handdator

Visa fullständig version : Vad är det med polisen i detta landet?


mangs
2008-04-01, 09:31
Idag har jag åkt dit för min första fortkörning. :(

Det hände på vägen till jobb och jag tog en alternativ väg eftersom det var vägarbete på motorvägen där jag brukar köra. På den alternativa vägen passerar jag genom ett samhälle med 30-skylt då man givetvis saktar ned och följer hastigheten. När man sedan kommer ut ur samhället är det 70 och då drar man ju på igen och i mitt fall kör jag oftast fortare än så. Idag stod det dock en bil parkerad lite dumt vid vägen så jag följde hastigheten här. När jag kom närmre såg jag att det var en polisbil och poliserna vinkade in mig. Ha ha, tänkte jag eftersom jag följt hastighetsgränsen hela vägen. Först kom den manliga polisen fram till mig och frågade efter körkort. Jag plockade fram detta och han tog det helt sonika och återvände till sin bil. Jag satt kvar i min bil en stund och började undra om jag skulle gå ur bilen eller vad. Då gick den andra kvinnliga polisen ut ur bilen och kom fram till mig och bad mig gå ur bilen. Ok, tänkte jag och gick ut. Sedan sade hon att de hade fått ett anonymt tips om att jag kört för fort inne i 30-samhället och att de hade uppfattat min framfart till ca 50km/h. Jag blev lätt chockad då jag verkligen inte kört för fort och sade att de måste fått tag i fel bil men eftersom jag var ganska ensam på vägen vid denna tiden så envisades hon med att det var jag. Jag frågade om de hade någon form av bevis eller foto eller liknande men då blev hon väldigt otrevlig, jag försökte vara lugn och trevlig tillbaka men det är svårt när man blir oskyldigt anklagad. Hon tillkallade den manliga polisen som kom mot oss och lämnade över körkortet till mig sedan gick han utan att säga någonting raskt tillbaka till polisbilen och satte sig. Nu började tankarna flyga att de skulle tillkalla förstärkning eller någon form av bevis.

Den kvinnliga polisen började kolla runt på min bil och granskade däckdjup och kom fram till att ett av däcken inte heller var godkända, vilket jag tycker är konstigt då de är hyffsat nya. Hon sade dock att det slitits ojämt och bad mig se efter själv. Jag gick fram till däcket ,satte mig på huk för att kolla och visst var det lite ojämt men inte så farligt att det inte skulle vara godkänt. När jag reste mig upp tog hon mig på röven och gick bort till polisbilen och åkte iväg. Sedan såg jag dem aldrig mer igen.

Jag stod kvar ensam på vägen, chockad och fundersam och undrade vad som egentligen hade hänt. Skulle jag gjort något annorlunda?

Skywalker
2008-04-01, 09:36
Har du någon form av bevis, foto eller liknande?

JJ
2008-04-01, 09:38
Har du någon form av bevis, foto eller liknande?

Om jag inte minns fel har Mangs alltid en webkamera i anus, frågan är om den var påslagen?

Skywalker
2008-04-01, 09:42
Om jag inte minns fel har Mangs alltid en webkamera i anus, frågan är om den var påslagen?

Jag tror inte på att hon klämde på hans röv, utan hon skulle nog bara vara snäll och plugga in USB kontakten.

Dumleman
2008-04-01, 09:44
Fick du böter eller inte?

mangs
2008-04-01, 09:54
Böter, ja, jag vet inte vad jag skall kalla det men jag fick ingen egentlig P-bot utan mitt straff ble att jag nu känner mig smutsig och utnyttjad. Dessutom undrar jag vad fan de höll på med. Är det vanligt att polisen beter sig på detta vis? Jag har ju inga bevis heller och inga vittnen utöver mig själv. Det var liksom inte en artig, "hej här kommer jag och klämmer på sin stjärt för jag vill vara snäll" utan hon tog ett rejält tag och smekte mig erotiskt över skinkan innan hon gick iväg.

Kabuto
2008-04-01, 09:55
Fniss... Du är lite småkul du Mangs :D

pervan
2008-04-01, 10:04
Öppenbart att dom försökte skrämma sig lite. Det verkade funka också.

Sen kan man ju undra om Röda_lackets kollega bytt jobb.

Motorbreath
2008-04-01, 10:05
Spännande berättelse *popcorn*

Tricklev
2008-04-01, 10:06
Tja mangs, glad första april, hur gick det med din födelsedagsfest, du bjöd aldrig dina 25000 vänner, pga att dom glömde gratta dig va?

Slimfit
2008-04-01, 10:09
Haha, bra historia! :thumbup:

Nikkeviking
2008-04-01, 10:11
Jag tror helt enkelt att de har för lite att göra, sen att hon tyckte du såg handsome ut å inte kunde hålla sig är ju en annan femma...
Sen kanske man tycker det är lite opassande att en polis håller på sådär^^

Saker går fel när kvinnor får makt ;)

tobbo
2008-04-01, 10:30
Tja mangs, glad första april, hur gick det med din födelsedagsfest, du bjöd aldrig dina 25000 vänner, pga att dom glömde gratta dig va?

*slap*

Tricce
2008-04-01, 10:31
Tja mangs, glad första april, hur gick det med din födelsedagsfest, du bjöd aldrig dina 25000 vänner, pga att dom glömde gratta dig va?

Haha den kommer jag ihåg, den va fan grym :D

Nilsjohan
2008-04-01, 10:41
Röda_lacket och han kollega var tydligen ute på span
Hoppas att resten av första april blir lika rolig

Madde196
2008-04-01, 11:08
Fantastiskt.....tråkigt.

JJ
2008-04-01, 11:11
Fantastiskt.....tråkigt.

Ja, visst är det tråkigt när sånt här händer:(

Loke
2008-04-01, 11:20
"Sedan såg jag dem aldrig mer igen."

Du tror det, va?

Fråga Röda_Lacket, det här kommer att hända några gånger i veckan från och med nu. Ingen mening att säga nåt heller, de kommer bara förneka. C'est la vie.

Dumleman
2008-04-01, 11:39
Jag tror hon smackade fast en gps-sändare på skinkan så hon vet var hon har dig så hon kan genskjuta och assgraba dig när du minst anar det.

egge
2008-04-01, 11:41
Hit it!

Carolinew
2008-04-01, 12:23
Haha :laugh:

jwzrd
2008-04-01, 12:31
Det är jag som är den kvinnliga polisen som dig dig på skinkan. Hoppas du lärt dig din läxa nu!

tjabon
2008-04-01, 12:49
Från och med nu så ska jag sluta träna mina (välutvecklade) gluttar.....

Kwon
2008-04-01, 12:51
1:a april eller? :)

EDIT: Ahahah nu förstår jag! :D Röda Lacket et al

NiXPhoenix
2008-04-01, 13:30
. ...

Jag gick fram till däcket ,satte mig på huk för att kolla och visst var det lite ojämt men inte så farligt att det inte skulle vara godkänt. När jag reste mig upp tog hon mig på röven och gick bort till polisbilen och åkte iväg. Sedan såg jag dem aldrig mer igen.

Jag stod kvar ensam på vägen, chockad och fundersam och undrade vad som egentligen hade hänt. Skulle jag gjort något annorlunda?


:laugh: :laugh:

Tricce
2008-04-01, 13:42
Tja mangs, glad första april, hur gick det med din födelsedagsfest, du bjöd aldrig dina 25000 vänner, pga att dom glömde gratta dig va?

Här hade vi den :D http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=106313

Buken
2008-04-02, 12:01
Var hon het eller?, hade hon varit snygg hade jag gått hem och gottat mig i tanken på att jag kanske är åtråvärd, inte för att jag är det, men endå^^

Hank
2008-04-02, 13:16
Oj vilken jävla twist på slutet. Jag som trodde det var på riktigt och satt spännd och läste. *grr* Trååk