handdator

Visa fullständig version : Kreatin


jamesee
2008-04-04, 12:16
Ska köpa kreatin tänkte jag och behöver tips på vad jag ska köpa för något för är lite orolig för en del saker.

Jag har ganska mycket acne i ansikte och det ploppar upp nya dagligen - inget verkar hjälpa. Tungt och man blir mindre utåtriktad :(

Min mage är också ganska känslig - inte att jag får ont utan att det bildas gaser.

Vill inte heller att ansiktet ska bli rundare som vissa upplevt när de tagit kreatin..

Vilket Kreatin ska jag köpa för att dessa problem inte ska förvärras? Vill ha ett som fungerar mycket bra dessutom och som hjälper till i muskelbildningen. Har ni några erfarenheter? Tack Tack.....

Nelli
2008-04-04, 12:35
Ska köpa kreatin tänkte jag och behöver tips på vad jag ska köpa för något för är lite orolig för en del saker.

Jag har ganska mycket acne i ansikte och det ploppar upp nya dagligen - inget verkar hjälpa. Tungt och man blir mindre utåtriktad :(

Min mage är också ganska känslig - inte att jag får ont utan att det bildas gaser.

Vill inte heller att ansiktet ska bli rundare som vissa upplevt när de tagit kreatin..

Vilket Kreatin ska jag köpa för att dessa problem inte ska förvärras? Vill ha ett som fungerar mycket bra dessutom och som hjälper till i muskelbildningen. Har ni några erfarenheter? Tack Tack.....

Jobbigt med acne.. prova stioxyl 10% fran apoteket. http://www.apoteket.se/rd/d/4935 var forsiktig och ha det inte mot handdukar och klader. ganska starkt...

om du har problem med magan med vanligt kreatin prova
Pure Tricreatine Malate 1kg... Imagine the benefits of creatine monohydrate without the annoying gastrointestinal problems and water retention under the skin. Vet inte vad det heter pa svenska... men det borde sta pa behallaren!

kalllee
2008-04-04, 13:37
När jag använde dalblads kreatin så kunde jag känna att jag inte var helt ok i magen, speciellt under uppladdningen så mådde jag skit :S men det är väl från person till person hur det är.