handdator

Visa fullständig version : Wnc Triple Protein (Choklad)


bugulu
2008-03-20, 18:08
Någon som har prövat detta? Fick en burk med jordgubbsmak, tyckte att den smakade pyton i början men blir riktigt god när man blandar det ordentligt.
Dock funderade jag på choklad, någon som har testat denna smak? Smakar det som choklad eller är det bara någon äcklig sörja som råkar kallas choklad?

JG_81
2008-03-20, 18:34
Brukar själv köpa chokladsmaken. Det enda negativa med WNTs Triple Protein (enligt mig) är väl priset... Blandar man med mjölk blir det riktigt gott, men även med vatten smakar det bra. :) Har inte testat deras jordgubbssmak, men vaniljen är helt ok.

andeers
2008-03-20, 20:01
Chokladen smakar enligt mig mycket bra. Men priset, dyrt om man gör av med mycket protein i månaden !

RanShi
2008-03-20, 20:20
Smaken och priset är nackdelarna.

Aminosyrekoncentrationen är fördelen, fast då kan man lika gärna köra på twinlabs om man har råd med WNTs.

Anders Carlsson
2008-03-22, 00:31
Smaken och priset är nackdelarna.

Aminosyrekoncentrationen är fördelen, fast då kan man lika gärna köra på twinlabs om man har råd med WNTs.

aminosyrakoncentrationen? finns väl massor av proteinpulver som har liknande elhögre proteinkoncentration än den för mkt billigare peng

bugulu
2008-03-22, 14:49
Bra att chokladen smakar bra, kanske köper en burk då när jordgubbsburken är slut även om jag har blivit förtjust i det nu*cupid*

Tack för svaren

Martin Löwgren
2008-03-22, 14:53
Godaste proteinet på marknaden (och det bästa *flex*)

:thumbup:

Jorgen
2008-03-22, 14:56
Godaste proteinet på marknaden (och det bästa *flex*)

:thumbup:

Bäst på vilket sätt?

Martin Löwgren
2008-03-22, 15:43
Bäst på vilket sätt?
För att det är gratis *popcorn*

Har även hört att aminosyrekoncentration är väldigt bra men är inget jag kan kommentera då mina kunskaper inom fysiolgi inte är de allra bästa. Jag körde billigt protein förr i tiden och märker ingen större skillnad (vilket jag inte heller trodde jag skulle göra)

Jorgen
2008-03-22, 15:45
För att det är gratis *popcorn*

Bra svar. ;)

Fordon
2008-03-22, 17:34
Väääääänta lite.. Vaddå smaken är pyton? Jordgubbssmaken är så sjukt god! Lätt det godaste som finns att dricka!
Köpte den stora burken för 1100kr, 3,5kg bara för att kunna dricka hur mkt jag vill, när jag vill :D

Passar perfekt till maten, till filmen, ja.. till vad som helst! (Så länge man blandar det med mjölk)

Fultjack
2008-03-22, 20:04
Tycker inte chokladsmaken är god alls, långt ifrån det godaste proteinet jag smakat.

Äpple
2008-04-08, 10:51
Jag använder också WNC Triple protein men min blandning blir aldrig bra asså! Det står på Dosering en skopa pulver som medföljer blandat med 2dl mjölk/vatten men när jag blander det antingen klumpar det sig eller blir skum, är de rätt? Mvh Äpplet. P.S. om jag tar fel dosering skriv snälla hur mkt det ska vara för de börjar bli jobbigt och dricka =(

bugulu
2008-04-08, 11:18
Väääääänta lite.. Vaddå smaken är pyton? Jordgubbssmaken är så sjukt god! Lätt det godaste som finns att dricka!
Köpte den stora burken för 1100kr, 3,5kg bara för att kunna dricka hur mkt jag vill, när jag vill :D

Passar perfekt till maten, till filmen, ja.. till vad som helst! (Så länge man blandar det med mjölk)

Den smakade vidrigt i början men jag tycker allting är vidrigt när det är nytt typ, men nu är den ju hur god som helst, dock är burken snart slut så antingen köper jag jordgubb igen eller testar choklad.