handdator

Visa fullständig version : Årsredovisning


KaptenKnäsvag
2008-04-06, 22:16
Hej Kolo

*grr*

Kritix?

48100

Vet att den nedre bilden är en förjävlig pose, men jag kunde ju inte direkt ta en tidsmaskin och ändra till en riktigt pose för ett år sedan, så vi får jobba såhär.

Viktskillnaden är nog 15-20 kg.

Jacksatan
2008-04-06, 22:21
Lägger man på sig sådär mkt fett är det ju omöjligt att se hur mkt muskler som också hängt med. Jag ser absolut ingenting. Det innebär dock inte att det inte finns några muskler där under.

Carolinew
2008-04-06, 22:30
Lägger man på sig sådär mkt fett är det ju omöjligt att se hur mkt muskler som också hängt med. Jag ser absolut ingenting. Det innebär dock inte att det inte finns några muskler där under.

+1 på den faktiskt... Deff på G? Då kanske man kan se nåt resultat sen.

KaptenKnäsvag
2008-04-06, 22:30
+1 på den faktiskt... Deff på G? Då kanske man kan se nåt resultat sen.

Vill inte gå ned i vikt, vill bli grov, inte fit.

Three pigs
2008-04-06, 22:35
Hur har de tre stora förändrats? (böj bänk mark)

Carolinew
2008-04-06, 22:36
Vill inte gå ned i vikt, vill bli grov, inte fit.

Okej, det är ju bra att du vet vad du vill! :) Alla behöver ju inte vilja bli "fit". Dock så kanske det är ohållbart med lika stor viktuppgång flera år framöver? Mest ur hälsosynpunkt...

KaptenKnäsvag
2008-04-06, 22:36
Hur har de tre stora förändrats? (böj bänk mark)

Jag har först nyligen börjat köra böj/mark, så de statsen håller jag hemliga tills de når okej siffror. Bänken dock - maxade nog 85-90 där. 110 nu, tog jag för ett par veckor sedan

Three pigs
2008-04-06, 22:37
Hehe okay, gött i bänken iaf =)
Svårt o döma utifrån dom där bilderna, men det ser ut som att du lagt på dig muskler iaf!

KaptenKnäsvag
2008-04-06, 22:38
Okej, det är ju bra att du vet vad du vill! :) Alla behöver ju inte vilja bli "fit". Dock så kanske det är ohållbart med lika stor viktuppgång flera år framöver? Mest ur hälsosynpunkt...

Det kommer en deff förr eller senare, fett/muskler ration håller ju på att bli för hög - men lite mer bulk kan jag köra ;)

KlopFer
2008-04-06, 22:40
ihh du brukar se rätt biffig ut när du klampar runt i skolan :D

Kanske skulle ta några obligatoriska bilder så kanske man kan se bättre av formen.

KaptenKnäsvag
2008-04-06, 22:50
ihh du brukar se rätt biffig ut när du klampar runt i skolan :D

Kanske skulle ta några obligatoriska bilder så kanske man kan se bättre av formen.

Ah, attenderar vi samma skola?

KlopFer
2008-04-06, 22:55
Ah, attenderar vi samma skola?

åh jaa :)

It-media, älvan :em:

KlenÅful
2008-04-07, 08:08
Seriöst, fan vad fet du är. Det där kan inte vara nyttigt...
Nevars, det ser mycket bättre ut nu. En liten muddering skadar knappast om man inte bryr sig om rutor och ådror.

BTW; Var 07-bilden efter den S.k. "deffen" ?

JoeyP
2008-04-07, 08:28
Hur fort har du gått upp?

Aekkelpotta
2008-04-07, 09:58
Vill inte gå ned i vikt, vill bli grov, inte fit.

Det där är kärlek.
Äntligen någon som tänker som jag :hbang:
De flesta här på kolo brukar ju vilja bli fit badvakt.

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 10:13
Seriöst, fan vad fet du är. Det där kan inte vara nyttigt...
Nevars, det ser mycket bättre ut nu. En liten muddering skadar knappast om man inte bryr sig om rutor och ådror.

BTW; Var 07-bilden efter den S.k. "deffen" ?

Nej, 7-8 månader innan eller ngt

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 10:14
Hur fort har du gått upp?

Jag sa att viktskillnaden är 15-20 kg...

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 10:18
Det där är kärlek.
Äntligen någon som tänker som jag :hbang:
De flesta här på kolo brukar ju vilja bli fit badvakt.

Ja, man vill ju bli lite manlig!

Deceiver85
2008-04-07, 10:24
Jag tycker du har fördelat de där 15-20 kilona jämt och fint över hela kroppen, och inte bara i en kagge ;) Jag håller på dig!

Mvh Robert "Bacon" Deceiver85

Marcüs
2008-04-07, 10:34
Jag tycker iaf att det ser ut som att du har betydligt bättre form på tuttarna trots fettökningen och enbart fett ger knappast grova tuttar.. Överlag ser du större ut muskelmässigt.

Sniggel
2008-04-07, 11:23
Jag ska vara ärlig och säga att jag tycker inte det ser så lyckat ut, se ut att vara betydligt mer fett än muskler av de 15 kilona. Du har ju trots allt gått upp i en vettig takt. Däremot är det bra (som fan) att du börjat med böj och mark, fortsätter du så tror jag att de kilon du fortsätter lägga på dig kommer att vara av högre kvalitet.
Kul att du vill bli grov! *flex*

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 11:31
Jag ska vara ärlig och säga att jag tycker inte det ser så lyckat ut, se ut att vara betydligt mer fett än muskler av de 15 kilona. Du har ju trots allt gått upp i en vettig takt. Däremot är det bra (som fan) att du börjat med böj och mark, fortsätter du så tror jag att de kilon du fortsätter lägga på dig kommer att vara av högre kvalitet.
Kul att du vill bli grov! *flex*

Givetvis är det mer fett än muskler - men det inget jag inte har kontroll över. Min ökning har gått helt enligt planerna ;)

JoeyP
2008-04-07, 11:50
Jag sa att viktskillnaden är 15-20 kg...

Japp, men jag frågade hur fort du gått upp. Alltså hur många kg/månaden.

ArcTiC
2008-04-07, 12:40
Topic = Årsredovisning
Jag tolkar det som att ett år har gått.

1,3 - 1,7 kg/mån

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 13:00
Japp, men jag frågade hur fort du gått upp. Alltså hur många kg/månaden.

Datumen står ju på bilden ffs. Blir väl ungefär 1,5 kg i månaden eller ngt.

JoeyP
2008-04-07, 13:41
Datumen står ju på bilden ffs. Blir väl ungefär 1,5 kg i månaden eller ngt.

ffs? lol.

Bara för att du har gått upp 15-20kg mellan feb 07 - mars 08 betyder det inte att jag ska kunna veta att du gått upp exakt 1,5kg/månaden. Du kan ju lika gärna gått upp jätte fort några månader och sen lite mindre dem andra resterande månaderna.

Jag tycker inte skillnaden är så stor i muskelmassa, verkar som du lagt på dig en del fett. Men efter deffen får vi se om de finns nåt under.

Kö på.

Mapa
2008-04-07, 13:44
större har du blivit, så du är på väg mot ditt mål! ser bra ut, kör hårt

jojjep: snittet blir iaf 1.5kg / månad oavsett om han gått upp allt på en månad

JoeyP
2008-04-07, 13:45
större har du blivit, så du är på väg mot ditt mål! ser bra ut, kör hårt

jojjep: snittet blir iaf 1.5kg / månad oavsett om han gått upp allt på en månad

Mjo.

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 13:46
ffs? lol.

Bara för att du har gått upp 15-20kg mellan feb 07 - mars 08 betyder det inte att jag ska kunna veta att du gått upp exakt 1,5kg/månaden. Du kan ju lika gärna gått upp jätte fort några månader och sen lite mindre dem andra resterande månaderna.

Jag tycker inte skillnaden är så stor i muskelmassa, verkar som du lagt på dig en del fett. Men efter deffen får vi se om de finns nåt under.

Kö på.

Varför vill alla se hur det ser ut på en deffad kropp? Förstår inte det. Det är enligt mig inte snyggt att vara deffad, ha magrutor osv. Undantagsvis Dennis Wolf och Jay Cutler - män i den storleken. Det är inte alls snyggt att vara "fit", enligt mig. Man skall vara stor som ett hus

:)

Föresten, det var en månads deff under 07, som resulterade i 7 kilo bort. Annars har jag ökat ganska stadigt och konsekvent.

Jacksatan
2008-04-07, 13:49
Varför vill alla se hur det ser ut på en deffad kropp? Förstår inte det. Det är enligt mig inte snyggt att vara deffad, ha magrutor osv. Undantagsvis Dennis Wolf och Jay Cutler - män i den storleken. Det är inte alls snyggt att vara "fit", enligt mig. Man skall vara stor som ett hus

:)

Föresten, det var en månads deff under 07, som resulterade i 7 kilo bort. Annars har jag ökat ganska stadigt och konsekvent.

För att det är fult att vara tjock? För att man inte ser nåra muskelkonturer när man är överviktig?
Jag säger inte att ditt sätt att se det är fel, men jag tror majoriteten resonerar som jag beskrev ovan.

tigerofsweden
2008-04-07, 13:52
För att det är fult att vara tjock? För att man inte ser nåra muskelkonturer när man är överviktig?
Jag säger inte att ditt sätt att se det är fel, men jag tror majoriteten resonerar som jag beskrev ovan.

+1

Jag ser faktiskt inte att du tränar på bilderna, men jag förstår att det inte är ditt mål heller!

JoeyP
2008-04-07, 13:57
Varför vill alla se hur det ser ut på en deffad kropp? Förstår inte det. Det är enligt mig inte snyggt att vara deffad, ha magrutor osv. Undantagsvis Dennis Wolf och Jay Cutler - män i den storleken. Det är inte alls snyggt att vara "fit", enligt mig. Man skall vara stor som ett hus

:)

Föresten, det var en månads deff under 07, som resulterade i 7 kilo bort. Annars har jag ökat ganska stadigt och konsekvent.

Okej. Hoppas du blir stor som ett hus då så kan jag få flytta in för jag vill inte bo i Galtås/Småland.

För att det är fult att vara tjock? För att man inte ser nåra muskelkonturer när man är överviktig?
Jag säger inte att ditt sätt att se det är fel, men jag tror majoriteten resonerar som jag beskrev ovan.

+1

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 14:07
Jag har alltid stört mig på att folk måste se konturer för att se muskler.

Smalare = klenare
Klenare = fulare

Så resonerar jag åtminstone, men jag förstår er ;P

Sniggel
2008-04-07, 14:08
Varför vill alla se hur det ser ut på en deffad kropp? Förstår inte det. Det är enligt mig inte snyggt att vara deffad, ha magrutor osv. Undantagsvis Dennis Wolf och Jay Cutler - män i den storleken. Det är inte alls snyggt att vara "fit", enligt mig. Man skall vara stor som ett hus

:)


I like your attitude!

Jag håller på dig. :thumbup:

Sniggel
2008-04-07, 14:09
Okej. Hoppas du blir stor som ett hus då så kan jag få flytta in för jag vill inte bo i Galtås/Småland.


Haha, det var roligt, men samtidigt lite gay :D

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 14:12
Okej. Hoppas du blir stor som ett hus då så kan jag få flytta in för jag vill inte bo i Galtås/Småland.



+1

Lägg dig i min mage! Du är protein och fett :thumbup:

JoeyP
2008-04-07, 14:16
Lägg dig i min mage! Du är protein och fett :thumbup:

Nah, jag är bara protein *flex* :hbang:

Haha, det var roligt, men samtidigt lite gay :D

>.< :D

ChrisDEFC
2008-04-07, 14:22
Förstår ärligt talat inte vad folk i denna tråden snackar om, tycker tydligt det syns att du blivit grövre. skulle du bara blivit fetare så hade det inte laggt sig så mycket runt bredden på ryggen, armarna, över axlarna osv utan mer hängt runt magen, rumpa, bröst möjligen.

Tycker det är starkt att du står upp för din åsikt och låter som ett riktigt gött projekt att bli stor som ett hus! Hoppas verkligen det kommer gå vägen.

Sen tycker jag kanske det är relevant att ställa sig frågan vad som är mest optimalt för att fortsätta i denna viktökning är ju inte hållbart om du nu inte vill bli rund som ett hus om du förstår vad jag menar och därför kanske det inte är opti att gå upp så mycket men skulle ändå tippa på att om du är ute efter styrka i förta hand så ligger du nog ändå rätt nära opti med dryga 1kg/mån. Själv ökar jag runt 0,5kg/mån och har gjort så senaste 1½ året och för mig med lite andra värderingar så tycker jag det är lagom men är helt övertygad om att det inte skadat att få i mig ytterligare energi för max styrk.

Skön kille verkar du vara, kör hårt!

JoeyP
2008-04-07, 14:41
Förstår ärligt talat inte vad folk i denna tråden snackar om, tycker tydligt det syns att du blivit grövre. skulle du bara blivit fetare så hade det inte laggt sig så mycket runt bredden på ryggen, armarna, över axlarna osv utan mer hängt runt magen, rumpa, bröst möjligen.

Tycker det är starkt att du står upp för din åsikt och låter som ett riktigt gött projekt att bli stor som ett hus! Hoppas verkligen det kommer gå vägen.

Sen tycker jag kanske det är relevant att ställa sig frågan vad som är mest optimalt för att fortsätta i denna viktökning är ju inte hållbart om du nu inte vill bli rund som ett hus om du förstår vad jag menar och därför kanske det inte är opti att gå upp så mycket men skulle ändå tippa på att om du är ute efter styrka i förta hand så ligger du nog ändå rätt nära opti med dryga 1kg/mån. Själv ökar jag runt 0,5kg/mån och har gjort så senaste 1½ året och för mig med lite andra värderingar så tycker jag det är lagom men är helt övertygad om att det inte skadat att få i mig ytterligare energi för max styrk.

Skön kille verkar du vara, kör hårt!

Snyggt. 0,5kg/månaden. Strikt energiberäkning? :)

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 14:45
Förstår ärligt talat inte vad folk i denna tråden snackar om, tycker tydligt det syns att du blivit grövre. skulle du bara blivit fetare så hade det inte laggt sig så mycket runt bredden på ryggen, armarna, över axlarna osv utan mer hängt runt magen, rumpa, bröst möjligen.

Tycker det är starkt att du står upp för din åsikt och låter som ett riktigt gött projekt att bli stor som ett hus! Hoppas verkligen det kommer gå vägen.

Sen tycker jag kanske det är relevant att ställa sig frågan vad som är mest optimalt för att fortsätta i denna viktökning är ju inte hållbart om du nu inte vill bli rund som ett hus om du förstår vad jag menar och därför kanske det inte är opti att gå upp så mycket men skulle ändå tippa på att om du är ute efter styrka i förta hand så ligger du nog ändå rätt nära opti med dryga 1kg/mån. Själv ökar jag runt 0,5kg/mån och har gjort så senaste 1½ året och för mig med lite andra värderingar så tycker jag det är lagom men är helt övertygad om att det inte skadat att få i mig ytterligare energi för max styrk.

Skön kille verkar du vara, kör hårt!

Man tackar :)

Jag har deffat förut, utan problem. Jag är strikt när det gäller såväl bulk om deff, och det kommer deffar i framtiden. Jag skulle ju aldrig låta midjemåttet bli större än bröstmåttet om man säger så :D

Men att gå runt med 6-pack tror jag inte kommer hända. (w00t?? deffa utan att få rutor? yez)

Mapa
2008-04-07, 18:12
hur många centimeter är dina 108kilon fördelade på?

Ryska_raketen
2008-04-07, 18:31
Du har blivit tjockare, mer skägg och hår =) Alltid något!

KaptenKnäsvag
2008-04-07, 18:59
hur många centimeter är dina 108kilon fördelade på?

196

Aekkelpotta
2008-04-08, 09:03
För att det är fult att vara tjock? För att man inte ser nåra muskelkonturer när man är överviktig?
Jag säger inte att ditt sätt att se det är fel, men jag tror majoriteten resonerar som jag beskrev ovan.

Varför tror alla här att "grov"(bulkad!) går hand i hand med sumobrottningsform?
Tanken är inte att man ska bli ett fläskberg, utan som sagt grov.

Vissa prioriterar att bli stor och stark, snarare än att flexa lite på sommaren.

1684_
2008-04-08, 09:04
Tycker det e en fin kropp, mer muskler så jävlar ;P

ChrisDEFC
2008-04-10, 12:15
Snyggt. 0,5kg/månaden. Strikt energiberäkning? :)

sorry såg inte att jag hade fått en fråga, svar: jätteostrikt och noll beräkning men dagarna jag jobbar brukar se ganska lika ut men regeln vid dom 2stora målen mat (lunch-middag) är att äta så mycket som möjligt, sen försöker jag få in 2proteinshakear eller 1p och en gainer/dag plus mellanmål mellan frukost-lunch-middag i form av mackor/banan osv.

Blanca
2008-05-04, 21:47
Jag har alltid stört mig på att folk måste se konturer för att se muskler.

Smalare = klenare
Klenare = fulare

Så resonerar jag åtminstone, men jag förstår er ;P

smal är en sak men rippad är en helt annan!

Hraudung
2008-05-09, 19:57
49248

Mapa
2008-05-09, 20:12
fel tråd hraudung?!

Hraudung
2008-05-09, 20:23
fel tråd hraudung?!

det stod ju årsredovisnig, iof täcker min bild en längre tid, men fortfarande en redovisning

Mapa
2008-05-09, 20:25
det stod ju årsredovisnig, iof täcker min bild en längre tid, men fortfarande en redovisning

men de är kaptenens tråd.. skapa en egen eller posta i dagsformstråden.. jag kan inte skriva mina pass i någon annans träningsjournal bara för att de står träningsjournal......:smash:

Hraudung
2008-05-09, 20:25
aja, får väl lägga upp bilden nån annanstans

tntballe
2008-05-09, 20:30
aja, får väl lägga upp bilden nån annanstans

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=99652&page=403

agazza
2008-05-09, 20:34
Jag ökade 0,3kg i veckan under min "bulk" Det kändes segt men det känns lagomt. Jag ser hellre "fitt" ut under tiden, än att grisbulka, men grattis till viktuppgången

747
2008-05-10, 00:41
det stod ju årsredovisnig, iof täcker min bild en längre tid, men fortfarande en redovisning

Årets trådkapning;)

victor_n
2008-05-10, 15:47
Don't want to be that guy, men är fortfarande nyfiken på vad du menar med.

smalare = klenare
Klenare = fulare?

förstår att folk kan vilja bli magnus samuelson grova, men inte för att det skulle vara snyggt.

Desutom om det inte är synliga muskler du vill ha så börja smäll i dig fet grädde 7ggr om dagen utöver bulk och träna på låga vikter med få rep/sets så är du där på nolltid*drool*

Pzorz
2008-05-15, 19:02
Desutom om det inte är synliga muskler du vill ha så börja smäll i dig fet grädde 7ggr om dagen utöver bulk och träna på låga vikter med få rep/sets så är du där på nolltid*drool*

Det gör han redan.

Halldin
2008-05-15, 19:06
Hej Kolo

*grr*

Kritix?

48100

Vet att den nedre bilden är en förjävlig pose, men jag kunde ju inte direkt ta en tidsmaskin och ändra till en riktigt pose för ett år sedan, så vi får jobba såhär.

Viktskillnaden är nog 15-20 kg.
Du är slående lik Christopher Lambert på åtminstone en av bilderna

http://home.att.net/~g.michon/march29/lambert.jpg
http://web2.seventymm.com/images/ActorImage/189542.jpg

Timme
2008-05-15, 20:35
Givetvis är det mer fett än muskler - men det inget jag inte har kontroll över. Min ökning har gått helt enligt planerna ;)

Hade du tränat mycket böj och mark redan innan så hade det varit betydligt större andel muskler av de 15-20kg du gått upp.

Jag tycker att du ska raka av dig håret igen! Såg skitbra ut i rakat!

Timme
2008-05-15, 20:37
Du har blivit tjockare, mer skägg och hår =) Alltid något!

:D

lovejude
2008-05-30, 11:30
Gud!! Vilken stor skillnad!
Om man ska vara ärlig, det ser ut som att det är helt annan person på bilderna på sidan 1. Är precis ingen bodybuilder själv, men det skulle bli fett najs med lite mer muskler! Dröm fysiken på G? *flex*

KaptenKnäsvag
2008-05-30, 12:20
Tackar, ja, jag gillar skillnaden.

Jag har dock vuxit en del sen även den bilden, var ett tag sedan jag lade upp den.

Nu börjar jag dock bli aningen för fet :D, så jag skall nog ta en deff inom ett par månader.

Hank
2008-05-30, 12:32
Visst ser man muskelökningar. Men är nyfiken! Hur mycket mer äter du nu än du gjorde före du började bulka(?). Började du storäta när du började lyfta vikter? Det går ju inte att förneka att du har lagt på dig en stor andel fett också och då måste ju äta en hel jävla del mer än förut.

KaptenKnäsvag
2008-05-30, 12:44
Har legat på överskott i 3 år...
Förutom en deff på ~1 månad.

Innan det åt jag hur som helst och tränade dåligt i ungefär 1 år.

edit. Glömde svara på den stora frågan.

Jag äter kanske dubbelt så mycket, lite mer ungefär...

mjukglass
2008-06-03, 14:00
Det där är kärlek.
Äntligen någon som tänker som jag :hbang:
De flesta här på kolo brukar ju vilja bli fit badvakt.

Finns folk här som är intresserade av att kunna prestera fysiskt också. Svårt att prestera i mycket annat än singlar var 15:e minut om man ser ut som en säck potatis i kroppen.

ChrisDEFC
2008-06-03, 14:30
släng upp nya bilder då om du ökat ännu mer. diggar din stil!

KaptenKnäsvag
2008-06-03, 15:49
släng upp nya bilder då om du ökat ännu mer. diggar din stil!

Vad kolo önskar, kolo får :)

50296

Det ser ut som jag kröker ryggen i bilden i högra hörnet, men jag tror att jag bara har nacken mer böjd. Försökte stå som jag gjorde i de andra bilderna.

50297

Bjuder på lite rygg dessutom. Håll till godo

PS: Hade inte utlovat några spektakulära ökningar :P
Vill även säga att jag vet att det inte är några bra referensbilder, eftersom att poserna är förbannat dåliga. Ville mest (när jag gjorde den ursprungliga redovisningen) jämföra kroppen genom en större tidsmarginal, för då kan man trots de dåliga poserna se att jag gått upp i vikt, vilket knappast syns mellan Mars- och Juni 08.

redman
2008-06-03, 18:54
Grymmt sexig!*cupid*

Fjällbrynt
2008-06-03, 21:03
Ökningarna är ju konstanta iallafall! Armarna ser ut att ha ökat en hel del, desamma med bröst!
Jag har endast skummat igenom tråden men ungefär vid vilken vikt hade du tänkt att pausa bulkandet(läs "deffa")?

Ditt mål med att bli grov är uppfyllt, man vill inte möta dig i en mörk gränd;)

KaptenKnäsvag
2008-06-03, 21:28
Ökningarna är ju konstanta iallafall! Armarna ser ut att ha ökat en hel del, desamma med bröst!
Jag har endast skummat igenom tråden men ungefär vid vilken vikt hade du tänkt att pausa bulkandet(läs "deffa")?

Ditt mål med att bli grov är uppfyllt, man vill inte möta dig i en mörk gränd;)

Man tackar!

Ja, har väl fått ~0,7 cm extra runt armarna från mars till idag.
Jag vet ärligt inte när jag ska deffa. Jag vill deffa nu, men jag vill inte bli mindre - om du förstår.

När jag anser att kärlekshandtagen är viktigare att få dän, än för armarna att växa och ha mer viktplattor i marklyften - då skall kaggen bort en del.

Jag går för övrigt inte på vikt särskilt mycket när det gäller dilemman som att bulka eller deffa, jag tittar snarare på spegelbilden.

Jag får överraskande bra kritik helt plötsligt! Oftast blir jag sågad är på kolozzeum, då min moral i avseende för bf-nivå inte stämmer överens med den generella normen, så att säga ;)

Mapa
2008-06-03, 22:02
jag önskar en journal av kaptenen.. tror den skulle bli väldigt underhållande... du lär ju vara stark

KaptenKnäsvag
2008-06-03, 22:12
jag önskar en journal av kaptenen.. tror den skulle bli väldigt underhållande... du lär ju vara stark

Ah, nu blev jag lite sugen på det faktiskt - när intresse visas. Dock är jag lite generad över mina stats, så det skulle bli lite lustigt tror jag - att skriva ned övningar men inte vikter ;P

garm
2008-06-04, 08:50
49248

Fin ökning iaf, framförallt ren!

Mapa
2008-06-04, 19:17
Ah, nu blev jag lite sugen på det faktiskt - när intresse visas. Dock är jag lite generad över mina stats, så det skulle bli lite lustigt tror jag - att skriva ned övningar men inte vikter ;P

ge mig en anledning att inte visa vikterna? de är inte direkt så att folk kommer komma hem till dig, peka och skratta :) du kan väl inte lyfta så jäkla små vikter med din KV, du är ju nästan lika tung som mig *flex*

KaptenKnäsvag
2008-06-04, 22:59
ge mig en anledning att inte visa vikterna? de är inte direkt så att folk kommer komma hem till dig, peka och skratta :) du kan väl inte lyfta så jäkla små vikter med din KV, du är ju nästan lika tung som mig *flex*

Jag har under 500 i total :/

regus
2008-06-04, 23:03
Jag har under 500 i total :/

Under 450?

babidi
2008-06-05, 10:14
Tackar, ja, jag gillar skillnaden.

Jag har dock vuxit en del sen även den bilden, var ett tag sedan jag lade upp den.

Nu börjar jag dock bli aningen för fet :D, så jag skall nog ta en deff inom ett par månader.


KORS I TAKET VAD ÄR DET JAG HÖR?

är attitydsproblemen borta?

Blir det inga fler spydiga kommentarer till folk som deffar? Du som är en sån livsnjutare inte ska väl du svälta för att få synliga muskler?

KaptenKnäsvag
2008-06-05, 10:36
KORS I TAKET VAD ÄR DET JAG HÖR?

är attitydsproblemen borta?

Blir det inga fler spydiga kommentarer till folk som deffar? Du som är en sån livsnjutare inte ska väl du svälta för att få synliga muskler?

Det vet man aldrig. Vet inte vilket tillfälle du åsyftar, men det kvittar. Jag klagar inte när folk kallar mig fet.

ChrisDEFC
2008-06-05, 10:49
jag önskar en journal av kaptenen.. tror den skulle bli väldigt underhållande... du lär ju vara stark

bra ökningar igen kapten men som mapa skriver så finns ju intresse av en journal. jag har faktiskt letat efter din journal men inte hittat så vore kul om du vill starta en och självklart så spelar det ju ingen roll hur många kilo du lyfter nu. lyfter du lite så är det bara kul att följa ökningarna och lyfter du mycket så är det ju lika kul det åxå...
kör hårrt!

KaptenKnäsvag
2008-06-05, 12:55
bra ökningar igen kapten men som mapa skriver så finns ju intresse av en journal. jag har faktiskt letat efter din journal men inte hittat så vore kul om du vill starta en och självklart så spelar det ju ingen roll hur många kilo du lyfter nu. lyfter du lite så är det bara kul att följa ökningarna och lyfter du mycket så är det ju lika kul det åxå...
kör hårrt!

Thats settles it. Använta er en journal inom en tämligen snar framtid.

ChrisDEFC
2008-06-08, 00:51
kommit nån än?

KaptenKnäsvag
2008-06-08, 09:50
kommit nån än?

Nope. Inte än.

Pzorz
2008-06-13, 11:24
Mat & tränings- journal, tack! Väg maten så jag får se hur mkt du egentligen äter.

KaptenKnäsvag
2008-06-13, 22:26
Mat & tränings- journal, tack! Väg maten så jag får se hur mkt du egentligen äter.

Jag väger all mat jag äter hemma :)

Värt att nämna är att jag för första dagen på över ett år iaf har käkat som en normal svensson.

Frukost: Sojabönor, Coca Cola light
Middag: Räkmacka
Kvällsmat: Buffalowings, pomme med bea...
har även ätit en nogger och druckit lite vin/öl.

Hade inte tid att sköta mig :/

Otto GROV
2008-06-14, 15:06
Bra att du äter nogger man blir både deffad samt hård av det!!.
Har du testat plopp det är pra krejer vetty!!
Ett annat tips är glassbåtar fy fan säger jag bara de ä PRAAA KREJER VETTY.*drool* *drool* *drool*

Otto GROV
2008-06-14, 15:07
Och med hård menar jag inte deffad nej fan man blir en man, Man kan gå i shorts på vintern å sånna krejer kylan biter inte vetty*drool* .

Fatalist
2008-06-20, 15:39
Ja du har ju blivit tjockare, bra jobbat, om det var ditt mål. :)