handdator

Visa fullständig version : Dunka dunka musik när man tränar.


Jiimmy
2008-04-07, 20:43
Tänkte att jag skulle dela med mig av 2 bra sidor med mycket dunka dunka musik. Kan vara bra att ha för det som tränar med musik och vill ständigt ha nya låtar. Jag är en av dem :cool:

www.hofo.info.se (http://hofo.info.se)
www.technoapell.com
Ingen av sidorna har några virus, pop ups eller skit reklam.

Gillar ni att lyssna på musik när ni tränar?
Ha det gott folk :)

Andy.da.wohoo
2008-04-07, 21:29
Tack för sidorna:) Här ska införskaffas musik :D

hahavaffan
2008-04-07, 21:32
Är jag efterbliven som inte klarar av att ladda ner låtarna från Hofo? Zippyshare menar jag.

rolf
2008-04-07, 21:37
Är jag efterbliven som inte klarar av att ladda ner låtarna från Hofo? Zippyshare menar jag.

Tog en stund att hitta texten man skulle klicka på för att ladda ner för mig också :D

OnT: nej, jag kan inte höra på sånt här när jag tränar, men det duger alldeles utmärkt till att sitta och guppa till här hemma :D

Andy.da.wohoo
2008-04-07, 21:37
Först när du kommer in på sidan så räknar en timer ner(precis under där "Last download" står). När den är klar trycker du på "Click here to download file"

hahavaffan
2008-04-07, 21:39
Aha, måste tillåta sidfanskapet i NoScript.

NiXPhoenix
2008-04-08, 00:24
Först när du kommer in på sidan så räknar en timer ner(precis under där "Last download" står). När den är klar trycker du på "Click here to download file"



Den står bara på 9 sekunder i en evighet för mig...
Fan ska starta om webbläsaren. Men har testat både i IE och FF nu. 9 sekunder, that's it.

Jiimmy
2008-04-08, 17:23
Den står bara på 9 sekunder i en evighet för mig...
Fan ska starta om webbläsaren. Men har testat både i IE och FF nu. 9 sekunder, that's it.



Låter wierd, testa dra ner säkerheten på webbläsarna. :)