handdator

Visa fullständig version : Bilder ni minns


Spader
2008-03-29, 20:49
Här kan ni posta bilder/filmer som inte passar i dagsformstråden/filmtråden. (borde vara äldre än ett år iallafall) Från roliga tillfällen på gymmet. Kanske finns det en liten hitoria om bilden. "under uppvärmningen när göran och jag tävlade första gången i norrköping -89." etc. Posta vad ni vill helt enkelt.

Östbergspojken
2008-03-30, 14:41
här är en bild som jag tog på gymet när jag hade börjat tränat då en kille kom in och tränade lite bänkpress han maxade 200kg den dagen dock är i bilden på lite lättare vikt :) härlig kille det där!
det är ett minnen som kommer sitta för evigt.

Spader
2008-03-30, 15:26
här är en bild som jag tog på gymet när jag hade börjat tränat då en kille kom in och tränade lite bänkpress han maxade 200kg den dagen dock är i bilden på lite lättare vikt :) härlig kille det där!
det är ett minnen som kommer sitta för evigt.

klart mycket respektabel vikt, även fast passaren nosar lite på stången. :) *flex*

Timme
2008-03-30, 15:31
här är en bild som jag tog på gymet när jag hade börjat tränat då en kille kom in och tränade lite bänkpress han maxade 200kg den dagen dock är i bilden på lite lättare vikt :) härlig kille det där!
det är ett minnen som kommer sitta för evigt.

Snyggt! Synd bara att passaren har ett vackert bicepscurl grepp om stången. Svårt att veta hur mycket killen egentligen pressade den dagen om passer höll lika dant i 200kg pressen.

Spader
2008-03-30, 15:39
En 2.5 år gammal bild när jag tränade på STK och var jätteglad över min fysik. var roligt när man fick träna efter dom hade stängt och pumpa metallica, bänka halvnaken och sniffa amoniak! :D :hbang:

47895

Lövbiffen
2008-03-30, 15:40
Snyggt! Synd bara att passaren har ett vackert bicepscurl grepp om stången. Svårt att veta hur mycket killen egentligen pressade den dagen om passer höll lika dant i 200kg pressen.

Vi på kolo kanske borde leta upp telefonnummer till respektive person på bilden och ringa upp och fråga hur mycket dom egentligen tog i!

Eller så räknar du ut hur mycket han tog i med biceps genom att köra jantelagen/ caballus ego giganticus :thumbup:

Timme
2008-03-30, 15:51
Vi på kolo kanske borde leta upp telefonnummer till respektive person på bilden och ringa upp och fråga hur mycket dom egentligen tog i!

Eller så räknar du ut hur mycket han tog i med biceps genom att köra jantelagen/ caballus ego giganticus :thumbup:

Eller så säger man till passar att låta blir stången när man maxar i bänkpress nästa gång så att man vet hur mycket man maxar :)

Zynter
2008-03-30, 15:52
Snyggt! Synd bara att passaren har ett vackert bicepscurl grepp om stången. Svårt att veta hur mycket killen egentligen pressade den dagen om passer höll lika dant i 200kg pressen.


Klart klarar man inte själv av att åstakomma något så brukar man vara väldigt avundsjuk på andra!=)

Lövbiffen
2008-03-30, 15:58
Eller så säger man till passar att låta blir stången när man maxar i bänkpress nästa gång så att man vet hur mycket man maxar :)

Ja självklart gör man så om man ska maxa, men man måste ju ta en chans till skämt ;)

Östbergspojken
2008-03-30, 17:01
aja jag tyckte bara det va kul att vissa bilden:)

Jorgen
2008-03-30, 17:10
Snyggt! Synd bara att passaren har ett vackert bicepscurl grepp om stången. Svårt att veta hur mycket killen egentligen pressade den dagen om passer höll lika dant i 200kg pressen.

Vem vet, han kanske failar just i fotoögonblicket. Då är det inte så dumt att passaren har ett vackert bicepscurlgrepp om stången. Eller hur?
Och Timme, alla kör inte SL eller bryr sig så hemskt mycket om hurvida killen rörde stången vid 200 pressen eller inte.

Men nu är det nog med OT i denna tråden.

Chrillee
2008-03-30, 17:20
Men skitsamma, grymt bra i vilket fall som helst!

jojjep91
2008-03-30, 18:46
En 2.5 år gammal bild när jag tränade på STK och var jätteglad över min fysik. var roligt när man fick träna efter dom hade stängt och pumpa metallica, bänka halvnaken och sniffa amoniak! :D :hbang:

47895

+1!!! HAHAHA :thumbup:!!!

Animalistic
2008-03-30, 19:03
En 2.5 år gammal bild när jag tränade på STK och var jätteglad över min fysik. var roligt när man fick träna efter dom hade stängt och pumpa metallica, bänka halvnaken och sniffa amoniak! :D :hbang:

47895

life as it should be :cool:

Timme
2008-03-30, 19:25
Vem vet, han kanske failar just i fotoögonblicket. Då är det inte så dumt att passaren har ett vackert bicepscurlgrepp om stången. Eller hur?
Och Timme, alla kör inte SL eller bryr sig så hemskt mycket om hurvida killen rörde stången vid 200 pressen eller inte.

Men nu är det nog med OT i denna tråden.

Sant.

Koloftw
2008-03-30, 19:28
Vem vet, han kanske failar just i fotoögonblicket. Då är det inte så dumt att passaren har ett vackert bicepscurlgrepp om stången. Eller hur?
Och Timme, alla kör inte SL eller bryr sig så hemskt mycket om hurvida killen rörde stången vid 200 pressen eller inte.

Men nu är det nog med OT i denna tråden.

OT?

Tråden ska mao. handla om bilder man inte ska få diskutera? *screwy* :confused:

Timme
2008-03-30, 19:30
Klart klarar man inte själv av att åstakomma något så brukar man vara väldigt avundsjuk på andra!=)

Nja, jag hyllar de som är bättre än mig. De är mina förebilder. Hur många gånger har jag inte tagit upp min klubbkamrat Magnus Önerud här på kolozzeum? Han böjer 391, bänkar 235 och drar 340 i marklyft med SL utrustning. Han är världsmästare och Eurpoamästare. Innehar även ett världsrekord.

Så det handlar nog inte om avundsjuka ska du se :) En vacker dag så pressar jag också 200kg i bänkpress.

Timme
2008-03-30, 19:31
En 2.5 år gammal bild när jag tränade på STK och var jätteglad över min fysik. var roligt när man fick träna efter dom hade stängt och pumpa metallica, bänka halvnaken och sniffa amoniak! :D :hbang:

47895

Skitgrym! Bra grejer!

Piranha
2008-03-30, 19:33
2 bilder på 19 inlägg.

Bättre kan ni! (vi)

Ollas
2008-03-30, 20:23
Den här bilden får mig att skratta varenda gång jag ser den.
Killen brukar inte träna här på friskis utan gästspelade antagligen. Han körde tungt, men med klockren teknik i knäböjen.
Instruktören, i sina bästa år (40+) blir lyrisk när han ser mannen vid benpressen. Han börjar småprata och man ser hur det lyser i ögonen på honom. Efter ett tag:
Biffen: slänger på några 50 kilos till och frågar lite snabbt hur mkt man får på?
Intruktören: "-Ja de blir ju kanske 5 till på varje sida, alltså 600 kg!"

Till och med jag med min mattehatande hjärna kan ränka ut ganska snabbt att det inte stämmer och börjar skratta ganska rejält. Well, Instruktören inser efter nån minut att han har fel och försöker såklart, lite lätt generad förklara att det kanske inte riiiiktigt är 600 utan snarare 300.
Hahah.. *slap*
Synd bara att jag inte knäppte kort när han stod och snacka med han. 2 bad.

regus
2008-03-30, 20:32
OT?

Tråden ska mao. handla om bilder man inte ska få diskutera? *screwy* :confused:

Kanske inte på det här sättet?

Huffo the A-LagaRe
2008-03-30, 20:47
Den här bilden får mig att skratta varenda gång jag ser den.
Killen brukar inte träna här på friskis utan gästspelade antagligen. Han körde tungt, men med klockren teknik i knäböjen.
Instruktören, i sina bästa år (40+) blir lyrisk när han ser mannen vid benpressen. Han börjar småprata och man ser hur det lyser i ögonen på honom. Efter ett tag:
Biffen: slänger på några 50 kilos till och frågar lite snabbt hur mkt man får på?
Intruktören: "-Ja de blir ju kanske 5 till på varje sida, alltså 600 kg!"

Till och med jag med min mattehatande hjärna kan ränka ut ganska snabbt att det inte stämmer och börjar skratta ganska rejält. Well, Instruktören inser efter nån minut att han har fel och försöker såklart, lite lätt generad förklara att det kanske inte riiiiktigt är 600 utan snarare 300.
Hahah.. *slap*
Synd bara att jag inte knäppte kort när han stod och snacka med han. 2 bad.


Vad varm man blir när man ser Friskis i Uppsala, där slog jag PB i Bänk för något år sedan.*love*

Ollas
2008-03-30, 21:22
Vad varm man blir när man ser Friskis i Uppsala, där slog jag PB i Bänk för något år sedan.*love*
Jepp de e nice. Kommer förhoppningsvis sätta mitt här oxå någongång ;)

130kg finsk sisu
2008-03-31, 12:52
Enda gången i mitt liv jag vägt 150kg. Bilden är från i höstas då vi hade en liten ätar/drickar tävling. En milstolpe som knappast kommer att upprepas!:D

Ollas
2008-03-31, 12:55
Enda gången i mitt liv jag vägt 150kg. Bilden är från i höstas då vi hade en liten ätar/drickar tävling. En milstolpe som knappast kommer att upprepas!:D

Dyde, ser FAAAARLIG UT! :hbang:

Angel
2008-03-31, 21:35
Försökte hitta någon rolig träningsbild men njaee, den bästa ja hittade var på en bänk när ja va och gästspelade lite på ett gym som kändes och såg ut som Ukraina-87 typ.


http://img359.imageshack.us/img359/4971/ssl10160pl2.jpg

Hallberg
2008-04-01, 08:13
Snyggt gym Angel. Lite besviken på att bänkdynan var hel. Förtar lite av öststatskänslan... ;)


Från tiden då man kunde lyfta något. 210 kg på stången@65,1 kg kroppsvikt.
Tagen på Östra Svealands J-DM 2000, bildtexten hör dock ihop med JSM 2001 (scannad från Power)

Kan ju inte säga annat än att man längtar tillbaks ibland... *flex*

Piranha
2008-04-01, 08:29
Snyggt gym Angel. Lite besviken på att bänkdynan var hel. Förtar lite av öststatskänslan... ;)


Från tiden då man kunde lyfta något. 210 kg på stången@65,1 kg kroppsvikt.
Tagen på Östra Svealands J-DM 2000, bildtexten hör dock ihop med JSM 2001 (scannad från Power)

Kan ju inte säga annat än att man längtar tillbaks ibland... *flex*

Grym bild ! :hbang:

Animalistic
2008-04-01, 08:32
Grym bild ! :hbang:

+1
riktigt fräck

Ollas
2008-04-01, 08:34
Grym bild ! :hbang:

+1, respekt:thumbup:

Osten80
2008-04-01, 08:48
Hallberg: Grym bild. Den sittande mannen i bakgrunden ser ut att ha ett par rejäla gunz. :)