handdator

Visa fullständig version : Wretlemania XXIV !


Psychological
2008-03-14, 23:29
Dags för WM 24 !!! Vilken match eller vilka snubbar ser ni mest fram emot att kika på ?

Animalistic
2008-03-14, 23:30
vilken kanal typ?

Psychological
2008-03-14, 23:31
Fan vad jag hatar när man stavar fel på en tråd.. Känns skämmigt..

Psychological
2008-03-14, 23:31
vilken kanal typ?


Ingen kanal alls. Det får du tanka ner !

vsson
2008-03-14, 23:52
Det finns alltså folk som tittar på wrestling?

Psychological
2008-03-14, 23:59
Det finns alltså folk som tittar på wrestling?

självklart

vsson
2008-03-15, 00:40
Bara en fråga. Vad är det som du gillar med det? Nyfis bara

Slartibartfast
2008-03-15, 10:40
Bara en fråga. Vad är det som du gillar med det? Nyfis bara

Själv tycker jag wrestling är bland det fjantigaste som finns, men jag kan mycket väl förstå vad folk tycker är fachinerande med det. Min polare t.ex. är helt såld på det.

Det är fysisk teater, stuntshow, karaktärsfrosseri och såpopera.

Runda Grodan
2008-03-15, 10:42
Bara en fråga. Vad är det som du gillar med det? Nyfis bara
Det finns mycket att lära om konflikthantering.

Stoltz
2008-03-15, 10:49
Det finns alltså folk som tittar på wrestling?
Ja, tro det eller ej! Finns även de som tränat det ;)
Precis som det finns de på forumet som brinner för att se män i brun-utan-sol och små tangas på scen, så brinner jag för att se muskulösa (i vissa fall) i något större tangas röra på sig i en ring :D

Det finns mycket att lära om konflikthantering.

Hagagahahahahhaa, jag fullkomligt dog när jag läste det där!


On Topic:

Ja, jag ska se det, men jag ska nog samtidigt erkänna att jag har minst förväntningar på den här showen än jag haft på något WM tidigare. Förmodligen för den taskiga uppbyggnaden mellan The Undertaker och Edge, men jag hoppas fortfarande att de lyckas rädda det i slutändan, och om inte annat - Att båda har tillräckligt bra in-ring-chemistry för att ge en riktigt bra match.

vsson
2008-03-15, 11:08
Själv tycker jag wrestling är bland det fjantigaste som finns, men jag kan mycket väl förstå vad folk tycker är fachinerande med det. Min polare t.ex. är helt såld på det.

Det är fysisk teater, stuntshow, karaktärsfrosseri och såpopera.

Jo det är klart, när du beskriver det så...

3.1415926535
2008-03-15, 13:10
Jag förstår inte heller vad folk får ut av att se uppgjorda fighter.
Varför inte se på riktig kampsport istället?

mystic[-_-]
2008-03-15, 14:07
Undertaker! Hans match mot batista mfl :hbang: från No way out

Mental
2008-03-15, 15:22
Jag förstår inte heller vad folk får ut av att se uppgjorda fighter.
Varför inte se på riktig kampsport istället?

Varför
gick folk och såg titanic? alla visste väl att båten skulle sjunka i slutet?

3.1415926535
2008-03-15, 18:27
Skulle du tycka att det var roligt att se en uppgjord fotbollsmatch också? Där spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker?

Runda Grodan
2008-03-15, 18:29
Skulle du tycka att det var roligt att se en uppgjord fotbollsmatch också? Där spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker?
Ha, ha, det skulle jag vilja se!

mystic[-_-]
2008-03-15, 18:33
Skulle du tycka att det var roligt att se en uppgjord fotbollsmatch också? Där spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker?

Italenska ligan?

Mental
2008-03-16, 00:09
Skulle du tycka att det var roligt att se en uppgjord fotbollsmatch också? Där spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker?

Oja!

Här är bilder från Munkarnas fotbollsmatch i visby under medeltidsveckan, en match som stäcker sig över tre halvlekar ; ) Påven är av gud utsedd till dommare, han är partisk och mutbar.

http://i38.photobucket.com/albums/e109/jonhansson/munkboll.jpg

Och ja, det är underbar stämning, jävligt underhållande. Och "spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker"

Det kallas underhållning! Wrestling är show, show är kul, FFS Teater är hur uppgjort, orealistiskt och ibland även fånigt som hälst, men det ÄR FORTFARANDE UNDERHÅLLANDE!

Stoltz
2008-03-16, 02:00
Skulle du tycka att det var roligt att se en uppgjord fotbollsmatch också? Där spelarna dessutom springer runt och fånar sig och gör helt orealistiska saker?

Orealistisk underhållning? Neeeeeeeeeee......


Okay, allvarligt nu :)

Det är underhållning, ingen mystisk sekt som måste i frågasättas vid varenda vändning. Vissa gillar det, vissa inte. Ifall målet var att få det att se realistiskt ut, då hade nog många vänt sig till UFC, etc. men det är ju definitivt inte det som det handlar om. Jag vill gärna tro att om jag ger någon en DDT (En wrestlingmanöver där man mer eller mindre slår motståndarens huvud i marken med sin egen vikt som dragkraft ner mot marken) på asfalten så skulle han behöva åka till sjukhus. Nu är det inte vad som sker i en wrestling show.

Psychological
2008-03-16, 09:47
Orealistisk underhållning? Neeeeeeeeeee......


Okay, allvarligt nu :)

Det är underhållning, ingen mystisk sekt som måste i frågasättas vid varenda vändning. Vissa gillar det, vissa inte. Ifall målet var att få det att se realistiskt ut, då hade nog många vänt sig till UFC, etc. men det är ju definitivt inte det som det handlar om. Jag vill gärna tro att om jag ger någon en DDT (En wrestlingmanöver där man mer eller mindre slår motståndarens huvud i marken med sin egen vikt som dragkraft ner mot marken) på asfalten så skulle han behöva åka till sjukhus. Nu är det inte vad som sker i en wrestling show.

Nej, det har du rätt i ! Tycker själv att något sånt här e bättre än själva matcherna


0oNZLYAhoNg