handdator

Visa fullständig version : Helt orkeslös utan Rage...


Granstr0m
2008-04-02, 16:58
Jag har kört en hel burk rage nu och så tänkte jag att ja skulle hålla upp i 4 veckor, de är andra veckan nu och ja känner mej precis som innan jag började med rage på gymmet, helt orkeslös, går och gäspar och har ingen lust att träna. Ingen energi.
Jag tänkte jag skulle beställa "Truck" (fick inte till U.et :D) och pröva, men duger de å hålla upp 2 veckor ? för som de känns nu känns de meningslöst att träna när jag inte orkar, tror inte att de bara är att jag håller upp från rage det är nog psykiskt oxå, men när de är såpass mkt så är de svårt :)
Har kört på kreatin nu dom här veckorna men de funkar inge bra på mig :D

Men va tror ni, kan jag börja köra igen med rage/truck?, och varför ska man hålla upp från de egentligen?

plexmar
2008-04-02, 17:09
Jag har kört en hel burk rage nu och så tänkte jag att ja skulle hålla upp i 4 veckor, de är andra veckan nu och ja känner mej precis som innan jag började med rage på gymmet, helt orkeslös, går och gäspar och har ingen lust att träna. Ingen energi.
Jag tänkte jag skulle beställa "Truck" (fick inte till U.et :D) och pröva, men duger de å hålla upp 2 veckor ? för som de känns nu känns de meningslöst att träna när jag inte orkar, tror inte att de bara är att jag håller upp från rage det är nog psykiskt oxå, men när de är såpass mkt så är de svårt :)
Har kört på kreatin nu dom här veckorna men de funkar inge bra på mig :D

Men va tror ni, kan jag börja köra igen med rage/truck?, och varför ska man hålla upp från de egentligen?

Finns väl ingen anledning till att hålla upp från det ifall det fungerar bra? :)

Jag kör med Truck nu iaf, har inte provat något sånt innan, och förstår inte hur jag kunde klara mig utan!

Granstr0m
2008-04-02, 17:31
Finns väl ingen anledning till att hålla upp från det ifall det fungerar bra? :)

Jag kör med Truck nu iaf, har inte provat något sånt innan, och förstår inte hur jag kunde klara mig utan!

Haha nej egentligen inte men läste nånstans här att man ska hålla upp nåra veckor efter man användt de i typ 2 månader lr va de va..
Men nu får de iaf vara bra med det för de går f*n inte å klara sig utan! :P

L-Sami
2008-04-02, 17:34
Rage innehåller väl koffein. Det är som att sluta med kaffe efter ett tag man har druckit det. Bättre att ta reda på varför du är orkelös, för att det är inte normalt. Brist på vissa näringsämnen, järn kan leda till trötthet.

Granstr0m
2008-04-02, 18:06
Rage innehåller väl koffein. Det är som att sluta med kaffe efter ett tag man har druckit det. Bättre att ta reda på varför du är orkelös, för att det är inte normalt. Brist på vissa näringsämnen, järn kan leda till trötthet.

Okej, men ja tkr de e konsitgt bara för ja har inte ändrat på nånting inte träningen maten lr nåt sen jag slutade. men ska beställa Rage lr truck nu och se om jag kommer igång igen :D

L-Sami
2008-04-02, 18:26
Okej, men ja tkr de e konsitgt bara för ja har inte ändrat på nånting inte träningen maten lr nåt sen jag slutade. men ska beställa Rage lr truck nu och se om jag kommer igång igen :D

Men du sa att du var orkelös innan du började med Rage också.

Granstr0m
2008-04-02, 19:09
Men du sa att du var orkelös innan du började med Rage också.

Jo men inte lika mkt som nu, nu är de som om klockan är typ 23.00 när ja tränar, alltså trött.

auToeXeC
2008-04-02, 19:51
Tycker det låter som något i kroppen som fattas, hadde lite ork och när jag var på hälso undersökning på jobbet så fick jag reda på att jag led av järnbrist och vips så var orken tillbaka med lite tillskott av detta. :)

melancoolio
2008-04-02, 20:10
Hur är det med koffeinintaget nu då när du inte kör rage? Eller har du svarat på det!?

Granstr0m
2008-04-02, 20:16
Hur är det med koffeinintaget nu då när du inte kör rage? Eller har du svarat på det!?

Det är nog typ ingenting tror jag, de enda som de är koffein i som jag dricker är Cola och redbull, men de dricker jag nästan aldrig.

melancoolio
2008-04-02, 20:22
Det är nog typ ingenting tror jag, de enda som de är koffein i som jag dricker är Cola och redbull, men de dricker jag nästan aldrig.

Då förstår jag om du känner dig trött nu.

-squat-
2008-04-02, 20:30
Efter några månaders uppehåll så vänder det. Då börjar det funka bra att träna utan koffein.

Granstr0m
2008-04-03, 07:49
Aha så de kan vara därför :), Tack för svaren! =)

Andre001
2008-04-03, 08:28
låter som att det är knark elr ngt typ beroende xD ;D

Granstr0m
2008-04-04, 17:13
låter som att det är knark elr ngt typ beroende xD ;D

:hbang: haha :P

Spader
2008-04-05, 21:01
Efter några månaders uppehåll så vänder det. Då börjar det funka bra att träna utan koffein.


japp, så är det. jag var också bara trött och träningen kändes hopplös, men efter ca 1,5 månad så vände det.

ChrisDEFC
2008-04-05, 22:44
japp, så är det. jag var också bara trött och träningen kändes hopplös, men efter ca 1,5 månad så vände det.

frågan är om det är värt det då om man är jätte speedad när man tar grejerna i kanske några månader för att sen knappt ha sug på 1,5månad, kanske lika bra att ha lagomt sug hela tiden förutsatt att man inte har väldiga motivationssvårigheter från början då kan det ju va bra med lite extra krydda.

Granstr0m
2008-04-05, 22:50
frågan är om det är värt det då om man är jätte speedad när man tar grejerna i kanske några månader för att sen knappt ha sug på 1,5månad, kanske lika bra att ha lagomt sug hela tiden förutsatt att man inte har väldiga motivationssvårigheter från början då kan det ju va bra med lite extra krydda.

Det har nog alla en egen åsikt om :) , men de ligger nåt i de du säger *flex*

ChrisDEFC
2008-05-23, 15:57
föresten så är det lika med kreatin för mig dock inte riktigt lika extremt som för dig. säg att jag är lite seg så börjar jag med kreatin vilket gör att jag är skapligt pigg nästan hela den vakna tiden på dygnet, sover bra, har bra tryck när jag tränar osv men om jag slutar så kan jag va trött och sakna tryck i typ 1vecka innan jag kommer tillbaka i samma slag som när jag slutade.

frågan är om inte rage utan koffein är grejen för oss? eller så köper vi en varsin och delar på innehållet så får vi lagom med koffein :thumbup: