handdator

Visa fullständig version : Eiselt - Trück


Holtan
2008-03-25, 00:45
Två frågor om Eiselts Trück


Kommer denna produkt Trück att finnas i kolozzeums shop?
Om den kommer att finnas, när kan man då förvänta sig att den finns tillgänglig för beställning?


Vore intressant att veta, tack på förhand. :)

Per B
2008-03-25, 09:27
Nu svarar jag inte riktigt på dina frågor, men Trück ska finns hos Eiselts egen butik (?) fr o m imorgon onsdag. Eftersom Kolozzeum säljer andra Eiselt-produkter lär den ju dyka upp här också.

Det finns nu komplett info om "Trück - Pre-Workout Warhead" här: http://www.eiselt.se/tools/Truck.htm

tigerofsweden
2008-03-25, 09:35
Ska bli spännande att se hur den skiljer sig mot Rage *popcorn*

Holtan
2008-03-25, 13:21
Det finns nu komplett info om "Trück - Pre-Workout Warhead" här: http://www.eiselt.se/tools/Truck.htm

Mm, var inne och kollade på det igår. Det var därför jag tänkte att det vore intressant att ställa dessa frågor i och med att sökfunktionen här på kolozzeum inte gav några resultat om det.

Sen så tror jag också att en del andra undrar om den kommer att finnas i Kolozzeums shop och inte bara jag själv. :)

Väntar ihärdigt på ett svar,
Mvh Holtan

Fairing
2008-03-25, 13:28
Självklart tar vi in Eiselts nya produkt när den kommer. Fanns inte för leverans idag

Holtan
2008-03-25, 13:38
Självklart tar vi in Eiselts nya produkt när den kommer. Fanns inte för leverans idag

Perfekt, då vet man de, tackar :)

Tjuckot
2008-03-25, 13:42
Ungefär vad för priser kommer det röra sig runt?

Per B
2008-03-25, 13:45
Ungefär vad för priser kommer det röra sig runt?

Eiselt har ett rekommenderat pris på 479 kr.

Per B
2008-03-26, 13:56
Eiselt har ett rekommenderat pris på 479 kr.

Och nu finns Trück att beställa till introduktionspriset 398 kr.

EiseltUK
2008-03-26, 15:17
Finns en viss risk att det första partiet tar slut inom några dagar. Det har gått iväg en hel del redan och vi räknar med ett rejält orderflöde under morgondagen. Mer Trück är i vajre fall på väg in så det bör inte bli något glapp om allt flyter på som det ska.

Per B
2008-03-26, 15:20
Finns en viss risk att det första partiet tar slut inom några dagar. Det har gått iväg en hel del redan och vi räknar med ett rejält orderflöde under morgondagen. Mer Trück är i vajre fall på väg in så det bör inte bli något glapp om allt flyter på som det ska.

Nu får du ändra din signatur! :smash:

EiseltUK
2008-03-26, 17:17
Nu får du ändra din signatur! :smash:

Fixat! :)

Ekonom
2008-03-26, 21:12
Fan Henrik, Nu har du ju fått till en riktigt snygg etikett också!

Rejält ansiktslyft på Eiselts produkter senare år.

OT: kommer ihåg era labels från 90-talet, då ni sålde proteinet under namnet "Promax" hehe. Bra jobbat! :thumbup:

AmericanDragon
2008-03-26, 22:14
detta har säkert diskuterats förut med kan någon berätta skillnaderna mellan truck och rage? För att göra en lång fråga kort :)

Timme
2008-03-26, 22:42
detta har säkert diskuterats förut med kan någon berätta skillnaderna mellan truck och rage? För att göra en lång fråga kort :)

Det är antagligen bättre :D

Animalistic
2008-03-26, 22:44
Det är antagligen bättre :D


;)*flex*

AmericanDragon
2008-03-26, 22:49
Det är antagligen bättre :D

Föredrar ju ett lite mer speciefikt svar än så *gah!* :cool:

Timme
2008-03-26, 22:51
Föredrar ju ett lite mer speciefikt svar än så *gah!* :cool:

Grejen är den att det är produkter i samma kategori. Båda produkter ska ge mer Pump och driv i gymmet. De ska också öka uthålligheten och styrkan då båda innehåller creatin och beta alanin.

Båda innehåller koffein. Sedan har de olika ämnen som ska öka pumpen.

Jag tror att trück krossar rage. Vi får se om kolo blir lika kära (eller mer) i trück som kolo är i rage.

Per B
2008-03-27, 08:08
Innehållsförteckningar:

TRüCK
INGREDIENSER /40 gr (=maxdos)

INTRACELL - TORQUE MATRIX™ 26.80 GR
Kreatinmonohydrat, Beta-Alanin, Kreatin Etylester Hcl, Taurin, 3-Hydroxy-3-Methylbutyrate, N-Acetyl-L-Cysteine, N-Acetyl-Tyrosine, D-Glucurono-6,3-Lactone, Alfa-Oxoisokaproat, Trikalciumfosfat, Alfa-liponsyra

NOX-EXPANDER WARHEAD™ 11.97 GR
L-Citrulline Malate, L-Arginine-L-Aspartate, L-Arginine Alpha-Ketoglutarate, L-Ornitine Alpha-Ketoglutarate (OKG), Vitamin C (570 mg), Koffein (120 mg), Magnesium Tanshinoate B (från Salvia Miltiorrhiza)

FLAVOUR MIX 1.23 GR
Smakämnen, Sukralos

RAGE
Ingredienser per 100 gram

Tri Creatine Malate 20 gram
Arginine AKG 15 gram
Beta Alanine 15 gram
Betaine Anhydrous 10 gram
MCT 10 gram
L-Citruline Malate 7,5 gram
Taurine 5 gram
L- Tyrosine 5 gram
L- Fenylalanine 5 gram
Vitamin C 2 gram
Magnesium 2 gram
Koffein 800 mg
Arom
Aspartam

Timme
2008-03-27, 10:28
Grejen är den att det är produkter i samma kategori. Båda produkter ska ge mer Pump och driv i gymmet. De ska också öka uthålligheten och styrkan då båda innehåller creatin och beta alanin.

Båda innehåller koffein. Sedan har de olika ämnen som ska öka pumpen.

Jag tror att trück krossar rage. Vi får se om kolo blir lika kära (eller mer) i trück som kolo är i rage.

Krossar är väl lite att ta i men jag tror trück blir bättre.

Sedan så gillar jag namnet mer också :D

Durre
2008-03-27, 12:24
+1 namnet är grymt :)

Dreas
2008-03-27, 13:31
Trück innehåller ju Sukralos så endel kanske går över till Trück bara för den sakens skull ifall produkterna är likvärdiga.

Åke
2008-03-27, 13:43
Trück innehåller ju Sukralos så endel kanske går över till Trück bara för den sakens skull ifall produkterna är likvärdiga.

varför skulle de va bra?

Animalistic
2008-03-27, 13:45
varför skulle de va bra?

bättre en Aspartam tycker många

Per B
2008-03-27, 13:51
bättre en Aspartam tycker många

Och SÄMRE tycker andra. Sukralos bryts varken ner av vår kropp eller av reningsverken, och hamnar då i vattendragen där den långsiktiga effekten på djur och organismer är oklar. Skulle man anamma försiktighetsprincipen här skulle sukralos förbjudas. Men såvitt jag vet så bedrivs det åtminstone studier för att försöka utröna hur farligt det verkligen är.

Martin Löwgren
2008-03-27, 15:02
Det enda negativa jag kan hitta är att förpackning bara är på 750gram och varje portion är på 40gram jämfört med t.ex RAGE där varje portion är på 25gram men man kanske ska ta 40gram RAGE för att få effekt?

Jag klarar mig bra på 25gram RAGE men ska testa 25gram truck oxå nu.

Holtan
2008-03-27, 15:53
Det enda negativa jag kan hitta är att förpackning bara är på 750gram och varje portion är på 40gram jämfört med t.ex RAGE där varje portion är på 25gram men man kanske ska ta 40gram RAGE för att få effekt?

Jag klarar mig bra på 25gram RAGE men ska testa 25gram truck oxå nu.

Står följande på Eiselts hemsida om Trück:

Dosering:
1-2 skopor (20-40 gram) cirka 30-45 minuter innan träning. För de allra flesta ger en dos på 1 ½ skopa full effekt. Det går utmärkt att blanda i lite kolhydrater i TRüCK.

Piranha
2008-03-27, 16:21
Kanske det är skrivet på forumet man vars kom idén till namnet ifrån?

Fairing
2008-03-27, 16:31
Kanske det är skrivet på forumet man vars kom idén till namnet ifrån?

Bilintresse månne ???

Timme
2008-03-27, 16:49
Bilintresse månne ???

Det uttalas ju tryck! :D

Fairing
2008-03-27, 17:02
Det uttalas ju tryck! :D

tänkte mest på Torque Matrix. Vridmoment.....

Gankutsuou
2008-03-27, 22:05
Är den här produkten likvärdig med Vault, NO Xplode, Fierce etc... eller har den någon fördel jämfört med dessa eftersom den är dyrare?

Nitrometan
2008-03-27, 22:15
Truck ??

http://hejbilist.nu/expert-filer/truck.jpg

Nitrometan
2008-03-27, 22:17
Kanske det är skrivet på forumet man vars kom idén till namnet ifrån?
Var det inte nån namnförslagstävling?

Kanske Pirre kom med det vinnande förslaget?

Bucyrus
2008-03-27, 22:36
Toktryck utan Trück - RAGE REGERAR :hbang:

melancoolio
2008-03-27, 22:39
Kan bli att man provar en burk med Trück. Rage var inget för mig...

På såna här produkter borde det finnas att köpa små portionspåsar för test.

Animalistic
2008-03-27, 22:59
På såna här produkter borde det finnas att köpa små portionspåsar för test.

+ 1,000!

EiseltUK
2008-03-27, 23:10
Är den här produkten likvärdig med Vault, NO Xplode, Fierce etc... eller har den någon fördel jämfört med dessa eftersom den är dyrare?

Man kan inte riktigt jämföra gram för gram på såna här produkter.

Vi har ett väldigt bra NO-komplex i produkten med flera ämnen som kompletterar varandra bra så ur NO-perspektiv tror jag Trück slår det mesta. När det gäller inverkan på styrkan tror jag också att den ligger bra till. Sen har vi tex inte så speciellt mycket koffein i vilket kan bidra till att vissa inte får den där markanta energikicken man får av vissa produkter men en viss mental skärpa ger den. Alla gillar ju olika saker och det är svårt att ta fram en produkt som är perfekt för alla.

andreasson
2008-03-27, 23:15
En kanske dum fråga men eftersom jag aldrig kört med rage eller trück så undrar jag vilken koncistens dom har, om det är vattning som proteinpulver eller mer tjockare som gainer och hur är smaken?

EiseltUK
2008-03-27, 23:22
En kanske dum fråga men eftersom jag aldrig kört med rage eller trück så undrar jag vilken koncistens dom har, om det är vattning som proteinpulver eller mer tjockare som gainer och hur är smaken?

Trück ger ingen konsistens alls. Typ som vatten men med lite partiklar i. Smaken vi har kallar vi Lemonade. Smakar ganska ok tycker jag om man blandar med tillräckligt mycket vatten.

Dreas
2008-03-27, 23:40
Jag väntar ivrigt på ett inlägg ifrån någon som testat både Rage och Trück:)

RanShi
2008-03-27, 23:48
undra om man bör skippa kreatinetylestern man tar nu om man börjar köra på trück...

Nitrometan
2008-03-28, 07:33
På såna här produkter borde det finnas att köpa små portionspåsar för test.
Känns lite meningslöst eftersom beta-alanin-nivåerna behöver byggas upp under ett par veckor.

melancoolio
2008-03-28, 07:43
Känns lite meningslöst eftersom beta-alanin-nivåerna behöver byggas upp under ett par veckor.

Bela-alanin har jag redan byggt upp nivåerna med. Det är dom andra ingredienserna jag är intreserad av. Så du menar egentligen att enbart beta-alanin är den ingrediens som fungerar mao ;)

Så nej jag tycker inte det är meningslöst alls.

melancoolio
2008-03-28, 08:13
Känns lite meningslöst eftersom beta-alanin-nivåerna behöver byggas upp under ett par veckor.

Ett förtydligande varför jag skulle tycka att det är bra med små portionspåsar på dessa relativt dyra produkter.

Kan ta ett exempel. Köpte Gakic och den blev jag väldigt varm av när jag tog. Fick feberliknande känska. Hade jag kunnat köpa testpåse så hade jag sluppit dras med en hel burk av skiten. Rage gillade jag inte, fick som tur var testa den av en kompis innan jag testade en burk.

Vissa ämnen reagerar man skumt på och då räcker det med att testa med en testpåse.

EiseltUK
2008-03-28, 09:30
undra om man bör skippa kreatinetylestern man tar nu om man börjar köra på trück...

Ja det är nog lite kaka på kaka.

Gankutsuou
2008-03-28, 10:19
Vi har ett väldigt bra NO-komplex i produkten med flera ämnen som kompletterar varandra bra så ur NO-perspektiv tror jag Trück slår det mesta. När det gäller inverkan på styrkan tror jag också att den ligger bra till.

Så säger alla tillverkare om just deras produkt, kan du basera det på någon fakta? Vad gör just erat NO-komplex så mycket bättre än SANs, BSNs, Gasparis eller Fairings?

Min personliga åsikt är att alla dessa produkter är ganska likvärdiga, och att det endast är marginell skillnad, oavsett vilka coola ord man använder för att marknadsföra produkten (Warhead? lol). Att köpa den som för tillfället är billigast är nog det smartaste (199 för vault), eller varför inte bara köra vanligt kreatin + koffeintabletter.

plexmar
2008-03-28, 13:33
Ingen som tvingar dig att köpa Trück. Sedan är ju marknadsföring inte direkt något ovanligt här i världen? Använder du absolut inga produkter som marknadsför sig?

Vill inte tjafsa, men håll du dig till Vault så kan vi diskutera Trück ifred och allting blir bra :)


Så säger alla tillverkare om just deras produkt, kan du basera det på någon fakta? Vad gör just erat NO-komplex så mycket bättre än SANs, BSNs, Gasparis eller Fairings?

Min personliga åsikt är att alla dessa produkter är ganska likvärdiga, och att det endast är marginell skillnad, oavsett vilka coola ord man använder för att marknadsföra produkten (Warhead? lol). Att köpa den som för tillfället är billigast är nog det smartaste (199 för vault), eller varför inte bara köra vanligt kreatin + koffeintabletter.

plexmar
2008-03-28, 13:35
Nu har jag iaf hällt i mig en dos av Trück! Smakade faktiskt helt okej, hade det inte varit för den salta eftersmaken hade det nästan varit gott :)

Ska iväg och träna om drygt 30 min, jag återkommer efter träningen och berätter hur det gick!

plexmar
2008-03-28, 13:45
Nu har jag iaf hällt i mig en dos av Trück! Smakade faktiskt helt okej, hade det inte varit för den salta eftersmaken hade det nästan varit gott :)

Ska iväg och träna om drygt 30 min, jag återkommer efter träningen och berätter hur det gick!

Nu kommer stickningarna i kroppen iaf *flex*

EiseltUK
2008-03-28, 14:00
Nu kommer stickningarna i kroppen iaf *flex*

Vilken dos?

plexmar
2008-03-28, 15:29
Nu är jag tillbaka! Passet gick bra, först kändes allt precis som vanligt. Började med bänkpress och de första två omgångarna kände jag ingen skillnad mot tidigare. Men omgångarna efter det fick jag grymt bra trück och kände hur stången blev lättare :)


Vilken dos?

Jag tog lite mer än 1 skopa, kanske 1 och 1/4 skopa.

selmir
2008-03-28, 16:03
Hur mycket Beta-Alanin är det i en port (20g)?

tigerofsweden
2008-03-28, 16:10
Nu är jag tillbaka! Passet gick bra, först kändes allt precis som vanligt. Började med bänkpress och de första två omgångarna kände jag ingen skillnad mot tidigare. Men omgångarna efter det fick jag grymt bra trück och kände hur stången blev lättare :)




Jag tog lite mer än 1 skopa, kanske 1 och 1/4 skopa.

Har du lust att utveckla lite?

Sen är de intressant att veta vad du testat innan, hur länge du tränat, ålder osv :)

plexmar
2008-03-28, 16:27
Har du lust att utveckla lite?

Sen är de intressant att veta vad du testat innan, hur länge du tränat, ålder osv :)

Blev ett väldigt kort träningspass då jag även tränar fotboll ikväll, så egentligen skulle jag inte gymmat. Hade även suttit och skrivit tenta i 5 timmar innan, så var rätt trött. Men som sagt, i början av passet kändes allt som vanligt. Sen fick jag lite mer tryck i övningarna och kände även att jag orkade betydligt mer än vanligt. Brukar bli rätt slutkörd efter 3 tunga omgångar i bänken, men både 4:e och 5:e omgången kändes riktigt lätta, precis som det var mina första omgångar. Sedan var det samma känsla i de andra övningarna jag körde, det kändes mycket lättare och jag orkade även mer. Fick riktigt bra pump i musklerna helt enkelt!

Sedan hade jag kanske inte direkt de bästa förutsättningarna inför dagens spontana träningspass, så jag antar att det borde ge bättre pump när jag är i form för träning :)

Har inte testat något som Trück tidigare, är 20 år gammal och har gymmat några år lite från och till, lite mer seriöst på senare tid. Spelar fotboll sedan många år tillbaka.

tigerofsweden
2008-03-28, 16:38
Blev ett väldigt kort träningspass då jag även tränar fotboll ikväll, så egentligen skulle jag inte gymmat. Hade även suttit och skrivit tenta i 5 timmar innan, så var rätt trött. Men som sagt, i början av passet kändes allt som vanligt. Sen fick jag lite mer tryck i övningarna och kände även att jag orkade betydligt mer än vanligt. Brukar bli rätt slutkörd efter 3 tunga omgångar i bänken, men både 4:e och 5:e omgången kändes riktigt lätta, precis som det var mina första omgångar. Sedan var det samma känsla i de andra övningarna jag körde, det kändes mycket lättare och jag orkade även mer. Fick riktigt bra pump i musklerna helt enkelt!

Sedan hade jag kanske inte direkt de bästa förutsättningarna inför dagens spontana träningspass, så jag antar att det borde ge bättre pump när jag är i form för träning :)

Har inte testat något som Trück tidigare, är 20 år gammal och har gymmat några år lite från och till, lite mer seriöst på senare tid. Spelar fotboll sedan många år tillbaka.

Tack :)

Låter som Rage, antar skillnaden upplevs som ganska marginell

andreasson
2008-03-28, 20:52
Skulle beställa hem Trück idag men så fick jag höra att det var rekomenderat att folk under 18 bast inte skulle använda den. Är 17 så ska jag vänta något år innan jag börjar använda detta?

Henrik Eiselt
2008-03-28, 20:53
Skulle beställa hem Trück idag men så fick jag höra att det var rekomenderat att folk under 18 bast inte skulle använda den. Är 17 så ska jag vänta något år innan jag börjar använda detta?

Om du använt likvärdiga produkter tidigare så kan jag inte påstår att Trück skulle vara farligare. För oss är det mer en etisk principsak att inte rekommendera omyndiga personer våra produkter.

Martin Löwgren
2008-03-29, 20:06
Vad tror ni om att köra två burkar truck irad? Bör man undvika att köra dessa produkter för länge eller är 2 burkar inga problem?

dr ozz
2008-03-29, 20:40
http://i26.tinypic.com/2rdxbm0.jpg
BUUUUUUUBUUUUBUIIBUUUUUUU!!!!!!!!! jag gillar inte konkurrans buuuuuuuuuuuuuuu buuuuuuuuu buuuuuuuuu.

jwzrd
2008-03-29, 20:43
http://i26.tinypic.com/2rdxbm0.jpg
BUUUUUUUBUUUUBUIIBUUUUUUU!!!!!!!!! jag gillar inte konkurrans buuuuuuuuuuuuuuu buuuuuuuuu buuuuuuuuu.

Men har proppen gått i allas skallar eller? Kolozzeum säljer produkter från flera leverantörer.

Jorgen
2008-03-29, 20:50
Ja, man kan ju undra varför vi låste denna tråden. Jag var snäll och öppnade den igen, men efter att ha raderat ett tjugotal poster redan och personer som tex herr ozz här ovan inte har vett att sköta sig är det lika bra att låsa tråden igen.

Tyvärr.

Fairing
2008-03-29, 21:36
Men har proppen gått i allas skallar eller? Kolozzeum säljer produkter från flera leverantörer.

Jepp , men det verkar ingen förstå. Kollozzeum har Eiselt`s nya produkter på lager (läggs upp på Måndag) och Eiselt säljer Fairing via Nutrex. Vad är problemet ??

Ni får ta upp med eran Mamma om ni är besvikna över för lite Lördagsgodis och låt inte det gå ut över Kolozzeum:laugh:

Simon.
2008-03-31, 19:41
Finns nu i shoppen till introduktionspris!

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=25&products_id=203

Johan.S
2008-04-01, 18:14
Så där då var första passet med Trück avklarat och mitt fösta intryck är mycket bra.

Skakade ihop 40g Trück med 10 glutamin och 40g malto å svepte detta med 2 koffeinpiller ca 30 min innan träningen. Blev lite överraskad över hur sur smaken var. Hade inte väntat mig det. Men det var inte så farligt efter några klunkar. Ska testa att blanda med mer vatten nästa gång.

Hur gick passet då? Jo, började sticka härligt i hela kroppen ganska precis när jag började träna så 30 min var perfekt för mig. Bra driv genom hela passet. Kände mig fokuserad och fick bra Trück ;) För tidigt för att avgöra om det ger några styrkteökningar men förhoppningsvis så. Ska testa med lite olika doseringsstorleker framöver för att se vad som passar mig bäst.

Det första intrycket är som sagt enbart possitivt. Tummen upp :thumbup:

selmir
2008-04-01, 20:29
Ingen som kan/vill svara på hur mycket Beta-Alanin som finns i en port (20g) ?

ViktorLindstrom
2008-04-02, 14:53
Sådär, nu har man tagit första dosen... Smakade väl sådär... Hade inga jätteförväntningar, tyckte det luktade helt okej när de va i utblandat, va inte riktigt med på smaken, den va mycket surare än vad jag trott, kanske någon hint av peppar eller något åt det hållet... Men helt klart drickbart... får exprimentera lite med hur mycket vatten de ska va i med... så det blir bra...

Återkommer med resultaten i gymmet... Ha de gött MVH Viktor...

Halldin
2008-04-02, 18:09
Har testat en provpåse på 40g nu.

Smaken var acceptabel, ungefär som citronkarameller med en viss bismak som blev lite jobbig efter ett antal klunkar, hade kanske 4dl vatten.

Kände ingen direkt skillnad under passet, gått på diet i några månader och har tagit KP3 hela tiden samt beta-alanin ibland vid sidan om.
Kände inga stickningar och styrkan var ungefär som väntat, antingen inga ökningar, mindre ökningar eller något svagare (som övriga pass).

Kanske ger mer om man tar det ett tag, eller om man inte brukat preparat i stil med KP3, KCG osv. tidigare. Eller är känslig för placebo.

EiseltUK
2008-04-02, 18:50
Ingen som kan/vill svara på hur mycket Beta-Alanin som finns i en port (20g) ?

Det är 2,6 gram på 20 gram (en skopa). Det är anpassat för att man inte ska få för mycket vid en dos på 40 gram. Det är ju ganska mycket annat i Trück tex KIC, OKG, HMB osv som ska trängas med kreatin, arginin, citrullin osv så det kräver att man måste ta en ganska ordentlig dos (30-40 gram). På 40 gram får man i sig en rejäl dos av alla primära ingredienser så 30 gram kan nog vara lagom för dem som inte käkat såna här produkter tidigare. 40 gram ger 120 mg koffein så det är medvetet ganska lågt.... vill man ha en mer kännbar "kick" så skadar det därför inte att ta lite extra koffein (100-200 mg).

Jag ska dra igång själv nästa vecka och kommer att hålla mig till 40 gram på tom mage cirka 45 minuter innan träning. Ska även testa lite olika doseringsvarianter för att se om jag märker någon skillnad, t ex dela upp 40 gram på två doser.

Vi vill gärna ha feed back från alla som testar!

Halldin
2008-04-02, 20:57
Kan tillägga att jag kör lågrep/lågset/lågvolym-träning och inte upplevde någon pumpeffekt heller. Men som sagt, kanske är bättre ju mer gånger man tar det, och kanske funkar bättre om man bulkar.

Edit: Tog det i fastande tillstånd ca. 30 min före.

ViktorLindstrom
2008-04-02, 21:18
Passet idag gick bra. Redan en kvart efter att jag druckit upp fick jag stickningar, hela kroppen. Mycket mer än jag fått av något annat... Jag i alla fall blir riktigt taggad av känslan.
Kom inte in i gymmet förän 45min efter jag druckit upp, men passet gick bra. Triceps kändes riktigt bra, fick väl ingen hyper pump av det, men det kanske kommer senare, och ska prova andra muskelgrupper med. Jag kände av det, definitivt.

Riktigt fint funka de. Det återstår att testa mer och se hur det går, jag blandade 30g med 3dl vatten, ska ta samma dos med 4,5dl vatten nästa gång och se om jag tycker bättre om smaken. Det va väl okej som det va nu. Det var inte alls lika farligt som jag tycker rage är, men om jag kan få det smaka bättre än vad det gör nu så vore det bra.

selmir
2008-04-03, 06:30
Det är 2,6 gram på 20 gram (en skopa). Det är anpassat för att man inte ska få för mycket vid en dos på 40 gram. Det är ju ganska mycket annat i Trück tex KIC, OKG, HMB osv som ska trängas med kreatin, arginin, citrullin osv så det kräver att man måste ta en ganska ordentlig dos (30-40 gram). På 40 gram får man i sig en rejäl dos av alla primära ingredienser så 30 gram kan nog vara lagom för dem som inte käkat såna här produkter tidigare. 40 gram ger 120 mg koffein så det är medvetet ganska lågt.... vill man ha en mer kännbar "kick" så skadar det därför inte att ta lite extra koffein (100-200 mg).

Jag ska dra igång själv nästa vecka och kommer att hålla mig till 40 gram på tom mage cirka 45 minuter innan träning. Ska även testa lite olika doseringsvarianter för att se om jag märker någon skillnad, t ex dela upp 40 gram på två doser.

Vi vill gärna ha feed back från alla som testar!


Tack ska du ha för svaret! Mycket bra svar*drool*

mccarlsson
2008-04-03, 11:18
Det är 2,6 gram på 20 gram (en skopa). Det är anpassat för att man inte ska få för mycket vid en dos på 40 gram. Det är ju ganska mycket annat i Trück tex KIC, OKG, HMB osv som ska trängas med kreatin, arginin, citrullin osv så det kräver att man måste ta en ganska ordentlig dos (30-40 gram). På 40 gram får man i sig en rejäl dos av alla primära ingredienser så 30 gram kan nog vara lagom för dem som inte käkat såna här produkter tidigare. 40 gram ger 120 mg koffein så det är medvetet ganska lågt.... vill man ha en mer kännbar "kick" så skadar det därför inte att ta lite extra koffein (100-200 mg).

Jag ska dra igång själv nästa vecka och kommer att hålla mig till 40 gram på tom mage cirka 45 minuter innan träning. Ska även testa lite olika doseringsvarianter för att se om jag märker någon skillnad, t ex dela upp 40 gram på två doser.

Vi vill gärna ha feed back från alla som testar!

Okej nu har jag testat...
Förutsättningarna är de samma när jag använt olika preworkout produkter. Dvs, sömn, kost, träningsupplägg har varit likvärdiga. Övriga förutsättningar är att jag har testat under deffperioder. L: 1.89 V:96-98 BF: 4-7% under dessa perioder. Tränar på morgonen. Tar preworkout produkten enligt anvisningarna, dvs 1h-30 minuter innan passet på tom mage. Dosering enligt anvisningarna.
Observera att detta är bara mina personliga åsikter. Har inga statistiska eller vetenskapliga grunder. Dessa produkter är ju väldigt individuella.

Vault:
smak/löslighet:+++
styrka:++
uthållighet:++
varaktighet:++
pump/tryck:+++
uppiggande effekt:++

NO-xplode
smak/löslighet:+++++
styrka:++
uthållighet:+++
varaktighet:+
pump/tryck:++++
uppiggande effekt:++

Rage
smak/löslighet:++
styrka:+++++
uthållighet:+++++
varaktighet:++++
pump/tryck:++++
uppiggande effekt:++++ (koffeinfri: ++)

Trück
smak/löslighet:++
styrka:+++++
uthållighet:+++++
varaktighet:+++++
pump/tryck:+++++(+)
uppiggande effekt:++++
Kommentar: ett extra (6e plus) för grym vaskularitet på pump/tryck (passande namn alltså). Svårt för smaken, men det löser sig fint, och så har man ju fun light...
mccarlsson är uppkopplad nu Rapportera inlägget Redigera/radera meddelande

cerial
2008-04-03, 14:11
Och kistan? Någon som kan rapportera om magbesvär med Truck? Rage intar jag med imodium nu för att motverka montesumas hämnd i benböjen. *gah!*

ViktorLindstrom
2008-04-03, 15:51
Jag känner mig lite halvdassig i magen nu efter att ha testat lite störer dos, ~40g, lite mindre kanske...

Men det är andra gången jag körde det, det blir nog bättre med tiden, och ska minska doseringen lite... köra runt 30g nu de första veckorna iaf

meurt
2008-04-03, 17:01
Blev lite risig i kistan av Trück till skillnad från Rage då jag inte märkte några besvär alls. Dock så tycker jag Trück gav ett grymt "tryck" (suck) i kroppen, och relativt snabbt, efter ca 30 min. Fick snabbt upp ett bra pump på benpasset idag.

Får se om det blir några styrkeökningar framöver! :whipped:

Johan.S
2008-04-03, 18:34
Testade idag att köra Trück som stand alone. Blev riktigt imponerad faktiskt. Var duktigt jävla trött efter jobbet och ville verkligen ta malto och koffein men det behövdes faktiskt inte.

Blev ett riktigt bra pass. Inga pb'n men det hade jag inte räknat med heller. Fortfarande samma goa stickningar under hela passet. Bra pump och muskelkontakt. Lite mindre ork än vad jag vanligtvis har men det beror mest troligt på att jag är van att ta 40g malto innan jag tränar. Vilket jag kommer att fortsätta med trots att Trück gjorde jobbet väldigt bra utan.

Fortsättningsvis kommer preworkout drinken som standard att innehålla 30 - 40g Trück och 40g malto. Koffeinet känner jag att jag kan skippa iom att Trück ger så pass bra effekt på mig. Ska även testa både större och mindre doseringar. Dock känns det som att en större dosering än 40g skulle innebära för mycket stickningar. Men jag får testa och se.

Smaken är nog det enda jag inte är så possitiv till. Inga problem att dricka den dock och jag kan tänka mig att det är svårt att få till nån jätte god smak på en produkt som inte innehåller några kolhydrater.

-squat-
2008-04-03, 19:44
Testade idag att köra Trück som stand alone. Blev riktigt imponerad faktiskt. Var duktigt jävla trött efter jobbet och ville verkligen ta malto och koffein men det behövdes faktiskt inte.

Blev ett riktigt bra pass. Inga pb'n men det hade jag inte räknat med heller. Fortfarande samma goa stickningar under hela passet. Bra pump och muskelkontakt. Lite mindre ork än vad jag vanligtvis har men det beror mest troligt på att jag är van att ta 40g malto innan jag tränar. Vilket jag kommer att fortsätta med trots att Trück gjorde jobbet väldigt bra utan.

Fortsättningsvis kommer preworkout drinken som standard att innehålla 30 - 40g Trück och 40g malto. Koffeinet känner jag att jag kan skippa iom att Trück ger så pass bra effekt på mig. Ska även testa både större och mindre doseringar. Dock känns det som att en större dosering än 40g skulle innebära för mycket stickningar. Men jag får testa och se.

Smaken är nog det enda jag inte är så possitiv till. Inga problem att dricka den dock och jag kan tänka mig att det är svårt att få till nån jätte god smak på en produkt som inte innehåller några kolhydrater.

Koffeinfria Rage smakar rätt ok.

NicoRacing
2008-04-03, 22:09
Första prov passet idag med truck, riktigt bra labbat måste jag säga:thumbup: . Körde 1,5 skopa och var riktigt nöjd, bra pump och bra flyt genom hela passet *flex* . Återkommer med mer helhet när jag kört på det ett tag. Men än så länge över förväntningerna helt klart! :hbang:

Johan.S
2008-04-03, 22:10
Är det bara den koffeinfria som smakar ok? Borde väl inte vara så stor skillnad på dom två versionerna

Timme
2008-04-03, 22:14
Roligt! Det verkar som om tryck är här för att stanna!

plexmar
2008-04-03, 22:22
Verkar fungera bra för de flesta, roligt! Jag har själv kört med fyra eller fem pass nu och det fungerar riktigt bra. Känner mig mycket piggare genom hela passet och strax innan passet känner jag verkligen för att träna. Grymt bra tryck i de flesta övningarna och har faktiskt slagit personbästa i några övningar, inte med så mycket men ändå :)

tonedef
2008-04-03, 22:45
Ni som blir dåliga i magen av rage, de är väl antagligen samma av truck? Jag kan inte ta Rage då jag blir så jävla lös i magen efter ca. 30-60 min och måste springa på toa akut. Finns det någon lösning?

Förut när jag körde kreatin regelbundet blev jag ej dålig i magen, iallafall inte lika illa som nu vad jag kommer ihåg.

EiseltUK
2008-04-04, 06:47
Ni som blir dåliga i magen av rage, de är väl antagligen samma av truck? Jag kan inte ta Rage då jag blir så jävla lös i magen efter ca. 30-60 min och måste springa på toa akut. Finns det någon lösning?

Förut när jag körde kreatin regelbundet blev jag ej dålig i magen, iallafall inte lika illa som nu vad jag kommer ihåg.

Möjligen kan du testa att dricka långsamt under en längre tid, typ sippa i dig en dos under en timme.

Damien Thorne
2008-04-04, 08:33
Finns nu i shoppen till introduktionspris!

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=25&products_id=203

Det står "Produkten kan ej hittas!"

Igårkväll fanns den där?

Ni har väl inte slutat med den redan?

plexmar
2008-04-04, 08:46
Det står "Produkten kan ej hittas!"

Igårkväll fanns den där?

Ni har väl inte slutat med den redan?

Slut kanske, prova på en annan sida!

Damien Thorne
2008-04-04, 08:51
Slut kanske, prova på en annan sida!

Visst menar du en annan sida på Kolozzeumshopen?

Under Tillverkare "Eiselts" så finns det inte heller med.

http://www.kolozzeum.com/index.php?manufacturers_id=10

Det brukar stå "slut" om det är slut.

Jag misstänker att den bara har försvunnit pga av nåt fel på sidan.

plexmar
2008-04-04, 08:54
Visst menar du en annan sida på Kolozzeumshopen?

Under Tillverkare "Eiselts" så finns det inte heller med.

http://www.kolozzeum.com/index.php?manufacturers_id=10

Det brukar stå "slut" om det är slut.

Jag misstänker att den bara har försvunnit pga av nåt fel på sidan.

Nej, jag menade någon annan shop.. avvakta lite, kan ju vara som du tror.

mccarlsson
2008-04-04, 10:01
Ni som blir dåliga i magen av rage, de är väl antagligen samma av truck? Jag kan inte ta Rage då jag blir så jävla lös i magen efter ca. 30-60 min och måste springa på toa akut. Finns det någon lösning?

Förut när jag körde kreatin regelbundet blev jag ej dålig i magen, iallafall inte lika illa som nu vad jag kommer ihåg.

Något som får min mage att tåla rage eller truck är att ta det med lite mer vätska. Antar att det är argininet eller beta alaninet som är boven. Men testa med mer vätska, funkar för mig

Simon.
2008-04-04, 10:23
Det står "Produkten kan ej hittas!"

Igårkväll fanns den där?

Ni har väl inte slutat med den redan?

Tillfälligt slut!

Dreas
2008-04-04, 11:55
Hej! Skickade ett mail om detta men kan ju även fråga här då det känns som det går fortare:) Min beställning mottogs i Torsdag morse, har den skickats eller väntar ordern på Trück?

Simon.
2008-04-04, 12:32
Hej! Skickade ett mail om detta men kan ju även fråga här då det känns som det går fortare:) Min beställning mottogs i Torsdag morse, har den skickats eller väntar ordern på Trück?

Ett mail med svar har redan skickats. ;)

Dreas
2008-04-04, 12:40
Ett mail med svar har redan skickats. ;) Måste älska Hotmails spamfilter*gah!*

Granstr0m
2008-04-04, 18:10
jag fick min burk idag, beställde på onsdagskvällen, 2dagars leverans är MVG tkr jag :D!
Ska bli spännande å testa den imorgon :D, är de bättre än Rage vågar jag nog inte pröva ens ;D

Dreas
2008-04-04, 18:55
Återkom gärna med svar i tråden då jag ivrigt väntar på en burk själv:)

Äcklet
2008-04-04, 19:08
Är det någon som vågat på det makabra att blanda RAGE och TRüCK??

Animalistic
2008-04-04, 19:12
Är det någon som vågat på det makabra att blanda RAGE och TRüCK??

det händer nog ingenting speciellt.
inget under iaf, prova om du vill

Halldin
2008-04-04, 21:24
Vad motiverar arginin i rage/trück? Ökad maxstyrka har jag för mig man sagt, men den negativa påverkan på tillväxthormon då?

Med tanke på hur mycket jag gått ner i kroppsvikt senaste veckan och hur böjpasset gick idag så ska jag förresten inte säga att trück var helt verkningslöst, ska återkomma hur passet nästa vecka blir med KP3 istället.

EiseltUK
2008-04-04, 21:51
Vad motiverar arginin i rage/trück? Ökad maxstyrka har jag för mig man sagt, men den negativa påverkan på tillväxthormon då?

Med tanke på hur mycket jag gått ner i kroppsvikt senaste veckan och hur böjpasset gick idag så ska jag förresten inte säga att trück var helt verkningslöst, ska återkomma hur passet nästa vecka blir med KP3 istället.

Tillväxthormon är inget som direkt ligger i fokus för oss, i så fall skulle vi blanda i GHRP-2 eller 6 som kan ge en över 40-faldig ökning enligt studier vi gjort. Även ett sånt ämne ger troligtvis inte nämnvärda effekter på muskeltillväxen. Så om Arg hämmar GH med några 100% hit eller dit är ganska oväsentligt. Det är ändå inget som kommer att påverka dina resultat märkbart pga av att utsöndringen är så pass tillfällig.

ViktorLindstrom
2008-04-05, 13:17
Första passet jag körde tungt på med Trück, tog det en kvart innan jag gick in i gymmet, tog de lite lugnt i början, värmde upp, tog min tid.
Tillslut kom jag upp till de jag hade tänkt som maxvikt för dagen, och jädrar vad taggad jag va, aldrig känt den känslan så inni helvete. Och efter, vilket jäkla lyckorus jag fick. Helt underbart, detta blir bara bättre och bätte.

Timme
2008-04-05, 13:21
Är det någon som vågat på det makabra att blanda RAGE och TRüCK??

Om en av produkterna ger bättre effekt så är det nog bättre att ta allt av den produkten istället för hälften rage och hälften trück.


Jag tänker senare göra blindtest och jämföra trück med rage rakt av. Jag ber min bror helt enkelt hälla över innehållet i två andra burkar där bara han vet vilken som är trück eller rage. Sedan kör jag på vartannat pass med rage och vartannat pass med trück.

Nelo322
2008-04-05, 16:10
Om en av produkterna ger bättre effekt så är det nog bättre att ta allt av den produkten istället för hälften rage och hälften trück.


Jag tänker senare göra blindtest och jämföra trück med rage rakt av. Jag ber min bror helt enkelt hälla över innehållet i två andra burkar där bara han vet vilken som är trück eller rage. Sedan kör jag på vartannat pass med rage och vartannat pass med trück.

De smakar väll rätt olika?

Yankeee
2008-04-05, 16:11
De smakar väll rätt olika?

Spelar ingen roll om han inte vet vilken som är vilken.

Timme
2008-04-05, 16:29
Spelar ingen roll om han inte vet vilken som är vilken.

Exakt.

Fördelen med blindtest är att jag blir helt opartisk. Jag gillar ju Eiselt lite extra men med blindtest så kvittar det.

Halldin
2008-04-05, 16:42
Står ju visserligen överallt att ena har citrussmak och den andre smakar körsbär, men det kanske du inte heller har sett? Tänkte eftersom du skrivit ner ingredienserna här och var.

Timme
2008-04-05, 18:18
Står ju visserligen överallt att ena har citrussmak och den andre smakar körsbär, men det kanske du inte heller har sett? Tänkte eftersom du skrivit ner ingredienserna här och var.

Jag vet inte vilken som smakar körsbär och apelsin för jag har inte kollat upp vad de smakar. Så spoila det inte nu, okej :)

Nej jag ska inte kolla vilken smak det är när jag beställer.

Rahf
2008-04-05, 20:06
Jag vet inte vilken som smakar körsbär och apelsin för jag har inte kollat upp vad de smakar. Så spoila det inte nu, okej :)

Nej jag ska inte kolla vilken smak det är när jag beställer.

Trück är körsbär och rage är apelsin. Eller är det tvärtom? Jag vet men frågan är om jag skrev rätt nu :laugh: Ojojojoj spänningen är oliiidlig och från och med nu kommer du inte våga tro på någon heller :D.

Lycka till med blindtestet!

Ajin
2008-04-06, 13:55
Hur är det om man bulkar? Med tanke på att jag äter stora måltider och ett flertal mellanmål, samt en gainer före och efter träning (för de extra kcals+), kan man ta Trück efter en gainer? Eller fungerar den lite som EsaPro, bäst på tom mage?

Timme
2008-04-06, 14:23
Trück är körsbär och rage är apelsin. Eller är det tvärtom? Jag vet men frågan är om jag skrev rätt nu :laugh: Ojojojoj spänningen är oliiidlig och från och med nu kommer du inte våga tro på någon heller :D.

Lycka till med blindtestet!

Bra så spoila inte smakerna nu för sjutton! Ja det ska bli intressant att se.

mccarlsson
2008-04-08, 08:38
Hur är det om man bulkar? Med tanke på att jag äter stora måltider och ett flertal mellanmål, samt en gainer före och efter träning (för de extra kcals+), kan man ta Trück efter en gainer? Eller fungerar den lite som EsaPro, bäst på tom mage?

För mig så är det en sjuk skillnad i effekt om jag tar det på tom mage. Har jag ätit något innan så känner jag inte alls av det lika tydligt och det känns även som effekten kommer långt senare.
Tar du Trück på tom mage kommer du känna av det inom en halvtimme. Har du ätit innan kan det ta upp till två timmar för mig att känna av det och effekten är inte alls lika stark. Det ända som jag kan äta i samband med Trück är malto/vitargo och några omega-3 kapslar. Det du kan göra är att iallafall ta gainern 15 minuter efter Trück. Då kommer du tagit upp en del och får ut en stor del av dess effekt. Testa iallafall en gång att ta det på tom mage och se om du tycker det är värt det.

Damien Thorne
2008-04-08, 10:52
40 gram ger 120 mg koffein så det är medvetet ganska lågt.... vill man ha en mer kännbar "kick" så skadar det därför inte att ta lite extra koffein (100-200 mg).

Jag blev nyfiken på hur mycket 120mg koffein är.

"Man brukar uppge att en normalstor kopp kaffe på 125 ml innehåller ca 100 mg koffein. För att jämföra innehåller en burk Coca Cola på 33 cl ca 50 mg koffein"

(Rage har 320mg koffein på 40 gram)

EiseltUK
2008-04-08, 14:53
Jag blev nyfiken på hur mycket 120mg koffein är.

"Man brukar uppge att en normalstor kopp kaffe på 125 ml innehåller ca 100 mg koffein. För att jämföra innehåller en burk Coca Cola på 33 cl ca 50 mg koffein"

(Rage har 320mg koffein på 40 gram)

Japp, det motsvarar ungeför en kopp kaffe. Är ganska lagom om man känner sig lite seg utan att ge någon koffeinrush.

Granstr0m
2008-04-11, 14:24
Blir bättre å bättre ju längre in man kommer i burken :) dagens pass va grymt bra. Stången flög upp i bänken =) 100 kändes som 50 :D hehe

Fordon
2008-04-13, 13:47
Har endast kört Trück 2 pass, idag blir den tredje. Tycker inte den har gett nånting speciellt ÄNNU, men det är ju på tok för tidigt för att utvärdera den ännu. Det enda jag kan säga är att jag aldrig druckit något så äckligt som trück! (Fast samtidigt är jag för lat för att blanda den i något annat än vatten, så jag kanske inte ska klaga.. Och bara den där smaken.. ja man blir ju hyfsat pigg och alert av den.. :P)

Hittills gillar jag ett annat pre workout~ mycket mer. Men men. Efter en hel burk ska det nog va lättare att avgöra det!

Fordon
2008-04-13, 14:06
Har förresten aldrig blivit så risig i kistan förut som igår. Och jag skyller ALLT på trück. Inte ens när jag råka trippeldosera Rage så var jag så risig i magen.

Men allting kan ju inte vara en dans på rosor ;)

ANdYX
2008-04-16, 21:44
har beställt hem detta nu, ska se hur det funkar, har provat nano vapor innan o de fick man hyfsad pump av ändå, bra produkt. Eftersom de e kreatin i Truck ska man ta det periodvis?

EiseltUK
2008-04-17, 09:39
har beställt hem detta nu, ska se hur det funkar, har provat nano vapor innan o de fick man hyfsad pump av ändå, bra produkt. Eftersom de e kreatin i Truck ska man ta det periodvis?

Det är nog alltid bra att göra ett uppehåll då och då.

Halldin
2008-04-17, 13:52
Fick testat en till provpåse och gårdagens pass gick kalas trots viktnedgången, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Första gången "meh" och nu toppen.

Kan inte tänka mig några andra kringliggande omständigheter då jag följt ett visst kostschema och dietat i 2½ månad ungefär. Blir nog inget köp dock, för dyrt i längden. :/ Kör vidare på den billiga KP3n jag inhandlat sedan tidigare.

DavidN
2008-04-19, 09:27
Var det inte nån namnförslagstävling?

Kanske Pirre kom med det vinnande förslaget?

Det var moi :)

Fick t.om. ett gratis ex för idén :D

parantes
2008-04-20, 10:12
Vad räknas egentligen som tom mage? Hur länge bör man ha gått utan mat?

Ryska_raketen
2008-04-20, 10:15
Vad räknas egentligen som tom mage? Hur länge bör man ha gått utan mat?

2 timmar borde räcka

Scratch89
2008-04-20, 14:48
2 timmar borde räcka

Mjae. Det beror väl på hur mycket mat man ätit innan. Stora måltider tar det säkert 4-5 timmar för att försvinna från magsäcken.

Ryska_raketen
2008-04-20, 15:33
Mjae. Det beror väl på hur mycket mat man ätit innan. Stora måltider tar det säkert 4-5 timmar för att försvinna från magsäcken.

Javisst, har du ätit 30 hamburgare på donken innan så kanske två timmar inte räcker. Men allt är relativt. Ändrar mitt föregående svar då. För mig räcker 2 timmar. Testa dig fram.

gymboken
2008-04-21, 13:25
Har precis gjort slut på första rage burken och gick över till trück nu igår för första gången.. alltså smaken och pulvret? .. ingen höjdare vart ett dammoln direkt jag försökte ta en skopa, och smaken på det... en blandning mellan Gin & Tonic och kräks.. gottmos.. några förslag vad man kan blanda det med för att slippa att käften smakar skit hela träningspasset?

Martin Löwgren
2008-04-21, 13:33
Har precis gjort slut på första rage burken och gick över till trück nu igår för första gången.. alltså smaken och pulvret? .. ingen höjdare vart ett dammoln direkt jag försökte ta en skopa, och smaken på det... en blandning mellan Gin & Tonic och kräks.. gottmos.. några förslag vad man kan blanda det med för att slippa att käften smakar skit hela träningspasset?

Först tyckte jag RAGE var äckligt men nu när jag testart Tryck så fattar man hur gott egentligen RAGE var. My god.

gymboken
2008-04-21, 13:38
Först tyckte jag RAGE var äckligt men nu när jag testart Tryck så fattar man hur gott egentligen RAGE var. My god.

Kan inte annat än att hålla med, Rage var för mig en skänk från ovan när man nu ser tillbaka, jämfört med trück... :furious:

nelson24
2008-04-21, 18:30
Först tyckte jag RAGE var äckligt men nu när jag testart Tryck så fattar man hur gott egentligen RAGE var. My god.

Undrar om det beror på att man har vant sig vid en produkt? Jag har precis samma problem med EsaPro vs Amino Rush. Har vant mig vid EsaPro och kan knappt få ner Amino Rush. Av den enkla anledningen vågar jag inte byta ut Rage mot Trück.

EiseltUK
2008-04-21, 18:34
4-5 dl vatten på 2 skopor tycker jag är ganska ok.

Damien Thorne
2008-04-21, 18:53
och smaken på det... en blandning mellan Gin & Tonic och kräks.. gottmos..

Det var en bra liknelse. :D

Jag blandar 2 skopor i 4dl vatten. Det är det klart vidrigaste jag smakat, men vill man ha resultat så är det bara att kämpa på.

Jag håller för näsan när jag dricker det. Det tar 15-20 minuter för mig att få i mig allt.

Jag ser det som ett peppningspass inför träningen. Man blir arg och trycker i sig skiten, sen far man på gymmet och blir arg och trycker upp skiten :thumbup:

edit. Jag har ej testat Rage. så jag kan ej jämföra med det.

selmir
2008-04-21, 19:52
Någon som kan säga om det smakar bättre än Amino Rush ?? För Amino Rush har jag problem med att få ner..

Fairing
2008-04-22, 07:00
Undrar om det beror på att man har vant sig vid en produkt? Jag har precis samma problem med EsaPro vs Amino Rush. Har vant mig vid EsaPro och kan knappt få ner Amino Rush. Av den enkla anledningen vågar jag inte byta ut Rage mot Trück.

Smakreferenser. Man vänjer sig med en smak sedan smakar annat "skumt"

Whey Hydro som vi säljer smakar bittert. Dom som har vant sig med den smaken tycker allt annat är översötat , sliskigt och kan ej dricka normalt , gott pulver

gymboken
2008-04-22, 07:51
Det var en bra liknelse. :D
Jag blandar 2 skopor i 4dl vatten. Det är det klart vidrigaste jag smakat, men vill man ha resultat så är det bara att kämpa på.
Jag håller för näsan när jag dricker det. Det tar 15-20 minuter för mig att få i mig allt.
Jag ser det som ett peppningspass inför träningen. Man blir arg och trycker i sig skiten, sen far man på gymmet och blir arg och trycker upp skiten :thumbup:
edit. Jag har ej testat Rage. så jag kan ej jämföra med det.

Jo man får väl göra det, igår blev det att knipa näsan gärnet och pressa ner allt i gås stil, och klart blir man förbannad när man måste dricka det varje dag,

fan bara tänkte på smaken nu så kände jag en ilning i "lördagsnattsnerven" *spy*

EiseltUK
2008-04-23, 19:28
Jo man får väl göra det, igår blev det att knipa näsan gärnet och pressa ner allt i gås stil, och klart blir man förbannad när man måste dricka det varje dag,

fan bara tänkte på smaken nu så kände jag en ilning i "lördagsnattsnerven" *spy*


Det går säkert att blanda i lite Fun light. Vi använder inte mer tillsatser än absolut nödvändigt så lite extra smaksättare än nog inte fel om man tycker det smakar illa.

Jag tror att det som slår igenom smaken är HMB.

Vi håller på att ta fram en annan produkt till vårt andra varumärke och den innehåller inte lika många ingredienser som Trück och smaken blir mycket bättre.

Damien Thorne
2008-04-23, 21:36
Vi håller på att ta fram en annan produkt till vårt andra varumärke och den innehåller inte lika många ingredienser som Trück och smaken blir mycket bättre.

Vilket är ert andra varumärke?

EiseltUK
2008-04-23, 21:46
Vilket är ert andra varumärke?

Det börjar på F och slutar på X.... riktigt klurigt. :D

Dreas
2008-04-23, 22:02
Har blandat Trück med Fun light Jordgubb, det går, blir lite godare iaf:)

Damien Thorne
2008-04-23, 22:15
Det börjar på F och slutar på X.... riktigt klurigt. :D

Tack,

Jag tycker priserna ser bra ut där. Är FX en lågprisvariant av Eiselts? (Nu har jag ej kollat om Eiselts är lika billig, men sist jag kollade så var dom dyrare)

Vilka ingredienser kommer det andra märket att innehålla?

Keen
2008-04-24, 12:41
Kan ju bara hålla med om att det smakar riktigt jävla uselt. Esapron jag dricker en bit efter smakar som en dröm i jämförelse.

Har bara kört det 3-4 ggr men jag tycker det funkar bra iallafall. Kan inte säga att jag märkt några styrkeökningar men orken är iallafall avsevärt bättre.

Pelle2
2008-04-24, 16:44
Förstår inte vad folk klagar på, fick hem min burk Trück idag, och förväntade mig det värsta i smakväg, har kört på Rage innan och tyckte det smakade helt okej, men som sagt trodde det här skulle bli en mardröm. Men vafan.. svepte den direkt utan några som helst problem, smakade ju gott för bövelen! *screwy*

pclillen
2008-04-24, 19:03
Tycker många är överkänsliga, ungefär samma sak som när esapro kom ut då folk berätta att dom fick kväljningar etc men jag tyckte det var gott efter första drinken (den var ju inte god, men efter det så är det gott ^^).

Trück smakar inte så illa som folk får det att låta, lite konstig smak bara ..

Svedberg
2008-04-24, 19:36
Första passet idag med truck....mindre stickningar än Rage även fast jag tog 42g. Vet inte om jag kände nån skillnad jämfört med rage. Ska prova lite mer seriöst och köra vartannat pass om nån vecka när jag är igång med träningen på riktigt.

NicoRacing
2008-05-02, 09:42
DÅ var första burken av truck slut, måste bara säga att det var faktikt bland de bästa i pri-w jag testat. Inte mycket styrke övkningar men har ökat i volym nu till slutet vilket är pissetivt. Nu sista veckan tyckte jag det gav som bäst. Kommer helt klart köpa denna prudukt i framtiden!

MVH / Nico

ANdYX
2008-05-04, 16:34
Har använt truck nu ett par pass, i början va de lite ovant med stickningarna, och första 2 passen kändes lite sådär. Men sen dess har de verkligen gått uppåt, riktigt bra grejor det här. Jag känner att man har mer och ge i varje pass, och får jävla bra pump också. Ska tömma min första burk, sen hålla nån vecka och sen ta nästa. Jag kan säga att jag rekommenderar truck iaf!

Och ni som gnäller om smaken, fan va bortskämda alla har blivit. Visst e det inte gott, men det e ju de det gör som räknas.

Dreas
2008-05-04, 16:37
Testa att köra med iskallt vatten, det gör iaf så att jag får ner både Trück och Esapro utan några större problem:)

fred82ros
2008-05-04, 21:17
kan man blanda Trück och malto och ta de samtidigt eller dela och ta var för sig???

NicoRacing
2008-05-04, 21:59
kan man blanda Trück och malto och ta de samtidigt eller dela och ta var för sig???

fungerar utmärkt att blanda !

fred82ros
2008-05-04, 22:48
fungerar utmärkt att blanda !

får man samma effekt som om man blandar de och tar de var för sig??