handdator

Visa fullständig version : Hur ofta vill tjejer ha SEX i ett förhållande?


Aeis
2008-04-01, 23:59
Som uppfäljning på denna tråd: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=111470
Hur ofta vill tjejer normalt ha sex efter att ha varit tillsammans ett par år?

shut teh face
2008-04-02, 00:02
Alltså. Frågan är så idiotiskt (eller, snarare subjektiv) att man får ont i rektum här ...

Det är som att fråga hur många koppar kaffe driftekniker dricker per dag, hur ofta politiker duschar sig, hur ofta yankeee spelar oblivion.

Aeis
2008-04-02, 00:05
Alltså. Frågan är så idiotiskt (eller, snarare subjektiv) att man får ont i rektum här ...

Det är som att fråga hur många koppar kaffe driftekniker dricker per dag, hur ofta politiker duschar sig, hur ofta yankeee spelar oblivion.

Finns garanterat ett snitt på allt det där. Men det var inte frågan.
Har du ingen aning eller gissning behöver du inte svara.

Dav0d
2008-04-02, 00:06
Jadu, är du bra på att leverera och du har väckt upp hennes sexuella sida (om den låg i ide innan). Då jävlar kan/vill de ha sex flera gånger per dag.

Aeis
2008-04-02, 00:09
Jadu, är du bra på att leverera och du har väckt upp hennes sexuella sida (om den låg i ide innan). Då jävlar kan/vill de ha sex flera gånger per dag.

Menar mer vad snittet ligger på under 1 års tid.

PowPow
2008-04-02, 00:11
Menar mer vad snittet ligger på under 1 års tid.

194

Dav0d
2008-04-02, 00:11
Menar mer vad snittet ligger på under 1 års tid.

Skämtar du? Seriöst, varför inte fråga om gud finns när du ändå är på G. Ursäkta spydigheten, men det är en omöjlig fråga. Men vet du vad, ta 1 och gångra det med 365, då har du ett ungefärligt svar.:)

shut teh face
2008-04-02, 00:12
Det är klart du kan få fram ett snitt. Du kan också få fram ett snitt på hur mycket cheddarost Ica säljer - men bara för det behöver inte osten du fått i julklapp vara cheddar.

Aeis
2008-04-02, 00:16
Det är klart du kan få fram ett snitt. Du kan också få fram ett snitt på hur mycket cheddarost Ica säljer - men bara för det behöver inte osten du fått i julklapp vara cheddar.

Nej, men var inte dum nu.
Kan ju vara roligt att veta vilken lott man dragit?:)

Det hade varit intressant att veta
% som vill ha sex mer än 5 ggr/vecka
% som vill ha sex 2-3 ggr/vecka
% som vill ha sex 0-1 ggr/vecka
% som inte vill ha sex alls

Gissar att någon sådan exakt undersökning inte gjorts men finns kanske folk som kan komma med kvalificerade gissningar.

Torwald
2008-04-02, 00:28
Det finns säkerligen genomsnitt, men standardavvikelsen är nog inte att leka med.

Jag tippar på sju gånger om dagen. Minst.

Sleigh
2008-04-02, 01:08
Antal ligg per år går i en sjunkande kurva tills de går in i klimakteriet och du inte längre kan få upp den. Då vill de ha sex hela tiden.

chidde
2008-04-02, 02:04
allt är relativt, klart slut

eller vänta, inte än
du måste ju ha funderat på det här ett tag eftersom du t.o.m startat en tråd om ämnet, får man fråga varför du undrar?

spelar det nån roll för dig om du får ligga flera ggr per dag eller en gång i veckan om du verkligen gillade tjejen i fråga?

Estremo
2008-04-02, 02:21
Det är som att fråga hur många koppar kaffe driftekniker dricker per dag
För att bibehålla trådens höga nivå så svarar jag tre, eftersom det är där mitt egna och även många kollegors snitt verkar ligga.

Troligen innebär det att svaret på trådens fråga även det är tre. Om det är antal gånger om dagen, i veckan, per månad eller per år är däremot svårare att svara på.

J de Koof
2008-04-02, 02:30
Man får väl ungefär så grönt som man vattnar........



Eller: Quality beats quantity. Ten times four is not the same as four times ten.

/J

Angel
2008-04-02, 04:35
Hon vill nog lika ofta, dock kanske mindre med dig. Hö hö hö!

Mr. Moose
2008-04-02, 06:24
42

k66a
2008-04-02, 07:17
Hur långt är ett snöre?

Skywalker
2008-04-02, 08:58
194

Undra hur många meter k*k det blir?

Ironbabe
2008-04-02, 09:04
Jätteofta om objektet fortfarande tänder henne efter några år

Snafu
2008-04-02, 09:45
Sexkoefficienten ser ut så här:

Antal år ni varit tillsammans x
Ditt BMI x
din fettprocent (13% = 0.13) x
antal barn ni har, (noll barn blir gånger 1, två barn gånger 2) x
antal timmar hon jobbar per dag x

delat med
antalet gånger du diskar per vecka +
hur många gånger per natt i snitt ni hade sex första kvartalet.

Hamnar du över 100 är det normalt med sex en gång per vecka.

skaparn
2008-04-02, 10:08
Enligt SCB vill genomsnittskvinna ha sex exakt 3,43 gånger per vecka en genomsnittlig månad. Korrelationskoefficineter är frekvensen i mannens benrakninv, hur många kronor hans segelbåt kostar och inversen av antalet lesbiska affärer hon har vid sidan av.

edit, fanken, snafu var före med ungefär samma tema. Vars fick du dina data ifrån, va VA?

Handcuff
2008-04-02, 10:10
Jätteofta om objektet fortfarande tänder henne efter några år

+1

Tyvärr sunkar många till sig efter ett par månader. Och istället för upphetsad stämmning i luften och passionerade förspel blir det - "jag vill kn*lla!". "FAN! du vill ju aldrig kn*lla!!!". En del plockar tilloch med fram den och onanerar framför partnern..ojoj. (sen annan tråd). :D

Snafu
2008-04-02, 10:12
Enligt SCB vill genomsnittskvinna ha sex exakt 3,43 gånger per vecka en genomsnittlig månad. Korrelationskoefficineter är frekvensen i mannens benrakninv, hur många kronor hans segelbåt kostar och inversen av antalet lesbiska affärer hon har vid sidan av.

edit, fanken, snafu var före med ungefär samma tema. Vars fick du dina data ifrån, va VA?

Empiri, I know what I am talking about!

maybei
2008-04-02, 10:46
Men herregud.... :smash:

Det är väl ändå högst individuellt... dock kan du ju göra en undersökning och intervjua ett urval och sen göra en genomsnittsbedömning på det... haha

Det finns som sagt inget svar på din fråga, det är så många olika faktorer som spelar in!

Mats J
2008-04-02, 11:06
Omöjlig fråga, skulle vara bättre att fråga hur ofta tjejen vill ha sex för personer som redan är i ett långvarit förhållade.

För mig, vi har varit tillsammans ca 10 år, och vi snittar väll på ca 1 gång veckan. Hon vill oftare och även jag, men barn, trötthet, jobb, städning - dvs. vardagen gör att det inte blir så ofta som man vill.

L-Sami
2008-04-02, 11:09
Jag gissar i snitt 0,3844 gånger per dag, då gäller det alla kvinnor i hela landet.

maaherra
2008-04-02, 11:10
Jag gissar i snitt 0,3844 gånger per dag, då gäller det alla kvinnor i hela landet.

Fältstudier?

Annars har snafu en bra uträkningsmodell.

L-Sami
2008-04-02, 11:14
Fältstudier?

Annars har snafu en bra uträkningsmodell.


Tyckte också om den modellen när jag såg efter.

Aeis
2008-04-02, 12:18
Okej. Då får jag väll göra en undersökning.
Om alla svarar vilken av dessa alternativ de tillhör så kan jag sammanställa sen.

% som vill ha sex mer än 5 ggr/vecka
% som vill ha sex 2-3 ggr/vecka
% som vill ha sex 0-1 ggr/vecka
% som inte vill ha sex alls

egge
2008-04-02, 12:22
Alltså. Frågan är så idiotiskt (eller, snarare subjektiv) att man får ont i rektum här ..

Du uttryckte precis vad jag kände när jag såg rubriken. Du skulle kunna bli poet.

Gpajpen
2008-04-02, 12:48
Okej. Då får jag väll göra en undersökning.
Om alla svarar vilken av dessa alternativ de tillhör så kan jag sammanställa sen.

% som vill ha sex mer än 5 ggr/vecka
% som vill ha sex 2-3 ggr/vecka
% som vill ha sex 0-1 ggr/vecka
% som inte vill ha sex alls

Men vadå vill? Knyla vill man väl för jämnan, är det inte bättre och fråga hur ofta man har sex? Orka läsa tråden :(

soulman
2008-04-02, 14:00
Fan va kul tråd.

Vill ha sex: 6-8 gånger per vecka eller så fort jag ser någon snygg brud.
Har sex: 3-5 gånger per vecka. Tidigare när jag var gift så blev det 1 gång per vecka om ens det.

Ligger fortfarande med exet men vi har det fan så mycket bättre nu än tidigare på alla sätt när vi inte är gifta och bor under samma tak.

Problemet är att tiden ofta inte räcker till på samma sätt som när man var 20 nu när man har ungar osv.

jontahontas
2008-04-02, 14:08
Vilken sjuk fråga, och vad komiskt det blir när det inte finns något att snacka om egentligen eftersom frågan är helt vrickad.

Gällande hur mycket sex jag vill ha; När jag inte får sex vill jag ha sex precis hela tiden, vi snackar 300 gånger i veckan minimum. När jag däremot har tillgång till sex ändras allt drastiskt. Då är det roligare att gömma sig naken på balkongen, eller leka tjuv och polis.

Fast jag medger att det kan göra ett förhållande knepigt om man tar seriöst på det. Man kan tex känna sig nekad och medföljande nedslagen när partnern inte vill och det blåses kanske en stooor ballong ur ingenting. Det kan ju va så att man är lite för stolt för att dra upp det och istället gå och va lite nedstämd för sig själv, om man är lagd åt det hållet.

Vilken värdelös post, men så kan det bli och nu har jag skrivit det. Kan ju inte bara radera allt, eller?

Sheogorath
2008-04-02, 14:22
Frågan är inte det minsta vrickad. Det handlar om sådant superavancerat som STATISTIK. Här ingår medelvärde, medianer, standardavvikelser, eventuell normalfördelning etc. Är man inte bekant med de här begreppet behöver man inte visa sig mer dum än man är genom att blocklägga sin dumhet genom att skriva i den här tråden.

Frågan är helt OK och trådskaparen har t.o.m. lagt fram ett intervall han vill ha svaren i så att han kan göra en statistik sammanställning.

Ställer man frågan: Hur ofta vill tjejer ha sex i ett förhållande? Så är det en fråga om stastik. Om du tror att frågan innebär att trådskaparen tror att alla tjejer vill ha sex lika ofta i sina förhållanden... Tja. Då är du korkad.

Vad är det som är så svårt att förstå?

Nitrometan
2008-04-02, 14:31
blocklägga sin dumhet genom att skriva i den här tråden.


Blottlägga.

Sheogorath
2008-04-02, 14:40
Blottlägga.

Hehe. Jag kanske satt och tänkte på choklad eller nått. Om ni inte förstod texten kan ni läsa om den och infoga Nitrometans rättning på avsedd plats. Jag stavade fel på statistik på ett ställe också. Fast dyselkriker är inte dummare än andra. ;)

Nitrometan
2008-04-02, 14:49
Fast dyselkriker är inte dummare än andra. ;)
Svenska Dislexyförbundet (LYG) håller med dig.

Sheogorath
2008-04-02, 15:04
Svenska Dislexyförbundet (LYG) håller med dig.

:laugh:

Underbar förkortning! :bow:

Speedy
2008-04-02, 15:29
tja ligger väl en 5-6 ggr i veckan vanligast kanske...sen finns det ju alltid bättre veckor..:)

Shajjn
2008-04-02, 16:50
Hon nekar mig aldrig. Jag tror i snitt: 4-5ggr/veckan.

mangs
2008-04-02, 18:15
Vore inte det enklaste att starta en poll enligt följande:

Hur ofta vill du ha sex i snitt över de senaste året:

Tjej 15-23år - 1 gång om dagen eller mer
Tjej 15-23år - 2-3 gånger i veckan
Tjej 15-23år - 1 gång i veckan eller mer sällan
Tjej 24-30år - 1 gång om dagen eller mer
Tjej 24-30år - 2-3 gånger i veckan
Tjej 24-30år - 1 gång i veckan eller mer sällan
Tjej 31+ år - 1 gång om dagen eller mer
Tjej 31+ år - 2-3 gånger i veckan
Tjej 31+ år - 1 gång i veckan eller mer sällan
Kille 15-23år - 1 gång om dagen eller mer
Kille 15-23år - 2-3 gånger i veckan
Kille 15-23år - 1 gång i veckan eller mer sällan
Kille 24-30år - 1 gång om dagen eller mer
Kille 24-30år - 2-3 gånger i veckan
Kille 24-30år - 1 gång i veckan eller mer sällan
Kille 31+ år - 1 gång om dagen eller mer
Kille 31+ år - 2-3 gånger i veckan
Kille 31+ år - 1 gång i veckan eller mer sällan

Longshot
2008-04-02, 18:47
Vild gissning: 3,645353232313123123 ggr / vecka

Nitrometan
2008-04-02, 20:24
Underbar förkortning! :bow:
Diselkykarna gillar Sheo oxå. *cupid*

skaparn
2008-04-02, 20:31
Vad är det som är så svårt att förstå?

Att trådskaparen, om allt du säger är lika sant som du menar att det är självklart, inte frågar: "finns det någon undersökning gjord på erotikfrekvenspreferenser hos fertila kvinnor?".

Scratch89
2008-04-02, 20:55
Att trådskaparen, om allt du säger är lika sant som du menar att det är självklart, inte frågar: "finns det någon undersökning gjord på erotikfrekvenspreferenser hos fertila kvinnor?".

Jaha, måste de vara fertila nu också? Rasist.

Aeis
2008-04-02, 20:57
Att trådskaparen, om allt du säger är lika sant som du menar att det är självklart, inte frågar: "finns det någon undersökning gjord på erotikfrekvenspreferenser hos fertila kvinnor?".

Jag gjorde misstaget att överskatta den allmänna läsaren på kollo.
Trodde ärligt att i princip alla skulle förstå vad jag menade. Men tydligen inte.

skaparn
2008-04-02, 21:06
Vad skådar mitt norra öga om inte en "jag-verkar-dum-bara-för-att-ni-inte-fattade-vad-jag-menade"-reträtt. Den likt Thomas Johansson eviga tvåan bakom "JAG VAR IRONISK".

Loke
2008-04-02, 21:55
Jag gjorde misstaget att överskatta den allmänna läsaren på kollo.
Trodde ärligt att i princip alla skulle förstå vad jag menade. Men tydligen inte.

Jag förstår precis, jag tyckte det var ganska korkat ändå. Nej, fan, nu håller jag på bli en del av den allmänna kollodrygheten ändå. :em:

Sheos inlägg där ändrar inte på något. Det han skriver kan man använda i försvar för en tråd som handlar om hur långa snören är också. I snitt alltså, ingen tror ju att alla snören är lika långa *screwy*

Sheogorath
2008-04-02, 23:52
Jag förstår precis, jag tyckte det var ganska korkat ändå. Nej, fan, nu håller jag på bli en del av den allmänna kollodrygheten ändå. :em:

Sheos inlägg där ändrar inte på något. Det han skriver kan man använda i försvar för en tråd som handlar om hur långa snören är också. I snitt alltså, ingen tror ju att alla snören är lika långa *screwy*

Det går alldeles utmärkt om man definierar snören. Nu är det ju visserligen så att alla snören är gröna och 35 cm långa, men det är en annan femma.

Det som gör frågeställningen tveksam är att det finns väldigt många faktorer som kan påverka utfallet, t.ex. definitionen av sex, men låter vi varje enskild person definiera vad "vilja ha sex" är borde det funka.

Min invädning är dock denna:

Två otroligt viktiga faktorer som inte tagits med i beräkningen är:


Hur gammal är kvinnan?
Hur länge har hon parat sig med samma hane? ("varit tillsammans")


Det är uppenbart att det bara är vissa åldersintervall som är intressant. Hur ofta gamla människor har sex är inte intressant. För att dom är gamla.

Jag skulle säga att det intressanta är tjejer 19-32 år med ett BMI inte högre än 22. Orka bry som om fat chicks. Dom vill säkert ha sex så ofta dom nu får chansen. Tjejerna vi undersöker ska också ha parat sig med sin hane kontinuerligt under 1-2 år. Då bör läget ha stabiliserat sig kring ett normalläge som fortfarande inte är så slentrianmässigt att hela driften dött. Den tiden kommer den också. Alla knullar som kaniner de första månaderna: don't count on it to last forever. Så här har vi några parametrar jag tycker att man gott kan stoppa in i ekvationen för att göra statistiken intressant ö.h.t.

Aeis
2008-04-03, 00:29
Vad skådar mitt norra öga om inte en "jag-verkar-dum-bara-för-att-ni-inte-fattade-vad-jag-menade"-reträtt. Den likt Thomas Johansson eviga tvåan bakom "JAG VAR IRONISK".

Genier är ofta missförtådda:Virro

Ne men allvarligt tror jag de flesta förstod vad jag menade. Men fanns fler som inte gjorde det än vad jag väntade mig.

Nelli
2008-04-03, 07:33
hahahahaha

foredetta x helatidenhanficksagatillmigattvimastevila *rolleyes* forhallande +1ar
senaste x nafyfanmasteviiigen forhallande 7 manader


personkemi bestammer

(ungar o sant har jag ingen erfarenhet av sa jag lamnar det till andra)