handdator

Visa fullständig version : Cee


Anton101
2008-04-05, 22:11
Letar efter ett CEE-kreatin, finns det sånt att köpa i Sverige? Verkar vara väldigt vanligt utomlands.

ViktorLindstrom
2008-04-05, 23:21
Jag tror inte man får länka till andra sidor här på kolozzeum.
Men gör en sökning på CEE kosttillskott på google, så hittar du nog vad du söker efter. Jag lyckades hitta en affär i sverige, och då kollade jag bara på den översta. Aja, du hittar med all säkerhet det du söker efter om du söker på de.

Föresten, är de inte CEE i NO.Xplode

Anton101
2008-04-05, 23:44
Jag tror inte man får länka till andra sidor här på kolozzeum.
Men gör en sökning på CEE kosttillskott på google, så hittar du nog vad du söker efter. Jag lyckades hitta en affär i sverige, och då kollade jag bara på den översta. Aja, du hittar med all säkerhet det du söker efter om du söker på de.

Föresten, är de inte CEE i NO.Xplode

Tack, hittade. Konstigt dock att det är så lite prat om CEE här när det verkar vara populärt i resten av världen.

ViktorLindstrom
2008-04-06, 00:15
Har en vän som körde det ett tag, har för mig att han blev nöjd med de. Det är väl vanligt monohydrat som är vanligast här i Sverige antar jag.

Sverker
2008-04-06, 07:05
Tack, hittade. Konstigt dock att det är så lite prat om CEE här när det verkar vara populärt i resten av världen.

Ankdammen kanske inte är så stor och ankorna kanske är rätt nöjda med kreatinet som finns.

Hur är det med stabiliteten på CEE ?

Nitrometan
2008-04-06, 10:37
Hur är det med stabiliteten på CEE ?
Enligt reklamen är en überlägsen! ;)

Hur det förhåller sig i verkligheten vet jag inte.

Solve
2008-04-06, 16:09
monhydrat som monhydrat?

Ant
2008-04-06, 17:06
Jag svarar mycket bättre på CEE än på monohydrat! Varför skulle det vara mindre stabilt än monohydrat menar du Sverker?

Sverker
2008-04-06, 17:10
Har för mig att det var upp här för något år sedan eller så. Att estern inte var helt stabil, men jag kan minnas fel.




Att upptaget av en etylester kan vara bättre än rent kreatin tror jag alldeles säkert.

Ant
2008-04-06, 22:07
Har för mig att det var upp här för något år sedan eller så. Att estern inte var helt stabil, men jag kan minnas fel.




Att upptaget av en etylester kan vara bättre än rent kreatin tror jag alldeles säkert.

Att den kan omvandlas till kreatinin lättare då eventuellt menar du? Skulle vara intressant att veta.