handdator

Visa fullständig version : Hamnat lite efter med skrivandet!


Davido
2008-03-25, 18:29
Nu var man äntligen tillbaka med skrivandet på Kolozzeum, måste säga att skriva här är klart roligare än att skriva i min egna blogg.. Här man kan få lite respons på det man skrivit och även läsa andras inlägg.. SKitkul!!

I alla fall kan jag skriva lite om de senaste dagarna, i söndags var jag på den berömda Elmia Custom Show, tror det heter så i alla fall.. Massa bilar och motorcyklar en del fina massor av lite av den sämre varianten.. det var ett tag sen jag var på denna tillställning, måste bara nämna att det har klart blivit sämre.. detta hade ju inget direkt med träning att göra, eller jo..

På natten mellan söndagen-måndag brakade det loss i magen, det kom ut oönskade saker genom de bägge hålen *grr* det ena är helt naturligt men det var lite löst!! sen kom det den andra vägen *spy* inte alltför lika trevligt.. tog mig en hela 60 min innan jag låg i sängen igen, klockan var nu ca. 03.30.. jag fick gå upp ytterliggare två gånger för att *spy* jag försökte till och med att dricka lite fin whiskey som också kom upp igen (jävla slöseri, eller missbruk)..

måndagen blev alltså väldigt lugn, vilket jag inte hade räknat med.. hade planerat veckan fint!! hoppades på att komma igång så snart som möjligt.. på tisdags morgonen var jag åter i fint skick, helt sjukt!! endagssjuka, så länge det håller sig på den nivån är jag nöjd.. vet dock inte om det beror på söndagens tillställning eller om det bara hade blivit för mycket det senaste?! Nog om skitsnacket :cool:

okej, nu till träningen.. tisdagen tog jag det lite lugnt på morgonen för att känna så att kroppen var okej.. Var ute och gick en väldigt rask promenad, 1.5 timmar totalt.. sen blev det en fin frukost, Keso, yoghurt, russin, solrosfrö med jucie och en brödbit med honung på.. innan klockan slagit 12 hade jag även hunnit köra ett styrkepass, för bålen.. kändes fortsatt fint!!

på eftermiddagen blev det ett hårt pass för att om kroppen är OK.. intervaller på en så kallad "trainer" 6*8 min med 2 min vila på 87% +- 2%.. kändes hur bra som helst, kanske för att jag nu provar Fairings Rage?? riktig dunderhonung, jag tog inte full dos!! men det verkar som Rage fungera väldigt bra, kommer köra flera pass nu i veckan för att kolla.. Fairing är ju känt för sin kvalité!! har användt produkter därifrån i några år nu.. använde också Amino Rush till återhämtningen..

kroppen mår-fin(t) nu alltså :laugh: vi får se hur kroppen kommer att reagera kommande dagar med all hårdträning.. kanske blir tävlingspremiär redan om 1.5 veckor..

Vilket långt inlägg detta blev då!! får försöka skriva oftare så de inte blir så förbanade (stavningsfel med flit) långa..

ha de så hörs vi...
Davidó