handdator

Visa fullständig version : Vilket kreatin är bäst på mrknaden?


Danne80
2008-04-07, 13:15
Behöver hjälp med att hitta ett starkt kreatin som verkligen fungerar. Har testat No-Xplode, Shotgun, Fierce (kanske inte är ett kreatin), Cellucor M5 och lite andra produkter men inget verkar fungera. Jag känner mig varken piggare under träningen eller starkare. I bästa fall känner jag något lätt i bakhuvudet men inget mer. Vill hitta någon stark produkt som verkligen fungerar. Har ni något att rekommendera?

King Grub
2008-04-07, 13:27
Vanligt monohydrat.

Kreatin är inte uppiggande.

Danne80
2008-04-07, 14:01
Men jag vill ha en kombination av något uppiggande och styrkeökande/prestationsökande. Kanske måste kombinera två produkter då. Det jag behöver hjälp med är att hitta en eller två produkter som verkligen gör någon skillnad. No-Xplode ska ju vara välidgt populär och bra. Men den gjorde ingen märkvärd skillnad.

WHITEFOLKS
2008-04-07, 14:05
Fairing Rage eller Eiselt Trück kanske skulle vara något för dig.

minikevin
2008-04-07, 14:37
Varför inte bara bättre kost kombinerat med kreatin o protein?

Danne80
2008-04-08, 09:40
Eiselt Trück och Rage verkar vara bra produkter. Men vilken av dessa produkter ger bäst resultat?

ocelot
2008-04-08, 09:42
Pröva dig fram, jag har använt 2 burkar Rage och är mycket nöjd, har handlat hem en burk Trück nu som jag ska pröva om ett tag, tänkte ta en paus på 1-2mån nu när min Rage är slut innan jag börjar med Trück.

selmir
2008-04-08, 09:44
Varför inte bara bättre kost kombinerat med kreatin o protein?

Bäst resultat får du om du äter mycket mat , mycket protein när man väl har fått de helt rätt då kan man börja snegla på kosttilskott.

Finns många olika tillskott men jag skulle rekomendera keatin , proteinpulver , kaffe:hbang:

Rahf
2008-04-08, 09:48
Eiselt Trück och Rage verkar vara bra produkter. Men vilken av dessa produkter ger bäst resultat?

De är nog rätt likvärdiga, trück har väl fortfarande introduktionspris? Har ej testat trück men är upp över öronen förälskad i rage.

Man blir inte regelrätt starkare av kreatin i formen 5kg extra på stången, däremot orkar man fler reps på den vikt man kämpat med ett tag.