handdator

Visa fullständig version : En fråga till Lasse (Fairing)


Powerexpress
2008-04-01, 15:47
En liten fågel viskade i mitt öra att du säljer till en hel del stora namn inom svensk idrott.

Då kan jag fortsätta lita på Fairing när det gäller dopning.

Vilket proteinpulver tycker du Lasse jag ska handla för att gå upp i vikt till tävlingen och som inte kommer ge utslag vid dopningskontrollen.

überstarken
2008-04-01, 16:08
En liten fågel viskade i mitt öra att du säljer till en hel del stora namn inom svensk idrott.

Då kan jag fortsätta lita på Fairing när det gäller dopning.

Vilket proteinpulver tycker du Lasse jag ska handla för att gå upp i vikt till tävlingen och som inte kommer ge utslag vid dopningskontrollen.

Förstår att du vill ha svar från Lasse, men jag tar mig rätten att svara på din fråga endå.
Du kan lita på att alla stora svenska leverantörer av kosttillskott inte har någon som helst form utav doping i sitt proteinpulver. Så köp du valfritt proteinpulver från ex. Fairing, då du verkar gilla dem.
Ett visst proteinpulver får dig inte att gå upp mer i vikt än något annat, och en viss mängd proteinpulver får dig inte heller att gå upp mer i vikt än utav samma kalorimängd "whatever", bajs tex. Eller kött om du så vill.

Lycka till på tävlingen :)

Sverker
2008-04-01, 18:03
http://www.fairing.se/prod.php

Ingenting av Fairings produkter kommer att ge utslag i ett dopningstest. Samtliga produkter innehåller bara sådant som är deklarerat i innehållet.

schabo-labo
2008-04-02, 16:23
http://www.fairing.se/prod.php

Ingenting av Fairings produkter kommer att ge utslag i ett dopningstest. Samtliga produkter innehåller bara sådant som är deklarerat i innehållet.Det kan man naturligtvis ej garantera. Det du länkar till är reklam och givetvis skriver de så fint som möjligt om dem själva för att sälja mer. Själv är jag supernöjd med Fairing och köper gärna deras produkter så jag har inget emot dem.

Sverker
2008-04-02, 19:01
Skriver Fairing att de anliter företag som arbetar enligt kvalitetsledningssystemen som nämns så ska inga förväxlingar kunna göras i tillverkningen. Det som står på påsen SKA stämma.