handdator

Visa fullständig version : Hur ofta vill DU ha sex med din partner?


mangs
2008-04-02, 18:18
Polldags för att hjälpa de med statistikbehov. Hur ofta vill du ha sex med din partner eller fiktiva partner ifall du är singel. Ta på ett genomsnitt hur du har känt under en längre tid och inte bara just i nuläget. Inget trams i tråden utan håll det städat och svara ärligt. Pollen är givetvis anonym.

hahavaffan
2008-04-02, 18:22
Jag var först :Virro

Så ofta det går helt enkelt.

Sleigh
2008-04-02, 18:22
Kille 15-23år - 2-3 gånger i veckan

Inte för mycket, inte för lite.

mangs
2008-04-02, 18:22
Kan någon fixa pollen?

Kille 24-30år - 1 gång om dagen eller mer kom med två gånger istället för Kille
24-30år - 2-3 gånger i veckan

regus
2008-04-02, 18:23
En gång om dagen på vardagar.. Sen går det att göra det fler gånger under en session.
Helgen ska helst vara likt en stor orgie.

Vad jag ville ha sagt är att jag är en Stud.

stridis
2008-04-02, 18:28
Blev nog lite fel; under killar 24-30 så är ett alternativ dubblerat, så mellanalternativet står det fel på. Nåväl alla fattar nog men rätt skall vara rätt.

Yankeee
2008-04-02, 18:29
Blev nog lite fel; under killar 24-30 så är ett alternativ dubblerat, så mellanalternativet står det fel på. Nåväl alla fattar nog men rätt skall vara rätt.

Jag tror inte att mangs har fattat det.

Pepparkakssmurfen
2008-04-02, 18:36
"Kille 24-30år - 1 gång om dagen eller mer " alternativet finns två gånger,pollamatör!*gah!*

coxie
2008-04-02, 18:38
1-2 gånger i veckan är rätt lagom, orkar inte vara som en kanin.

Jazen
2008-04-02, 18:43
varjedag för bra cardio =)

Herr Oberst
2008-04-02, 18:46
24-30 max 1 gång i veckan.
Med mig själv 3-4ggr/vecka.

L-Sami
2008-04-02, 18:48
2-3 gånger om dan, klarar jag mig med. Tackar ändå inte nej till fler gånger om det bjuds :naughty: Om det blir två-tre gånger på raken, så kanske en vilodag är lämpligt emellan.

dared
2008-04-02, 18:58
Shiet, jag tror fan min sexlust håller på att avta... och då är jag bara 22 *rolleyes* Men klart hade jag vart kär i tjejen hade jag säkert kunna göra det varje dag. Iaf i början av förhållandet.

Herr Oberst
2008-04-02, 19:05
2-3 gånger om dan, klarar jag mig med.

Får man nya partners så visst, gärna det.
Men hur man än vrider och vänder på det så är det inte lika kul efter några år

jontahontas
2008-04-02, 19:09
Ibland varje dag, ibland flera gånger om dagen, ibland inte alls. Det går inte i system för min del. Veckointervallet pendlar mellan 0/1 - 30. Kaninveckor vs. Celibatveckor. Ibland är vi helt enkelt jävligt kåta och springa omkring hemma och leker sexlekar hela dagarna och ibland är det annat som står i fokus.

tobbo
2008-04-02, 19:10
Kille 15-23år - 1 gång om dagen eller mer.

16år *rolleyes*

Sniggel
2008-04-02, 19:11
Nästan varje dag låter lagom. Alltså mer än 3 ggr i veckan fast alternativet som är närmast är det felskrivet på, fixa! *mini

Scratch89
2008-04-02, 19:13
Då jag inte träffar henne mer än på helgerna så tog jag 2-3 gånger i veckan, men det är väl så mycket det blir.

Gpajpen
2008-04-02, 19:18
Så mycket man hinner, helst 10ggr på en kväll+natt+morgon

Gpajpen
2008-04-02, 19:18
Då jag inte träffar henne mer än på helgerna så tog jag 2-3 gånger i veckan, men det är väl så mycket det blir.

Det handlar inte om hur mycket det blir, utan hur mycket man vill.

lectris
2008-04-02, 19:19
varierar så sjukt mycket, svårt att säga. ibland varje/varannan dag men så ibland blir det ett uppehåll på nån vecka. tog 2-3 dagar/veckan, jag är 20.

jaaaaag
2008-04-02, 19:21
Varje dag. Tjej 19, tyvärr så varierar det inte, är alltid såhär.

LadyInsane
2008-04-02, 19:23
Flera gånger om dagen tack!

Man and Machine
2008-04-02, 19:30
Varje dag med paus någon dag. Kille 21.

Tigerkotten
2008-04-02, 19:37
Varje dag. Tjej 19, tyvärr så varierar det inte, är alltid såhär.

Tyvärr...?

Flera gånger om dagen tack!

+1

Dreas
2008-04-02, 19:52
Vart fan är alternativet "Jag är en loser och har ingen partner"?

Buken
2008-04-02, 19:56
Jag och min partner har la sex, ibland 1 gång per vecka, ibland 2 ggr om dagen, varierar sjukt. Jag är 18 för dom som undrar.

Nitrometan
2008-04-02, 20:01
Varje dag. Tjej 19, tyvärr så varierar det inte, är alltid såhär.
Vad bitter du verkar.

Byt pojkvän om det inte passar.

Yes
2008-04-02, 20:06
Efter noga övervägande tror jag optimal dos skulle bli en gång både morgon och kväll under veckorna, och 3-4 gånger per dag under helgerna. I snitt då, ibland vill man ju mer och ibland mindre.

shut teh face
2008-04-02, 20:20
Ni som vill ha sex flera gånger per dag.
Måste bara fråga om erat samlag tar 5 minuter eller liknande? :-p

Även om jag vore kåt som en kanin (läs Trance) så finns det ju mycket annat man vill hinna med när man är ledig.

Ett samlag för mig tar minst 1 timme iaf.

Yes
2008-04-02, 20:36
Ett samlag för mig tar aldrig mer än 30 minuter, och då har jag hunnit med allt.

Timme
2008-04-02, 20:42
Varje dag. Tjej 19, tyvärr så varierar det inte, är alltid såhär.

Något tyvärr ska det väl inte behöva vara?

shut teh face
2008-04-02, 20:44
Ett samlag för mig tar aldrig mer än 30 minuter, och då har jag hunnit med allt.
Ja som kille är det ju lätt att hinna med det man vill, under 30 min. Men tjejen då? ;)

tntballe
2008-04-02, 20:49
Ja som kille är det ju lätt att hinna med det man vill, under 30 min. Men tjejen då? ;)

vet man vad man gör, behöver tjejen inte många minuter heller

Tricklev
2008-04-02, 21:05
vet man vad man gör, behöver tjejen inte många minuter heller

Ni som vill ha sex flera gånger per dag.
Måste bara fråga om erat samlag tar 5 minuter eller liknande? :-p

Även om jag vore kåt som en kanin (läs Trance) så finns det ju mycket annat man vill hinna med när man är ledig.

Ett samlag för mig tar minst 1 timme iaf.

Det är lite word på båda dom där, dock så kan ett knull ta allt mellan 10minuter till 2timmar, beroende på vad för knull, vart, och framförallt med vem. Det är ju skillnad på knull och knull.

Edit: I denna tid är förspel mm inräknat.

Robbin
2008-04-02, 21:07
Är ta mig fan alltid kåt på morgonen när jag vaknar och sover man med någon på kvällen vill man ju ****** då med. Så två gånger om dagen skulle jag klara mig bra på. Sen klagar jag inte om man tar hela dagar i sängen heller fast brukar ändå bara sluta med att tjejen är sönderknullad och inte kan ha sex de närmsta dagarna/veckan så det är lite på gott och ont, kul att sexa mycket på en dag men leder till mindre sex senare.

Tror jag är översexuell dock. Normalt att komma tre-fyra gånger om dagen i genomsnitt när man är singel? Tror fan inte de..

Sleigh
2008-04-02, 21:09
Normalt att komma tre-fyra gånger om dagen i genomsnitt när man är singel? Tror fan inte de..

Imponerande, får du inte ont av att runka så mkt? Kan knappt pissa om jag runkar 2 ggr på en dag.

Scratch89
2008-04-02, 21:10
Om du bara spontankommer skulle jag våga påstå att det inte är normalt. :D

LadyInsane
2008-04-02, 21:15
Ni som vill ha sex flera gånger per dag.
Måste bara fråga om erat samlag tar 5 minuter eller liknande? :-p


Inte alls, som tur är. Jag älskar sex helt enkelt. Det är tur att pojkvännen drar iväg mig till gymmet och affären... :D

Trance
2008-04-02, 21:19
Även om jag vore kåt som en kanin (läs Trance) så finns det ju mycket annat man vill hinna med när man är ledig.

Verkar jag så sexuellt frustrerad?

jaaaaag
2008-04-02, 21:20
Något tyvärr ska det väl inte behöva vara?

Behöva ska dt vällan inte.

Men om man inte får vad man vill ha så är det ett stort TYVÄRR! FÖr då går man alltid runt och vill. http://i19.tinypic.com/6llle69.png

shut teh face
2008-04-02, 21:20
Jo Tricklev det är visserligen sant. Det är nog olika. :)

Men uttalandet "vet man vad man håller på med så behövs inte många minuter" är jag lite tveksam till. De killar jag känner påstår att de aldrig fått en tjej att få orgasm. Och mig veterligen är det rätt svårt i överlag, att få tjejen till detta tillstånd ..

Jag tvekar helt enkelt på att killar är så bra i sängen som jag är.

Sleigh
2008-04-02, 21:22
Låt kukmätar tävlingen börja

Robbin
2008-04-02, 21:28
Imponerande, får du inte ont av att runka så mkt? Kan knappt pissa om jag runkar 2 ggr på en dag.

Nej, ibland kan det väl hända att man får skavsår. Fast är svårare att komma ju fler gånger man klappat han så att säga.

Om du bara spontankommer skulle jag våga påstå att det inte är normalt. :D

Om det vore så väl! :naughty:

tobbo
2008-04-02, 21:30
Imponerande, får du inte ont av att runka så mkt? Kan knappt pissa om jag runkar 2 ggr på en dag.

Aldrig hört någon med de problemen, faktiskt.

Stoltz
2008-04-02, 21:38
Flera gånger om dagen tack!

Samma här. Fast det berättar vi inte för Deciever väl? :naughty:

Men jo, jag lutar nog åt det hållet också.

Robbin
2008-04-02, 21:40
Jo Tricklev det är visserligen sant. Det är nog olika. :)

Men uttalandet "vet man vad man håller på med så behövs inte många minuter" är jag lite tveksam till. De killar jag känner påstår att de aldrig fått en tjej att få orgasm. Och mig veterligen är det rätt svårt i överlag, att få tjejen till detta tillstånd ..

Jag tvekar helt enkelt på att killar är så bra i sängen som jag är.

Precis som det finns personer som är bättre på matte än andra finns det personer som är bättre i sängen än andra. Självklart lär det finnas rena rama mardrömmar till partners men har man någorlunda koll på vad man gör tror jag att frågon om man får tjejn till orgasm eller inte handlar väldigt mycket om just tjejen i fråga. Om hon är "öppen" för att få orgasm så att säga och självklart hur lätt hon har att få det rent individuellt.

Har träffat tjejer som man kunde få att komma bara på några min utan större ansträngning och såna som behövde betydligt längre tid och även såna jag aldrig fick att komma. Det jag noterat är att äldre tjejer brukar ha lättare att komma, antagligen för att dom själva är mer medvetna om vad dem gillar och vill.

Kommer speciellt ihåg en tjej som jag träffade ett tag. Hon hade aldrig fått orgasm och jag försökte med alla de knep, till saken hörde att hon vägrade onanera sj. Försökte få henne att börja med anledningen att hon skulle hitta vad hon tyckte bäst om sj. Efter vi slutat träffats berättade hon att hon get sig sj sin första orgasm efter hon börjat onanera sj.

lovelysmile
2008-04-02, 21:57
Too much hustle.

Kladdigt också.

I pass.

Whistler
2008-04-02, 22:02
Beror på hur det är, långt eller kort, hårt eller mjukt.

Men två-tre gånger på en dag är väl standard de gånger jag träffar min flickvän. Utslaget över veckan blir det ungefär en gång om dagen.

Hade ett förhållande för några år sedan då vi snittade på 5-8 gånger om dagen i 6 veckor. Semesterförälskelse ftw! :D

Deceiver85
2008-04-02, 22:11
Bara så ni vet, jag är kolozzeums lyckligaste medlem :D

Timme
2008-04-02, 22:45
Bara så ni vet, jag är kolozzeums lyckligaste medlem :D

*grr*


















:D

Jay-Z
2008-04-02, 22:57
i can haz redtube.

mindre kladdigt.

hinner posta mer på kolo.

jesse
2008-04-02, 23:56
i can haz redtube.

mindre kladdigt.

hinner posta mer på kolo.

Opti?! vilken torde vara den mest optimala bandbredden? måste man ha kondom?

mela
2008-04-02, 23:59
Senaste längre förhållandet jag hade var för 2 år sedan, då åt jag anti-depp och hade inte världens bästa sexlust.

Förhållandet jag har nu är väldigt nytt, vi är båda nykära så jag kan inte ge ett bra svar.

vesterberg
2008-04-02, 23:59
menar du samlag eller även oral och petting?

Speedy
2008-04-03, 00:03
sex vill man väl ha jämt!?? :)

mela
2008-04-03, 00:05
Ni som vill ha sex flera gånger per dag.
Måste bara fråga om erat samlag tar 5 minuter eller liknande? :-p

Även om jag vore kåt som en kanin (läs Trance) så finns det ju mycket annat man vill hinna med när man är ledig.

Ett samlag för mig tar minst 1 timme iaf.

Mat och dusch kan man kombinera med sex.
Vissa dagar är det gött att bara ha sex i princip hela dagen, blandat med mys osv.

Skit samma hur långt samlaget är. Entimmes samlag kan vara sjukt jobbigt om inte variationen är stor. Missionären/doggy/rida i en timme? no thx. Räknar du med förspel i den timmen, så fine.

Jay-Z
2008-04-03, 00:19
Mat och dusch kan man kombinera med sex.


Omg it is teh boring.


Och tänk på skaderisken i duschen, fan hela träningskarriären kan vara över på fyra sekunder.

shut teh face
2008-04-03, 00:32
Mat och sex.. hmm, jag tänker på fat bastard i austin power. :-)

När jag väl äter med tjejen och har mysigt, då ska maten vara så god att det slår orgasm, ja då känns sex överflödigt. Men tanken var fin mela. =)

Sen syftade jag väl egentligen mest på familj och vänner som "fritid", dessa går nog inte att kombinera med sex - någon som testat?

mela
2008-04-03, 00:38
Och tänk på skaderisken i duschen, fan hela träningskarriären kan vara över på fyra sekunder.
Du får väl planera och ha halkmattor :smash:

Mat och sex.. hmm, jag tänker på fat bastard i austin power. :-)

När jag väl äter med tjejen och har mysigt, då ska maten vara så god att det slår orgasm, ja då känns sex överflödigt. Men tanken var fin mela. =)

Sen syftade jag väl egentligen mest på familj och vänner som "fritid", dessa går nog inte att kombinera med sex - någon som testat?

Familj? Umgås man med dem? Vänner gör man väl allt tillsammans med? :D Jk.
man behöver inte stanna inne och göka VARJE dag.

Troll
2008-04-03, 02:50
Något jag märker med mig själv är att om det blir någon eller flera veckors uppehåll så blir jag soklart frustrerad och lättiriterad. *gah!*

Men får man det dagligen/flera gånger om dan så blir det klängigt, pungkramp och jobbigt på det hållet istället. :kinky: :Virro :whipped:

Så jag skulle tro 2 gånger i veckan är ganska optimalt för mitt tycke. :thumbup:

Edit: Kunde inte rösta då 2-3 gånger i veckan inte är något alternativ om man är mellan 24 och 30!.

Scratch89
2008-04-03, 05:47
Sen syftade jag väl egentligen mest på familj och vänner som "fritid", dessa går nog inte att kombinera med sex - någon som testat?

Om du kombinerar sex med familjen så finns det ett ord för det.
Kombinerar du sex med dina vänner så har du väldigt öppna och glada vänner. :D

mangs
2008-04-03, 12:54
Det verkar som om tränande individer överlag vill ha sex oftare än de som inte rör på sig men det känns som om jag vill ha fler svar i pollen innan jag kan doktorera i statistik inom området så se nu till att rösta (ni som inte gjort det).

Mapa
2008-04-03, 13:07
Nästan varje dag låter lagom. Alltså mer än 3 ggr i veckan fast alternativet som är närmast är det felskrivet på, fixa! *mini

+1

3 gånger i veckan är rätt lite, medans varje dag är lite väl.. jag är iaf inte sugen VARJE dag, men nästan. lol .. så jag avaktar med min röst tills de finns fler alternativ

Angel
2008-04-03, 15:10
Tjej 24år. Min fiktiva partner (Jude Law) och jag hade nog iallfall snittat en 4-5ggr/dag.

Johan_P
2008-04-03, 15:26
Det verkar som om tränande individer överlag vill ha sex oftare än de som inte rör på sig men det känns som om jag vill ha fler svar i pollen innan jag kan doktorera i statistik inom området så se nu till att rösta (ni som inte gjort det).

Rätt så intressant faktiskt! Har förmodligen med förhöjda hormonnivåer och liknande som man får av träning?

Verkar vara många kåta här på Kolozzeum som sagt, inget fel med det! :) Jag röstade 2-3 gånger i veckan, rätt lagom tycker jag. 18 år, kille.

Deceiver85
2008-04-03, 16:01
Morgon, middag, kväll tycker jag är en lagom dos, med ca 60-90 minuter per omgång. Det blir aldrig tråkigt, det finns alltid något att göra :naughty:

Timmi
2008-04-03, 16:03
Morgon, middag, kväll tycker jag är en lagom dos, med ca 60-90 minuter per omgång. Det blir aldrig tråkigt, det finns alltid något att göra :naughty:

Nu fick jag en bild i huvudet jag inte ville ha där pga din jävla avatar :D

OnT;

Får jag sex öht är jag glad ;)

Deceiver85
2008-04-03, 16:05
Nu fick jag en bild i huvudet jag inte ville ha där pga din jävla avatar :D

Blame it on the mods ;)

Åke
2008-04-04, 15:29
Så ofta som möjligt, har alltid velat ha mer. Kille 22. Skulle jag ha en flickvän som va lika aktiv skulle nog mitt liv spåra:)

Cilia
2008-04-04, 15:31
Morgon, middag, kväll tycker jag är en lagom dos, med ca 60-90 minuter per omgång. Det blir aldrig tråkigt, det finns alltid något att göra :naughty:
Svårt med ett heltidsjobb men man får ju prioritera här i världen.

maRRtin
2008-04-04, 16:11
Jag brukar vilja ha sex med någon annans partner.

Hur ofta vill NI ha sex med någon annans partner?

lovelysmile
2008-04-05, 00:48
i can haz redtube.

mindre kladdigt.

hinner posta mer på kolo.

"Teh" naughty-forum-duplicator... you haz it! :)

kavalen
2008-04-05, 14:54
Vi hade sex två gånger om dagen när jag hade flickvän förut. Jag kan inte vara utan sex på flera dagar då går det så jäkla snabbt att få utlösning sen när man väl har det.

tobbo
2008-04-05, 14:56
Vi hade sex två gånger om dagen när jag hade flickvän förut. Jag kan inte vara utan sex på flera dagar då går det så jäkla snabbt att få utlösning sen när man väl har det.

Du får väll rensa flöjten solo.

Tricce
2008-04-05, 15:05
Vi hade sex två gånger om dagen när jag hade flickvän förut. Jag kan inte vara utan sex på flera dagar då går det så jäkla snabbt att få utlösning sen när man väl har det.

Hur länge hade ni varit tillsammans då och hur gammal är du?

mangs
2008-04-11, 15:16
OK, om man skall försöka sammanställa något som helst resultat av denna underökningen så har jag fått fram följande något förvånande resultat:

För unga killar under 23 så gäller att ca 54% vill ha sex dagligen medan bara 6% vill ha det ca en gång i veckan eller mer sällan. För tjejerna i samma ålderskategori gäller att ca 70% vill ha sex varje dag medan 30% kör mer på varrannan dag stuket.

När det gäller åldern 23-30 när många träffar sin livspartner och den där riktiga gnistan i många fall tillfälligt slocknar så har andelen killar som vill ha sex varje dag minskat med ca 10% till 44% medan lika många tycker det räcker med varannan dag. 11% tycker det räcker med kvällscardio en gång i veckan eller mer sällan. För tjejerna gäller ungefär samma fördelning som när de var yngre. Dvs 2/3 vill ha sex varje dag medan resten klarar sig med varannan dag.

För personer som är över 30 gäller för killarna att hälften vill ha sex ungefär varannan dag medan mängden kanainer har sjunkit till 40%. Mängden killar som klarar sig med en gång i veckan eller mer sällan är oförändrad mot när killarna var 23-30 (dvs 11%). För tjejerna fick vi här för litet urval för att få fram någon vettig statistik.

Det man kan få fram är alltså att tjejer i förhållande vill hellre ha sex än sin partner och att för män sjunker lusten till sex ofta någonstans efter tonåren för att sedan stanna på en jämn nivå fram till i alla fall 50-års åldern. Notera dock att detta gäller för tränande individer. Min tro är att tränande individer överlag har bättre självkänsla och därmed även har en större vilja att ha sex med sin partner. Dessutom är det många som söker bekräftelse och det kan ju som sagt göras genom sex.

amincissez
2008-04-11, 17:23
Är det känslor inblandade ,,så runt 3 gånger per vecka .
Nu när jag inte är i ett förhållande ,,så ringer jag hit min kompis bara runt 2 gånger per månad.Inte alls ofta.

Timme
2008-04-11, 17:42
Är det känslor inblandade ,,så runt 3 gånger per vecka .
Nu när jag inte är i ett förhållande ,,så ringer jag hit min kompis bara runt 2 gånger per månad.Inte alls ofta.

Du bara ringer och hon/han kommer på beställning?

ringer inte din kompis dit dig?

amincissez
2008-04-11, 17:55
De bara blev som en oskriven regel,,jag började ringa honom vid behov.
Sen så har de bara blivit så.

Ibland tjoar han nedanför balkongen ,,,eller ringer på spontant.
Men jag har sagt att det inte är såbra att han gör det.

Jag vill inte att mina vänner ska veta att vi känner varandra.
Det skulle bli en BOMB ,,bland mina vänner o syskon.

amincissez
2008-04-11, 18:04
Han kan inte heller ringa mig för ,,han bor med många familjemedlemmar
Medlemmar som jag känner .

Han tycker och förstår våran knepiga situation.
Han tycker också att de vore dumt om det kom fram.

Trance
2008-04-11, 18:08
Jag har samma problem med min syster.

Frida.B
2008-04-11, 18:39
Jo Tricklev det är visserligen sant. Det är nog olika. :)

Men uttalandet "vet man vad man håller på med så behövs inte många minuter" är jag lite tveksam till. De killar jag känner påstår att de aldrig fått en tjej att få orgasm. Och mig veterligen är det rätt svårt i överlag, att få tjejen till detta tillstånd ..

Jag tvekar helt enkelt på att killar är så bra i sängen som jag är.

Det som det handlar om är att killen ska göra som tjejen säger eller visar att hon vill. De tjejer som inte får orgams är de tjejer som inte vet vad de vill eller är för mesiga för att berätta. Det handlar alltid till 99% inte om killen huruvida en tjej kommer eller inte.

Osten80
2008-04-11, 18:47
Det som det handlar om är att killen ska göra som tjejen säger eller visar att hon vill. De tjejer som inte får orgams är de tjejer som inte vet vad de vill eller är för mesiga för att berätta. Det handlar alltid till 99% inte om killen huruvida en tjej kommer eller inte.

Det där var faktiskt väldigt insiktsfullt, och väldigt väl sagt.