handdator

Visa fullständig version : Tränar vidare!


Davido
2008-03-28, 20:47
Ja, lite slarvig igår, att man inte föjde upp en bra tränd som man skapade sig. om jag ska skylla på något får det bli att jag var lite fullsketen med arbete.. slutade träna vid klockan 18 sen åkte jag hem till en kompis och tittade på film och åt Tacos.. Väldigt fint *drool*

Igår blev det en ganska tuff dag, var ute och gick en sväng på morgonen, åt en fin frukost, kommer knappt ihåg vad det var. Vilade en stund, satte mig på cykeln för att köra långa styrkeintervaller 10-2*6 var det tänkt.. Men när jag satte mig på cykeln kände jag direkt att benen inte skulle palla med det just nu.. Blev ett återhämtningspass istället! Intervallerna fick vänta till eftermiddagen.. Då var benen pigga och glada igen :)

Till dagens bravader, lite lugnare, det blev ett distanspass på 4.5 timmar, ganska trött i mitten av passet.. sista 20 minuterna gick på lite fortare, så det inte blev så enformigt.. skönt att avsluta på det viset, om man är pigg förstås.. men är man inte det på ett distanspass är det något som är fel! sen började stressen, äta, elda för varmvatten, duscha, tvätta 2 cyklar och 2 par skor.. sen kunde man lugna ner sig en liten stund!!

efter det gick jag ner till gymet och körde 15 min i roddmaskinen, väldigt tufft, det blev även några övningar för ryggen.. även att roddmaskinen tar bra!! blev 30 min totalt.. sen en liten dusch innan man började simma, man måste ju tvätta sig i mellan gångerna så att säga :laugh: nu är jag framme vid skrivandets stund, kommer inte bli mycket mera idag inte.. är ganska trött nu!! blir ett hårt pass imorgon.. ska bli kul att få cykla fort!!

Vi kanske hörs imorn!!
ha de