mycket bättre än kvinnor. Sorg och besvär bara.

Too much information.

Sleigh
2008-04-07, 22:35
Tror hon bara sa det för att göra dig svartsjuk och för att du ska kämpa över att få tillbaka henne. Om ni varit tillsammans i 5 månader så lär hon inte släppa allt (om du inte varit ett totalt svin eller hon träffat honom innan en längre tid).

Jaws
2008-04-07, 22:37
Inte för att vara elak, men hon har inte gjort något fel, du är ett ex, du är inte i position att ställa några krav, hon får leva sitt liv hur hon vill.

Att du slänger komplimanger efter henne som en halv galning är inte hennes fel, snarare ditt fel. ;)

Ja men hon gick ju med på att ta en fika och börja om på nytt för bara två veckor sedan typ*screwy*

Komplimangerna står jag för. Det gör ingen människa ledsen i alla fall..

Troll
2008-04-07, 22:38
Tråkigt, men inte ovanligt att det går fort tills någon annan hittar dit.
Ofta står dom på kö och bara väntar på att det ska ta slut! :(


Småland är trevligt men apor är det dessvärre ont om.

Jaws
2008-04-07, 22:39
Tror hon bara sa det för att göra dig svartsjuk och för att du ska kämpa över att få tillbaka henne. Om ni varit tillsammans i 5 månader så lär hon inte släppa allt (om du inte varit ett totalt svin eller hon träffat honom innan en längre tid).

Nej hon har garanterat en ny kille, har frågat runt bland hennes kompisar. Men det är möjligt att hon har träffat honom en längre tid. Men som f.d pojkvän kräver jag min rätt att få veta om honom, innan hon låter mig mala på med komplimanger.

Scratch89
2008-04-07, 22:39
Hon kan ju ha sagt så för att det var något efterhängset äckel som hela tiden försökte ragga på henne...

EDIT: Men om du är säker så...

maaherra
2008-04-07, 22:40
Du är 18 år, tjejen är troligtvis 18år. Ni är båda känslomässigt ambivalenta.

Tricce
2008-04-07, 22:42
5månader

Man and Machine
2008-04-07, 22:47
Har hon fattat att du inte hållit på med någon annan? Om inte så förstår jag henne helt. Gör hon det bara för att jävlas fast hon vet att du var henne trogen så har jag en ypperlig slogan att skicka via PM.

Scratch89
2008-04-07, 22:49
Du är 18 år, tjejen är troligtvis 18år. Ni är båda känslomässigt ambivalenta.

App app app! :D

maaherra
2008-04-07, 23:06
App app app! :D

Du är ju 19år, det händer mycket på ett år i den åldern :D

Muskelbyggaren
2008-04-07, 23:16
Du är 18 år, tjejen är troligtvis 18år. Ni är båda känslomässigt ambivalenta.
Vettigaste kommentaren hittils.

Gpajpen
2008-04-07, 23:18
Du är 18 år, tjejen är troligtvis 18år. Ni är båda känslomässigt ambivalenta.

Det där är så jävla sant att det är synd det inte står på posters i varje gatuhörn.

tjabon
2008-04-07, 23:26
-Livet är hårt
-Grümt, sa grisen

Nithian
2008-04-07, 23:56
- kinesapa
- Mufl sa katten

scum
2008-04-08, 00:40
Ja men hon gick ju med på att ta en fika och börja om på nytt för bara två veckor sedan typ*screwy*

hon va full?

låter hårt, men vi har väl alla varit där =/

Khyron_
2008-04-08, 05:14
Tjejer skaffar för det mesta en backup innan de gör slut.
Skiter det sig hos den nya så kanske hon kommer tillbaka i någon vecka tills hon har hittat en ny.

J.Saarela
2008-04-08, 05:54
Haha är väl vi killar som gör så.För övrigt ett hjärta på sin msn va fan ge upp gott folk.

Tjejer skaffar för det mesta en backup innan de gör slut.
Skiter det sig hos den nya så kanske hon kommer tillbaka i någon vecka tills hon har hittat en ny.

Kurash
2008-04-08, 08:01
Det enda rätta nu är att Facebook-stalka.

Ganymedes
2008-04-08, 08:29
-Livet är hårt
-Grümt, sa grisen

- Jag är klen
- Trück sa Henrik

Äh, det var inte lika roligt i skrift. :)

ON: Det är kanske elakt att säga rakt ut, men det är lite loser-varning på att försöka smöra tillbaka ett förhållande helt på egen hand. Vill hon något så låt henne ta ett steg också. Gör hon det inte så är hon inte intresserad och då kan du spara tid. Tid som du kan lägga på att besudla hennes syster eller what ever. ;)

Fd_Megatuttarna
2008-04-08, 08:49
Jaws du måste spela tyng med tjejerna. Är det ett ex så titta inte ens på henne. Låt henne göra reklam. Du är tyng. Köp en BMW, tyng. Köp en guldkedja, tyng. Tyyyyyng.

Langster
2008-04-08, 09:02
Jaws du måste spela tyng med tjejerna. Är det ett ex så titta inte ens på henne. Låt henne göra reklam. Du är tyng. Köp en BMW, tyng. Köp en guldkedja, tyng. Tyyyyyng.

+1
Vettigast i tråden! Tyngaste råden.

Durre
2008-04-08, 09:04
Komplimangerna förstörde det + killen.

Marcüs
2008-04-08, 09:29
för att citera Mötley Crüe: "It's the same ol', Same ol' situation, It's the same ol', same ol' ball and chain... girls will be girls"

n1tro
2008-04-08, 09:41
Komplimangerna förstörde det + killen.

:hbang:

tobe
2008-04-08, 10:14
Gör det bästa av situationen= Sätt på hennes bästa polare.

Patriarch K
2008-04-08, 10:23
Det enda rätta nu är att Facebook-stalka.

Haha, word på den! :D

Mental
2008-04-08, 10:32
Men som f.d pojkvän kräver jag min rätt att få veta om honom, innan hon låter mig mala på med komplimanger.

In the words of the Holy Virgin Mary: Come again?

Din rätt som f.d pojkvän sträcker sig till att sitta hemma på kammaren och tjura.

Mr. Moose
2008-04-08, 11:56
Nej hon har garanterat en ny kille, har frågat runt bland hennes kompisar. Men det är möjligt att hon har träffat honom en längre tid. Men som f.d pojkvän kräver jag min rätt att få veta om honom, innan hon låter mig mala på med komplimanger.

Du skrev det själv: Före Detta!! Du kan inte kräva någonting!

Jacksatan
2008-04-08, 11:59
Du skrev det själv: Före Detta!! Du kan inte kräva någonting!

Nej, det kan han inte. Däremot kan man väl hoppas på lite vanlig jävla hyfs från henne. Dålig stil.

Fredriiik
2008-04-08, 12:04
ni var tillsammans 5 månader. detta är ingen jättelång tid direkt.
Ni är unga och när folk är unga är dom osäkra och en massa skit.
Tyvärr är det sånt som händer.
Det är bara att gå vidare, en dag kommer hon kanske inse vilket stort misstag hon gjorde, men då är det försent...

Bahir
2008-04-08, 15:37
Vad var det för komplimanger som du drog?

hahavaffan
2008-04-08, 15:51
Vad var det för komplimanger som du drog?Duu e fin som fan, va. Asså så jäckla najs.

Baan
2008-04-08, 16:14
Duu e fin som fan, va. Asså så jäckla najs.

Hur kom du in i bilden? Är du den nya killen?

Khyron_
2008-04-08, 17:52
Haha är väl vi killar som gör så.För övrigt ett hjärta på sin msn va fan ge upp gott folk.

På min arbetsplats är det ca:25-26 tjejer (mellan18-53år).
Jag är ensam kille där och har jobbat där i 3år.
Tjejer är precis lika stora svin som vi killar men de är bättre på att dölja det.

hahavaffan
2008-04-08, 18:02
Hur kom du in i bilden? Är du den nya killen?Buuusted :(

Ondskapelsen
2008-04-08, 20:51
Gör det bästa av situationen= Sätt på hennes bästa polare.

Det enda rätta nu är att Facebook-stalka.

+1

Ajin
2008-04-08, 20:53
För att göra lång historia kort..

Jag var tillsammans med en helt underbar tjej i 5 månader, sedan tog det slut för några veckor sedan av någon mysko anledning..möjligtvis har någon snackat skit bakom min rygg om att jag hållit på med en annan tjej under tiden vi var tillsammans (inte sant).

Vi träffades igen för två veckor sedan på en nattklubb och det kändes som att vi hittat tillbaka till varandra, hade verkligen riktigt kul med henne och hon tyckte samma.

IGÅRNATT snackar jag med henne på msn och jag börjar flörta ordentligt, för vi har snackat om att ta en fika osv för att börja om på nytt, i alla fall, jag maler på som ett djur för att vinna tillbaks henne och hon verkar trivas i dom överflödiga komplimangerna. Sen helt plötsligt frågar hon om jag visste om att hon hade ny kille..wtf tänkte jag, nu ljuger hon..men jag råkar skåda att hon har skrivit ett hjärta på sitt msn-namn..tänkte inte på det innan.
Men det är alldeles riktigt, hon har skaffat en ny kille på bara någon vecka om jag inte är helt efterbliven? Kan man verkligen göra så? Bara ta emot komplimanger och sedan bara göra en riktig smackdown på mig? Jag blev i sanningens namn ganska ledsen, då vi har pratat om att börja om på nytt...

Fruntimmer, nu vill jag bosätta mig långt ut i smålands mörka skogar och köpa en trevlig apa.


Vill du ha ett kortfattat svar?

You've been womanized.